rot Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 File0088.PDF Tole pa je graf, ki je nastal po dveh urah truda, da smo nastavili powercommander.
EAST Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 (popravljeno) File0088.PDF Tole pa je graf, ki je nastal po dveh urah truda, da smo nastavili powercommander. Pomanjkanja navora mu res ne moreš očitat. hehe lepoooo! Popravljeno Maj 5, 2009. Popravil EAST
sesir Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 File0088.PDF Tole pa je graf, ki je nastal po dveh urah truda, da smo nastavili powercommander. Pa verjameš,da je realen?No sej hvala bogu!Sam men se mal čudna krivulja vidi pa mal visok navor A to je merjeno na sklopki ali kolesu?
rot Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Pa verjameš,da je realen?No sej hvala bogu!Sam men se mal čudna krivulja vidi pa mal visok navor A to je merjeno na sklopki ali kolesu? Bil prisoten, merjeno pa na zadnji gumi Pirelli DIABLO SUPERCORSA SC2. Tlak v hladni pnevmatiki 2.8 at .
sesir Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Bil prisoten, merjeno pa na zadnji gumi Pirelli DIABLO SUPERCORSA SC2. Tlak v hladni pnevmatiki 2.8 at . Ta dyno malo čudn kaže oz. imaš veliko predelav na motorju? Ker recimo MV avgusta F4 1078rr 312 ,ki ima tako navor kot konje višje kot vse 1000ccm.Pa še daleč ne doseže teh rezultatov.Recimo pri 5krpm ima 80NM pri 8krpm pa 113NM pri 10krpm pa 117NM in to na sklopki! Zanimivo pa,da ima po tem grafu tvoj od 3 krpm do 7krpm manjši navor kot kawasaki zx10r :naughty: Sicer pa so te vrednosti itak....važno,da je prav nastavljeno!Bolj "interesantno" je kolk si pridobil?Si stestiral preden si montiral PC?
rot Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Ta dyno malo čudn kaže oz. imaš veliko predelav na motorju? Ker recimo MV avgusta F4 1078rr 312 ,ki ima tako navor kot konje višje kot vse 1000ccm.Pa še daleč ne doseže teh rezultatov.Recimo pri 5krpm ima 80NM pri 8krpm pa 113NM pri 10krpm pa 117NM in to na sklopki! Zanimivo pa,da ima po tem grafu tvoj od 3 krpm do 7krpm manjši navor kot kawasaki zx10r :naughty: Sicer pa so te vrednosti itak....važno,da je prav nastavljeno!Bolj "interesantno" je kolk si pridobil?Si stestiral preden si montiral PC? Glede dynota pa takole. Ta je služil Akrapoviču preden je kupil tega, ki ga ima sedaj. Kar se tiče moči in navora, je zadeva taka, da je meritev opravljena pri temperaturi zraka 30 stopinj celzija in z pnevmatiko, ki jo vozim. Se pravi, da so bili pogoji približno taki, kot so poleti, ko se vozimo. Drugače naj ti povem, da se za merjenje uporabljajo trše pnevmatike in meritve se ne opravljajo pri tako visoki temperaturi zraka. Tako, da je že zaradi zraka in pnevmatike motor izgubil kakih 5 konjev.
simonsi Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 številke so strašno visoke za dvovaljnika. A so še kakšne predelave na agregatu razen pc pa izpuha?
rot Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 številke so strašno visoke za dvovaljnika. A so še kakšne predelave na agregatu razen pc pa izpuha? Drug filter in pa večji zračni tuneli ( cca. 3x večja pretočnost) . Se pravi, če imajo serijski pretoka 100 enot, jih imajo ti 300 enot. Zaradi večjih kanalov pa je potrebno zamenjati tudi prednjo masko, ker ni dovolj prostora za luči ( večje odprtine za vztop zraka ).
alenn46 Objavljeno Maj 6, 2009 Opozori Objavljeno Maj 6, 2009 pozdravljeni, mene pa zanima, če ma kdo kako informacijo kje se da dobit ispušni sistem ZARD. A drži to kdo v sloveniji?hvala za odg. in lep pozdrav!
