Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Aja, še pojasnilo...na poti sem imel nesrečo - padec na makadamu usred ničesa. S kombijem 6 ur vožnje do mesta, kjer smo polomljene plastike in žaromete zamenjali z yamahinimi, da je bil motor vozen :)

Vredu si ga zrihtal, ga skoraj ne prepoznam.

Ampak GIVI plastika pa je cela  :lol: .

Vsi doma relativno celi, to je to. Naslednjo leto pa zopet na novo turo  :OK: .

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, še pojasnilo...na poti sem imel nesrečo - padec na makadamu usred ničesa. S kombijem 6 ur vožnje do mesta, kjer smo polomljene plastike in žaromete zamenjali z yamahinimi, da je bil motor vozen :)

 

:notworthy:

 

Še dobrp, da je bila darovalka organov modre barve :D

 

Kaj bo zdaj z njim? ga boš vračal v originalno stanje, ga boš kar menjal ali malo dodelal in uporabljal fightarja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Givi je čudo!

 

Motor bom spravil v normalno stanje. Rezervar je že na poti, ostale dele pa bom tudi nabavil in zamenjal. Vprašanje samo, če nove ali rabljene...so pa te plastike svinjsko drage :)

 

V Buhari so eni motoristi pobirali stave, kateri motor je...so ga komaj prepoznali :)

 

MiNa, sem se pa spomnil tam na tvoj podpis. Avanture se začne, ko se podrejo vsi načrti...in tako je tudi bilo :)

Popravljeno . Popravil Kiri
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom spisal skup kakšen krajši potopis, prilimal fotke in kakšen video, ko ga zmontiram...ampak v drugi temi :)

 

Kar se tiče pa V-Stroma, pa moram priznati, da se je super obnesel. Pozna se mu sicer, da ni Afrika ali kakšen drug enduro moped, ampak na cedilu me ni pustil niti enkrat. Na slabih poteh pridejo edino do izraza premajhna oddaljenost od tal in ne ravno blesteče vilice. Moraš pač hitrost vožnje prilagoditi temu. Pa niti slučajno na tako pot brez spodnje zaščite motorja, sicer se ti zgodi to, kar enemu tovornjaku pred mano - izliv olja.

 

Zadaj sem imel Wilbers amortizer, a se mi zdi, da se originalni ne bi kaj dosti slabše obnesel na terenu.

Popravljeno . Popravil Kiri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kiri, vsaka ti čast. Glede padca - ti si ostal cel? brez poškodb (upam, da)?

Komaj čakam na potopis in slike :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda. Ziv in zdrav, pa se super fino sem se imel en dan, ko sem cakal na prevoz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Eno vprašanje gelde gum. Malo sem že prebral glede gum na stromu v tej temi, malo še prašam.

Sedaj imam gor Bridgestone BW501/502.

 

Sprednja je skoraj nova, zadnjo bom pa za naslednjo sezono moral menjat.

 

Nekako se odločam med:

- Michelin Anakee 3 (nevem, ampak se mi dopade na izgled :) )

- Bridgestone A-40 (ker je bridgestone že spredaj)

- Mitas E-08 (poceni)

 

Potem pa načeloma sem pogledal še:

- Pirelli MT90 S/T

- Metzeler Tourance

 

Je pa vožnja zaenkrat še umirjena, bo pa kdaj tudi hitrejša, z vedno večjim navajanjem na motor. Ga rad pritisnem, samo tam, kjer je to varno, nisem dirkač, ne grem na ride z tačakmi drajsat, ampak mi je bolj pomembno, da je pnevmatika suvrena v ovinku pri kakšnih nenadnih manevriranjih in zaviranjih... Sem pač začetnik in je vse mogoče. :)

 

Predlogi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Continentalk sicer nisi omenil pa vendar:

 

Moja draga je letos na svojega namesto dosedanjih Tourance EXP, na moje priporočilo, namontirala Continental Trail Attack 2.

Smeji se ji do ušes, razliko v vožnji opazim tudi jaz.

 

Po mojih izkušnjah (BMW GSA, enake dimenzije) je kilometrina praktično enaka, kot Tourance EXP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tudi Conti lahko dodamo v izbor. Cenovno je nekje enako, kot Michelin.

V čem pa je napram Tourance največja razlika?

