Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Mene pa zanima, katero olje je najbolj priporocljivo dat v 650 stroma? Gradacija in proizvajalc? Kaj dajete vi noter?

Druga stvar pa, ali se dobi kake not oem prednje zavorne ploscice ali samo original?

Motor je 9/2007.

Ne mi zamerit, pri motorjih sem se bolj frisen, za avtomobil sem bolj na tekocem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, katero olje je najbolj priporocljivo dat v 650 stroma? Gradacija in proizvajalc? Kaj dajete vi noter?

Druga stvar pa, ali se dobi kake not oem prednje zavorne ploscice ali samo original?

Motor je 9/2007.

Ne mi zamerit, pri motorjih sem se bolj frisen, za avtomobil sem bolj na tekocem.

Silcolene Comp 4  10w-40. Brez porabe med intervaloma, menjalnik najlepše teče.  Z motulom pa ni bilo tako. 

 

Vsekakor uporabi polsintetično olje. In nalij do oznake za max.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Silcolene Comp 4  10w-40. Brez porabe med intervaloma, menjalnik najlepše teče.  Z motulom pa ni bilo tako. 

 

Vsekakor uporabi polsintetično olje. In nalij do oznake za max.

Hvala za odgovor.

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, katero olje je najbolj priporocljivo dat v 650 stroma? Gradacija in proizvajalc? Kaj dajete vi noter?

Druga stvar pa, ali se dobi kake not oem prednje zavorne ploscice ali samo original?

Motor je 9/2007.

Ne mi zamerit, pri motorjih sem se bolj frisen, za avtomobil sem bolj na tekocem.

jaz vedno samo ful sintetiko (v oba stroma do sedaj, in sedaj tudi v novega) 10W50W in to od OMV 4-TS motorbike. Čisto drugi svet, šaltanje, poraba benza 4L.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, katero olje je najbolj priporocljivo dat v 650 stroma? Gradacija in proizvajalc? Kaj dajete vi noter?

Druga stvar pa, ali se dobi kake not oem prednje zavorne ploscice ali samo original?

Motor je 9/2007.

Ne mi zamerit, pri motorjih sem se bolj frisen, za avtomobil sem bolj na tekocem.

Pravzaprav ni velike razlike med olji - nijanse (tek motorja in menjalnik)

Pri vseh menjavah sem opazil, da mi daleč najmanj kuri Motorexa.

Torej, če ti motor pije olje, poskusi to olje.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve mogoče kdo kje bi lahko v Slo dobil Givijeve nosilce stranskih kovčkov (PL532)? Sem jih pred časom naročil pri TC-Motoshop in so rekli, da bodo prispeli do 10.6. in sem klical danes, pa so rekli, da nič ni prišlo in da bo mogoče 25.6. Jaz se ne mislim it na mogoče.... Malce neresen pristop za moje pojme. Morda ima kdo namen prodajat?

 

 

preveri v Louis.at

 

https://www.louis.at/artikel/givi-seitentraeger-plx-fuer-v35-seitenkoffer-fuer-suzuki-dl-650-v-strom-abs/10023552?filter_bike_id=1826&list=85948714

 

lp  Cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, sem preveril. Imajo, ampak so tisti za V35 kufre, kar pa meni ne ustreza... Danes sem se uspel zmenit z Motorjet. Bodo naročili od nekod, skupaj s kufri. Menda bi naj bilo ve jutri ali pojutrišnjem že pri njih! :O

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravzaprav ni velike razlike med olji - nijanse (tek motorja in menjalnik)

Pri vseh menjavah sem opazil, da mi daleč najmanj kuri Motorexa.

Torej, če ti motor pije olje, poskusi to olje.

Scarabeo

Kako to mislis? Meni nikoli noben strom ni oziroma ne pije olja..... Popravljeno . Popravil juress
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako to mislis? Meni nikoli noben strom ni oziroma ne pije olja.....

Zgleda, da so imeli letnik, ki je imel druge tolerance.

Že na hrvaškem forumu, če se prav spomnem sem zasledil, da letniki 2008 pijejo nekoliko olja.

Če bi kupil starega, bi mislil, da je z njim kaj narobe, ker drugi baje nič ne pijejo.

Utekel sem ga po vseh predpisih in mi že od začetka pije malo olja in tako je še sedaj po veliko prevoženik km.

Nadležno je samo, da moram na potovanja vlačit s seboj olje. 

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S Scarabeom sva že imela debate o olju, pa naj še tukaj zapišem moje ugotovitve

10W-40, polsintetika (motul 5100), mi ga spije tudi do liter na servisni interval

10W-50, polna sintetika (Repsol racing), polsintetika (Motul 5100) ali mineralno (Agip Super 4T) le kakšen deci, tako da mi ni potrebno nič dolivat. Najmanj je spilo mineralca Agip

15W-50, sedaj sem spet na polsintetiki (motul 5100). Zaenkrat porabe ni zaslediti (cca. 2k od servisa).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cudno moja dl650 2004 in 2010 in sedaj 2014 dl1000 nikoli nic, vedno pa omenjeno full sinteticno olje

Ki je bajdvej drazje od motula 15€ na l

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pri mojem nisem zaznal kakršne koli porabe olja. L2006, Motul 5100 10W40.

