Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Mogoče kdo ve, če res pašejo ščitniki za roke (handguardi) od V stroma - tudi SV-ju 650?

Popravljeno . Popravil Tačka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve, če res pašejo ščitniki za roke (handguardi) od V stroma - tudi SV-ju 650?

in kaj ti bojo na tem motorju??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So imeli več takih primerov zato je original embalaži Airflowa priložen opozorilni listek naj se ne parkira oz. pusti motorja proti soncu.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, danes zaaral Vstroma 650 :) Tako da imate enega novega člana.

Jutri ga grem iskat, je pa letnik 2007.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pri nas še nisem slišal za ta primer, ampak amerikancu je Givijev vetrobran stopil plastiko na armaturki. Zanimivo.

http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/249706-sunshine-givi-shield-%3D-melted-dash-reminder.html

Nekaj strani nazaj sem pisal o tem (preden sem kupoval Airflow). Jaz ne gledam kako ga puščam obrnjenega. Enostavno nad armaturko odložim rokavice in ruto in je zadeva rešena. Res pa, da imam še Touratechov nosilec za GPS, ki nekaj tudi ubrani.

 

@romanno, dobrodošel!!!

 

V teh prvomajskih počitnicah je moj Wee prebrodil slabih 4500 km. Obdelala sva od avtocest, lokalnih cest, makadama, planinskih poti, prelazov, dežja, prehode čez vode... Ocena: Odlično.

4 piloti, 3 BMWji (GS, GSA in F800R) in 1 Suzuki Wee, 8 dni, 10 držav, povprečna poraba pod 5 l /100 km

 

 

 

Ena slikca iz obale Črnega morja (Turčija)

post-38082-0-08318400-1430849638_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje: na tisočki se pri vožnji včasih prižge FI in gori, dokler ne ugasnem motorja. Ko ga spet prižgem je spet ok. V dealers modu ne kaže nobene napake. Se komu sanja zakaj se gre?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje: na tisočki se pri vožnji včasih prižge FI in gori, dokler ne ugasnem motorja. Ko ga spet prižgem je spet ok. V dealers modu ne kaže nobene napake. Se komu sanja zakaj se gre?

 

A v 'dealers mode' si preklopil pri delujočem motorju, ko je FI lučka še bila prižgana ali si vmes motor ugasnil (odvzel kontakt)? Računalnik namreč nima spomina za napake, tako da ko enkrat odvzameš kontakt, ne more več ničesar pokazati (razen, seveda, če se napaka spet takoj pojavi).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FI kolikoi? Na displayu se izpiše koda

 

K4Display.jpg

 

C00 No error
C11 Camshaft Position Sensor (CMPS) - 1000 Only
C12 Crankshaft Position Sensor (CKPS)
C13 Intake Air Pressure Sensor (IAPS)
C14 Throttle Position Sensor
C15 Engine Coolant Temp. Sensor (ECTS)
C17 Intake Air Pressure Sensor (IAPS) - 07 & Up 650 Only
C21 Intake Air Temp. Sensor (IATS)
C22 Atmospheric Pressure Sensor (APS) - 1000 Only
C23 Tip Over Sensor (TOS)
C24 Ignition Signal #1 (Front Coil)
C25 Ignition Signal #2 (Rear Coil)
C28 Secondary Throttle Valve Actuator (STVA)
C29 Secondary Throttle Position Sensor (STPS)
C31 Gear Position Sensor (GPS)
C32 Injector Signal #1 ( Front)
C33 Injector Signal #2 (Rear)
C40 ISC Valve - 07 & Up 650 Only
C41 Fuel Pump Control System (Fuel Pump Relay)
C42 Ignition Switch Signal (Anti-Theft)
C44 Heated Oxygen Sensor (HO2S)
C49 PAIR Control Solenoid Valve
C60 Cooling fan relay circuit malfunction
C62 EVAP system purge control solenoid valve circuit malfunction
C65 Idle speed malfunction

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj strani nazaj sem pisal o tem (preden sem kupoval Airflow). Jaz ne gledam kako ga puščam obrnjenega. Enostavno nad armaturko odložim rokavice in ruto in je zadeva rešena. Res pa, da imam še Touratechov nosilec za GPS, ki nekaj tudi ubrani.

 

@romanno, dobrodošel!!!

 

V teh prvomajskih počitnicah je moj Wee prebrodil slabih 4500 km. Obdelala sva od avtocest, lokalnih cest, makadama, planinskih poti, prelazov, dežja, prehode čez vode... Ocena: Odlično.

