rot Objavljeno December 31, 2008 Opozori Objavljeno December 31, 2008 Ga bom kr jest prlepu k ga mam :worship: No evo, tale diagram je nastal po dveh merjenjih z dvema različnima mapama na powercommanderju in nobena ni prav dobra in tudi malenkostna izguba moči se pojavi. EJ ROK, TOLE JE BIL DIAGRAM ZA LASTNO UPORABO IN NE ZA JAVNO .) Je krivulja taka, k bi motor potres požru :lol1:
tadejz Objavljeno December 31, 2008 Opozori Objavljeno December 31, 2008 No evo, tale diagram je nastal po dveh merjenjih z dvema različnima mapama na powercommanderju in nobena ni prav dobra in tudi malenkostna izguba moči se pojavi. EJ ROK, TOLE JE BIL DIAGRAM ZA LASTNO UPORABO IN NE ZA JAVNO .) Je krivulja taka, k bi motor potres požru :lol1: He he. Bo treba pri tej krivulji mal te šume ublažit :-) Drgač pa 172 KM je pohvalno, še mal pa bo skor kot 1098R. Ducati Data Analyzer imaš gor? Lp
rot Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 He he. Bo treba pri tej krivulji mal te šume ublažit :-)Drgač pa 172 KM je pohvalno, še mal pa bo skor kot 1098R. Ducati Data Analyzer imaš gor? Lp Nimam. Ga imaš ti? Če ga imaš, kaj beleži ?
tadejz Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 Nimam. Ga imaš ti? Če ga imaš, kaj beleži ? Ne nimam. Beleži pa veliko podatkov o motorju ( odrptje plina,vrtljaje,hitrost,temperaturo motorja,čas krogov,prevoženo razdaljo,itd..). Uporabno če voziš na pisti.
m1ha Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 Ne nimam. Beleži pa veliko podatkov o motorju ( odrptje plina,vrtljaje,hitrost,temperaturo motorja,čas krogov,prevoženo razdaljo,itd..).Uporabno če voziš na pisti. Zakaj pa ti tvojga nikoli ne pelješ tja, za kar je namenjen?
P182 Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 verjetno mu misel da bi šel po tleh, ni všeč :D
P182 Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 A kupu boš pa Triumph-a :D ma daytone675 se res nebi branil :P
tadejz Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 Zakaj pa ti tvojga nikoli ne pelješ tja, za kar je namenjen? bom šel letos kej večkrat ;)
rot Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 Tovarniški podatek za 1098 modelno leto 2007 je 160,... 'z dodatki' 12 več se pravi...pohvalno!! Me zanima kolko med vožnjo dejansko občutiš to razliko s Termignoniji, elektroniko, filtrom...oziroma kolko se pozna teh 12KM več ? Razlika je očitna. Bistveno večja kot če bi samo zamenjal izpuh. Za primerjavo, tako kot če bi dal motorju ( SUZUKI 1000 K5 ) spredaj za zob manjši zobnik. Šesta prestava se zvrti do blokade bistveno hitreje. Suzukija sem ti dal za primerjavo zato, ker sem ga imel pred tem in ti drugače ne znam obrazložit.
biker77 Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 Razlika je očitna. Bistveno večja kot če bi samo zamenjal izpuh. Za primerjavo, tako kot če bi dal motorju ( SUZUKI 1000 K5 ) spredaj za zob manjši zobnik. Šesta prestava se zvrti do blokade bistveno hitreje. Suzukija sem ti dal za primerjavo zato, ker sem ga imel pred tem in ti drugače ne znam obrazložit. zakaj pa še pri dučeju nisi tega naredil? :whistle:
RVT Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 (popravljeno) zakaj pa še pri dučeju nisi tega naredil? :whistle: Ker pr Ducatiju pa že oni prenose serijsko "skrajšajo" in že čist serijski pride s šesto v blokado, kar se ti pr serijskem japoncu skoraj nikjer ne bo zgodilo... Popravljeno Januar 4, 2009. Popravil RVT
biker77 Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 Ker pr Ducatiju pa že oni prenose serijsko "skrajšajo" in že čist serijski pride s šesto v blokado, kar se ti pr serijskem japoncu skoraj nikjer ne bo zgodilo... se pravi da je nekako tako.. japonci..dobrih 20 evrov za manjši zobnik.. italijani..krat 20 ali raje več japonskega zneska? :whistle:
m1ha Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 Ker pr Ducatiju pa že oni prenose serijsko "skrajšajo" in že čist serijski pride s šesto v blokado, kar se ti pr serijskem japoncu skoraj nikjer ne bo zgodilo... CBR 600 RR 03 in CBR 600 FS se je večkrat zgodilo
rot Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 se pravi da je nekako tako..japonci..dobrih 20 evrov za manjši zobnik.. italijani..krat 20 ali raje več japonskega zneska? :whistle: Tako nekako.