rot Objavljeno Maj 6, 2009 Opozori Objavljeno Maj 6, 2009 pozdravljeni, mene pa zanima, če ma kdo kako informacijo kje se da dobit ispušni sistem ZARD. A drži to kdo v sloveniji?hvala za odg. in lep pozdrav! Mislim, da za ZARD izpušni sistem pri nas ni zastopnika. Se jih je pa kar nekaj prodajalo na eBay-ju in se sigurno še vedno najdejo. Kolega je kupil denferje od ZARDA v Avstriji pri ILMOTO ( www.ilmoto.at ).
no_name Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Tako, da je že zaradi zraka in pnevmatike motor izgubil kakih 5 konjev. Obrabljena pnevmatika načeloma "prinese" konje na dynu. Kar se temp. zraka tiče je tako, da je motor res izgubil nekaj moči, vendar se pri izpisu grafa uporablja korekcijski faktor, ki to upošteva in naj načeloma nebi kazalo več konjev kot pri npr. 20°C. Bomo vrgl en dan na moj dyno...
rot Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Obrabljena pnevmatika načeloma "prinese" konje na dynu. Kar se temp. zraka tiče je tako, da je motor res izgubil nekaj moči, vendar se pri izpisu grafa uporablja korekcijski faktor, ki to upošteva in naj načeloma nebi kazalo več konjev kot pri npr. 20°C. Bomo vrgl en dan na moj dyno... Konje na kolesu pri Akrapoviču merijo z posebno gumo, ki je bistveno trša od te, ki smo jo uporabili. Glede temperature je pa zadeva taka, da če ti motor pri 30 stopinjah pokaže 100 konjev na kolesu, ti bo pri 20 stopinjah 102 - 103 . Tudi v realnosti je tako, da ko je hladno gre motor dobro, ko je pa res vroče, se pa pozna, da je len ( višja ko je temperatura, maj je kisika v zraku ).
rot Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Razlika v konjih, zaradi temperature zraka je kljub temu, čeprav se na Dynu uporablja korekcijski faktor. Preverjeno.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Glede dynota pa takole. Ta je služil Akrapoviču preden je kupil tega, ki ga ima sedaj. To pomeni ,da je fajn zgonjen :naughty:
kuntakinte Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Ta dyno malo čudn kaže oz. imaš veliko predelav na motorju? Ker recimo MV avgusta F4 1078rr 312 ,ki ima tako navor kot konje višje kot vse 1000ccm.Pa še daleč ne doseže teh rezultatov.Recimo pri 5krpm ima 80NM pri 8krpm pa 113NM pri 10krpm pa 117NM in to na sklopki! Zanimivo pa,da ima po tem grafu tvoj od 3 krpm do 7krpm manjši navor kot kawasaki zx10r :naughty: Sicer pa so te vrednosti itak....važno,da je prav nastavljeno!Bolj "interesantno" je kolk si pridobil?Si stestiral preden si montiral PC? 1098 ima že v orginalu(nepredelan) več navora, kot pa MV. Se mi zdijo podatki iz meritev(moč in navor) čisto verjetni. Tista izjava, da ima MV več moči in navora, kot vse druge 1000-ke ni nujno resnična. Odvisno kakšni pogoji so bili ob meritvah in zato ne moreš generalizirat(so po meritvah tam tam)
sesir Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Tista izjava, da ima MV več moči in navora, kot vse druge 1000-ke ni nujno resnična. Odvisno kakšni pogoji so bili ob meritvah in zato ne moreš generalizirat(so po meritvah tam tam) Po zadnjih meritvah,ki jih imam pri roki in so bile opravljene v enakih pogojih in z enakimi gumami.Pa ima MV najvišje so pa res vsi tu-tu.In glih zato se mi vidi 129NM na kolesu zelo velik,če gledamo,da ima MV 117NM na gredi! Zgleda,da ti 1098 že res gredo ko....
