Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


Priporočene objave

Objavljeno
Ja zavore so bile na vsakem vzponu na prelaz trde, takoj ko sem se spustil za par 100 m pa zopet normalne. Ali bi lahko bil vzrok zrak v sistemu ? Zavore sicer primejo OK, se pa čuti, če ročico stisnem po daljšem stanju motorja, da gre prvič malo bolj, potem pa ne več, ampak razlika je minimalna.  :?

P.S.

Zavorna tekočina je bila zamenjana spomladi, kot pač vsako leto in pri istem mojstru.

Meni se je isto dogajalo letos v Dolomitih, vendar sem to običajno opazil pri spuščanju s prelaza. Še nimam pojasnila.

LP

Objavljeno
Meni se je isto dogajalo letos v Dolomitih, vendar sem to običajno opazil pri spuščanju s prelaza. Še nimam pojasnila.

LP

No sej tudi jaz nisem gor grede bremzal nemem kako :lol1: :lol1:

Objavljeno

Ena od možnih razlag:

- menjava zavorne tekočine je bila pri višjem tlaku okolice, kot je v Dolomitih. Ko se pripelješ višje kjer je tlak okolice nižji, višji tlak v zavornem sistemu nekoliko porine ven zavorne batke v čeljusti in zavorna ročica na občutek postane bolj trda. . . .) :?

Objavljeno
No sej tudi jaz nisem gor grede bremzal nemem kako  :lol1:  :lol1:

Ja sej je res hecno, ampak jaz sem prav študiral zakaj in v hrib ročica veliko večji pomik, kot po hribu navzdol, čeprav je bila ista nadmorska višina. Pa to se je pojavilo že dokaj kmalu po prelazu, tako da ne morem reči, da bi v tem času kaj pretirano bremzal. Zavorne tekočine je bilo pa čez glavo, tako da ne vem kako bi lahko nagib rezervoarčka imel kaj vpliva? Ta teden itaq inštaliram opletene cevi, potem bomo pa videli.

LP

Objavljeno
Ena od možnih razlag:

- menjava zavorne tekočine je bila pri višjem tlaku okolice, kot je v Dolomitih. Ko se pripelješ višje kjer je tlak okolice nižji, višji tlak v zavornem sistemu nekoliko porine ven zavorne batke v čeljusti in zavorna ročica na občutek postane bolj trda. . . 

Ja to bi pa pomoje pomenil, d ti bremze ves čas pomalem bremzajo! Pa sistem tud ni idealno tesnjen. Če bi pa sistem idealno tesnjebn biu pa to pomeni, da bi tlak nastou(veliko večji od razlike tlakov okolice) zaradi toplotnega raztezanja zavorne tekočine.

Gornja razlaga ovržena!

Objavljeno
PS: A se da pri hidravličnih zavorah kako nastaviti 'prosti pomik' zavorne ročice? Moti me, da je od 'ničelne lege' pa do začetka zaviranja tako velik pomik...

Kolikor vem, to delamo s koleščkom na spoju ročice in nosilca ročice... Razen, če imaš ročico brez koleščka ...?

Objavljeno
Ja sej je res hecno, ampak jaz sem prav študiral zakaj in v hrib ročica veliko večji pomik, kot po hribu navzdol, čeprav je bila ista nadmorska višina. Pa to se je pojavilo že dokaj kmalu po prelazu, tako da ne morem reči, da bi v tem času kaj pretirano bremzal. Zavorne tekočine je bilo pa čez glavo, tako da ne vem kako bi lahko nagib rezervoarčka imel kaj vpliva? Ta teden itaq inštaliram opletene cevi, potem bomo pa videli.

just a thought: morda se pri vožnji dol zavorna tekočina segreva in jo lahko zato bolj stisnemo, ... pri vožnji navzgor se pa zaradi nižje temp. okolice lahko morda malenkostno ohlaja ali se vsaj ne segreva tako zelo - tudo zato, ker je ne uporabljamo pogosto navzgor...

Objavljeno
Kolikor vem, to delamo s koleščkom na spoju ročice in nosilca ročice... Razen, če imaš ročico brez koleščka ...?

Ne, s tem nastavljaš odmik ročice od krmila. Mene pa moti pot ročice od 'ničelne' lege pa do trenutka, ko se dejansko začne zaviranje. Ta pot je enako dolga ne glede na nastavitev koleščka.

D.

Objavljeno

Mogoče so kaki alieni na teh vaših prelazih :alien1:

A ni tisti prosti pomik važen od količine olja oz. zraka v sistemu?

Objavljeno (popravljeno)
A ni tisti prosti pomik važen od količine olja oz. zraka v sistemu?

Načeloma ne - količina olja v ceveh se komaj kaj spreminja (samo z obrabo ploščic), zraka pa v sistem sploh ne sme biti.

Jaz si to predstavljam nekako tako: ročica ima vzvod, ki pritiska na bat glavnega zavornega cilindra. Med vzvodom in batom je verjetno nekaj zračnosti, ki določa ta začetni pomik ročice. Morda se k temu prišteje še začetni pomik ploščic od ničelne lege pa do kontakta z diskom.

