BIZIXXX Objavljeno Oktober 9, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2010 Evo, tretja sezona gre k koncu, kmalu bo na vrsti veliki servis. Še tega opravim, potem pa sledi daljši prispevek. V začetku te teme je bilo nekaj vprašanj o lastništvu takega motocikla, stroških vzdrževanja,plusih in minusih motocikla, predelavah, garancijskih popravilih,in o tem kdaj zaruži mašina. Mislim da bo marsikdo presenečen, ampak počakajmo še velik servis, potem pa sledi dolgo branje. bentley, krucymucy, She in 5 others 8
RVT Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 (popravljeno) Evo, tretja sezona gre k koncu, kmalu bo na vrsti veliki servis. Še tega opravim, potem pa sledi daljši prispevek. V začetku te teme je bilo nekaj vprašanj o lastništvu takega motocikla, stroških vzdrževanja,plusih in minusih motocikla, predelavah, garancijskih popravilih,in o tem kdaj zaruži mašina. Mislim da bo marsikdo presenečen, ampak počakajmo še velik servis, potem pa sledi dolgo branje. Bo zanimiv prebrat ja, k jest sm že kr neki stvari slišu in vidu pr temu motorčku ( velik dobrih stvari in vidu tut fejst v detajle mašine ) Popravljeno Oktober 10, 2010. Popravil RVT BIZIXXX 1
RVT Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Bo zanimiv prebrat ja, k jest sm že kr neki stvari slišu in vidu pr temu motorčku ( velik dobrih stvari in vidu tut fejst v detajle mašine ) No tut ene par tisoč kilometrov sm naredu z njim: Test Ducati 1098 BIZIXXX 1
tadejz Objavljeno Oktober 15, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2010 Prevoženih imam blizu 30.000km.Do sedaj opravljena 2 servisa, na 12000km in na 24.000km. Nobenih problemov. Naslednji motor bo tudi Ducati! Lp BIZIXXX 1
BIZIXXX Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 Evo, končno je motor pri serviserju. Iz motorja sem pobral plastike, da jih fejst spucam,pa da ne delajo gužve serviserju. Potem pa sledi prispevek o stroških zadnjih 3 sezon :yes: bentley, Cupo, svobodnaptica01 in 4 others 7
Popularna objava BIZIXXX Objavljeno Januar 1, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 (popravljeno) Po skoraj 10 letih japoncev sem se spomladi 2008 končno odločil kupit Ducatija 1098. Ducatija sem hotel že kupit leta 2001, sem imel ugledanega luštnega 996, pa so me takozvani mojstri prepričal da moram imet pesek doma na dvorišču, pa še rezervni motocikel naj si kupim …itd :lol: No, o vožnji Ducatija 1098 in njenih lastnostih, je vse napisal že forumaš RVT, prilagam link do njegovega testa: Test Ducati 1098 Ker je največ govora o tem, kako veliko stane vzdrževanje takozvane eksotike, je tule stroškovnik zadnjih treh sezon: No sredi poletja 2008 sem dobil motor, po dveh mesecih čakanja, v teh dveh mescih sem nakupil tudi najnujnejše aftermarket stvari za Ducatija: Akrapovič Evolution kompletni izpušni sistem Ducati performance ECU Ducati performance sklopka Ducati performance prednji zobnik (14 zob) Ohlins stablizator krmila Lsl stopalke Mad Duc ročka menjalnika ( kontra prestave) Zaščitna mreža za vodni in oljni hladilnik Racedesign nalepke Karbonska zaščita zadnje vilice, odprt karbonski pokrov sklopke, zadnja karbonska strehca ( vse od firme CDT iz Krope) Vse je bilo zmontirano, še preden je motor naredil prvi kilometer. No, ko sem motor odpeljal sem v 3 dneh imel prevoženih 1000km in prvi servis. Servis na 1000 kilometrov: Olje Oljni filter Tesnilo čepa Delo Skupaj 139 eur Servis 12000 kilometrov Svečke Oljni filter Tesnilo čepa Olje Delo Skupaj 230 eur Servis 24000 kilometrov Zračni filter Svečke Tesnilo čepa Oljni filter Olje Zobati jermen 2 kom + nastavitev ventilov Bencinski filter Menjava tekočin ( zavore plus sklopka) Delo Skupaj 385 eu Vsi servisi so opravljeni na edinem pooblaščenem servisu pri nas, Motolegenda, pri mehaniku Boštjanu Urbančiču. Je fejst dečko , kadarkoli sem poklical ali se oglasil z kakšnim vprašanjem je zmeraj brez težav imel odgovor na dlani. Garancijska popravila: Pri 14000 km sem ob čiščenju motorja opazil na levi bočni plastiki kapljice. Najprej sem mislil da je umazanija iz ceste, nakar vidim da je hladilna tekočina. Že pogled pod plastike je pokazal da hladilnik pušča, in to na zgornjem levem nosilcu kjer se hladilnik pričvrsti na okvir motocikla. Naložim v