Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

100% se strinjam z vsem kar so pred menoj zapisali Hajoktejn, Fritz, in Hladov. Tako kot Fritz, sem tudi sam imel najprej 650 pol sm pa kupil 1000. Lahko ti samo rečem da je 650 krasen, multipraktik in ki zmore vse tisto kar zmore 1000, sploh če se boš odločil za novejšo 650 ki je še boljša kot stara 650.

Igor Br je imel 1000 pa si je kupil novo 650 pravi da mu tut slučajno ni žal. Vloženo - dobljeno dobiš pri 650 največ :OK:

1000 je precej bolj groba kot 650, tut precej bolj groba kot recimo Varadero je pa vse stvar okusa... pa če maš voljo 1000 mal pošraufat preden jo spraviš v top stanje, potem pa tut ta dela. Varo nimaš kej šlatat, pač dela, je pa meni dost bolj dolgočasna za vozt kot DL 1000. Uštelana 1000 ti bo pila okoli 6 litrov, 650 pa pod 5.

Če se odločiš za 1000 se javi pa ti lahko svetujemo na kaj bit pozoren predno se odločiš za nakup. ;)

 

 

dej to mal na dalš pojasni prosim. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za super odgovore!

 

 

Je pa tako, da mava skupaj cca. 140kg, tako da z težo nimava tako velikega problema, prtljage pa bo kar za vse 3 kufre napolnjene, ker greva večkrat na daljše izlete in kje prespiva.

 

1000ka mi nekako deluje saj po slikah nekako bolj potovalno naravnan, čeprav v živo oba skupaj še nisem mel prilike videti. Je pa budget omejen, tako da novi odpade.

 

Tudi po avtocesti ne divjava oz. pogosto izbereva stransko pot, na avtocesto pa samo takrat ko je lokalna cesta v katastrofalnem stanju, pa da se malo izognema.

 

Kake pa so razlike pri zunanjih merah 1000 in 650? Sta identična glede velikosti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zunanje mere so identične, le sedež je pri 1000 malo bolj podložen.

 

Še nekaj glede ABS. Stara 1000ka ga nima in če te to ne moti potem OK. Jaz menim, da je v današnjih časih to must have.

 

Torej staro 650ko z ABS ali novo 1000ko!

Ta mali je dober tudi za potovanja v dvoje s prtljago, če le ne gresta na avtocesto.

Popravljeno . Popravil Lunatic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kdaj naprej se je dobilo abs oz. je serijsko?

 

No občasno bi šel tudi na avtocesto, tako da hitrosti do 150km/h-160km/h bi tudi ble tu pa tam, vendar bolj potovalna hitrost cca. 130km/h, saj ko sva oba gor in naložena, niti ni več udobno pri višjih hitrostih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2007+

 

Poleg ABS imajo od tega letnika še nekaj izboljšav: močnejši alternator, dvojne svečke, katalizator, drug računalnik z avtomatsko nastavitvijo prostega teka in za 3cm daljšo zadnjo nihajko. Imel sem oba in verjami mi razlika je ogromna, prevdsem zaradi nihajke!

 

Glede avtoceste pa kot si že sam dejal, tu pa tam 160, sicer pa 130.

Popravljeno . Popravil Lunatic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zunanje mere so identične, le sedež je pri 1000 malo bolj podložen.

 

Še nekaj glede ABS. Stara 1000ka ga nima in če te to ne moti potem OK. Jaz menim, da je v današnjih časih to must have.

 

Torej staro 650ko z ABS ali novo 1000ko!

Ta mali je dober tudi za potovanja v dvoje s prtljago, če le ne gresta na avtocesto.

A z dvema v sedlu ne "gre" 130km/h ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka 650ka bi za 2 osebi cca. 140kg + 3 kovčki  blo čist dovolj, tudi na avtocesti pri hitrosti 130km/h oz občasno več ? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej to mal na dalš pojasni prosim. 

 

Mislil sem na delovanje agregata da je več tresljajev oz. da je bolj robusten kot na 650 in da 1000 lepše dela v srednjem območju vrtljajev tam od 4000 naprej, medtem ko je 650 veliko bolj "prijazna" v tem smislu. Varadero je precej bolj zanesljiv motor ki ima pa odličen agregat  bolj "nežen" tj. manj občutljiv na nizke prestave,  manj tresoč, ki nima "muhc" kot jih ima Vstrom. Te so na DL pa tko znane, košara sklopke, sinhronizacija cilindrov, nastavitev vbrizga, pa še neke malenkosti. Sej motor dela tut brez da se karkoli dotakneš...a šele ko vse to uštimaš potem vidiš kok je DL 1000 fajn igrača....nekaterim košara pri 20k trese nekaterim pri 100k ne, nekaterim motor pije 5, 5 litra drugim 8 ali 9, drugim včasih poka iz auspuha in v airboxu, a če das sekundarne lopute ven in nastaviš vbrizg neha, poleg tega motor veliko lepše vleče...itd...to sm mislu, mogoče sm res mal nerodno napisal a je blo že prej tok napisano da nisem videl nekega smisla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka 650ka bi za 2 osebi cca. 140kg + 3 kovčki  blo čist dovolj, tudi na avtocesti pri hitrosti 130km/h oz občasno več ? :)

