DRAGON Objavljeno Oktober 29, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2005 :slap: :slap: :slap: Ej caki malo drugic napisi bolj citlivo. Sj to zailo si pr meni gledu. Jst pa gledam kdo mi konkurenco dela <_< oglasi se v sredo ti točno povem.. Cena pa bo drzala kot si reku seveda z konektorji vred. :OK:
Stric Burek Objavljeno Oktober 29, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2005 Smeh, seveda sm pr tebi gledu, sam nimam pojma kolk so te cene! BTW: Danes smo se srečali na cesti, nekje na relaciji Markovščina-Podgrad, ti si biml v Hondi, jest pa na Hondi, sam si bil neki zatopljen v pogovor, pa valda nisi vidu...
DRAGON Objavljeno Oktober 29, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2005 :? :slap: :slap: :slap: Ej caki malo drugic napisi bolj citlivo. Sj to zailo si pr meni gledu. Jst pa gledam kdo mi konkurenco dela <_< oglasi se v sredo ti točno povem.. Cena pa bo drzala kot si reku seveda z konektorji vred. :OK: ← Možno. Sm šol po motor ki jutr treba malo vreme izkoristit. :yea1:
DRAGON Objavljeno Oktober 29, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2005 Kaj naj ti rečem. Vpraš se kaj danes dobiš za 6k SIT :angry2: Frend kupu od frentub al nek tazga pa ga je ena stala 80 EUR. Drgac pa vpraši kolko je original pa ti bo vse jasno. PS. Meni se to zdi smešno poceni povej kje si to dobu ker grem takoj iskat komplet za mojga konjička. :kva2: ← Sm ti poslal na PM
D.J. Objavljeno Oktober 30, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2005 bom še enkrat ponovil zavorna cev-opletena in oba konektorja 4-5.000 sit v "prit doo" priporočam, da točno veš, kako morajo biti konektorji obrnjeni na cevi, ker bo v nasprotnem cev prisilno šponana, take napetosti pa niso željenje na stiku konektor-cev
Lowrenc Objavljeno Oktober 30, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2005 (popravljeno) Ej Burek, al boš raketo naredu? Se ti sploh splača menjat tiste cevi za še nasledno sezono?? Popravljeno Oktober 30, 2005. Popravil Lowrenc
Stric Burek Objavljeno Oktober 31, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2005 hmm, ne bo sam naslednja sezona bojo kr še 3 mam komej 18 let, izpit za kej bolj pa dobim pr 21, do takrat pa ne bom brez :closedeyes:
<=YaMaHa=> Objavljeno November 4, 2005 Opozori Objavljeno November 4, 2005 Vse prebral...zanimivo :hmm: Treba za nasledn let umislt pletene cevke :devil:
Dadi Objavljeno Februar 21, 2006 Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 Ja jaz bom tud dal Lucas ,sam ne vem kako je lahk za mojo starino CBX 750 F tolk drago vse skup 200,75 eur :? Sem pa mnenja,da pri bremzah ne smem šparat nikakor!So mi pa pri As Domžale priporočal ,da je Lucas odličen,bom pa videl kako bo in se javim.Z originalnimi ,ki še niso bile zamenjane pa sploh nimam problemov,menjam jih samo ,ker Honda priporoča zamenjavo v max.5-ih letih,tako piše v owners manual,je pa zanimivo,da sem dal stare preverit pri mojstru ,ki izdeluje hidravlične cevi,obremeni jih pod pritiskom pa nikjer ne puščajo :OK: ,ampak ziher je ziher,ne vem pa pod kolikšnim pritiskom jih je sprobal,je rekel,da ima nekakšno tabelo po kateri se ravna,je pa tud on rekel bolš zamenjat ,ker nikoli ne veš! Lp DGM
Stric Burek Objavljeno Februar 21, 2006 Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 Ja jaz bom tud dal Lucas ,sam ne vem kako je lahk za mojo starino CBX 750 F tolk drago vse skup 200,75 eur :? Sem pa mnenja,da pri bremzah ne smem šparat nikakor!So mi pa pri As Domžale priporočal ,da je Lucas odličen,bom pa videl kako bo in se javim.Z originalnimi ,ki še niso bile zamenjane pa sploh nimam problemov,menjam jih samo ,ker Honda priporoča zamenjavo v max.5-ih letih,tako piše v owners manual,je pa zanimivo,da sem dal stare preverit pri mojstru ,ki izdeluje hidravlične cevi,obremeni jih pod pritiskom pa nikjer ne puščajo :OK: ,ampak ziher je ziher,ne vem pa pod kolikšnim pritiskom jih je sprobal,je rekel,da ima nekakšno tabelo po kateri se ravna,je pa tud on rekel bolš zamenjat ,ker nikoli ne veš! Lp DGM 200€ je 50k sit, to je way too much, meni je reku mojstr da bi pršlo ene 15k za spredaj in zadaj (2× po 1disk) cev sama je poceni, dragi so tisti konektorji
danci1973 Objavljeno Februar 21, 2006 Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 200€ je 50k sit, to je way too much, meni je reku mojstr da bi pršlo ene 15k za spredaj in zadaj (2× po 1disk) cev sama je poceni, dragi so tisti konektorji Jaz sem dal za tri cevi (1x 30cm, 2x 40cm) in 6 konektorjev (različni nakloni) 125€. Pri katerem mojstru boš to dobil za 15kSIT? D.