Mislim da je zelo odvisno od tega kaj ti pase. Eni ne morejo prehvalit Metzelerja. Jaz imam veliko raje Conti. Sicer pa pride zdaj tudi nova Mitaska. Tezko bos vedel ce ne bos probal. Lahko se pa kdaj tudi nategnes. Zal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas E-08 ni slaba guma, vredna svojega denarja. Jih imam na gs-u in mi ni žal, naslednjič morda probam še Conti. Tourance sem vozil že rabljene in takrat so bile slabše od Mitask, vsaj v suhem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tudi Conti lahko dodamo v izbor. Cenovno je nekje enako, kot Michelin.

V čem pa je napram Tourance največja razlika?

 

Daje občutek večje okretnosti, prelaganje iz ovinka v ovinek je lahkotnejše in zvezno.

Do nedavnega je bila tudi občutna razlika v ceni, saj je EXP odstopala od konkurence za okrog 30€ pri paru vendar vidim, da se je sedaj cenovno poravnala.

 

Sicer pa je tako, kot ti je Biker77 povedal. Vozniki smo različni, prav tako motorji. Kar se mene tiče, so razlike med Conti TA2, Michelin Anakee3, Metzeler Tourance EXP in Next na asfaltu majhne in z nobeno ne boš zgrešil.  Od vsega, kar sem sam preizkusil, edino Dunlop Trailmax TR91 ne bi več namontiral na motor. Ostalih gum, ki jih navajaš, nisem imel priložnosti preizkusiti in o njih ne morem soditi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Odločam se za stranske kovčke, pa me zanima informacija iz prve roke lastnikov VStroma 650, katere stranske kovčke Givi imate večina namontirane?

Odločam se namreč med E21 in E41 . 

E21 me zelo privlačijo: niso robustni, motor ne postane posledično temu tako širok kot tank, pa še prostornina bi mi zadostovala glede na to, da je glavni kovček 55l. 

Torej, katere kovčke uporabljate po večini?

Hvala vnaprej za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseskozi uporabljam E41. Zamerim jim le, ko so vredu polni malo regnejo in radi spuščajo vodo.

To sem rešil, da stvari dajem v vrečko. E21 patent zelo dober, odpiranje od zgoraj kot pokrov, a mali.

Za dva se mi zdijo e21 premali, a odločitev je tvoja. Kaj pa tisti novi givi, ki zgleda kot da so iz aluminija?

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Scarabeo, hvala za odgovor in opažanja pri kovčkih. Mislim, da vsi, če jih "malo več" napolniš, puščajo vodo.

Praviš, da vidva sta dva, no jaz se večina sam peljem (žena na svojem), tako, da bi mi zadostovali kovčki E21. Kot si že sam omenil, odpirajo se odzgoraj, kar je zelo praktično, plus tega pa verjetno ne bi spuščali vode ravno zaradi tega, ker se odpirajo odzgoraj in voda steče preko stičnih točk spodnjega in zgornjega dela kovčka. Je pa res, da kljub temu pač vse skupaj daš v pvc vrečko in ni bojazni. Kot sem omenil, kovčki E21 bi mi zadostovali, glede na to, da se vozim sam in je centralni kovček 55l + recimo 2x21l. To bi bila "polna kapa". Potem pa če bi še prištel kovček na drugem motorju - 46l, potem je dovolj za vse. Odvračajo me zato, ker iz strani zgledajo tako mali napram E41, je pa cena ta trenutek ugodna.

Vleče me, da bi kupil E41 samo zaradi izgleda samih kovčkov, saj so bolj elegantni, kot E21, čeprav imajo E21 več pozitivnih stvari, če odmislimo prostornino. Motor pri kovčkih ni tako širok, kot pri uporabi E41. Dejstvo je, da se je treba tu in tam malo "gužvat" in tukaj zaradi širine odpade to početje. ;)

Sprašuješ me za tiste nove iz Alu? Ja, tudi te sem gledal .... Trekker 33 in 47. Cene so pretirane ta trenutek za te kovčke, plus tega pa ima VStrom tako lepe linije in tile škatlasti kovčki ne pašejo ravno najlepše na VStroma. Sem gledal po netu in malo smešno vse zgleda, nimajo odsevnikov ... itd.

Ti kovčki bolj pašejo na kakšno Yamaho Tenere, TransAlpko ... se mi zdi, da bolj na motorje, ki imajo feltne z špicami. Seveda, stvar okusa.

Scarabeo, kakšne pa imaš gume nameščene na svojem?

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjih 50 jurjev sem imel navadne tourance - zelo sem bil zadovoljen z njimi. Sedaj pa jih delajo na kitajskem in mi sprednja zdrži skoraj pol manj.

