Polona N. Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 a ti skeniram servisno??? Tok pa še vem kaj piše. Brat pa znam....
Death Angel Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 a ti skeniram servisno??? Tok pa še vem kaj piše. Brat pa znam.... ok sej se ni treba jezit,ampak se mi je zdelo ful čudno. do zdaj prvič šlišim. :worship:
replica Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 zanima me, kaksne predelave je mozno nardit za ducati 1098s, vozen bi bil po pisti. zanima me pa USE kar je vredno menjat za boljse (hitrejse) delovanje motorja, od sklopke pa do auspuha, blazilnika krmila (mam ze ohlins-a no) .. skratka use, ce je kdo prijazn da mi use to nasteje, valda mu dam potem za en pir in en krog z motorjem :) ce je mozno, bi blo super ce bi stegnu 340 realnih, pa nikar mi noben nej ne rece "ampak to je drago" al kej v zvezi z denarjem hvala
k0ci Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 kompleten dirkalni izpuh, športni filter, power commander
replica Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 kompleten dirkalni izpuh, športni filter, power commander slip-on sklopka ? samo s filtrom, commanderjem in izpuhom dvomm da bo slo 340 prenosi, slip-on, kaj se ?
Stric Burek Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 Big Turbo :naughty: :trance_33_sleep:
simonsi Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 bi blo super ce bi stegnu 340 realnih, pa nikar mi noben nej ne rece "ampak to je drago" al kej v zvezi z denarjem :lol1: A se zavedaš kako se to trapasto sliši? :huh:
Pervy Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 slip-on sklopka ?samo s filtrom, commanderjem in izpuhom dvomm da bo slo 340 prenosi, slip-on, kaj se ? za top speed pa ja ni problema, menjaš zobnike da bo končna večja. pospeški bodo sicer temu primerni ampak pri dovolj dolgi ravnini ni vrag da nebi 340 šlo :evilgrin: ampak zakaj bi rabil 340???? če je top speed fora vzameš 12-ko ali hayabuso, bo lažje do tega prit :whistle:
k0ci Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 a nima ta ducati že serijsko zdrsljive sklopke :?
Petzl Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 a nima ta ducati že serijsko zdrsljive sklopke :? ima
Balistični Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Glede predelave se neki najde na tem linku www.ducatimotorcycleparts.info Vgradi se lahko večji hladilnik, dirkaški menjalnik, elektronika za prestavljanje brez spuščanja plina. Potem se itak uporablja ogromno titana (za plastiko in posebne mehanske in posamezne dele okvirja) za zmanjšanje teže, drugačne odmične gredi.... verjetno še obstaja ogromno ostalih stvari.
replica Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Glede predelave se neki najde na tem linku www.ducatimotorcycleparts.info Vgradi se lahko večji hladilnik, dirkaški menjalnik, elektronika za prestavljanje brez spuščanja plina. Potem se itak uporablja ogromno titana (za plastiko in posebne mehanske in posamezne dele okvirja) za zmanjšanje teže, drugačne odmične gredi.... verjetno še obstaja ogromno ostalih stvari. hvala, odgovor ki sem ga vesel. @pirrulz - po tvojm postu sem razumel, da naj bi js hvalu triumpha do nevemkam in nazaj, potem pa kupu ducatija ?
tadejz Objavljeno September 3, 2007 Opozori Objavljeno September 3, 2007 Kdaj pride pa 1098 R ? al kake oznake bo že imel? 1188R?
2384nsdf83 Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 ima kolkr jst vem, nima?
