Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Imam manjši problem . Vozim V-Strom 650 in mi je števec za bencin kazal ponavadi 5 enot do prevoženih cca 90-100 km. Zadnjič pa tankam kot ponavadi mi pa po 20 prevoženih km kaže samo še 4 enote. Sedaj sem že trikrat tankal in mi konstantno po 40 km kaže 4 enote. Kakšna ideja kaj bi bilo oziroma kako vakm kaže ?

Objavljeno

Imam manjši problem . Vozim V-Strom 650 in mi je števec za bencin kazal ponavadi 5 enot do prevoženih cca 90-100 km. Zadnjič pa tankam kot ponavadi mi pa po 20 prevoženih km kaže samo še 4 enote. Sedaj sem že trikrat tankal in mi konstantno po 40 km kaže 4 enote. Kakšna ideja kaj bi bilo oziroma kako vakm kaže ?

Zgleda, da se ti je poraba dvignila :D :D :D

Za informacijo, meni prva enota zgine po okoli 160 kilometrih, naslednje pa hitreje.

A poraba ti je ostala enaka?

Scarabeo

Objavljeno

poraba je enaka, edino nisem prepričan če mi pravilno kaže ko je tank prazen. imam občutek da kasneje začne svetit rezerva.

Objavljeno

Meni se je isto začelo dogajat letos. Natankam popolnoma do vrha - in mi kaže en indikator manj...

Čudno. Kaj bi lahko bilo narobe?

Objavljeno

mi je števec za bencin kazal ponavadi 5 enot do prevoženih cca 90-100 km. Zadnjič pa tankam kot ponavadi mi pa po 20 prevoženih km kaže samo še 4 enote. Sedaj sem že trikrat tankal in mi konstantno po 40 km kaže 4 enote. Kakšna ideja kaj bi bilo oziroma kako vakm kaže ?

imas sreco....

meni se je obcasno zgodilo, da sem polno tankal in mi je ob obratu ključa kazal isto kot pred tankanjem.

v roku 5 min pa je prisel na polno, ampak so crtice narascale korak po koraku.

Za informacijo, meni prva enota zgine po okoli 160 kilometrih, naslednje pa hitreje.

meni tudi med 130 in 180 km pade prva crtica.

z bencinom iz in voznjo po BiH pa šele po 200 ali 230 km :)

tankati hodim med 330 in 450 km.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

uni dan natankal do vrha, danes pa kantico in 5 litrov v kufer in se vozil dokler ni crknil.vozil pač primerno cestišču in situacijam,ko sem tankal sva bila dva na motorju in prefurala 312 km.ko je crknil je bilo na števcu kilometrov številka 420.

rezervoar naj bi držal 22 litrov, kolko več je bilo natankano ker sem ga do vrha nalil ne vem, mogoče je kdo že meril.

torej je poraba recimo nekje 5,5 do 6,0 litra !?ni za ziher izračun.

indikator za gorivo kaže po mojih ocenah dosti narobe.kaže dosti manj kot je še goriva.se človek navadi ali pa mu gre zelo na živce, ker nisi siguren v tehniko.

torej najbolje nekje po občutku in malo po indikatorju goriva.

v klanec gor ali dol pa itak niha.

Objavljeno

Nevem za ostale, ampak me je suzuki razočaral s tem novim modelom V-stroma ...Edino kar jaz vidim je to, da je bolj grd... :blink:

Objavljeno

Nevem za ostale, ampak me je suzuki razočaral s tem novim modelom V-stroma ...Edino kar jaz vidim je to, da je bolj grd... :blink:

Estetika je bolj individualna zadeva, nekomu bo novi mali strom grši medtem, ko bo nekomu drugemu lepši.

Jaz sem razočaran nad pomanjkanjem nekega resnega napredka/spremembe, če ne to pa zaradi odsotnosti kakšnih finih malenkosti kot jih ima npr. Kawasaki na Versysu (LED zavorna luč, marjetica diski). Kaj pa vem, mogoče niso hoteli preveč spreminjati koncepta, ki se še dobro prodaja.