 

Se mi pa zdi, da bi menjalnik lahko tekel lepše. Bom mogoče ob naslednji menjavi res poskusil kaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si probal voznjo brez ogledal in nastaviti vizir na cca. polovico? Meni je pri 130km/h cisto na rahlo vibriralo celado, probal odstraniti ogledala in se je tisti kancek vibracij izginil. Sicer imam C3 Pro celado.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa imas montirano? Na katere luknje?

 

Cudi me, ker koliko sem bral ta givi ogromno pomaga oz. se nihce ni rekel, da ne bi nic pomagalo.

 

Kje pa cutis veter z roko da piha?

 

Pa seveda koliko si visok? Sam imam 182cm in bp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred par tedni sem menjal olje, od takrat nisem pokuril niti enega tanka. Včeraj sem na zaščiti motorja (spodaj) opazil, da je mastna. Kot izgleda, olje prihaja od vijaka na dnu motorja, kjer se spušča ven olje. Dihtunge nisem menjal ne na zadnji menjavi, ne na predzadnji. Sklepam, da je to krivo.

 

Ker se odpravljam v kratkem na daljšo pot, bi rad to prej porihtal. Sam sem nameraval pač spustit ven še čisto sveže olje in pač znova natankat, pa mi kolega pravi, da naj motor prevrnem in z minimalnim iztekom olja zamenjam vijak + dihtungo. Menjava bi itak bila zelo hitra, motor pa tudi ne bi prvič bil na boku.

 

Je že kdo delal kaj takega? Oziroma ima kdo kakšen boljši predlog?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz zadnje 3 ali 4 servise nisem nič menjal tiste podložke, pa je vse suho. A si dovolj zategnil vijak? Poglej, da ti ne slučajno okoli filtra masti in ti kaplja na zaščito.

Lahko tudi odviješ vijak, s prstom zapreš luknjo, en naj ti pa podložko zamenja. Tisti dcl, ki ti bo iztekel vn pa že dodaš ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem samo na hitro pogledal včeraj, ker sem bil v gužvi, danes pa tudi še nisem imel časa se ukvarjat z mopedom...ampak mastno je bilo okoli vijaka in malce navzgor. Sklepam, da se je olje širilo navzgor po prahu in umazaniji na motorju. Drugje nima kje puščat na tem delu, kot tam. Okoli filtra izgleda vse OK.

 

Vijak je dovolj zategnjen, sigurno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot si napisal v prejšnjem postu, motor na bok in novo podložko. Vijak pa privij s predpisanim navorom, nikakor ne na "pamet" in preveč, lahko napraviš več škode kot koristi.

 

Sicer je še ena finta, če boš daleč in nimaš nove podložke, če je bakrena, jo na plinskem gorilniku segreješ do "svetlega" in nato ohladiš postane mehka in je in uporabna še enkrat.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men začne zadnji polni kvadratek utripat nekje pri 370km,takrat je še cca 7 litrov goriva,ko pa utripa zadnji prazen kvadratek je pa še cca 3 litre goriva.Z enim tankom naredim med 480-510 km,tko da pri tebi nekaj ne špila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem natankal polnega do vrha, cca 15l je šlo notri in bom zdej to rundo res videl kaj se bo zgodilo. 

Servis je bil narejen prejšnji mesec: olje, filtri, svečke, usklajevanje vbrizga... 

Sicer ti pa ko maš polnega lučka zadnja gori vzporedno z črko F al je pod črko F? Pri meni je pod črko F pa imam filing kot da tank sploh ni poln.

 

Pa da še vprašam, kakšno vožnjo imaš bolj umirjeno al bolj avanturistično? :)

Popravljeno . Popravil peter1a
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem natankal polnega do vrha, cca 15l je šlo notri in bom zdej to rundo res videl kaj se bo zgodilo. 

Servis je bil narejen prejšnji mesec: olje, filtri, svečke, usklajevanje vbrizga... 

Sicer ti pa ko maš polnega lučka zadnja gori vzporedno z črko F al je pod črko F? Pri meni je pod črko F pa imam filing kot da tank sploh ni poln.

 

Pa da še vprašam, kakšno vožnjo imaš bolj umirjeno al bolj avanturistično? :)

A si ti čisto od praznega tankal? Ker 15L je daleč od polnega. Razumem da si polno tankal, le da pri stromu je tako, da nikoli ne daš cev not in končaš ko ven vrže potem počasi natočiš, in polno je vsaj 22L, torej 7L več, kar je pri stromu skoraj 200km.....

Zelo se pozna tudi če imaš centralni štender. če je na stranski nogci motor visi in ni mogoče polniti res polno, ko se motor zravna ti potem 'manjka' kar nekaj litrov. Na centralnem štenderju pa lahko do max.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!