ICE_MAN Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 V prit D.o.o v ljubljani !!!!
Ice Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 en banjo je ca. 6-8 €. meter opletene cevi ca. 7 €, ena bakrena podlozka ca. 0,05 €. ce znas sistem sestaviti sam, izracunaj potreben material in naredi. drugace do kaksnega mojstra naj naredi po meri. meni osebno je bil vazen tudi atest in garancija in da sem lahko vse skupaj v pol ure montiral brez probavanja. € 120.- za pletene cevi/dva diska spredaj, 0,5 l zavorne tekocine in 10 bakrenih podlozk. € 200.- se mi zdi malce veliko,tudi ce je model motorja starejsi.
bmwslo Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 (popravljeno) en banjo je ca. 6-8 €. meter opletene cevi ca. 7 €, ena bakrena podlozka ca. 0,05 €. ce znas sistem sestaviti sam, izracunaj potreben material in naredi. drugace do kaksnega mojstra naj naredi po meri. meni osebno je bil vazen tudi atest in garancija in da sem lahko vse skupaj v pol ure montiral brez probavanja. € 120.- za pletene cevi/dva diska spredaj, 0,5 l zavorne tekocine in 10 bakrenih podlozk. € 200.- se mi zdi malce veliko,tudi ce je model motorja starejsi. A lahko sporočiš naslov, kje so ti to nardili za 120 € ? Bi mojmu BMW-jčku (K 75 /95) malo pomlad polepšal :OK: Popravljeno Februar 22, 2006. Popravil bmwslo
misty Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 sem bral nekje na začetku te teme da so se dale dobiti komplet opletene cevi z konektorji in vsem v prit-u za cca 6000 SIT, sam sem jih lani delal pri njemu je bila cena cca 12.000, sedaj je očitno že 15.000 očitno je material vedno dražji (to itak, ampak toliko?) ali pa so pogruntal koliko stanejo take cevi na moto trgu enivej, kar sem hotel povedati je, da so meni te cevi narejene v prit-u SPUSTILE (en dan pred dirko), dobro da sem to opazil v garaži, ker če bi na koncu ravnine na grobniku al pa pred zagrebškim to nebi bilo tako fajn. Na cesti še manj. In na koncu pogruntaš da poceni nakup ni vedno tako poceni.
simonsi Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 Ti si naredil napako, ker si šel na pisto s "tapocenimi lajtngami".
danci1973 Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 Ti si naredil napako, ker si šel na pisto s "tapocenimi lajtngami". A se ti zdi boljše, da ti spustijo na cesti??? :kva2: D.
