Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


Priporočene objave

Objavljeno

:slap: :slap: :slap:

Ej caki malo drugic napisi bolj citlivo. Sj to zailo si pr meni gledu.

Jst pa gledam kdo mi konkurenco dela <_<

oglasi se v sredo ti točno povem.. Cena pa bo drzala kot si reku seveda z konektorji vred. :OK:

Objavljeno

Smeh, seveda sm pr tebi gledu, sam nimam pojma kolk so te cene!

BTW: Danes smo se srečali na cesti, nekje na relaciji Markovščina-Podgrad, ti si biml v Hondi, jest pa na Hondi, sam si bil neki zatopljen v pogovor, pa valda nisi vidu...

Objavljeno

:?

:slap:  :slap:  :slap:

Ej caki malo drugic napisi bolj citlivo. Sj to zailo si pr meni gledu.

Jst pa gledam kdo mi konkurenco dela <_<

oglasi se v sredo ti točno povem.. Cena pa bo drzala kot si reku seveda z konektorji vred. :OK:

Možno. Sm šol po motor ki jutr treba malo vreme izkoristit. :yea1:

Objavljeno
Kaj naj ti rečem. Vpraš se kaj danes dobiš za 6k SIT :angry2: Frend kupu od frentub al nek tazga pa ga je ena stala 80 EUR.  Drgac pa vpraši kolko je original pa  ti bo vse jasno.

PS. Meni se to zdi smešno poceni povej kje si to dobu ker grem takoj iskat komplet za mojga konjička. :kva2:

Sm ti poslal na PM

Objavljeno

bom še enkrat ponovil

zavorna cev-opletena in oba konektorja 4-5.000 sit v "prit doo"

priporočam, da točno veš, kako morajo biti konektorji obrnjeni na cevi, ker bo v nasprotnem cev prisilno šponana, take napetosti pa niso željenje na stiku konektor-cev

Objavljeno (popravljeno)

Ej Burek, al boš raketo naredu? Se ti sploh splača menjat tiste cevi za še nasledno sezono??

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno

hmm, ne bo sam naslednja sezona

bojo kr še 3

mam komej 18 let, izpit za kej bolj pa dobim pr 21, do takrat pa ne bom brez :closedeyes:

Objavljeno

Vse prebral...zanimivo :hmm:

Treba za nasledn let umislt pletene cevke :devil:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ja jaz bom tud dal Lucas ,sam ne vem kako je lahk za mojo starino CBX 750 F tolk drago vse skup 200,75 eur :?

Sem pa mnenja,da pri bremzah ne smem šparat nikakor!So mi pa pri As Domžale priporočal ,da je Lucas odličen,bom pa videl kako bo in se javim.Z originalnimi ,ki še niso bile zamenjane pa sploh nimam problemov,menjam jih samo ,ker Honda priporoča zamenjavo v max.5-ih letih,tako piše v owners manual,je pa zanimivo,da sem dal stare preverit pri mojstru ,ki izdeluje hidravlične cevi,obremeni jih pod pritiskom pa nikjer ne puščajo :OK: ,ampak ziher je ziher,ne vem pa pod kolikšnim pritiskom jih je sprobal,je rekel,da ima nekakšno tabelo po kateri se ravna,je pa tud on rekel bolš zamenjat ,ker nikoli ne veš!

Lp DGM

Objavljeno

Ja jaz bom tud dal Lucas ,sam ne vem kako je lahk za mojo starino CBX 750 F tolk drago vse skup 200,75 eur :?

Sem pa mnenja,da pri bremzah ne smem šparat nikakor!So mi pa pri As Domžale priporočal ,da je Lucas odličen,bom pa videl kako bo in se javim.Z originalnimi ,ki še niso bile zamenjane pa sploh nimam problemov,menjam jih samo ,ker Honda priporoča zamenjavo v max.5-ih letih,tako piše v owners manual,je pa zanimivo,da sem dal stare preverit pri mojstru ,ki izdeluje hidravlične cevi,obremeni jih pod pritiskom pa nikjer ne puščajo :OK: ,ampak ziher je ziher,ne vem pa pod kolikšnim pritiskom jih je sprobal,je rekel,da ima nekakšno tabelo po kateri se ravna,je pa tud on rekel bolš zamenjat ,ker nikoli ne veš!