 

mislim da imaš prav  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika med 1000 in 650 je tudi v vzmetenju. Večji ima druge vilice, ki so (baje) občutno boljše. Jaz sem svoje precej porihtal z intiminatorsi...strošek kakšnih 200 evrov z menjavo olja vred.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka 650ka bi za 2 osebi cca. 140kg + 3 kovčki  blo čist dovolj, tudi na avtocesti pri hitrosti 130km/h oz občasno več ? :)

 

Bo dovolj, če tega ne bosta preveč pogosto počela. Ravno bit polno naložen in avtocesta niso optimalne razmere za majhnega stroma in tukaj se večji bistveno bolje obnese. Mali strom na avtocesti dela na večjih obratih, vibracije so bolj občutne in poraba je precej višja, polno naložen pa ni odziven, potrebno je več prestavljanja itn. Za 95% rabe (torej vse kar ni AC in polna obremenitev) pa je mali strom fantastičen in bistveno več zavložen denar kot veliki strom.

 

Razlika med 1000 in 650 je tudi v vzmetenju. Večji ima druge vilice, ki so (baje) občutno boljše. Jaz sem svoje precej porihtal z intiminatorsi...strošek kakšnih 200 evrov z menjavo olja vred.

 

Ne morem govoriti za zadnjo generacijo (novi mali in novi veliki strom) a stari stromi (DL650 do 2010 in DL1000 do 2012) so bili povprečni motorji, ki so lepo delovali ob povprečni rabi. Če si hotel kaj več, je bilo treba motocikel prilagajat - progresivne vzmeti v vilicah, stabilizator prednjih vilic, širša balanca, odstranitev sekundarnih loput pri DL1000, dviganje ali spuščanje zadnjega konca itn. VStrom forum je poln teh reči in s časoma se tega nabere kar precej. Nekomu to ne bo všeč in hoče 'kompleten' motor takoj, komu drugemu pa personalizacija motorja ustreza.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno to iščem, povprečen zanesljiv motor, kateri bo mene in sopotnico z nekaj prtjage pripeljal od A do B oz. kak izlet cca. 300-400km dnevno. Priganjal a po avtocesti ne bom, tam lepo 130km/h oz. se avtoceste probam izogibati, saj tam nimam kaj veliko od same vožnje, torej se moja potovalna hitrost gible bolj na magistralah pri cca. 90-100km/h.

Je pa vseeno dobro imeti kaj rezerve v moči, da lahko prehitevaš brez preglavic.

 

Sicer imam trenutno Fazer 6 z 98KM, kar je čisto dovolj oz. še preveč moči za to kar potrebujem.

 

Tudi menjavanje gor / dol mi ni tako problem oz. še mi je kvečjemu v veselje :)

 

Je pa tako, da kupujem rabljen motor in je veliko več 650 stromov kot pa 1000, pa še tiste 1000 ki so je vprašanje kake so dejansko, saj jih prodajajo trgovci in so tudi uvoženi z 50.000km+

 

Da omenim, budget sem si nekako omejil na 5000€, sicer še bi komot dal več, vendar si denar raje prihranim za konkreten servis, gume, opremo, da je potem sezona brez preglavic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fazerju po moči lahko parira samo velik strom, pa še tukaj gre za dva popolnoma različna stroja (I4 proti V2). Majhen strom bi ti lahko deloval podhranjen. Poskusi ga kje preizkusiti s sopotnico. Jaz ga priporočam, ker je to res izredno uporaben in neproblematičen motor, ni pa nujno, da bo ustrezal tebi. Če je kakorkoli možno je potrebno vse preizkusiti.

 

Glede finančne meje pa bi morda šlo pogledati kaj v tujini (ne vem sicer, če je ta oglas realen - mislim na prevožene km). Novega malega stroma nisem vozil, ga je pa preizkusilo precej kolegov, hrvaških stromerjev, ob njegovi predstavitvi v Dalmaciji. In vsi so bili navdušeni nad napredkom in izboljšavami. Recenzije so nekje na povezavah v tem forumu oz. na hrvaškem v-strom.hr forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je s FZ6 prešaltal na Versysa, ki je po tipu motorja in moči primerljiv z majhnim V-stromom, pa mu ta dosti bolj odgovarja. Ravnotako se pogosto vozi s sopotnico in tremi kufri. Ima pač bolj počasen stil vožnje.

 

Meni osebno se je zdelo premalo moči, ko sem polno naložen v dvoje prehiteval. Predvsem po klancu se pozna, da postane nepremičnina. Sicer pa je teh 67 konjev čisto dovolj za normalno vožnjo, kot jo je opisal. Pa za vložen denar verjetno največ dobiš v tem cenovnem rangu v tem segmentu motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi brez strahu, je zelo dober in vreden nakup.

Čez par let se boš pa odločal o drugem in takrat bo še lažje.

