Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Zanima me glede tega ali ima guma kaj manj oprijema v globokih nagibih kot širša ;)

 

na to vpliva več dejavnikov ne sama širina gume, tudi vrsta (bolj cestna ali bolj enduro), poleg tega ima strom višje težišče

in drugačno ciklistiko od kakih turnih ali športnih motorjev....

 

popvprašaj člana bobibossa ki si je še lani lastl v-stroma, sedaj pa ima hondo xx in ti bo s prve roke odgovoril kakšna je razlika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm

 

zdej ko malo bolje pogledam in pomislim...mogoče je razpoka oziroma stik ohišja in števcev na zgornji strani slabši...oziroma zareza se je povečala....

 

nisem si mislil da je to lahko od šipce.... :hmm:

Evo, šipco dobil iz zmontiral, vendar bo treba znižat nosilec na najnižjo pozicijo ker je zadeva OGROMNA :kva2:  Ko bo čas pa na testno vožnjo :)

Opozorilo glede "efekta leče" je nalepljeno na šipci. Naj se ne bi parkiralo tako, da imaš sonce s hrbtne strani (od zadaj). Od spredaj naj ne bi bil problem, ampak vseeno raje najdem senco. Če ne zarad motorja, pa zaradi mene :P

 

Letošnje "modifikacije":

- fenda extenda,

- Givi Airflow,

- čakam nosilec Touratech za Garmina,

- narejena "razdelilno/relejska omarica" za ločeno vklapljanje uporabnikov preko stikal (ločeno Garmin in ločeno 12V vtičnica spredaj in pod sedežem).

Tisto kar sem potreboval bo do sredine aprila porihtano, potem pa samo še kilometrino nabirat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na to vpliva več dejavnikov ne sama širina gume, tudi vrsta (bolj cestna ali bolj enduro), poleg tega ima strom višje težišče

in drugačno ciklistiko od kakih turnih ali športnih motorjev....

 

popvprašaj člana bobibossa ki si je še lani lastl v-stroma, sedaj pa ima hondo xx in ti bo s prve roke odgovoril kakšna je razlika...

no ker sem omenjen se javim.na štromu sem se nagibal toliko da mi je ostal rob do konca gume ene pol centi, na Hondi je pa isto tko da...potemtakem bi se moral sekirati tudi zaradi orednje gume ki je ožja

Popravljeno . Popravil bobiboss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Si kdo lasti novi model (2011-) v-stroma 650? kakšne so izkušnje, kateri so + in -. Nisem zasledil ali tudi novemu modelu sklopka ropota?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga imam in je zelo podoben staremu. Malo bolj poskočen, manjšo porabo ostalo je pa enako kot na starem. Mogoče je vizir malo prenizek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ne sklopka ropota (če ropota) samo pri velikem Stromu? :hmm:

 

Samo pri velikem sklopka malo ropota. Šri malem tega ropota ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga imam in je zelo podoben staremu. Malo bolj poskočen, manjšo porabo ostalo je pa enako kot na starem. Mogoče je vizir malo prenizek.

Prenizek vizir? Ali ni nastavljiv na dve stopnji. Koliko pa si visok? Tudi mene mika novi V-strom, vendar se bojim, da mi bo premajhen. 185 cm , 100 kg, plus občasna vožnja v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kakšnega gledaš (velikega ali malega) - sam sem malo manjši od tebe (kak cm) in me je dobrih 15kg manj, pa ni nobene problem pri vožnji (zarad višine). Edino veterna zaščita je "čudna", zato sem nabavil še Givi Airflow prednjo šipco. V dvoje sem tudi nekaj malega prevozil, pa za normalno vožnjo nisem pogrešal več moči. Ampak imam premalo km v dvoje, da bi lahko bilo moje mnenje mirodajno.

 

Glede vožnje v dvoje, ti bo (verjetno) najbolje povedal uporabnik "Scarabeo 500".

 

Aja, lastim si malega Stroma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Visok sem 180 in se 70% vozim v dvoje brez problema. Redko kdaj da je v dvoje prešvoh. Vizir je nastavljiv v treh stopnjah ampak nikakor ne najdem prave pozicije. Enako je bilo na starem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prenizek vizir? Ali ni nastavljiv na dve stopnji. Koliko pa si visok? Tudi mene mika novi V-strom, vendar se bojim, da mi bo premajhen. 185 cm , 100 kg, plus občasna vožnja v dvoje.

VStrom 650 - Ali je dovolj moči za dva?

 

Če si umirjen voznik in uživaš v potovanjih DA. (ne pričakuj čudežev, pripelje te pa povsod)

Če si športno naravnan voznik NE.

 

Znanec je pripovedoval, zdaj pa imam to, kar sem si želel MAŠINO. Kaj pa imaš?

Nekaj preko 180 konjev. Kaj pa si imel prej? Jajca od 150 konjev.

 

Pošteno povedano, da se brez problema potuje v dvoje in polno nabasan, če sprejmeš, da boš vseskozi na menjalniku. Na gorskih vožnjah itak samo menjaš, bolj imam v mislih ravninske predele, kjer bi se z močnejšim peljal vseskozi v 6. prestavi.