Lp DGM

200€ je 50k sit, to je way too much, meni je reku mojstr da bi pršlo ene 15k za spredaj in zadaj (2× po 1disk) cev sama je poceni, dragi so tisti konektorji

Objavljeno

200€ je 50k sit, to je way too much, meni je reku mojstr da bi pršlo ene 15k za spredaj in zadaj (2× po 1disk) cev sama je poceni, dragi so tisti konektorji

Jaz sem dal za tri cevi (1x 30cm, 2x 40cm) in 6 konektorjev (različni nakloni) 125€.

Pri katerem mojstru boš to dobil za 15kSIT?

D.

Objavljeno

en banjo je ca. 6-8 €. meter opletene cevi ca. 7 €, ena bakrena podlozka ca. 0,05 €.

ce znas sistem sestaviti sam, izracunaj potreben material in naredi. drugace do kaksnega mojstra naj naredi po meri.

meni osebno je bil vazen tudi atest in garancija in da sem lahko vse skupaj v pol ure montiral brez probavanja. € 120.- za pletene cevi/dva diska spredaj, 0,5 l zavorne tekocine in 10 bakrenih podlozk.

€ 200.- se mi zdi malce veliko,tudi ce je model motorja starejsi.

Objavljeno (popravljeno)

en banjo je ca. 6-8 €. meter opletene cevi ca. 7 €, ena bakrena podlozka ca. 0,05 €.

ce znas sistem sestaviti sam, izracunaj potreben material in naredi. drugace do kaksnega mojstra naj naredi po meri.

meni osebno je bil vazen tudi atest in garancija in da sem lahko vse skupaj v pol ure montiral brez probavanja. € 120.- za pletene cevi/dva diska spredaj, 0,5 l zavorne tekocine in 10 bakrenih podlozk.

€ 200.- se mi zdi malce veliko,tudi ce je model motorja starejsi.

A lahko sporočiš naslov, kje so ti to nardili za 120 € ? Bi mojmu BMW-jčku (K 75 /95) malo pomlad polepšal :OK:

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno

sem bral nekje na začetku te teme da so se dale dobiti komplet opletene cevi z konektorji in vsem v prit-u za cca 6000 SIT, sam sem jih lani delal pri njemu je bila cena cca 12.000, sedaj je očitno že 15.000

očitno je material vedno dražji (to itak, ampak toliko?) ali pa so pogruntal koliko stanejo take cevi na moto trgu

enivej, kar sem hotel povedati je, da so meni te cevi narejene v prit-u SPUSTILE (en dan pred dirko), dobro da sem to opazil v garaži, ker če bi na koncu ravnine na grobniku al pa pred zagrebškim to nebi bilo tako fajn. Na cesti še manj.

In na koncu pogruntaš da poceni nakup ni vedno tako poceni.

Objavljeno

Ti si naredil napako, ker si šel na pisto s "tapocenimi lajtngami".

Objavljeno

Ti si naredil napako, ker si šel na pisto s "tapocenimi lajtngami".

A se ti zdi boljše, da ti spustijo na cesti??? :kva2:

D.

Objavljeno

simonsi, lajtnge ne smejo spustit nikjer, če so uredu narejene

poleg tega v tistem mesecu ko sem jih imel niso dosti piste videle

Objavljeno

200€ je 50k sit, to je way too much, meni je reku mojstr da bi pršlo ene 15k za spredaj in zadaj (2× po 1disk) cev sama je poceni, dragi so tisti konektorji

[/quote

Ravno danes sem dobil znesek od Eurotona koliko bo in sem že naročil,seveda sem dobil znaten popust,spredaj 2 krat cev z konektorji+vijaki,zadaj 1 krat cev z konektorji+ vijaki = 32,451,75 z DDV.Seveda z certifikatom TUV ! :worship: :OK: :D

