vuk76 Objavljeno Januar 21, 2017 Opozori Objavljeno Januar 21, 2017 28 minutes ago, Kmet2 said: Osebno pojdi ,se da kar zment , sej veš , osebni pristop pa take pa to 135km bi moral prevozit v eno smer...potem bi moral bit res dober popust
Kmet2 Objavljeno Januar 21, 2017 Opozori Objavljeno Januar 21, 2017 pred 39 minutami, vuk76 pravi: 135km bi moral prevozit v eno smer...potem bi moral bit res dober popust Štekam . Mogoče , če ti ni nujno ,enkrat sproti ko imaš pot v lj ....
Wakasaki Objavljeno Januar 21, 2017 Opozori Objavljeno Januar 21, 2017 pred 51 minutami, vuk76 pravi: 135km bi moral prevozit v eno smer...potem bi moral bit res dober popust do konca januarja je še -30%...bil danes in ni na zalogi nosilca za stranske kufre, ker sem plačal 100%avans mi je g.Bojan prizal 30% dol Kmet2 in Efendi 2
Bmflar Objavljeno Januar 21, 2017 Opozori Objavljeno Januar 21, 2017 pred 2 urami, vuk76 pravi: 135km bi moral prevozit v eno smer...potem bi moral bit res dober popust Povej kaj bi rad, se bom šel dilat, tudi v bližino MB ti dostavim .... ZS pse ... Kmet2 1
vuk76 Objavljeno Januar 21, 2017 Opozori Objavljeno Januar 21, 2017 Wakasaki & HD-Dyna hvala za idejo in ponudbo. Ce dobim pametni odgovor preko maila kr direkt nabavim, ce ne se pa javim tebi-HD-Dyna. Bmflar 1
Bmflar Objavljeno Januar 22, 2017 Opozori Objavljeno Januar 22, 2017 pred 9 urami, vuk76 pravi: Wakasaki & HD-Dyna hvala za idejo in ponudbo. Ce dobim pametni odgovor preko maila kr direkt nabavim, ce ne se pa javim tebi-HD-Dyna. Dogovorjeno,imam službo zraven TCja. vuk76 1
BinaBana Objavljeno Februar 12, 2017 Opozori Objavljeno Februar 12, 2017 Obljubim, da nisem sla brat zadnjih 10 strani objav.. Ampak, a je se kdo imel sreco komunicirat z "novim" prodajalcem v TC-ju? Starejsi mozakar, kateremu ne vem imena ampak je strasno vsiljiv in "pameten".. Saj ga nocem zalit al pa kej, ampak nekako odkar mi je zadnjic na vsak nacin hotel prodat skornje, se nekako izogibam TC-ju.. GoBobi, Erik99, Bmflar in 1 other 4
solorider Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 Pohvale Dejanu iz tc motoshop, ker se je odzval profesionalno še poklical nazaj in poslal robo na naslov. Ko bi vsi trgovci bili takšni! Efendi, Sitko in Wakasaki 3
ufo plast Objavljeno December 15, 2017 Opozori Objavljeno December 15, 2017 Nore akcije v TC-ju! No če je kdo spregledal slučajno Wakasaki 1
Erik99 Objavljeno Februar 21, 2018 Opozori Objavljeno Februar 21, 2018 No, ne samo nore akcije, tudi nore laži TC-jevcev..., Do sedaj sem bil pri njih skoraj po pravilu deležen vsiljivega prodajanja tako, da sem si rekel, da ne bom več kupoval v TC-ju, pa sem šel novembra vseeno pogledat ene nizke TCX poletne "škornje" . Moje številke niso imeli in mi je dal prodajalec za probat ene druge od TCX, ki so mi po številki odgovarjali, ne pa po modelu, ki sem si ga želel. Prodajalec me je na vse pretege prepričeval, naj vzamem te, ki sem jih pomeril saj da nima smisla da čakam na številko tistih, ki