alenn46 Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 pozdravljeni, mene pa zanima, če ima ta motor indikator prestav, se to treba ki nastavit? :unsure: kakšne so kej cene kasko zavarovanja za ta motor?(lahko na pm)hvala za odgovore in lep pozdrav
RVT Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 pozdravljeni, mene pa zanima, če ima ta motor indikator prestav Ducati 1098 nima indikatorja prestav
BIZIXXX Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Cena za kasko je 1800 eur z možnostjo odjave. Če ga boš imel kasko zavarovanega celo leto je cca 1500 eur. ( to so cene lani pri Triglavu) Letos me ne vidijo več :lol: Cupo 1
rot Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 pozdravljeni, mene pa zanima, če ima ta motor indikator prestav, se to treba ki nastavit? :unsure: kakšne so kej cene kasko zavarovanja za ta motor?(lahko na pm)hvala za odgovore in lep pozdrav Prikaza prestav na armaturi nima ne navaden 1098, ne S, ne R. Lahko pa si kupiš prikazovalnik prestav za ta motor, prek ebay.
tadejz Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Cena za kasko je 1800 eur z možnostjo odjave. Če ga boš imel kasko zavarovanega celo leto je cca 1500 eur. ( to so cene lani pri Triglavu) Letos me ne vidijo več :lol: mene tudi ne več :-D
simon740 Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 Razlika je očitna. Bistveno večja kot če bi samo zamenjal izpuh. Za primerjavo, tako kot če bi dal motorju ( SUZUKI 1000 K5 ) spredaj za zob manjši zobnik. Šesta prestava se zvrti do blokade bistveno hitreje. Suzukija sem ti dal za primerjavo zato, ker sem ga imel pred tem in ti drugače ne znam obrazložit. Kakšna pa je razlika med Suzukijem 1000 K5 in Ducatijem 1098?
RVT Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 Kakšna pa je razlika med Suzukijem 1000 K5 in Ducatijem 1098? Po sami moči ni bistvene razlike, če izvzamemo navor , ki ga pač Ducati zaradi dvovaljne zasnove hitreje razvije. Suzuki je malo težji in tudi malenkost bolj stabilen v zavojih od 1098. To je hitra in groba primerjava teh dveh motociklov, ki pa sta različne zasnove in je v veliki meri tut odvisno od voznika ( kakšen način vožnje ima in kaj pravzaprav želi od motocikla)
rot Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 Kakšna pa je razlika med Suzukijem 1000 K5 in Ducatijem 1098? Ducati je veliko bolj odziven v nizkem in srednjem območju, kot Suzuki. Zato moraš biti na izhodih iz zavoja bolj nežen na gasu pri Ducatiju. Da ne omenjam zavor, ki pa so res veliko zmogljivejše od Suzukijevih. Kar pa se tiče občutka stabilnosti v zavoju, pa imam feeling, da je Suzuki boljši, Ducati deluje vsaj meni odspredaj prelahek in ko ga res peleš, ga kar nosiš čez ovinke ( na kakih kljukah ). Osebno mislim, da si z enako truda hitrejši z Suzukijem K5.
simon740 Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 a tako. Hvala obema za izčpne odgovore.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se