Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Malce berem to temu in sem na eni strani zasledil debato glede menjave zobnikov na 14 zobov. Meni ima mali štrom čisto dovolj dobre pospeške in niti enkrat do sedaj nisem občutil pomanjkanja navora pa, če sem sam gor ali v dvoje+ kufri pa naj bo to ravnina, hrib Me pa zanima kaj pridobim in koliko izgubim pri pospeških, če dam večji zobnik ( 16 ali 17 zob).

Lp

Sem bral na ameriškem forumu, kjer so nekater zamenjali sprednji zobnik z večjim...pridobitev je ta, da, ko se v puščavi (ki je pri nas ni) voziš več 10 km ravno je motor na nižjih obratih in ima malenkost nižjo porabo...sam sem kot scarabeo zamenjal za manjšega in pridobitev so precej boljši pospeški ampak tudi malenkost višja poraba...če si zadovoljen s pospeški pač ne menjaš...mislil, da bi pa z večjim bil na slabšem ker le nekih ravnin pri nas nimamo, mamo pa precej hribov, kjer pa bi se motor po moje kr fajn namatral...kot pa je omenil scarabeo zobnik stane cca. 15 evrov pa pač probaš pa vidiš :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pohvalno..zdaj je vsem na razpolago :)

Ali pa tude ne :)ž

Žao nam je. Iskorišten je maksimalni broj downloada datoteke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa tude ne :)

Žao nam je. Iskorišten je maksimalni broj downloada datoteke

Hm, si bom nekaj zmislu, datoteka v celoti je žal prevelika za po e-pošti. Sporočim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, zdaj pa je tudi motor doma. Prvih 100 km je bilo ćudovitih ammpak...

A obstaja možnost zamenjave krmila za kakšno, ki je bolj visoko (vsaj preizkusil bi)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gazoja..možosti je precej, mejo pa predstavlja dolžina kablov in cevi sklopke oz. zavor.

Dober primer za to je tisto kar je naredil igor br (slike in poročilo na hrvaškem v-strom forumu). So tudi cenejše in manj fleksibilne rešitve, najdeš jih kar nekaj na eBay-u.

Na splošno boš na tistem forumu našel precej več informacij kot tukaj, saj je namenjen izključno v-stromu. Če ti ne omogoča gledanja slik in pisanja postov, se zavedaj, da se je po prijavi potrebno predstaviti v za to namenjeni temi, da dobiš vse pravice člana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj vprašanj:

Resno - dober Suzuki serviser v radiju do 50km iz Kopra?

Manj resno - še iz časov vožnje z goldwingom vem, da se motoristi na cesti pozdravljamo.

Problem je, ker imam zaščite proti vetru in ne morem prstov gor dvignit še sedaj, ko je toplo in sem brez rokavic?

Celo roko ven pa včasih ni praktično.

??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj vprašanj:

Resno - dober Suzuki serviser v radiju do 50km iz Kopra?

Manj resno - še iz časov vožnje z goldwingom vem, da se motoristi na cesti pozdravljamo.

Problem je, ker imam zaščite proti vetru in ne morem prstov gor dvignit še sedaj, ko je toplo in sem brez rokavic?

Celo roko ven pa včasih ni praktično.

??

Malo pomigaj z glavo pa bo :kva2: Drugač pa sem sam opazil, da vedno manj motoristov pozdravlja...Jaz, če le ne držim sklopke poskušam vedno pozdravit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nisi prepričan v svoje sposobnosti med vožnjo iz varnostnih razlogov ne pozdravljaj... js dvignerm roko pa tudi če sem sredi ovinka... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jazt sem servisiral stroma pri moto Gruntar v Kopru možakar ve kaj počne je tudi sam motorist.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jazt sem servisiral stroma pri moto Gruntar v Kopru možakar ve kaj počne je tudi sam motorist.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Kupujem vstroma 650 vržem pa oko tud na 1000tko.

