Pervy Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Komponente podvozja (roka, stabilizatorji, ... ) so vpeti preko t.i. 'selenov' (gumijaste / plastične zadeve, ki blažijo ropot in udarce na karoserijo). Ko se ti obrabijo / postarajo, dobijo zračnost, zaradi česar postane podvozje glasnejše - ropota, poka, škripa... Verjetno bi to najenostavneje ugotovili tam, kjer delajo tehnične preglede in kolo s hidravliko 'vlečejo' levo/desno - tam bi se takšna zadeva morala takoj pokazat... lp, D. evo zdaj si me spomnil. bi znalo bit to ja. sem mi je zgodilo tako škripanje na BMW-ju zadaj in ko sem bil že psihično pripravljen da bo treba amortizer menjat se je izkazalo da gre samo za to (krepko cenejšo) stvar. :whistle:
Frips Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Bem ti švabota...sami problemi z njim :angry:
Pervy Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Bem ti švabota...sami problemi z njim :angry: ja za audije vem da so šrot :evilgrin: glede bemfe pa je to bila edina "okvara" pa še to je minimalno glede na zlorabe ki jih je deležna :whistle:
Ice Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 daljinec je sel "south". kljub menjavi baterije noce. eh. cakamo na naslednji servis.
Guest Brumer Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 Bem ti švabota...sami problemi z njim :angry: Bemti,če gre pri BMW-eju zadnja obešunga (selen bloki) potem ga najprej za letnik in kilometre vprašaj avto je bil sigurno skoraj ali že POLNOLETEN. :whistle: Furioso in SCORPIONS 2
Tomozuki Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 ja za audije vem da so šrot :evilgrin: glede bemfe pa je to bila edina "okvara" pa še to je minimalno glede na zlorabe ki jih je deležna :whistle: Hja, za BMW-je ne vem, ampak Audiji so resnično precenjeni. Sem že od dveh slišal, da so jim šli neki zglobi pri vpetju koles na A6-kah, enemu je celo crknila elektronika pri 200.000km. Imam 11 let starega Mondea, ki ga sicer že malo rja najeda, vreden ni več nič, pustil me ni pa nikoli na cesti. Niti ni bilo nobenih večjih okvar, samo manjše zadeve, ko se mi je recimo snela cevka za polivanje šip. Imam pa preko 211.000km naklepanih. S tem, da avto nikoli ni bil cenjen kot recimo neki A4 (iz istega obdobja), čeprav sta iz istega razreda. Mogoče je vzrok v slabši notranji obdelavi. Tudi pri novih je tako. A4 in Mondeo (novi seveda) staneta nekako enako, s tem, da te pri Fordu zasujejo z opremo, pri Audiju pa se z isto ceno začne komaj osnovni model. Škoda denarja.
Stric Burek Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 Hja, za BMW-je ne vem, ampak Audiji so resnično precenjeni. Sem že od dveh slišal, da so jim šli neki zglobi pri vpetju koles na A6-kah, enemu je celo crknila elektronika pri 200.000km. Imam 11 let starega Mondea, ki ga sicer že malo rja najeda, vreden ni več nič, pustil me ni pa nikoli na cesti. Niti ni bilo nobenih večjih okvar, samo manjše zadeve, ko se mi je recimo snela cevka za polivanje šip. Imam pa preko 211.000km naklepanih. S tem, da avto nikoli ni bil cenjen kot recimo neki A4 (iz istega obdobja), čeprav sta iz istega razreda. Mogoče je vzrok v slabši notranji obdelavi. Tudi pri novih je tako. A4 in Mondeo (novi seveda) staneta nekako enako, s tem, da te pri Fordu zasujejo z opremo, pri Audiju pa se z isto ceno začne komaj osnovni model. Škoda denarja. Pa sej to je zmerej blo pr teh najboljših švabih (VW pa Audi) vsi se hvaljo z njimi in jih oh in sploh hvaljo, ko se pa kej pokvari pa so lepo tiho... Mam kolega, ki je lih tak, sam da vem kdaj pelje na servise ;) Pa je tud že mel na VWju take bedne okvare...
2384nsdf83 Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 Pa sej to je zmerej blo pr teh najboljših švabih (VW pa Audi) vsi se hvaljo z njimi in jih oh in sploh hvaljo, ko se pa kej pokvari pa so lepo tiho... Mam kolega, ki je lih tak, sam da vem kdaj pelje na servise ;) Pa je tud že mel na VWju take bedne okvare... Si pa ene pameti požrl spet ...
Stric Burek Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Si pa ene pameti požrl spet ... Ne, to sem samo zate napisal... :winkiss:
ataIBA Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Pa sej to je zmerej blo pr teh najboljših švabih (VW pa Audi) vsi se hvaljo z njimi in jih oh in sploh hvaljo, ko se pa kej pokvari pa so lepo tiho... Se kar strinjam. Pri moji BMW 528 po nekaj mesecih napaka na klimi - zamenjana objemka, zamenjana oba ležaja na zadnjih kolesih, displej na armaturki - diode začele crkavat, vgrajen telefon še sedaj na momente crkne - hladni lot :whistle: , po zamenjavi originalih sprednjih diskov 3 x menjava po cca 6000 prevoženih km. Vsa popravila izvedla Integra Maribor brez plačila, čeprav je garancija potekla!!! Na osnovi kulance. No, ve se, da servisiram redno pri njih in sem izredno zadovoljen :worship: . Sedaj pa poslastica. Žena vozi Toyoto Rav 4, tri vrata, motor 1800 cm3, 130 km. Po 5 (petih!!!!) letih in prevoženih 115 000 km je Toyota začela pit olje. Na servisu Arden Maribor so razložili, da problem poznajo, cilindri postanejo ovalni in ni več pravega tesnenja. Sedaj je vozilo na menjavi motorja na stroške Toyote!!!! Garancija na 5 let in prevoženih 115 000 km??? To je firma!!! :OK: :OK: :OK: Sinov Passat 1,9 TDI, prevoženih 125 000 pozna samo redni servis in ni bilo ene napakice. Čakamo pa turbino na cca 160 000 ????