Prej okoli 22 tisoč, kitajska je bila pri 11 tisoč na indikatorjih. Zadnja je zdržala enako kot evropska okoli 13 tisoč. Sedaj imam spredaj anake3. Jo še testiram, zaenkrat vredu, samo je glasna na lepem asfaltu. Vožnja v dvoje.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takoj ko se kovčki odpirajo celi in ne samo "od zgoraj" je samo vprašanje časa, kdaj bodo spustili vodo. Imam E360 pa mi počasi postaja žal, da sem jih vzel. Če jih samo malenkost prenapolniš (zapreš jih BP), se ne več 100% zaprejo - začnejo prepuščati vodo. Zase vem, da z naslednjimi ne bom več "šparal" in grem na Alu (odpiranje samo od zgoraj), pa naj stanejo kar hočejo.

Pnevmatike - Tourance (made in china) prednja in zadnja 12500 km (pa nisem lepo vozil z njimi). Sedaj imam zadaj Anakee 2 (trenutno na 7k km), predaj pa Mitas E08 - to pa je guma :D Takoj, ko bo za zamenjat Anakee grem na Mitas tudi z zadnjo :) Če ne drugega ima predja 7mm profila po sredini in 6mm ob straneh. In če to primerjaš s Tourance sprednjo te prime jok :D Scarabeo, koliko ima Tourance prednja profila? 2? 3mm?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj so kilometrino izenačili na navadnih tourance (spredaj in zadaj). Nikoli nisem meril profila, ampak sem prepričan, da jih imajo kitajske - sprednje manj in da je zato manjša kilometrina. Zadnja je ostala kot nemška. Vredu profil.

Sem pa ravno zato meril anake 3 (sprednja) in ima profila od 4.5 -3.5mm, merjeno do indikatorja. Kot sem že omenil malo glasna na gladkem asfaltu, no saj tega ni veliko. Danes je niti enkrat nisem slišal. 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem malo čekiral net in prelistal vse mogoče strani in slike. Predvsem sem brskal za kovčki Givi E21, katere si ti omenil, Scarabeo.
Nagibam se k nakupu E21, saj mi bodo zadostovali v kombinaciji, kot sem napisal (55l + 2x21l). Glede na to, da sem na prejšnjem motorju imel stranske torbe - tekstilne, katere so bile dosti oziroma veliko manjši volumen od teh kovčkov (E21), pa sem imel dovolj prostora, verjamem, da bodo tile kovčki zadostovali za moje potrebe, tako, da potrebe po večjih zaenkrat ni.

Razmišljam, da bi pisal dedku Mrazu, da mi prinese kar tri nove. Bolje prej, kot prepozno. Hehehe, sem bolj ziheraški, pa še deda Mraz ne more imet izgovorov, da sem bil prepozen.

Za gume sem razmišljal, da ko jih bom kupoval, da bi se odločil za Karoo 3.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, DL650 pravi:

Danes sem malo čekiral net in prelistal vse mogoče strani in slike. Predvsem sem brskal za kovčki Givi E21, katere si ti omenil, Scarabeo.
Nagibam se k nakupu E21, saj mi bodo zadostovali v kombinaciji, kot sem napisal (55l + 2x21l). Glede na to, da sem na prejšnjem motorju imel stranske torbe - tekstilne, katere so bile dosti oziroma veliko manjši volumen od teh kovčkov (E21), pa sem imel dovolj prostora, verjamem, da bodo tile kovčki zadostovali za moje potrebe, tako, da potrebe po večjih zaenkrat ni.

Razmišljam, da bi pisal dedku Mrazu, da mi prinese kar tri nove. Bolje prej, kot prepozno. Hehehe, sem bolj ziheraški, pa še deda Mraz ne more imet izgovorov, da sem bil prepozen.

Za gume sem razmišljal, da ko jih bom kupoval, da bi se odločil za Karoo 3.

Kovčki so po moje super ravno zaradi zapiranja. En kovček je tvoj, drugi pa ženin??? Glej, da si ne prisvoji oba, potem bo težka, haha. Piši raje obema Božičku in Dedku mrazu - bo bolj ziher.

Ja gužvanje med avti z E41 je precej težko, še na avtocesti imaš probleme, če so zastoji in so kolone relativno skupaj.

Karoo3, huda guma. Mi je pa všeč Mitas E8, jo bom verjetno v prihodnosti poskusil. Lepo zrihtaj in gremo v novo sezono, ta gre počasi h koncu.

LP Scarabeo 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas E8 je res zanimiva guma.
V priloženem videu sta prikazani gumi o katerih razmišljam, ko bom zdajšnje Dunlop RS 2 porabil do konca.
 

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!