misty Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 simonsi, lajtnge ne smejo spustit nikjer, če so uredu narejene poleg tega v tistem mesecu ko sem jih imel niso dosti piste videle
Dadi Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 200€ je 50k sit, to je way too much, meni je reku mojstr da bi pršlo ene 15k za spredaj in zadaj (2× po 1disk) cev sama je poceni, dragi so tisti konektorji [/quote Ravno danes sem dobil znesek od Eurotona koliko bo in sem že naročil,seveda sem dobil znaten popust,spredaj 2 krat cev z konektorji+vijaki,zadaj 1 krat cev z konektorji+ vijaki = 32,451,75 z DDV.Seveda z certifikatom TUV ! :worship: :OK: :D Ker pri Prit doo nimajo tega papirja,je seveda bistveno ceneje,pa vendar ne toliko pri mojem motorju,da bi se mi splačalo-razlika je samo 10000 sit pa še brez vijakov!Tako da smo že pri ceni ,ki velja približno za vse motorje!Mislim ,da je moja odločitev tehtna in ,da ne bom nič izgubil ampak samo dobil boljše.Splača se brskat in najdeš tudi pri nas kaj za primerno ceno ! :yea1:
Ice Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 @ bmwslo: posamezne dele lahko kupis pri vsakem dobro zalozenem moto-dealerju; vsaj v graz-u je tako. cevi za bandita sem kupil pri louisu, graz. @ dgm: vijake si menjal? so bili originalni tako zanic ali kaksen drug razlog?
MK-R1 Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 Jaz še vedno iščem in sprašujem! Namreč, Yamaha r1 2004 ima od ročke za sprednjo zavoro speljano eno cev, ki gre do spodnjega križa, kjer je adapter/razdelilec na dve cevi. Sprašujem prodajalce in serviserje, kako bi prišle nove cevi pletenice, pa mi ponavadi odgovorijo, naroči pa bomo videli kako .A bo isto razdelilec ali bosta šli dve cevi že od ročke, ker v takem primeru je treba še vijak na ročki zamenjat, ker je dolg samo za pritrditev ene cevi? Ve kdo od vas? :?
Ice Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 resis lahko na vec nacinov: kot original z razdelilcem ali razdelis zgoraj pri rocki ali spodaj na eni celjusti. pozanimaj se o cenah, izmeri dolzine cevi, prestej koliko banjotov potrebujes (podlozke so zanemarljiv strosek), koliko vijakov (ce sploh) in naredi izracun. ne pozabi upostevati dolzino cevi plus dodatek za hod in obracanje vilic! za zacetek: stahlflexleitungen.de lucas ker vidim da sprasujes "kako"...... normlano pridejo nove cevi v vodih/drzalih starih. ali pa ne razumem vprasanja.
ton1 Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 (popravljeno) Jaz še vedno iščem in sprašujem! Namreč, Yamaha r1 2004 ima od ročke za sprednjo zavoro speljano eno cev, ki gre do spodnjega križa, kjer je adapter/razdelilec na dve cevi. Sprašujem prodajalce in serviserje, kako bi prišle nove cevi pletenice, pa mi ponavadi odgovorijo, naroči pa bomo videli kako .A bo isto razdelilec ali bosta šli dve cevi že od ročke, ker v takem primeru je treba še vijak na ročki zamenjat, ker je dolg samo za pritrditev ene cevi? Ve kdo od vas? :? Vsaka cev gre na svojo stran ,razdelilec gre vstran-vijak pri ročki dobiš daljši(dve luknji na vijaku) zraven cevi.(www.motacc.com/cca.20.000sit LpToni. Popravljeno Februar 23, 2006. Popravil ton1
danci1973 Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 Jaz pa sem obdržal originalno konfiguracijo z razdelilcem... Verjetno je zato prišlo malo dražje (3 cevi, 6 konektorjev) - 125€. D.
fp4492 Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 Jaz še vedno iščem in sprašujem! Namreč, Yamaha r1 2004 ima od ročke za sprednjo zavoro speljano eno cev, ki gre do spodnjega križa, kjer je adapter/razdelilec na dve cevi. Sprašujem prodajalce in serviserje, kako bi prišle nove cevi pletenice, pa mi ponavadi odgovorijo, naroči pa bomo videli kako .A bo isto razdelilec ali bosta šli dve cevi že od ročke, ker v takem primeru je treba še vijak na ročki zamenjat, ker je dolg samo za pritrditev ene cevi? Ve kdo od vas? :? Jaz dobim tocno tako R1, ki že ima opletene cevi gor čez kake tri tedne. Ko bom mel, poslikam, pa ti pošljem, če hočeš. :D BTW, si dobu moj PM z emailom in prošnjo za service manual?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se