Skoči na vsebino

Variomat


StArII

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...
Ce mas standart izpuh nimas kej z drugim varijomatom delat ne?... o runnerci govorim

Lahk daš sam nebo velik pripomoglo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oi!

js mam isti problem kot nixons.

pospeši mi z mesta z zelo visokimi obrati, pol pa mal manj, pa spet mal bolj, pa spet mal manj.

em, sam problem je u tem, da ko startam, startam že z zelo visokimi obrati,pol pa takoj obrati padejo.

a vam je jasn problem?

zanima me, če so lahk krivi valjčki.

sj sicer to bi nj blo to, sam zarad speljevanja mi ni jasno, a s tok visokimi obrati starta kr kuplonga nardi svoje al kako?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oi!

js mam isti problem kot nixons.

pospeši mi z mesta z zelo visokimi obrati, pol pa mal manj, pa spet mal bolj, pa spet mal manj.

em, sam problem je u tem, da ko startam, startam že z zelo visokimi obrati,pol pa takoj obrati padejo.

a vam je jasn problem?

zanima me, če so lahk krivi valjčki.

sj sicer to bi nj blo to, sam zarad speljevanja mi ni jasno, a s tok visokimi obrati starta kr kuplonga nardi svoje al kako?

LP

Če je bilo poprej vedno normalno sigurno niso krivi valjčki ampak imaš znucano sklovko v zadnjem delu izgleda kot zavorne obloge! Ni nujno da kupiš original to ti lahko na vsakem zavornem servisu obnovijo z novimi paknami samo boš moral sam demontirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brumer, so kar valjčki tole ja :yes: znucani so in jih bo treba zamenjat....jaz sem na 2 al 3 k km menjal valjčke, ker jih res hitro pobere, sklopko imaš pa tudi za 15k km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med branjem teme sem dobil občutek, da ste kr majstri kar se variota tiče... :worship:

Zanima me sledeče: ali je možno vario predelati tako, da bi se jermenice ustavile (ne glede na obrate)?

Tako da bi bila samo "prva prestava" sklopka bi delovala normalno... nakar bi se vario ustavil in nebi dajal pospeškov, le vrtel bi se in premikal motor do ZELO nizke hitrosti(25km/h). Seveda mora biti rešitev taka da se po želji vario nastavi na originalno delovanje....

ali je kaj takega možno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe seveda, takšna je originalna blokada v skuterjih...med vetrnico in pomični del variomata se vstavi po želji debelo podložko (ponavadi je plastična ali iz bakelita, da ne spraska puše), debelejša kot je podložka, manjšo hitrost boš dosegel.....in tako obe polovici variomata ne prilezeta toliko skupaj, jermen ne doseže roba variomata in je vedno na sredini ter tako dobiš manjšo končno hitrost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vetrnico imam na magnetu. (kitajc)

kako je lahko samo en pomični vario? Se pravi da tam kjer pride gred iz motorja vstavim poljubno velik distančnik?! samo če na eni strani povečam obseg_ga moram na drugi strani zmanjšat, da bom sploh lahko spravil jermen nanj? (odzadaj tam kjer je sklopka)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh nisi me najbolje razumel, mislil sem tisto vetrnico ki hladi prostor s prenosi (jermen, sklopko,... ), glej spodnjo sliko kje je blokada, ta prepreči da bi se obe plošči variomata čisto približali in tako jermen ne more splezat po celi površini gor in ostane nekje na sredini, tako imaš tudi hitrost manjšo

mehanicka_blokada.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brumer, so kar valjčki tole ja :yes: znucani so in jih bo treba zamenjat....jaz sem na 2 al 3 k km menjal valjčke, ker jih res hitro pobere, sklopko imaš pa tudi za 15k km

