Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

http://www.2ar.eu/motorrader/

 

 2AR = 2 auf Reisen this means “2 on the Road” – a Motorcycle-adventure in the name of Kids in Latin America!
2 People, 2 Motorcycle, over 35.000 Miles, 18 Countries – across North,- Central,- & South-America.


Our main focus of the tour lies on helping with the projects of the aid organisation from „EBM international“.

To sumup our intention:
- „2ar“ in the name of kids in Latein Amerika.
- collecting donations „by selling miles“ &
- via the photo project “FSA” - „Gods beloved people“.
- helping locally with EBM International .
-  our local workforce commitment. Our work for the projects is scheduled between 1 and 8 weeks.

10168101_248150065370943_474294451387478

Popravljeno . Popravil Rokic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ve mogoče kdo kje bi lahko naredu re-map na serijskem ECU na v-stromu 1000? problem z backfire po zamenjavi izpuhov se je še povečal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ve mogoče kdo kje bi lahko naredu re-map na serijskem ECU na v-stromu 1000? problem z backfire po zamenjavi izpuhov se je še povečal :)

Problem z 'backfire' naj bi se odpravil z blokiranjem sekundarnega dovoda zraka v izpuh (PAIR).

 

http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=7006.0

 

Kolikor vem, čisto pravi re-map serijskega ECU-ja ni možen, nekaj malega pa se lahko korigira s 'Teka SFI' ali 'Yosh box'-om (slednjega si lahko narediš tudi sam - klik). Na hrvaškem V-Strom forumu lahko kontaktiraš uporabnika Brum, ki ima eno od teh dveh naprav in se nasplošno smatra za 'dr. V-Strom'.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj če ne najdem nobenega z opremo da mi lahko naredi to na serijskem ECU bo pa potrebno naredit DIY Yosh box. Vem pa da lahko na serijskem spreminjaš količino goriva na 2500, 5000, 7500 obratih, vmes pa ECU prilagodi sam glede na nastavljene vrednosti na teh obratih. Samo kaj ko tam kjer so imeli to opremo, sedaj ne najdejo računalnika :/

Problem z 'backfire' naj bi se odpravil z blokiranjem sekundarnega dovoda zraka v izpuh (PAIR).

 

http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=7006.0

 

Kolikor vem, čisto pravi re-map serijskega ECU-ja ni možen, nekaj malega pa se lahko korigira s 'Teka SFI' ali 'Yosh box'-om (slednjega si lahko narediš tudi sam - klik). Na hrvaškem V-Strom forumu lahko kontaktiraš uporabnika Brum, ki ima eno od teh dveh naprav in se nasplošno smatra za 'dr. V-Strom'.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, panigaz ima opremo za spreminjanje fuel map, tako da če ima še kdo kako težavo naj jih kontaktira ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem z 'backfire' naj bi se odpravil z blokiranjem sekundarnega dovoda zraka v izpuh (PAIR).

 

http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=7006.0

 

Kolikor vem, čisto pravi re-map serijskega ECU-ja ni možen, nekaj malega pa se lahko korigira s 'Teka SFI' ali 'Yosh box'-om (slednjega si lahko narediš tudi sam - klik). Na hrvaškem V-Strom forumu lahko kontaktiraš uporabnika Brum, ki ima eno od teh dveh naprav in se nasplošno smatra za 'dr. V-Strom'.

A mi lahko kdo da kontaktne podatke (telefon) od Bruma. Kolega rabi korekcijo z 'Yosh boxom? Nisem član njihovega foruma.

Popravljeno . Popravil athlon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo da kontaktne podatke (telefon) od Bruma. Kolega rabi korekcijo z 'Yosh boxom? Nisem član njihovega foruma.

 

Iskane podatke imaš v zasebnem sporočilu. Ti pa priporočam obisk v-strom.hr foruma in tudi vstrom.info foruma, ker boš na teh našel precej informacij o svojem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskane podatke imaš v zasebnem sporočilu. Ti pa priporočam obisk v-strom.hr foruma in tudi vstrom.info foruma, ker boš na teh našel precej informacij o svojem motorju.

Hvala za hiter odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ve mogoče kdo kje bi lahko naredu re-map na serijskem ECU na v-stromu 1000? problem z backfire po zamenjavi izpuhov se je še povečal :)

in katere izpuhe si dal gor?jaz ko sem imel štroma sem dal gor MASS izpuhe in mi je delu brez problemov motor, kot z originali, odzivnost je bila pa zelo opazna, seveda na bolje.zvok pa itak fenomenale

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, panigaz ima opremo za spreminjanje fuel map, tako da če ima še kdo kako težavo naj jih kontaktira ;-)

 

In? Si šel, so ti poštimal...je zdaj ok....

tud sam bi mogu poštimat zadevo mi nagaja brez dušilcev....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni...

Na mojem velikem stromu sem opazil nekaj zanimivega...od kadar sem ga znizal za 3cm,sem pac manjsi po velikosti,mi je v slabih 3k km pojedlo zadnjo gumo...se vam to zdi normalno??pa me zanima kaksne gume vozite js mam gor trebutno dunlop trailmax...hvala v naprej

Bubu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

meni ni znano...

 

Me veseli!  Odgovor enak prvemu (in vsakemu!!)