4 piloti, 3 BMWji (GS, GSA in F800R) in 1 Suzuki Wee, 8 dni, 10 držav, povprečna poraba pod 5 l /100 km

 

 

 

Ena slikca iz obale Črnega morja (Turčija)

attachicon.gifWP_20150427_12_55_14_Pro.jpg

A je možno, da sem te srečal v soboto 25.4 dop v Kranju z GO PROJEM na čeladi? Bil je en siv fully loaded :):)

Popravljeno . Popravil juress
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nop, nisem bil jaz. Sem se vracal v soboto iz Mostarja domov po jadranki. Pa se s primorskega sem tako da nic gorenjske zame :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, 25.4. (sem pregledal datum). Dopoldne smo bili ze na hrvaskem tako da tudi ni mozno ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp.vozim stroma 1000 2005 letnik,pa pri mal dalši turi dobim občutek ,da mam noge preveč pokrčene,me začnejo bolet kolena.pa me zanima če je kakšna opcija,da se stopalke spustijo kak cent nižje.oziroma če je kdo to poskusil pa kk se je obneslo pa s čim ;).aja moja višina je pa 198 cm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/foot-peg-lowering-kit-leptomeries.html;)

Pa še marsikaj zanimivega ima možakar v štacuni. Sam sem pri njem nabavil skidplate in nosilec za 12 V vtičnico in je zadeva res lično in kvalitetno narejena. Par strani nazaj so slike skid plate in centralnega stojala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp.vozim stroma 1000 2005 letnik,pa pri mal dalši turi dobim občutek ,da mam noge preveč pokrčene,me začnejo bolet kolena.pa me zanima če je kakšna opcija,da se stopalke spustijo kak cent nižje.oziroma če je kdo to poskusil pa kk se je obneslo pa s čim ;).aja moja višina je pa 198 cm.

Stopalke ne obstaja pa visji zic in distancniki za dvig balance
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp.vozim stroma 1000 2005 letnik,pa pri mal dalši turi dobim občutek ,da mam noge preveč pokrčene,me začnejo bolet kolena.pa me zanima če je kakšna opcija,da se stopalke spustijo kak cent nižje.oziroma če je kdo to poskusil pa kk se je obneslo pa s čim ;).aja moja višina je pa 198 cm.

Včasih je enostavno potrebno dobiti kondicijo tudi pri kolenih.

Lahko pa je slab kroj hlač in ščitniki, ki ti pritiskajo na kolena.

Poskusi odstraniti ščitnike na kolenih, morda bo boljše, jaz sem jih odstranil in vložil peno, ki je bolj mehka in bolj prilagodljiva.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, danes zaaral Vstroma 650 :) Tako da imate enega novega člana.

Jutri ga grem iskat, je pa letnik 2007.

 

Sam še reč da je plav?

 

Nekaj strani nazaj sem pisal o tem (preden sem kupoval Airflow). Jaz ne gledam kako ga puščam obrnjenega. Enostavno nad armaturko odložim rokavice in ruto in je zadeva rešena. Res pa, da imam še Touratechov nosilec za GPS, ki nekaj tudi ubrani.

 

@romanno, dobrodošel!!!

 

V teh prvomajskih počitnicah je moj Wee prebrodil slabih 4500 km. Obdelala sva od avtocest, lokalnih cest, makadama, planinskih poti, prelazov, dežja, prehode čez vode... Ocena: Odlično.

4 piloti, 3 BMWji (GS, GSA in F800R) in 1 Suzuki Wee, 8 dni, 10 držav, povprečna poraba pod 5 l /100 km

 

 

 

Ena slikca iz obale Črnega morja (Turčija)

attachicon.gifWP_20150427_12_55_14_Pro.jpg

 

Važič. Jaz sem jih sam 1570, ampak sva bla dva gor. A to pol šteje kot dvojno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp.vozim stroma 1000 2005 letnik,pa pri mal dalši turi dobim občutek ,da mam noge preveč pokrčene,me začnejo bolet kolena.pa me zanima če je kakšna opcija,da se stopalke spustijo kak cent nižje.oziroma če je kdo to poskusil pa kk se je obneslo pa s čim ;).aja moja višina je pa 198 cm.

 

Včasih je enostavno potrebno dobiti kondicijo tudi pri kolenih.

Lahko pa je slab kroj hlač in ščitniki, ki ti pritiskajo na kolena.