Moram priznat z skuterji se neukvarjam je pa res da se lahko znucajo tudi valjčki samo valjčke nove ali rabljene vedno namažite z silikonsko mastjo in jih boš imel za vedno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi to ne vem če res, vsaj ko sem kupil variomat je v navodilih za montažo izrecno pisalo da se valjčkov ne maže z ničemer, niti posodice ne, vse mora biti suho.....sploh pa ti nič ne nuca če jih mažeš ali ne ker je posodica z valjčki odprta, in pri 8000rpm vse kar ne sodi noter zmeče ven, v najslabšem primeru še na jermen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi to ne vem če res, vsaj ko sem kupil variomat je v navodilih za montažo izrecno pisalo da se valjčkov ne maže z ničemer, niti posodice ne, vse mora biti suho.....sploh pa ti nič ne nuca če jih mažeš ali ne ker je posodica z valjčki odprta, in pri 8000rpm vse kar ne sodi noter zmeče ven, v najslabšem primeru še na jermen

Jaz pri Hondi vedno namažem do sedaj ca 2X in motor ima ca 7K kilm.in so vavčki kot novi.Je pa res to se namaže čisto natenko,da nima kam niti kaj razmetat mora pa biti izključno samo silikom mast dobiš jo tudi v trgovinah z elektroniko uporablja se tudi pri montaži močnejših tranzistorjev za boljšo prevodnost temperature na kovino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

jst mam pa par vrašanj'

1.kako vem kuk vlke valčke rabm sa v svoj skutr?mam kitajca podobna mašina k baotian

2.kuk priporočate tške? kukr sem brov 4,5

3.pa a gdo ve kje bi se dal dubi kk urodje al pa kako se da dol tista matica pr varomatu taprv,k hočm dol dt vlukado sam mi nikakor ne rasta odtegnt tiste matice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam pa par vrašanj'

1.kako vem kuk vlke valčke rabm sa v svoj skutr?mam kitajca podobna mašina k baotian

2.kuk priporočate tške? kukr sem brov 4,5

3.pa a gdo ve kje bi se dal dubi kk urodje al pa kako se da dol tista matica pr varomatu taprv,k hočm dol dt vlukado sam mi nikakor ne rasta odtegnt tiste matice

1.&2. Valčke moraš sprobavat kake dat not...

3. Če češ tisto odšravfat rabiš pištolo ki se priključi na kompresor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam pa par vrašanj'

3.pa a gdo ve kje bi se dal dubi kk urodje al pa kako se da dol tista matica pr varomatu taprv,k hočm dol dt vlukado sam mi nikakor ne rasta odtegnt tiste matice

3. Če češ tisto odšravfat rabiš pištolo ki se priključi na kompresor.

Ali pa posebno orodje (ključ) za blokado variomata. Imaš ga pri spletnih prodajalcih delov za skuterje, tako naših, kot tujih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dotična domača spletna štacuna je bila tukaj omenjena že ničkolikokrat in res ne bi delal dodatne reklame, naj le namignem, da je njeno ime enako kjučnemu delu motorja ;)

Tuja trgovina pa sliši na ime scooter-attack[pika]com

Ceno si lahko ogledaš tam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Imam NRG Extreme dds vodno hlajenega

Prijatelj mi je povedal naj kupim Mulitvar2000 od malossi variator v trstu...Namreč hočem da gre motor boljše ne da bi kit kupil ker sem pač pristaš 50ccm :P

Zanima me, kako se da pridobit na obratih motorja, da ga bolj odpira? Namreč po obratomeru mi obrati redko kdaj skočijo nas 9.000, piše pa 12.000 na števcu.

Kake valčke bi moral kupit zraven variatorja da bo šel kot je treba? Ima kdo podobne izkušnje?

Tnx v naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si pristaš 50ccm, kupi polini evo 50 kit, obrati garantirano prek 12000 in okoli 15hp z vsemi ustreznimi predelavami, če češ da se original bolj vrti bo treba izpuh menjat, kaj drugega že skoraj ne pride v poštev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap, samo potem pričakuj enormno porabo, če bo kak midrace kit, ker sport se ne vrti nekaj visoko.....tam nekje 6-7l/100km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!