Petzl Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 kolkr jst vem, nima? ima ima, brez skrbi ;)
2384nsdf83 Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 ima ima, brez skrbi ;) Pa ne serijsko, pač pa za doplačilo? ...
tadejz Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 Pa ne serijsko, pač pa za doplačilo? ... nej en najprej pove kaj sploh je zdrsljiva sklopka? Blaži sunke momenta???
biker77 Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 nej en najprej pove kaj sploh je zdrsljiva sklopka? Blaži sunke momenta??? tko nekak ja..
danci1973 Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 Zdrsljiva sklopka = slipper clutch oz. anti-hopping sklopka. Te sklopke so narejene tako, da se plošče ob zaviranju z motorjem razmaknejo in sklopka zdrsi - tako se zmanjša efekt zaviranja motorja, zaradi česar je manj možnosti, da bi zadnje kolo zablokiralo. To je pospremljeno z značilnim zvokom motorja Nekateri proizvajalci se hvalijo s t.i. 'backtorque limiting clutch' - kar bi naj bil poceni nadomestek za pravo zdrsljivo sklopko. Kolikor sem zasledil na nekaterih tujih Ducati forumih, 1098 nima prave zdrsljive sklopke, saj ogromno ljudi le-to kupuje naknadno. Ali pa originalna pač ne dela kot bi morala... :hmm: D.
tadejz Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 Te sklopke so narejene tako, da se plošče ob zaviranju z motorjem razmaknejo in sklopka zdrsi - tako se zmanjša efekt zaviranja motorja, zaradi česar je manj možnosti, da bi zadnje kolo zablokiralo. To je pospremljeno z značilnim zvokom motorja Nekateri proizvajalci se hvalijo s t.i. 'backtorque limiting clutch' - kar bi naj bil poceni nadomestek za pravo zdrsljivo sklopko. Kolikor sem zasledil na nekaterih tujih Ducati forumih, 1098 nima prave zdrsljive sklopke, saj ogromno ljudi le-to kupuje naknadno. Ali pa originalna pač ne dela kot bi morala... :hmm: Ja v katalogu se da naročit Antihopping sklopko. Prepreči pa blokiranje zadnjega kolesa pri prestavljanju v nižjo prestavo. Okey, obe sklopki sta suhi sklopki ...ta za doplačilo je pol še zdrsljiva. Verjetno je torni material drugačen pa modul elastičnosti vzmeti. Drugo bi pa moralo ostati isto. Aja pa lažja je 0.220kg :) . Čeprav mi ni jasno zakaj tudi original nebi morala biti zdrsljiva?
danci1973 Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 Ja v katalogu se da naročit Antihopping sklopko. Prepreči pa blokiranje zadnjega kolesa pri prestavljanju v nižjo prestavo. Okey, obe sklopki sta suhi sklopki ...ta za doplačilo je pol še zdrsljiva. Verjetno je torni material drugačen pa modul elastičnosti vzmeti. Drugo bi pa moralo ostati isto. Aja pa lažja je 0.220kg :) . :nono: Pravzaprav je prav 'drugo' drugače, le torni material oz. lamele in vzmeti so enake. :D Več si lahko pogledaš tukaj. Čeprav mi ni jasno zakaj tudi original nebi morala biti zdrsljiva? Zato, da Ducati ob (pre)dragem motorju zasluži še za Antihopping sklopko. :rolleyes: D.
tomica66 Objavljeno September 5, 2007 Opozori Objavljeno September 5, 2007 Zato, da Ducati ob (pre)dragem motorju zasluži še za Antihopping sklopko. :rolleyes: D.
tadejz Objavljeno September 5, 2007 Opozori Objavljeno September 5, 2007 :nono: Pravzaprav je prav 'drugo' drugače, le torni material oz. lamele in vzmeti so enake. :D V kakmu smislu drugače?
danci1973 Objavljeno September 5, 2007 Opozori Objavljeno September 5, 2007 V kakmu smislu drugače? Razlika med navadno in 'zdrsljivo' sklopko je v teh delih: Na sliki je 'zdrsljiva' sklopka - ko motor zavira, se zgornji del (zobnik) zapelje po kroglicah navzgor, s tem pa se torne plošče razmaknejo in začnejo drseti. D.
tadejz Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Razlika med navadno in 'zdrsljivo' sklopko je v teh delih: Na sliki je 'zdrsljiva' sklopka - ko motor zavira, se zgornji del (zobnik) zapelje po kroglicah navzgor, s tem pa se torne plošče razmaknejo in začnejo drseti. D. a originalna pa ni taka? nikjer ne najdem slike od originalne in ne vem... odpirat pa ne mislim,ker ne bom znal sestavt pol :winkiss: Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se