sem jih sicer imel namen kupiti, ker da ta model proizvajalec ne bo več izdeloval in gredo ven iz prodaje. Doma sem posrfal po Louisovi strani in presrečen videl, da oni pa še imajo mojo številko pa še ravno je bila akcija -20€, če kupim nad XX€. Oblačila ponavadi ne kupujem preko neta, saj jih želim pomeriti, vendar ker bo ta artikel šel "ven iz proizvodnje" sem vseeno takoj naročil. Z dobljeno obutvijo sem bil zadovoljen, sem pa prejšnji teden, ko sem dobil nov katalog od Louisa presenečen opazil, da je ta model TCX še vedno v prodaji - ja, seveda so, zakaj le nebi bili..., in sam sebi se zdim extremno naiven, ko sodim druge po sebi... Ne morem razumeti, kako da lastnik TC-ja ne naredi nekaj glede posameznih prodajalcev, da sedaj poleg vsiljivega prodajanja in prežanja na kupce tudi laganje ni več ovira, da bi se le dosegel dnevni cilj. TC gretzky, bajkr88 in mare25 3
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Februar 21, 2018 Opozori Objavljeno Februar 21, 2018 Lojzeka v Gradcu imam praktično pred nosom a sem naivno kupoval opremo pri nas. Z vsakim nakupom sem se potem tolkel po glavi. Zaradi cene in trgovskih uslug. Razen za obleko Modekka z katero sem zelo zadovoljen in tudi trgovci so bili v Bsc... strokovni in ustrežljivi. Ko sem pa vso opremo že dvakrat posodobil sem pa se spomnil na sosednjega Lojzeka in ... no, sedaj ga večkrat obiščem ali naročim preko spleta. Nekako sem pozabil na najboljšega soseda mare25 in gretzky 2
dejanL. Objavljeno Februar 7, 2019 Opozori Objavljeno Februar 7, 2019 Tc moto katastrofa, prodajalci izjemno nesposobni, šiptarji na tržnci bi znal boljse svetovati o opremi, ko pa imas problem, da ti mehanizem celade, ki si jo kupil pri njih pred mescom dni ne dela, so pa komentarji da mi celada ocitno ni vsec ce hodim nazaj z njo pitbul, Kremenčkovi, sesir in 1 other 4
Kremenčkovi Objavljeno Februar 7, 2019 Opozori Objavljeno Februar 7, 2019 Ob 12. 2. 2017 ob 18:33, BinaBana pravi: Obljubim, da nisem sla brat zadnjih 10 strani objav.. Ampak, a je se kdo imel sreco komunicirat z "novim" prodajalcem v TC-ju? Starejsi mozakar, kateremu ne vem imena ampak je strasno vsiljiv in "pameten".. Saj ga nocem zalit al pa kej, ampak nekako odkar mi je zadnjic na vsak nacin hotel prodat skornje, se nekako izogibam TC-ju.. Tud mene je zelo zmotilo. Vsiljivost, češ če si prišel moraš nekaj kupit. Že sam obraz te odbije. Aroganca. Mene tam sigurno več ne vidijo. Grem še le k Yogiju in loisu. bajkr88 in MitcH' 2
tomash Objavljeno Februar 11, 2019 Opozori Objavljeno Februar 11, 2019 Un stari je res aroganten in nezainteresiran. Tudi sam nisem med najmlajšimi in ne razumem tega tipa. Bi kupil tako čelado kot škornje, pa mi je le pokazal tja gor proti vrhu kjer so Schubertke in tja nekam kjer so škornji. Verjetno me spet naslednjih nekaj let ne bo tja. Bljak. dejanL. in bajkr88 2
DAMI34 Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 Naslov teme je (preberite si) , ne pa kje me rit srbi!!!