kombi. Peljem na servis, povem kaj je, in to je to. No naslednji dan, me kličejo da bo rešeno v cca 3 dneh. In je bilo v 4 dneh. Pohvala fantom iz servisa Motolegenda In to je to,kar se tiče popravil v garancijskem roku. Edina stvar ki me moti je zelo majhen rezervoar, ki naj bi držal 15,5 litra, z njim sem največ naredil cca 200 kilometrov vključno z rezervo. S tem da v takem primeru, je tank popolnoma prazen, notri pa tud ne spravim več kot 13 litrov V največih primerih moram počasi iskat pumpo že po okoli 150 prevoženih kilometrih.Razmišljam o dveh variantah, rezervoarju iz karbona ( firma CDT iz Krope) ki drži cca 18 litrov, in pa rezervoarju iz kevlarja (firme ETI Fuelcel, Zda) ki drži 21 litrov goriva. Najdaljša vožnja v enem dnevu 800 kilometrov , Jadranska magistrala. Najbolj me je blo stah :xx: , saj me je na prejšnjem motociklu Yamahi R1, ob takih kilometrih rit tako bolela, da več nisem vedel kako naj se presedem da me manj bolel. No Ducati kolkr zgleda da zica ni, je kar fajn udobn tko da tega problema ni bilo. No, same roke in zapestja malce bolijo, ampak je za zdržat. Pnevmatike ki jih uporabljam, Pirelli Diablo Supercorsa in Bridgestone BT002, z setom odvozim nekje cca 5000-6000 kilometrov. No, upam da sem razblinin vsaj nekaj mitov o dragem vzdrževanju in o pokvarljivosti Ducatija, no vsaj v mojem primeru Če sem kaj pozabil pa koga še kaj zanima, le vprašajte :grim Popravljeno Januar 1, 2011. Popravil BIZIXXX JONI 46, MihaJ, gandi in 13 others 16
MihaJ Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Lep prispevek, hvala za tole, me je vedno zanimal, kolk so kej stroški, pa nobenga nikol nism uspel vprašat. Nekaj me zanima: ali se pri teh motorjih kdaj zgodi, da crknejo ležaji v zadnjem pestu in pa ležaji v zadnjem sistemu vzmetenja? Sta ti dve stvari kaj problematični?
BIZIXXX Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Lep prispevek, hvala za tole, me je vedno zanimal, kolk so kej stroški, pa nobenga nikol nism uspel vprašat. Nekaj me zanima: ali se pri teh motorjih kdaj zgodi, da crknejo ležaji v zadnjem pestu in pa ležaji v zadnjem sistemu vzmetenja? Sta ti dve stvari kaj problematični? Da bi jest zasledil, ne. Pa sem precej aktiven na 3 tujih Ducati forumih, nisem še prebral da bi kdo imel težave z tem ( na modelu 848/1098/1198). Cupo in JP77 2
biker77 Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Da bi jest zasledil, ne. Pa sem precej aktiven na 3 tujih Ducati forumih, nisem še prebral da bi kdo imel težave z tem ( na modelu 848/1098/1198). a daš za probat za ene 10 kilometrov?
BIZIXXX Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 a daš za probat za ene 10 kilometrov? Lohk, pa še jest probam Corsarota JP77 in Cupo 2
biker77 Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Lohk, pa še jest probam Corsarota normalno..
BIZIXXX Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 normalno.. Pol se pa vidva spomlad na Ridah Cupo in JP77 2
biker77 Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Pol se pa vidva spomlad na Ridah če ti ne bo ves ole spustu, menjalnik razpadu, grušt se pokrivu in ostalo..zdej čez zimo ko je parkiran.. ker to sm slišal da se dogaja z italijani.. BIZIXXX, hilton in iom 2 1
maus Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Pol se pa vidva spomlad na Ridah Men pa nisi hotu dat za pelat
P182 Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Men pa nisi hotu dat za pelat ti si iz japonske ekipe She 1
BIZIXXX Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 če ti ne bo ves ole spustu, menjalnik razpadu, grušt se pokrivu in ostalo..zdej čez zimo ko je parkiran.. ker to sm slišal da se dogaja z italijani.. aja, bova vidla kaj bo :lol: Men pa nisi hotu dat za pelat Maus, ne nabijaj :lol: , nazadnje sem ti ga ponujal v Senožečah, k smo šli iz Vikija, pa si meu un kurčev walkman u ušesih, pa si mi prbiju " da ne čuješ dobro" čaki zdej da dobim ta nove bremz&kuplung ročke, ker vem da se ti ne voziš z motorji k nimajo fensi ročk :lol: JP77, Cupo, She in 2 others 5
Spider™ Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 Kakšen je pa 1098 v primerjavi z 999, če si pelal? 999 se mi zdi zlo mejhen motor, vsaj proti moji mille, je pa okretn k 125-ka, je 1098 podobno majhen?