Prosim vas za nasvet ali konkreten predlog-kontakt,če kdo prodaja.Uvoznikom ne zaupam dosti,bolj sem naklonjen nakupu motorja z znanim poreklom

po možnosti od nekoga znanega.Saj veste v stilu "mam prjatla ki ma prjatla in ga dobr pozna,prvi lastnik,kupljen v slo,pravilno vzdrzevan itd.

Vem,da je to okol servisiranja spet ali,ali(panigaz,brum)...ampak za primer,da je človek,ki prodaja motor vsakič pred furo motor ogrel,je vredno več

kot pa ne vem kolk poštemplana servisna knjižica.

Če pa bi moral kupit motor od uvoznika al pa totalnega neznanca...kaj pravite bi bil Brum pripravljen motor prečikirat preden ga kupim?

Opravičujem se če vprašanje ni postavljeno na pravem mestu...prvič na tem forumu.

Hvala!

škorc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor želi pdf service manual K4 do K9 naj mi pošlje zasebno sporočilo, bom v naslednjem tednu odgovoril, kje bo dostopno za pobrat dol.

Linka ne bom dal nikamor, ker bo lahko gor samo nekaj dni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ,

ta teden sem se vrnil iz 2tedenskega potepanja po Ukrajini. V 6k km je motor delal kot urca:))) in nisem imel nikakršnih problemov. Tudi olja ni nič porabil....Se mi zdi, da je v-strom kot tank. Sem imel namen prodati, vendar zdaj imam namen nekaj $$$ vložiti vanj in ga obdržati. Mu enostavno zaupam.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

drgač mam pa jaz od Givija tanov dvodelen vizir...airflow....

Tudi sam imam veliko težav z vizirjem. Probal sem že vse možne nastavitve in ne najdem dobre. Ali mi trese glavo da se ne da vozit več kot 110 ali pa je čelada zelo glasna :evilgrin: . Sedaj me pa zanima če morda ima kdo podatek , da bi se dalo vizir probati predno se ga kupi, ker nebi rad nekaj kupil potem pa nič boljše.

Popravljeno . Popravil idelta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda bi moral razmisliti o menjavi čelade in uporabi glušnikov v ušesih... Tako sem jaz rešil zadevo. Prava milina ti rečem.... :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam imam veliko težav z vizirjem. Probal sem že vse možne nastavitve in ne najdem dobre. Ali mi trese glavo da se ne da vozit več kot 110 ali pa je čelada zelo glasna :evilgrin: . Sedaj me pa zanima če morda ima kdo podatek , da bi se dalo vizir probati predno se ga kupi, ker nebi rad nekaj kupil potem pa nič boljše.

Po moji izkušnji, ki sem jo opisal kar nekaj strani nazaj, sem vse neprijetne turbulence v predelu čelade rešil z zamenjavo ogledal za bolj aerodinamična in odmikom le teh navzven z distančniki.

Glej TUKAJ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda bi moral razmisliti o menjavi čelade in uporabi glušnikov v ušesih... Tako sem jaz rešil zadevo. Prava milina ti rečem.... :yea2:

in kakšno imaš čelado?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moji izkušnji, ki sem jo opisal kar nekaj strani nazaj, sem vse neprijetne turbulence v predelu čelade rešil z zamenjavo ogledal za bolj aerodinamična in odmikom le teh navzven z distančniki.

Glej TUKAJ

ali obstoja možnost da se srečava :kava: in pogledam v živo ........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se čelade tiče imam UVEX Helix rs 750 carbon. Težka slab kilogram. Zelo lahka, aerodinamična vendar ne pretirano tiha...zato so pa glušniki.. ;) Brez njih se skoraj ne znam več peljati. :)

Sem imel pred njo X-lite 801 staro cca 4 leta pa je postala preveč ohlapna in mi jo je zelo treslo pri višjih hitrostih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!