xyxy Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 Sem v postopku izbire kompletne nove opreme, kar pomeni, da je treba sprobat 1001 stvar. Šel sem v BS, TC in Yogi, KMC mi še ni zneslo. BS: Ženska totalno mimo, deluje brezvoljna, odrezava, vedno grdo gleda, prodajalci tud nimajo nikol časa ker se ukvarjajo s kom drugim. Tud ko si na vrsti se ti posvetijo za pol minute, pa še to dobiš odgovor samo na točno tisto kar vprašaš, brez kakšne obširnejše razlage ali nasveta. Hvala lepa. TC: Vsaj 3/4 ure sem bil not, probal vse od čelade, jakne, rokavic, par modelov škornjev, skupaj sma pregledala ponjave in ključavnice itd., brez vsake vsiljivosti ali občutka da se mu ne bi dalo - prodajalec Matevž. Na koncu ponujen se dodatni 10% popust na vse eventualno izbrane izdelke. YOGI: Zelo pozitivni občutki, zelo prijazna tako prodajalka kot prodajalec, tudi nasveti brez milijon podvprašanj so prišli sami od sebe. IF7 1
Popularna objava Luka66 Objavljeno December 19, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno December 19, 2019 TC Motoshop je generalni uvoznik in prodajalec čelad SCHUBERT. Prejšnjo zimo, ko so imeli popuste sem se odločil, da zase in za ženo kupim čeladi S2, sport-turing varianto, nisem še imel čelad tega proizvajalca, druge skoraj vse J pa da poskusiva, belo fluorescentna lepa za pogledat. Preteklo sezono sva jih vozila bolj malo, morda 4-5 enodnevnih voženj, ker imava še druge čelade in na enem kompletu tudi komunikacijo, ki jo še nisem prestavljal. Po dosedanjih vožnjah lahko rečem, da me čelad ni navdušila. Je relativno lahka, izredno zračna, vendar glasna, še posebej če se odpre bradni zračnik pri potovalnih hitrostih bobni v njej, da za dalj časa ni vzdržno, pa sem jo poskusil na dveh povsem različnih motorjih. Na žalost nisem poslušal sodelavca, ki jo je ime in je ravno to poudarjal, tudi reklamiral, vendar neuspešno, včasih je dobro zadevo preizkusit, če je mogoče. Drugi sodelavec je imel C3 pro pa mu je ob dežju voda zatekal pod vizirjem, kar mu niso uspeli odpravilti na reklamaciji, zato jo je dobesedno vrgel v kanto za smeti. Oba sta mi odsvetoval to znamko L ampak moja trda glava …... no pa, da se vrnem k bistvu. Ob koncu poletja, ko sem čistil in urejal moto opremo, sem opazil da je na obeh čeladah začel pokati vizir pri čepih, ki držijo pinlock. Ni mi bilo jasno zakaj se je to zgodilo, ker pinlockov nisem premikal, niti jih snemal ali vstavlja, bila sta vstavljena že v trgovini. Vizirja nista popraskana, čeladi nama nista padli na tla in glede nato, da sva se s tem čeladama malo vozila tudi čiščena le parkrat in to z ustreznim čistilom za vizirje in ni verjetno, da bi bilo to posledica čistila sicer namenjenega za to. Napoke so bile majhne in se nisem preveč obremenjeval…… prejšnji vikend sem spet prekladal moto opremo in vzamem čeladi v roke, ter opazim povečanje razpok, odstranil sem pinlocka in predvčerajšnjim nesem vizirja v trgovino, da uredim reklamacijo, namreč na spletni strani SCHUBERT-a jasno piše, da je garancija na vizir enaka kot na čelado 5 let, seveda, če ni mehanskih poškodb. Prinesem vizirja v trgovino, pokažem kaj se je zgodilo, OK prodajalec s katerim se vsaj na videz poznam in mi je tudi prodal čelade, brez problemov