BIZIXXX Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 Kakšen je pa 1098 v primerjavi z 999, če si pelal? 999 se mi zdi zlo mejhen motor, vsaj proti moji mille, je pa okretn k 125-ka, je 1098 podobno majhen? Tud 1098 je podobno majhen, predvsem ozek, sploh v predelu sedeža in rezervoarja. Pa predvsem par 10 kg lažji od prve serije Mille. 999 serije nisem peljal, na žalost. Cupo in JP77 2
Spider™ Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 Že mille je ozek, 999 pa sploh, tudi predna maska je zlo oska, sm mel filing da vozm biciku , je pa za premetavat levo desno kot perešček, vsaj take so moje izkušne
BIZIXXX Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 Po privat sporočilu sem dobil vprašanje, pa bom kar tukaj odgovoril: " kako je z kpl izpuhom in lambdo in servo motorjem na izpuhu, ali to ostane ali se odstrani?" Ko odstraniš orginal izpuh maš viška servo motor od ventila v izpuhu, in pa lambdo sondo. Zdej to lahko odklopiš, in bo motor delal. Itak se bo prižgala check engine lučka na armaturi ( ki bo kazala 2 napaki, lambdo+servo), ki pa jo eliminiraš če daš vsakič dvakrat kontakt in vžgeš motor (to sem slišal od fantov pri Akrapoviču). Jest se z tem nisem ukvarjal, kupil sem original računalnik od Ducatija, ki je namenjen za aftermarket kompletni izpušni sistem, in z tem s znebiš lambde+serva, plus check engine lučka več ne sveti. Moraš pa pazit, ker obstajata dve vrsti računalnikov, eden je za slip on sisteme in eden za kompletne, ker je razlika. Za komplet izpuh so taprave kataloške številke za računalnik : Kat št. 96518507B 07-08 letnik (1098 serija) Kat št. 96520409B 09-10 letnik (1198 serija) DRVOWP, Cupo, JP77 in 2 others 5
simonsi Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 ampak tale ducati je pa jama brez dna BIZIXXX in roko 1 1
BIZIXXX Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 ampak tale ducati je pa jama brez dna Vsak užitek nekaj stane :grim , a je kej zastonj danes? Če si pa lih načel to temo, pa pejt v temo Japonci&Italjani, pa si tam preber kako mi je motor ki ga imaš napisanega v profilu, naredu luknjo v zadnjem žepu :lol: roko, Cupo, Roky994 in 2 others 4 1
lynching Objavljeno Januar 3, 2011 Opozori Objavljeno Januar 3, 2011 wew! Ducati is my favorite motor..got to have one soon..
bna Objavljeno Januar 3, 2011 Opozori Objavljeno Januar 3, 2011 moja izkušnja z tem motorjem , se peljem z avtom proti Krškem in na cesti naletim na modela ki potiska 1098 mogeče star par mesecev seveda ustavim in vprašam če mogoče potrebuje bencin (imam v avtu vedno 5l rezerve)model mi odgovori jezno in osorno da ne rabi bencina Roky994, roko, Kor13 in 2 others 4 1
maus Objavljeno Januar 3, 2011 Opozori Objavljeno Januar 3, 2011 Maus, ne nabijaj :lol: , nazadnje sem ti ga ponujal v Senožečah, k smo šli iz Vikija, pa si meu un kurčev walkman u ušesih, pa si mi prbiju " da ne čuješ dobro" čaki zdej da dobim ta nove bremz&kuplung ročke, ker vem da se ti ne voziš z motorji k nimajo fensi ročk :lol: No ja .. zdj bi pa mogoče zamenjala za kakšn krog, ker maš fensi ročke .. sicer vem, da si želel se dotikat moje zlate ribice :lol: Res je, da si mi nekaj govoril, ampak sem meu glih nekaj diujega na MP3-ju . .. za drugič pa velja She 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se