Forumaši so ti že vse lepo izčrpno povedali in se strinjam praktično skoraj z vsem.

Samo gasa novim dogodivščinam naproti.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za super informacije. Bom se kar drugi teden spustil na ogled 650ke, pa na probno vožnjo, da vidim kako je.

 

Še kaj poročam, ko bom vedel več.

 

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Meni osebno se je zdelo premalo moči, ko sem polno naložen v dvoje prehiteval. Predvsem po klancu se pozna, da postane nepremičnina. Sicer pa je teh 67 konjev čisto dovolj za normalno vožnjo, kot jo je opisal. Pa za vložen denar verjetno največ dobiš v tem cenovnem rangu v tem segmentu motorjev.

 

V tahud klanec na Korensko sedlo iz avstrijske strani z sopotnico (oba skup 155kg) pospešuje v 4. prestavi. Ne sicer kot na pisti ampak vseeno kr tekoče nabira obrate.

Letos  misliva peljat na Atlantik, mal po AC mal po regionalkah. Tud scarabeo ga je z svojo pelju na Škotsko. Za moj lagano turistički stil je za dva čist u redu.

 

 

Mam vprašanje. A je kdo tlele velik okol 187 pa ma Caberg Duke? Zanima me namreč kolko se čelada dere? Zdaj z Nolanko N86 pr 110 ne slišim več mašine ampak samo še veter. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potreboval bi razširitvene nosilce za ogledali.Lahko nove ali rabljene.Nasvet kje kupiti najugodneje.

650 K9

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tahud klanec na Korensko sedlo iz avstrijske strani z sopotnico (oba skup 155kg) pospešuje v 4. prestavi. Ne sicer kot na pisti ampak vseeno kr tekoče nabira obrate.

Letos  misliva peljat na Atlantik, mal po AC mal po regionalkah. Tud scarabeo ga je z svojo pelju na Škotsko. Za moj lagano turistički stil je za dva čist u redu.

 

 

Mam vprašanje. A je kdo tlele velik okol 187 pa ma Caberg Duke? Zanima me namreč kolko se čelada dere? Zdaj z Nolanko N86 pr 110 ne slišim več mašine ampak samo še veter. 

 Vse to mam jaz. Pa še sosed na šihtu sem ti, jebotehomeini!!!.

 

Čelada ne igra  glavne vloge, ampak prednja šipa. 

 

Več v petek na 4 oči, pa še Zupanca pripelji.

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potreboval bi razširitvene nosilce za ogledali.Lahko nove ali rabljene.Nasvet kje kupiti najugodneje.

650 K9

 

Hvala

Žijo!

Če si mislil take, imam ene nabavljene za varadera viška ker jih nisem namontiral. Novi nerabljeni po znižani ceni :-)

Lp.

http://www.ebay.com/itm/Black-side-mirrors-riser-extender-adapter-Suzuki-V-Strom-650-1000-DL-08-09-10-11-/290922130987

http://www.ebay.com/itm/Black-side-mirrors-riser-extender-adapter-Honda-XL1000-Varadero-CB1300-SF-SS-/290736208104?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43b13a78e8&vxp=mtr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda mejčkeno "mimo", ali pa tudi ne...;

 

Višina voznika, čelada in višina, ter naklon vetrobranskega stekla (& drža voznika.)

To je nekaj faktorjev, ki vplivajo predvsem na voznikova ušesa, oči in pihanje v nos (uzad pa še sinusi!)

 

Voznika ponavadi ne moreš skrajšati. Lahko pa povišaš steklo, ali spremeniš njegov naklon.

Turistične čelade so v osnovi najidealnejše za voznika. Ni pa pravilo, da je vsaka (še tako prilagojena) čelada, dobra za vsak tip motorja.

Jaz sem v nekaterih primerih, (predvsem na poteh) nosil s seboj prilagojeno in "obdelano" pen'co, ki sem si jo podkladal v podbradek čelade in s tem preprečil hrup, predvsem pa pretirano pihanje v nos in oči. V ušesa pa sem si tlačil čisto navadne (in najcenejše) rumene čepe proti ropotu (in vetru,) ki jih dobiš za drobiž v Merkurju itd... (pa še na pol jo lahko odrežeš in nekaj prihraniš .)

Imel sem kar nekaj motorjev in pri vsakem sem moral nekaj prilagoditi in dodelati, da sem rešil težave, ki jih pri predhodnem motrju ni b'lo.

O tem bi se dalo še veliko pisati. A vsak mora določen "problem" prilagoditi po svoje.

No, to je samo "ena" misel iz lastnih izkušenj, če komu kaj prav pride... (Nisem pa najbolj pameten, to se zavedam.)

P.S. Sicer ima pa Štrom še kar dobro zaščito pred vetrom.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je problem,ker sem tako širok,da mi komolci zakrivajo pogled nazaj,zato jih moram stalno premikati-komolce namreč.

Vizir pa sem zamenjal z Givi  Airflow po priporočilu forumaša Cisco,ki mi ga je tudi posodil za testno vožnjo od Litije do Trbovelj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!