Ker pri Prit doo nimajo tega papirja,je seveda bistveno ceneje,pa vendar ne toliko pri mojem motorju,da bi se mi splačalo-razlika je samo 10000 sit pa še brez vijakov!Tako da smo že pri ceni ,ki velja približno za vse motorje!Mislim ,da je moja odločitev tehtna in ,da ne bom nič izgubil ampak samo dobil boljše.Splača se brskat in najdeš tudi pri nas kaj za primerno ceno ! :yea1:

Objavljeno

@ bmwslo: posamezne dele lahko kupis pri vsakem dobro zalozenem moto-dealerju; vsaj v graz-u je tako.

cevi za bandita sem kupil pri louisu, graz.

@ dgm: vijake si menjal? so bili originalni tako zanic ali kaksen drug razlog?

Objavljeno

Jaz še vedno iščem in sprašujem!

Namreč, Yamaha r1 2004 ima od ročke za sprednjo zavoro speljano eno cev, ki gre do spodnjega križa, kjer je adapter/razdelilec na dve cevi.

Sprašujem prodajalce in serviserje, kako bi prišle nove cevi pletenice, pa mi ponavadi odgovorijo, naroči pa bomo videli kako

.A bo isto razdelilec ali bosta šli dve cevi že od ročke, ker v takem primeru je treba še vijak na ročki zamenjat, ker je dolg samo za pritrditev ene cevi?

Ve kdo od vas? :?

Objavljeno

resis lahko na vec nacinov: kot original z razdelilcem ali razdelis zgoraj pri rocki ali spodaj na eni celjusti.

pozanimaj se o cenah, izmeri dolzine cevi, prestej koliko banjotov potrebujes (podlozke so zanemarljiv strosek), koliko vijakov (ce sploh) in naredi izracun.

ne pozabi upostevati dolzino cevi plus dodatek za hod in obracanje vilic!

za zacetek:

stahlflexleitungen.de

lucas

ker vidim da sprasujes "kako"...... normlano pridejo nove cevi v vodih/drzalih starih. ali pa ne razumem vprasanja.

Objavljeno (popravljeno)

Jaz še vedno iščem in sprašujem!

Namreč, Yamaha r1 2004 ima od ročke za sprednjo zavoro speljano eno cev, ki gre do spodnjega križa, kjer je adapter/razdelilec na dve cevi.

Sprašujem prodajalce in serviserje, kako bi prišle nove cevi pletenice, pa mi ponavadi odgovorijo, naroči pa bomo videli kako

.A bo isto razdelilec ali bosta šli dve cevi že od ročke, ker v takem primeru je treba še vijak na ročki zamenjat, ker je dolg samo za pritrditev ene cevi?

Ve kdo od vas? :?

Vsaka cev gre na svojo stran ,razdelilec gre vstran-vijak pri ročki dobiš daljši(dve luknji na vijaku) zraven cevi.(www.motacc.com/cca.20.000sit

LpToni.

Popravljeno . Popravil ton1
Objavljeno

Jaz pa sem obdržal originalno konfiguracijo z razdelilcem... Verjetno je zato prišlo malo dražje (3 cevi, 6 konektorjev) - 125€.

D.

Objavljeno

Jaz še vedno iščem in sprašujem!

Namreč, Yamaha r1 2004 ima od ročke za sprednjo zavoro speljano eno cev, ki gre do spodnjega križa, kjer je adapter/razdelilec na dve cevi.

Sprašujem prodajalce in serviserje, kako bi prišle nove cevi pletenice, pa mi ponavadi odgovorijo, naroči pa bomo videli kako

.A bo isto razdelilec ali bosta šli dve cevi že od ročke, ker v takem primeru je treba še vijak na ročki zamenjat, ker je dolg samo za pritrditev ene cevi?

Ve kdo od vas? :?

Jaz dobim tocno tako R1, ki že ima opletene cevi gor čez kake tri tedne. Ko bom mel, poslikam, pa ti pošljem, če hočeš. :D

BTW, si dobu moj PM z emailom in prošnjo za service manual?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!