Hvala :worship:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na splošno; Ali je na V-strom 650 kakšna znana stvar, ki rada cerkne??

 

:yea1:  :yea1: Dl 650 letnik 2010. Letos :grim  prva okvara pri 116.000km: stator

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

:yea1:  :yea1: Dl 650 letnik 2010. Letos :grim  prva okvara pri 116.000km: stator

Moja bivša 650 bo vsak čas na 100 000 še vedno brez okvare, Grba hrvaški popotnik ki je obkrożil zemljo na 650 je na nekih 115. 000 km, cel kup jih je hrv.forumu ki imajo veliko km..650 enostavno dela, nekje sm ujel informacijo, da gre za pravega naslednika Honde AricaTwin kar je velik kompliment za malega štromčka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem slišal, da res.  :yes:  Ne vem pa, kako to, da se mu vsakih 14 - 15.000 km gume znucajo?? :O:slap:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni...

Na mojem velikem stromu sem opazil nekaj zanimivega...od kadar sem ga znizal za 3cm,sem pac manjsi po velikosti,mi je v slabih 3k km pojedlo zadnjo gumo...se vam to zdi normalno??pa me zanima kaksne gume vozite js mam gor trebutno dunlop trailmax...hvala v naprej

Bubu

TR91, prednja naredila do sedaj cca. 13k km (skoraj na indikatorjih), zadnja dobrih 6k km (imam še dobrih 5mm profila). Ne vem kakšen stil vožnje imaš,da ti jo je tako hitro pobralo. Glede višine pa jaz pri nagibanju velikokrat primem s čevljem ob asfalt, guma pa niti pod razno ni še na robu. Ko sem imel kombinacijo prednja TR91 in zadnja BW502, je bila zadnja od roba do roba lepo pobrana. Očitno je TR91 bolj "ostra", se pa sedaj dogaja, da prednja rada malo zdrsne na gladkem asfaltu (ko je bila nova tega ni bilo občutit).

 

Na splošno; Ali je na V-strom 650 kakšna znana stvar, ki rada cerkne??

kontakt prednje luči :P Kar sem imel/našel/odpravil problemov pišem tukaj.

 

@moto rider, ta problem nastaja tudi pri meni. Bo treba poslat protestno noto na Suzuki :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

:yea1:  :yea1: Dl 650 letnik 2010. Letos :grim  prva okvara pri 116.000km: stator

 

Štiri leta star motor in nad 100 000 km je verjetno malo nad povprečjem, ne razumem pa, kako se okrog 10 let stari prodajajo z kilometri, ki se jih nekako normalno prevozi v dveh letih in to z motorjem, ki je potovalni. Če bi šlo za kakšnega šminkerja ali "cafe racerja" bi človek že verjel, da ima res malo kilometrov...

 

Drugače pa, od manjših potovalnil enur mi je mali stromček najbolj všeč...izgleda kot resen motor in poraba je sprejemljiva.

Pri večjih...Varadero, Strom 1000 me najbolj moti precej večja poraba goriva ter nemirnost pri višjih hitrostih (objavljeno na nekem testu)

Žal pa ne najdem nekih prednosti v primerjavi s TDM 900. Ima 20 konjev manj, enako višino sedeža, kar pomeni zelo podoben položaj na motorju, poraba je enaka pri obeh, oblika mi je pri obeh všeč. Verjetno se teh 20 konjev kar pozna pri pospeševanju in višjih hitrostih? Transalp in Versys sta mi oblikovno nezanimiva ter še manj moči...BMW 800 GS se pa težko dobi rabljenega za zmerno ceno, jih je malo na trgu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V svojem razredu je DL 650 najboljša izbira. Nenazadnje ne bi 2x zaporedoma zmagal na Alpen master testu in osvojil  naslov "alpenkonig". Da je "japonček" za nekih 7000€ nabrisal, vso - precej dražjo konkurenco na nemškem testu, skoraj meji na čudež....al pa je motor res dober...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem slišal, da res.  :yes:  Ne vem pa, kako to, da se mu vsakih 14 - 15.000 km gume znucajo?? :O:slap:

 

:grim jaz moram Dunlop tr 91 menjati na 8000-8500km :whistle:, Brid :kva2: gestone Bw 501/502 pa so zdržale tudi do 10.000-12-000, isto Continental Conti trail attack.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sam razmišljam o "ta malem" V stromu. Včeraj sem šel gledat enega. Letnik 2007, z ABS, zamenjano vzmetenje za Öhlins, 35k km. Cena 4400 eur. Vizualno lepo ohranjen.

Yes or no? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predrago. Zbij ceno na 4100! Motorji se zadnje čase zelo slabo prodajajo, zato kdor ga hoče prodat mora kr spustit ceno. Razen če se prodajalcu ne mudi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni mi ne deluje drag. Lansko sezono sem za letnik 2008 (malo pogooglaj za razlike med 2005 in 2008) in dobrih 20k km dal okroglih 4000, s tem da je imel vse original, dodatno še ščitnike rok ter zadnji kovček in brez ene same praske (res v nulo ohranjen). Sedaj pa razmisli.

 

Kolkr sem opazil ima ta neoriginalna vzvratna ogledala in menjane smernike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!