Kolikor sem gledal 'service manual', to ni nastavljivo. :(

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
Načeloma ne - količina olja v ceveh se komaj kaj spreminja (samo z obrabo ploščic), zraka pa v sistem sploh ne sme biti.

Jaz si to predstavljam nekako tako: ročica ima vzvod, ki pritiska na bat glavnega zavornega cilindra. Med vzvodom in batom je verjetno nekaj zračnosti, ki določa ta začetni pomik ročice. Morda se k temu prišteje še začetni pomik ploščic od ničelne lege pa do kontakta z diskom.

Kolikor sem gledal 'service manual', to ni nastavljivo. :(

D.

Bi se kr strinjal z napisanim. Jaz mislim, da je mrtvi hod ročice pogojen izključno z odstopanji pri izdelavi in tudi s samo kvaliteto izdelave. Pa verjetno se veča z obrabo ...

Objavljeno

No,men se tud zdi, d ma moj moped prevelik hod ročice iz ničelne lege pa do začetka zaviranja,če primerjam z cbr-ko. Se je pa stvar izbolšala, ko sm ugradiu opletene cevi! Pol se je pa spet poslabšal, zdej je pa spet vredu.Ne vem, al sm jst šešljau al ma moj gpz dušo (ko kakšn herbi!!). Pomoje ma dušo in me sam včasih mal heca :OK:

Objavljeno

NO zdej mam nove ploščice spredej in zadej in sm opazu da se je hod ročice dokaj zmanjšal, oz. bolj to od ničelne lege do stika ploščic z diskom

Drugo leto pa nove cevi, pa bomo vidli kako bo pol

Še neki, kako spumpate zrak ven iz sistema? A je dost če odpreš posodico in mal stiskaš, pa doliješ do črtice olje še spotoma....

Objavljeno

Moj moped ima vijak za nastavljat prosti hod ročice.

@Burek

"Napumpaš" ročko, da postane trda, spodaj na čeljust losaš vijak toliko, da se ročka ugrezne, ampak ne čisto do belance, zategneš vijak in ponoviš postopek kolikokrat hočeš. Pa posodico za olje moraš imeti odprto pa sproti olje nalivat, pa ne navojev posnet ali smeti zanest v sistem, pa bremz olje razjeda lak, pa cevko nastavi na nipl.... bla bla bla, ma se boš že znajdu. :OK:

Čeprav je v eni temi o bremzah to že vse napisano.

Objavljeno

mah dokler dobro primejo se ne bom ubadal, mislim da nebi smelo bit mehurčkov not?!

Objavljeno (popravljeno)

So zelo očitni. Bolj težko spregledaš. Ša sej če si zadovoljen z zavoro, potem pusti pri miru. A si pri menjavi ploščic tudi zamenjal zavorno olje?

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Ma ne, k mi je tist ku mi je gume zamenjal menjal še ploščice t.j. Vulkanizer, olje sem pa jest par tednov nazaj dolil pri sosedu mehaniku DOT 4 seveda

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

kaj pravte cena za enojno opleteno cev za 1 disk torej za ceno 6k sit?

Objavljeno

ampak jest bi vzel nekje kjer je ceneje, če je to zlo drago...

Objavljeno

hmmm... vse je relativno......

za GSF 1200 je sprednji komplet opletenih cevi (3-je deli; en do razdelilca in potem po en do vsake celjusti)) € 100.-. res pa je, da je zraven se atest (TÜV + ABE. firma lucas).

zdaj se pa odloci.

Objavljeno
kaj pravte cena za enojno opleteno cev za 1 disk torej za ceno 6k sit?

Kaj naj ti rečem. Vpraš se kaj danes dobiš za 6k SIT :angry2: Frend kupu od frentub al nek tazga pa ga je ena stala 80 EUR. Drgac pa vpraši kolko je original pa ti bo vse jasno.

PS. Meni se to zdi smešno poceni povej kje si to dobu ker grem takoj iskat komplet za mojga konjička. :kva2:

Objavljeno

Pazi, to je enojni disk na NSRki, je reku mi oni da je cev jaku poceni, konektorji da so dragi u PM!

www.nitro.siNiTrO(v Ilirski Bistrci)

Objavljeno
Pazi, to je enojni disk na NSRki, je reku mi oni da je cev jaku poceni, konektorji da so dragi u PM!

www.nitro.siNiTrO(v Ilirski Bistrci)

Glede na to, da je v Louis-u pa tudi na E-Bayu za NSR 125 ta zadeva okrog €50, je 6000 SIT sumljivo poceni.

Razen, če gre SAMO za cev (brez 'banjo' konektorjev) - potem pa to ni več tako poceni - še posebej, če so le-ti dragi u PM... :whistle:

D.

Objavljeno
Pazi, to je enojni disk na NSRki, je reku mi oni da je cev jaku poceni, konektorji da so dragi u PM!

www.nitro.siNiTrO(v Ilirski Bistrci)

Ja dobro jutro. Vem da ma nsr en disk. On je dal za er5 tolk, ki ma prav tko en disk. Pejdi do možakarja in ga vpraš kolk stane ta pletenica s konektorji vred. Pa pliz javi ker me to zanima. :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!