prinese nova vizirja in…… mi izstavi račun za nekaj čez sto ojrov. Povem, da je uveljavljam reklamacijo, ker sta čeladi še v garancijskem roku, kot piše v priloženih garancijskih papirjih čeladi in na spletni strani proizvajalca………..on pa formalno pove, da vizirji niso v garanciji In začneva s prerekanjem, kmalu pristopi še drug prodajalec in ˇstrokovnoˇ ugotovi in me obtožil, da sem sam poškodoval vizir in to ni predmet reklamacije……torej, razlaga nekako taka, namesto, da bi se poleti vozil z motorjem sem doma pulil čepe iz vizirja, da je ta razpokal in da sem se lahko prišel prepirat v trgovino glede reklamacije ……v glavnem popenim vzamem vizirja in grem iz trgovine, ko prodajalec le….da bi morda lahko napisal reklamacijski zapisnik vendar, da ˇgospaˇ, ki ureja reklamacije itak tega ne bo hotela izpeljat, ker se ne želi blamirat !!!??? Očitno huda strokovnjakinja za čelade.....potem pa, da on ni nič kriv…..dam mu vizirja in mu rečem, da napiše reklamacijski zapisnik, vse podatke ima v compu in grem. No včeraj me kliče in pove, da ˇgospaˇ, ki je pri njih zaposlena in plačana za urejanje reklamacij ne želi izpeljat moje reklamacije in jo posredovat proizvajalcu, ker je ocenila, kaj že??……Svetuje, da naj sam napišem mail proizvajalcu, pojasnim situacijo in bodo potem oni kontaktirali njih in morda poskusili kaj urediti. BOLANO Napisal sem mail proizvajalcu, z oslovskimi ušesi sem naredil njihovo delo, me zanima kakšen bo rezultat. Ne vem kakšne odnose imajo med sabo in v odnosu do proizvajalca čelad, ter kakšne pogoje prodaje imajo. Tudi, če bi bili v SCHUBERTU zelo zategnjeni glede tovrstnih reklamacij, bi v TC-ju lahko, glede na to, da sem stalna stranka in pri njih zapravil že X tisoč €, uredili zadevo poslovno, mi pojasnili kakšna je situacija in dali oba vizirja v dobro nadaljnjega sodelovanja s stalno stranko in nato sami urejali zadevo naprej, marsikaj se da, če je volja, interes, znanje, izkušnje……to so dejstva, kaj bo javim. Ne rabim komentarje, kako je ta ali oni prodajalec OK, jih vse poznam, tudi meni so bili vsi dokler sem samo kupoval, skoraj petnajst let..... niti ni bistvo tistih sto € (pa tudi ni zanemarljivo), oz. za njih je to bistveno manj, temveč za ne-reševanja reklamacije, prelaganje dela in odgovornosti, predvsem pa za PODN ODNOS!!! Mavti, franc, nofla in 13 others 14 1 1
Popularna objava Luka66 Objavljeno December 20, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno December 20, 2019 Dobil sem odgovor iz servisnega centra SCHUBERT, da se opravičujejo za napako na vizirjih in nevšečnosti. Vizir je pod enko garancijo kot čelada, torej 5 let in bi mi ju morali zamenjati v trgovini TC, kaj so naredili piše zgoraj. Tako, da bodo posredovali v TC, da zadevo uredijo v skladu z garancijskimi pogoji. No sedaj pa čakam odziv gospe zadolžene za garancije iz TC, ki se je bala blamaže, če bi reklamirala vezirja. ukica, motom, thumper in 12 others 15
ProdriveR Objavljeno Januar 4, 2020 Opozori Objavljeno Januar 4, 2020 Evo, jaz moram tud pohvaliti TC motoshop. Sem v zadnjih dneh lanskega leta opravil en manjši nakup in moram pohvalit prodajalca (žal ne poznam njunih imen), da si sta res uzela čas in mi pomagala pri nakupu, čeprav se ni šlo za drago zadevo.