Poskusi odstraniti ščitnike na kolenih, morda bo boljše, jaz sem jih odstranil in vložil peno, ki je bolj mehka in bolj prilagodljiva.

 

Scarabeo

 

Enak problem sem imel jaz s kombinezonom enega od domačih proizvajalcev. V bistvu samo z levim kolenom. Ne bom pa rekel kateremu, ker mu ne želim delati škode.

Pri vožnjah po Sloveniji in njeni okolici, problemov nisem čutil. Ko sva šla enkrat na eno daljšo pot, me je po šest tisoč kilometrih začelo tako boleti koleno, da nisem mogel več peljati. Stisnil sem zobe, a ne za dolgo. Koleno mi je tako zateklo, da vožnja ni bila več mogoča.

Po spletu okoliščin, sva se za nekaj dni ustavila v nekem mestu in, poglej hudiča. Bolečin naenkrat od nikjer...

Ko sva nadaljevala pot, me je še isti dan ponovno usekala nadloga. Ugotovil sem, da me tišči ščitnik levega kolena, ker je bil za spoznanje (na videz neopazno) prišit nekoliko previsoko in me tiščal natanko v "šalčko" kolena.

K sreči pa sem imel s seboj ščitnike kolen lastne izdelave (katere mi je pokazala ena tropska pot.) Na tej poti sem odtlej uporabljal te (do doma.) Sicer bi se moral peljati v navadnih hlačah.

Ko sem šel potem k proizvajalcu in mu obelodanil moj, v bistvu (njegov) problem, mu zadeva ni bila všeč. Nakar mi je po daljšem "dialogu" zabrusil: "Zakaj se pa tako daleč voziš?!"

Hlače sem mu pustil in odšel rekoč: "Popravite jih. Če jih ne znate, jih vrzite proč."

No, in jih je. Popravil. In od tega trenutka, problemov s kolenom ni bilo!

Zaključek;

"Tiščanje kolenskega ščitnika, ki pitiska v koleno!"

P.S.

mliner!

Glede na tvojo višino pa je možnost tudi preveč pokrčena kolena - posledično problem, katerega sem omenil jaz. A, glede na štroma 1000 menim, da bi bil prej problem kolenskega ščitnika, kot same drže na omenjeni enduri.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Jaz pa imam eno vprašanje. A je pri Vstromu 650 normalno, da je zelo glasna pumpa za bencin? Ko daš kontakt zelo piska, pa tudi ko motor laufa recimo na mestu, se sliši zraven pumpica. Sprašujem, ker ne vem, ali je to normalno ali je potrebno kaj pogledat. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojem (letnik 2011) se ob kontaktu sliši motor fergazerjev in pumpica za ~ 3 sekunde. Ko je agregat prižgan, pumpice za bencin ne slišim.

Jaz bi na tvojem mestu odprl in pogledal. Sicer je nekaj razkopavanja, ampak v enem popoldnevu imaš zrihtano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trikrat ugibi...

...

Si?

nimam kaj ugibati...lepo sem te vprašal.imel dl-1000 šest let in sem čez poletje dal dol plastiko ker je bilo drugače prevproče v roke do komolcev.ob deževju ne misli da ti zaščiti zapesteje....zračni vrtinci so ravno taki, da ti voda zateka zadaj za ščitnike in posledično moči rokavice.edino v hladnejšem pomladanskem in jesenskem obdobju se pa občuti zaščita.nekam na makadam ali kaj podobnega pa z sv verjetno ne boš šla kjer bi bila nevarnost kakih vej ali kamenja za zapestja.

 

bo v redu razlaga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nimam kaj ugibati...lepo sem te vprašal.imel dl-1000 šest let in sem čez poletje dal dol plastiko ker je bilo drugače prevproče v roke do komolcev.ob deževju ne misli da ti zaščiti zapesteje....zračni vrtinci so ravno taki, da ti voda zateka zadaj za ščitnike in posledično moči rokavice.edino v hladnejšem pomladanskem in jesenskem obdobju se pa občuti zaščita.nekam na makadam ali kaj podobnega pa z sv verjetno ne boš šla kjer bi bila nevarnost kakih vej ali kamenja za zapestja.

 

bo v redu razlaga?

Ne vem ampak jaz si stroma brez teh ščitnikov NE predstavljam na cesti/avtocesti, verjetno je SV enako

Popravljeno . Popravil juress
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!