cb1300 Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Zgleda,da ti 1098 že res gredo ko.... Ne gredo......enega so naložil na avtovleko to soboto na omv postojna...kdo od tukaj? :evilgrin: krava 1
orcus Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 (popravljeno) Nisem gledal cele teme, me pa zanima koliko lastnikov 1098 ali 848 je tukaj? Namreč lani, ko sem se učil delat kalupe, sem med drugimi naredil tudi enenga za ščitnik zadnjega amortizerja na 1098. Nastala sta dva izdelka, ki pa sem ju poskušal prodati bolj ali manj simbolično, da si povrnem stroške materiala. Tudi na ebay-u. Moram priznat, da si niso ravno roke lomili.... no, v glavnem mi ta dva sedaj ležita na polici. Oba sta narejena popolnoma iz karbona z vakumsko infuzijo, kar je zelo kvalitetno proti mokremu pacanju in primerljivo z prepregom ( če me kdo razume...) Polakirana sta pol mat z 2k. V glavnem nista slaba! No, v čem je tu finta... ker lastna hvala cena mala...finta je ta, da če si ga kdo želi in se je pripravljen pripeljat v Maribor, ga dobi.Zastonj. Pripeljat z motorjem seveda. ščitnik 1098 Če koga zanima naj se javi na carbonum2009@gmail.com Popravljeno Maj 15, 2009. Popravil orcus
rot Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Nisem gledal cele teme, me pa zanima koliko lastnikov 1098 ali 848 je tukaj? Namreč lani, ko sem se učil delat kalupe, sem med drugimi naredil tudi enenga za ščitnik zadnjega amortizerja na 1098. Nastala sta dva izdelka, ki pa sem ju poskušal prodati bolj ali manj simbolično, da si povrnem stroške materiala. Tudi na ebay-u. Moram priznat, da si niso ravno roke lomili.... no, v glavnem mi ta dva sedaj ležita na polici. Oba sta narejena popolnoma iz karbona z vakumsko infuzijo, kar je zelo kvalitetno proti mokremu pacanju in primerljivo z prepregom ( če me kdo razume...) Polakirana sta pol mat z 2k. V glavnem nista slaba! No, v čem je tu finta... ker lastna hvala cena mala...finta je ta, da če si ga kdo želi in se je pripravljen pripeljat v Maribor, ga dobi.Zastonj. Pripeljat z motorjem seveda. ščitnik 1098 Če koga zanima naj se javi na carbonum2009@gmail.com Res lep izdelek
sesir Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 Zgleda,da ti 1098 že res gredo ko.... Mal za primerjavo isti voznik Takrat Ducati 916 Zdaj... Ducati 1098S
rot Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Je tukaj kdo od lastnikov 1098 z kompletnimi termignoniji,ki je menjal za 1198. Zanima me namreč ali se da obstoječi izpušni sistem uporabiti na 1198, s tem da se dokupi samo določena dela izpuha ( ta, ki se privijačita na glavo agregata ) in pa nov računalnik.
BIZIXXX Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 (popravljeno) Obstoječi Termignoni sistem lahko uporabiš. Kot si sam rekel, rabiš oba izpušna kolektorja iz glave od 1098R/1198+računalnik. Ostali del izpušnega sistema je isti. Popravljeno Marec 15, 2010. Popravil BIZIXXX Cupo, JP77 in She 3
rot Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Saj ravno to me zanima, kje dobiti ta dva kosa, oz. ali je kdo to že poizkušal dobiti( naročiti). Da ne bom sam energije kuru, pa vse živo preklicu. Raje prej vprašam, mogoče pa že kdo ima izkušnje s tem.
BIZIXXX Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Fantje po tujini to počnejo. Iz enega od tamkajšnih forumov sem ti tudi podal info, da je sistem kompatibilen, razen začetka kolektorjev. V ZDA tele dva kosa staneta cca 300 usd. Tko da poklič Janeza na Motolegendo, pa nej ti zrihta kataloške od teh dveh delov, ali od Termignonija za 1198, ali pa original od 1098R. A boš menju za 1198? Pa sej maš motor k že ma tok konjev, al boš tud unga navil? :naughty: She, Cupo in JP77 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se