Luka66 Objavljeno Januar 15, 2020 Opozori Objavljeno Januar 15, 2020 Ob 20. 12. 2019 ob 14:56, Luka66 pravi: Dobil sem odgovor iz servisnega centra SCHUBERT, da se opravičujejo za napako na vizirjih in nevšečnosti. Vizir je pod enko garancijo kot čelada, torej 5 let in bi mi ju morali zamenjati v trgovini TC, kaj so naredili piše zgoraj. Tako, da bodo posredovali v TC, da zadevo uredijo v skladu z garancijskimi pogoji. No sedaj pa čakam odziv gospe zadolžene za garancije iz TC, ki se je bala blamaže, če bi reklamirala vezirja. No po slabih 4 tednih, od takrat, ko so mi iz SHUBERT-a sporočili (v istem dnevu so mi odgovorili), da je reklamacija vizirjev akceptirana, jim je "prišlo" tudi v TC-ju in so me poklicali, da lahko pridem po nova.......še dobro, da je zima...... skalaprava, Zok, Quest in 3 others 4 2
thumper Objavljeno Januar 15, 2020 Opozori Objavljeno Januar 15, 2020 "čelada vam je padla na tla" je stalnica v tej trgovini kar se tiče schuberta .. isto je fasala urssa ko je hotela uveljaviti garancijo na mehanizem vizirja... ko je na sejmu v italiji pokazala čelado na schubertovem štantu so ji mehanizem vizirja popravili v času enega kofeta ..brezplačno in povrh vsega so se še opravičili za izjavo tcja in neuporabno čelado za čas neuporabe.. midva z mojo sva nad njimi obupala po 3 obiskih.. in našla "nedobavljive" in "ni več v ponudbi" ali "ne proizvaja se več" stvari v italiji ali drugje.. nisem ravno človek nakupovanja po internetu .. komot naročim v trgovini in plačam za stvar msrp 70e +10-15e več.. vem da se dobave vršijo v kontingentih in ne posamično zaradi skontov in stroškov prevoza.. tudi pričakujem , da položim 100% avans in namesto oblubljenih 2 tednov dobave počakam 5-6 tednov na izdelek , ki ni v redni ponudbi.. da pa si zapišejo telefonsko v papirnat blok in ti rečejo , da te bodo obvestili na gsm potem pa po 2 mesecih in enem vmesnem klicu pri katerem ti zagotovijo - ponovno- da bodo preverili in obvestili o dobavi ni ne duha ne sluha od njih - noup hvala za trud .. da ne omenjam strokovnosti prodajalca , ki moji ob vprašanju o magnetni tank torbi kako prime na tank , ki je poliman s folijo reče "ja to pa ne ker nima direktnega stika s kovino" in na vprašanje " kako so pa magneti na spodnjem delu torbe a bodo potemtakem spraskali lak na tanku" odgovori "ja saj so pod tkanino" moja lahkotno odgovori " a potem nimajo direktnega stika s kovino" - brez besed in brez deal-a.. ok mogoče je bil pa samo malce šovinistično nastrojen tisti dan.. sam ne pri moji , ki ve kaj je injektor in da ima njen motor 3 različna olja pa napamet ve , koliko morajo biti napupane gume. Gonca, Erik99, skalar36 in 4 others 6 1
repsol Objavljeno Januar 16, 2020 Opozori Objavljeno Januar 16, 2020 Verjetno vas imajo povsod zelo radi in komaj čakajo takih, vaših obiskov. Verjetno nosite tudi superge doživljensko , ker pridete vsake pol leta po nov podplat oziroma reklamirat, ker ste starega znucali. Gospod Luka66, reklamirate vsako stvar ki jo kupite, pa naj si bo to trenirka ali vizir.... Erik99, MitcH', Shillien in 2 others 1 4
thumper Objavljeno Januar 16, 2020 Opozori Objavljeno Januar 16, 2020 (popravljeno) pred 32 minutami, repsol pravi: Verjetno vas imajo povsod zelo radi in komaj čakajo takih, vaših obiskov. Verjetno nosite tudi superge doživljensko , ker pridete vsake pol leta po nov podplat oziroma reklamirat, ker ste starega znucali. Gospod Luka66, reklamirate vsako stvar ki jo kupite, pa naj si bo to trenirka ali vizir.... a ti mal brezveze sikaš? klasična tecejevska fora..vsi ostali so zmeraj krivi.. zgleda da kakor so njihive "stranke" zakompleksane so oni prekompleksani.. @repsol a si ti v kakršnemkoli -razen kot kupec- finančnem stiku s trgovino ? Popravljeno Januar 16, 2020. Popravil thumper Erik99 in Kugelschreiber 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se