Pošteno povedano, če bi imel več denarja bi bila zagotovo močnejša endura. Tako pa sem razmišljal, kaj bi postoril, da bi bil motor močnejši. Zamenjal sem sprednji zobnik in pridobil na moči. To je bil zame najboljša pridobitev in misli mi niso več uhajale na dražje močnejše motorje. Raje sfinanciram za razliko, dva vredu potovanja. Tako pač jaz razmišljam, nekdo bo drugače.

Kaj se je spremenilo z manjšim zobnikom spredaj? Motor tudi v dvoje polno naložen lepo vleče v 6. prestavi in ni mi potrebno več pri lagodni vožnji kar naprej menjati.

 

Če bi imel preveč denarja, pa bi zagotovo kupil nekaj bolj močnega.

Brez skrbi gre v dvoje.

 

Star vstrom, moja višina 183 cm, zamenjal sem sprednjo šipo in je malo bolje, važno je da se ne sekiraš, saj si na motorju in tam mora malo pihati, drugače bi bil avto.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Visok sem 180 in se 70% vozim v dvoje brez problema. Redko kdaj da je v dvoje prešvoh. Vizir je nastavljiv v treh stopnjah ampak nikakor ne najdem prave pozicije. Enako je bilo na starem.

 

Kaj je prava pozicija zate oz. kaj te moti? Morda neenakomeren tok zraka, ki ti meče čelado levo-desno?

 

@ ostali

Košara sklopke lahko čez čas začne povzročati vibracije in čudne zvoke na določenih obratih na DL1000. DL650 teh težav nimajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je prava pozicija zate oz. kaj te moti? Morda neenakomeren tok zraka, ki ti meče čelado levo-desno?

 

 

točno to .

Popravljeno . Popravil Kolen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj ogledala za bolj aerodinamična in jih (po potrebi) premakni navzven z adapterjem.

 

Dobra ogledala dobiš pri zastopniku od Aprilie za manj kot 50€ (slika), adapterje pa tukaj ali tukaj.

 

V mojem primeru je to odpravilo buffeting (angleški izraz za mešanje zračnih tokov). Nakup dragega MRA Vario-touring vizirja, pred tem, ni skoraj v ničemer pomagal, zato bi si upal reči, da so za buffeting kriva ogledala. Če dvomiš, se lahko dobiva enkrat aprila in ti posodim ogledala za test. Če boš kupoval ekstenderje, priporočam tiste od Američana, ker so dobri in preverjeni za stroma. O tem sem pisal/slikal dolgo nazaj.

 

Z velikim Givi vizirjem pa je zadaj že dolgčas, saj se skoraj nič ne dogaja, ker zadeva poreže skoraj ves zračni tok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z velikim Givi vizirjem pa je zadaj že dolgčas, saj se skoraj nič ne dogaja, ker zadeva poreže skoraj ves zračni tok.

 Ta izjava me je pa nasmejala. Prvo, ko sem ga sprobal se mi ni zdel nič posebnega ampak potem... sem dobil nasmeh ko Berlusconi :D  Zaenkrat sem sprobal do 160 km/h in končno vizir čelade ne vibrira več. Do 130 km/h lahko vozim BP z odprtim podbradnim delom, naprej pa BP z odprtim vizirjem. Nič več solznih oči zaradi vetra :))

Je pa res, da je kar nekako dolgočasno postalo, ko ni več upora na čeladi :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi bil mali v-strom res preveč podhranjen za ~110kg voznika začetnika?* Se pravi sopotik/ca odpade?

 

*Je padel pogovor, pa sem si rekel, da vprašam se strokovnjake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi bil mali v-strom res preveč podhranjen za ~110kg voznika začetnika?* Se pravi sopotik/ca odpade?

 

*Je padel pogovor, pa sem si rekel, da vprašam se strokovnjake.

Ne bi bil nič podhranjen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se komu valja zaščita za roke za vstroma 650 star tip? Odkupim.

Ali, kje bi se dalo dobiti za solidno ceno? 

Iščem zaščito, ki se ne suče in varuje ročke v primeru prevrnitve motorja. Katere najbolje služijo?

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bi nujno potreboval SLO navodila za V Stroma DL 650. Mi lahko posreduješ?

Se pridrzujem prosnji....

V naprej hvala

Ales

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo kdo imel probleme z delovanjem prednje luči - problematični so konektorji - oksidirani kontakti. Je pa kar nekaj dela za prit do njih. Potrebno (priporočeno zaradi lažjega dostopa) je odstraniti bočne plastike, odmakniti hladilnik (ni potrebno odstraniti) in pa nekaj živčkov in ročnih spretnosti za odklopit konektorje. Aja, cevnih (bočnih) zaščit ni potrebno dol dajati. Se da tudi z njimi, vendar gre malenkost težje ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi bil mali v-strom res preveč podhranjen za ~110kg voznika začetnika?* Se pravi sopotik/ca odpade?

 

*Je padel pogovor, pa sem si rekel, da vprašam se strokovnjake.

 

Se strinjam s kolegom zgoraj. Za solo vožnjo je 650 več kot dost motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi bil mali v-strom res preveč podhranjen za ~110kg voznika začetnika?* Se pravi sopotik/ca odpade?

 

*Je padel pogovor, pa sem si rekel, da vprašam se strokovnjake.

 

Za motosvetovega začetnika bi bil absolutno podhranjen. Tu je drug svet, vse kar je pod 1000ccm in 150PS, je nepremičnina.

 

Za normalnega motorista pa je to lahko tudi "zadnji" motor. Meni je to zelo všečen model.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!