So pa dodali prikazovalnik prestave :)

Objavljeno

Nevem za ostale, ampak me je suzuki razočaral s tem novim modelom V-stroma ...Edino kar jaz vidim je to, da je bolj grd... :blink:

Mene je pustil hladnga kt špricar, nč posebno se niso potrudl. :closedeyes:

Objavljeno

Mene je pustil hladnga kt špricar, nč posebno se niso potrudl. :closedeyes:

Meni je lep vendar nič posebnega, kakor tudi moj ne. Definitivno ga pa ne bom kupil. Če bi pa imel okoli 800 ccm, bi pa lahko prišel v ožji izbor.

Mislim, da bodo v prihodnje v tem segmentu prevladovali 800 in 1200 kubični motorji.

Scarabeo

Objavljeno

,,, v vseh primerjalnih testih je že do sedaj zmagoval versis... Nov model katerekoli znamke bi ga moral nascat!... drugače je razvoj stran vržen! :closedeyes:

Objavljeno

,,, v vseh primerjalnih testih je že do sedaj zmagoval versis...

Nakladaš.

Objavljeno

Šli so na preverjen recept, s tem da so se minimalno poigrali z začimbami...Oblikovno bi se še dalo preživet, najbolj me razočara popolnoma enak agregat, ki bi naj v srednjih obratih mel malenkost več navora....pomoje ni bistvene razlike...Osebno mi je moj 650 ratal prešvoh 800 bi bil idealen...nič niso naredili pa še grd mi je

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Čas za menjavo gum. Kje se dobi na štajerskem koncu najceneje Metzeler TOURANCE EXP za velikega Stroma?

V ožjem izboru je tudi Dunlop RoadSmart. Lahko kdo pokomentira kako se obnesejo slednje, koliko km zdržijo ter katere dimenzije ste nataknili gor?

Objavljeno

Čas za menjavo gum. Kje se dobi na štajerskem koncu najceneje Metzeler TOURANCE EXP za velikega Stroma?

V ožjem izboru je tudi Dunlop RoadSmart. Lahko kdo pokomentira kako se obnesejo slednje, koliko km zdržijo ter katere dimenzije ste nataknili gor?

Širnik?

Objavljeno

Škoda da ni več akcije -50€ :)

Je pa res zaenkrat najugodnejši kotlikor sem nahitro pobrskal..

Objavljeno

Ali so Dunlop RoadSmart ustrezne gume za stroma 650?

Objavljeno

Ali so Dunlop RoadSmart ustrezne gume za stroma 650?

So, če se ne misliš kaj veliko ali sploh voziti izven asfaltiranih cest. Sam sem porabil en komplet ekvivalentnih Metzelerjevih Z6, s katerimi sem bil na cesti, v vseh pogojih, zelo zadovoljen. Ker pa sem se na makadamu, čeprav ga ni bilo veliko, vedno sekiral zaradi pnevmatik sem šel raje nazaj na malenkost bolj enduro pnevmatike.

Objavljeno

Pozdravljeni,

še en nov štromar se vam je pridružil, od včeraj si lastim tavelikega štromarčka letnik 2007.

Motor zaenkrat lepo laufa, bo pa čas pokazal. Zunanjost pa se vidi, da prejšnji ali predprejšnji lastnik ni lih pazil ker ma kar nekaj prask in odrgnin pa smerniki so bli tut že zlorabljeni, pa par vijakov manjka. Zgleda da ni prav zlo preverjal stanja motorja.

Še na servis pa bo

lp

Objavljeno

Pozdravljeni,

še en nov štromar se vam je pridružil, od včeraj si lastim tavelikega štromarčka letnik 2007.

Motor zaenkrat lepo laufa, bo pa čas pokazal. Zunanjost pa se vidi, da prejšnji ali predprejšnji lastnik ni lih pazil ker ma kar nekaj prask in odrgnin pa smerniki so bli tut že zlorabljeni, pa par vijakov manjka. Zgleda da ni prav zlo preverjal stanja motorja.