_Fingi_ Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Jest sm zdej zamenjal tisto vžigalno tuljavo, pa avto dela brez problema, kot urca.Tud cagrji ne padajo več na nulo :OK:
Guest Brumer Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Jest sm zdej zamenjal tisto vžigalno tuljavo, pa avto dela brez problema, kot urca.Tud cagrji ne padajo več na nulo :OK: Tebi niso cagri padal na nulo ampak obratomer,kajti ni dobil impulsa od modula vžiga in to bi takoj bilo jasno,da je v okvari modul vžiga ali halodajalec kajti od tu dobi tudi obratomer inpulze OK.Če pa ti je res cela armatura crkovale(vsi cagri padali) se ti bo to spet v kratkem času ponavljalo-bodi siguren!!!!! Furioso in SCORPIONS 2
_Fingi_ Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Sr**je, sem pa že mislil da je težava povsem odpravljena. Bom videl, če bo še nagajalo, bom pa še po armaturki malo pogledal. So pa vsi cagrji padli na nulo, pa tudi ura se je resetirala.
Guest Brumer Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Sr**je, sem pa že mislil da je težava povsem odpravljena. Bom videl, če bo še nagajalo, bom pa še po armaturki malo pogledal. So pa vsi cagrji padli na nulo, pa tudi ura se je resetirala. Če res vsi cagri padejo in tudi ura prekine potem ni mase-( minusa rujava-e žice),kajti na armaturo gresta(jo napajata)dva toka in sicer 15 tok to je kontakt in B+ za uro(sicer bi se vedno ustavila ko bi odvzel kontakt) tretje napajanje pa je ponavadi (ne vedno)še + tok od luči št.58r ali 58l(preko upora) za reguliranje nastavitve svetlosti armature. SCORPIONS in Furioso 2
_Fingi_ Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Hvala Brumer, bom zdej lažje delal. :worship:
DIESEL Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 js mam tut en problem en mal hecn pa vseen: dobu sm vectro A 93 letnik , avto je skos pr hiši tak da poznam zgodovino avta sam vseen en problem : v kabini mi pada tapeta iz stropa , tuki pri strešnem oknu pa pr zadni šipi komplet čez celo širino :alien1: zej neki je blo liman nazaj gor je držal en cajt pol je pa vse skup dol padl nazaj pa tak zmečkan je postalo :alien1: ka nej zej js nardim . s čem naj to spravim nazaj gor al ka bi se dal to nardil mogoče ma kako idejo kdo :unsure: očitn je pa to na A seriji vecter serijski problem : ker mam še eno doma sam tist ni več v voznem stanju, pa je isto cel strop je odstopu dol tak da ga niti ne morm zamejat ker je isto v ku**u :alien1:
Frips Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Sicer ni Vectra ampak vseeno. Ko se pedenal VW hrošča, mi je strop naredil tapetnik in to boljše kot je bil original. Stropna tapeta je ponavadi vpeta in ne limana. Na soncu se zaradi vročine lepilo topi.
DIESEL Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 to vem da je vpeta , sam men sej je odlepil blago dol ne komplet cel strop sam blago dol visi ;)
Frips Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Kompletn strop dol,če gre,dat tapetniku in nazaj gor.
DAN Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 to vem da je vpeta , sam men sej je odlepil blago dol ne komplet cel strop sam blago dol visi ;) Edina varianta je snet strop(prešan filc) in povrh nalepit drugo tapeto,edino tako bo nekak zgledalo,razen če nimaš strop narejem na "star" način z štangami. Ravno en mesec nazaj smo enmu limal na stari kanti in je izpadlo kot novo.
krava Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Hej, jaz nimam sploh težav in problemov, ker vozim VW in ne avto! :kva1:
DIESEL Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 mam js tut dva vw pa najmanjših problemov :D najmanj sm pa mislu da bom mel s stropom probleme :D hvala za predloge ;)
Stric Burek Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Diesel, jaz bi kupil ta rdeč silikon, ki je odporen na vse možne piz.darije. Med drugim tudi na vročino(se mi zdi da je do 300°C). Pol pa sam nalepiš, prej probaj da ti ne bo razžrl materiala... :whistle:
actarus16 Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Hej, jaz nimam sploh težav in problemov, ker vozim VW in ne avto! :kva1: Kupi FIATa , in življenje bo bolj pestro :whistle:
krava Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Življenje mi je že sedaj pri teh letih preprepestro. Verjemi. :doze: Kar pa ni nujno dobro. :grrr :cry: Hah, niti za novega fijate ne grem v menjavo z mojim, pravkar polnoletnim golfičem dvojkico, dizlom, biserno bele barve :wub: Ko iz trgovine ti povem!! Prva mašina, nikoli problemov cca. 500.000km :worship: :worship: :worship: :grim :OK: Trpežen material. Takih zagotove ne delajo več! :grrr
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se