Še na servis pa bo

lp

Pozdravljen in dobrodošel,

Če je bil tvoj motor zanemarjen, potem le preveri, da ima dovolj olja in ga čimprej pelji na temeljit servis...če imaš prevoženih blizu 24 ali 48, 72 tisoč km, +- nekaj tisoč km, ti priporočam kar velik servis z nastavitvijo ventilov.

V kolikor te zanima druženje z drugimi štromerkami in štromerji pa več najdeš v tej temi.

Če ti hrvaščina ne dela težav, boš našel veliko uporabnih informacij o svojem motorinu tukaj.

Objavljeno

,,, v vseh primerjalnih testih je že do sedaj zmagoval versis... Nov model katerekoli znamke bi ga moral nascat!... drugače je razvoj stran vržen! :closedeyes:

V nekaj sekundah sem na spletu našel primerjalni test, kjer je bil strom bolje ocenjen. In kje imaš ti argumente za svojo trditev?

Objavljeno

Pozdravljen in dobrodošel,

Če je bil tvoj motor zanemarjen, potem le preveri, da ima dovolj olja in ga čimprej pelji na temeljit servis...če imaš prevoženih blizu 24 ali 48, 72 tisoč km, +- nekaj tisoč km, ti priporočam kar velik servis z nastavitvijo ventilov.

V kolikor te zanima druženje z drugimi štromerkami in štromerji pa več najdeš v tej temi.

Če ti hrvaščina ne dela težav, boš našel veliko uporabnih informacij o svojem motorinu tukaj.

Hvala za nasvete :)

motor ima 23000 km mislil sem ga pa odpeljat na moto Panigaz, da se otresem morebitnih neprijetnosti. Koliko pa pride približno velik servis? Verjetno pustiš motor tam potem kar za kak dan?

lep pozdrav

Objavljeno

Hvala za nasvete :)

motor ima 23000 km mislil sem ga pa odpeljat na moto Panigaz, da se otresem morebitnih neprijetnosti. Koliko pa pride približno velik servis? Verjetno pustiš motor tam potem kar za kak dan?

lep pozdrav

Potem je lih za tavelik servis. Mislim, da te bo prišlo okrog ali čez 300€, najbolje je, da jih pokličeš in se pozanimaš pa fajn bi bilo, če boš potem napisal koliko te je stalo in kaj je bilo narejenega, za orientacijo drugim.

Objavljeno

Potem je lih za tavelik servis. Mislim, da te bo prišlo okrog ali čez 300€, najbolje je, da jih pokličeš in se pozanimaš pa fajn bi bilo, če boš potem napisal koliko te je stalo in kaj je bilo narejenega, za orientacijo drugim.

Ravnokar narejen servis za orentacijo.

denso svečke 4 krat

oljni filter (original)

olje

zračni filter (original)

hladilna tekočina

nastavitev ventilov

delovne ure

pregled motorja in podmazanje potrebnih delov

Vse skupaj 225€

Scarabeo

Objavljeno

Čas za menjavo gum. Kje se dobi na štajerskem koncu najceneje Metzeler TOURANCE EXP za velikega Stroma?

V ožjem izboru je tudi Dunlop RoadSmart. Lahko kdo pokomentira kako se obnesejo slednje, koliko km zdržijo ter katere dimenzije ste nataknili gor?

Pri Tourance EXP rata problem po nekaj tisoc prevozenih kilometrov, saj kljub dovolj profila gume ne drzijo vec tako kot bi clovek pricakoval, hkrati pa ne vracajo vec toliko informacij o cesti kot bi zelel.

Pred kratkim sem zaradi tega moje EXP menjal z Roadsmart in sem izjemno zadovoljen. Drugace pa se je v testih izjemno dobro obnesla tudi dunlopova tr91 ce bi raje imel malo bolj dualsport profil.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!