Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
kai pa menite mogoče na Aprilia SMV 750 DORSODURO 2008. Men je tak ušeč da bom dol padu k sm jo najdu na netu :D

Ne se ozirat na naše mnenje, ker ga itak ni, ker je model nov. Če imaš finance - go for it.

Objavljeno
Zanimivo, da noben kot možno izbiro pri nakupu ne omenja Aprilijinega Shiverja 750, ali pa novega monstra 696.

predrago za začetnika.

Objavljeno

Mogoče malo glupo vprašanje, ampak kakšna je razlika med 2 in 4-valjnikom? Jasno mi je kaj so valji, ampak kakšna je razlika pri vožnji? Sklepam da ima 4-valjni mirnejši tek in več navora?

Objavljeno

uporabi iskalnik :whistle:

Objavljeno
Mogoče malo glupo vprašanje, ampak kakšna je razlika med 2 in 4-valjnikom? Jasno mi je kaj so valji, ampak kakšna je razlika pri vožnji? Sklepam da ima 4-valjni mirnejši tek in več navora?

ali po domače, 4- valjnik, če ni ravno kaka 600 supersport zadeva ki jo moreš visoko vrtet, dela povsod, je mehek na gasu in easy za vozit. večina dvovaljnikov ima svoje fore, eni pri nizkih obratih vibrirajo in ravno tako ne dajo nič od sebe, prej se zvrtijo do maksimuma, so bolj občutljivi če pri previsokih obratih dol prestaviš itd.

čeprav bodo sedaj vsi pluvali po meni je 4 valjnik od 500 ccm dalje za začetnika bolj prijazen za vozit, manj je razmišljanja in iskanja pravih obratov itd.

aja 2 valjnik ima več navora ampak je omejen na krajše obrate in dokler ti točno vsi elementi vožnje ne štimajo je tudi bolj zajeban za vozit, če pa je ducati ali aprilia pa ima še trško sklopko in posledično več problemov pri speljevanju.

Objavljeno

Zamenjaš sklopko, pa nu treba tuk gasa dodajat, pa nau crknu, če ne, pa motor zamenat! ;)

Imela sem suzo, sedaj jo prodajam bratu, prešaltala na italijana. Drgač nimam pojma, sam vse se da vozit, sam navadit sem orš. Šolski je bil er5, vozila pa sem potem suzo 1980 Gs550E, pa tudi motoguzzi lemans sem probala.

Nekoč bo moj griso 8v... :worship:

Objavljeno
Čeprav sem ponucal tudi tvojo temo (ker bom letos glih tako kupil prvi težek motor in se ne morem odločit ali vzeti poceni švoh varjanto ali kaj "normalnega" nagega), po mojem R6 nebi bla pametna ideja za čistega začetnika. Bodo pa bolj izkušeni fantje kaj več povedali.

No ja, jaz sem začel z R6 pa nimam nekih problemov :)

Na začetku te malce moti okornost pri majhnih hitrostih, potem se pa navadiš.

To je približno tako, kot če bi za prvi avto kupil porscheja. Še vedno lahko voziš 50 po naselju in 90 izven. Skratka, po pameti.

Važno je kako voziš, ne kaj voziš.

Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav vsem,

Prebiram forume ze en lep čas, iščem sem in tja, o posameznih motociklih itd. Sedaj pa resno kupujem nekaj rabljenega in porajajo se mi najrazličnejša vprašanja in sicer, kako prepoznati resne napake ali t.i. abuse, če je bilo z motorjem lepo delano ali ne. Sem nekaj že iskal na to temo a brez uspeha.

Kupujem svoj prvi pravi motor (5-6 let nazaj vozil dve sezoni yamaho XS400 in 3 leta pred tem eno sezono virago 250). Smatram se z začetnikom... morda začetnik ki se bo zelo hitro (spet) naučil a vseeno začetnik.

Zanima me kako prepoznati indikatorje resnih poškodb?

Sem si prebral nekaj osnovnih napotkov kaj pregledati pri rabljenem motorju, gume, diski če imajo rob, vilice če so ravne na oko, poškodbe okoli ročajev, ogledal itd, če so praske vse v isti smeri (zdrs med vožnjo) ali kar tako različnih smeri (padec na mestu).

  • Kaj če so npr zvite vilice tako da se na oko ne vidi glih, a se to takoj opazi na testni vožnji. Na kakšen način?
  • Kaj pa če je popraskan agregat in sicer del ki štrli najbolj ven (pokrov gredi ponavadi?) na obeh straneh. A se to lahko zgodi pri padcu na mestu?
  • Zvit ročaj belance in to desen... (tako, pošteno zvit, rob ročaja je ukrivljen vsaj za 1-2cm od tam kjer bi moral biti, "utež" manjka, ni treba niti pogledat po cevi, da opaziš da je zvita ročka) ? Je to možno pri padcu na mestu?
(meni je yamahica400 padla na mestu nekajkrat, mehek asfalt in pomanjkanje izkušenj press, a nikoli ni bilo nič hujšega od polomljene ročice za kuplungo... na desno mi ni padel).

Na kaj smo naj novinci še posebej pozorni? Napotki zelo dobrodošli!

Hvala.

lp

Popravljeno . Popravil hydros
Objavljeno

meni je motor padel na klancu, na mestu, pa je bilo takoj za 400€ škode....

-podrsan stranski pokrov

-smernik je polomilo in ga porinilo skozi plastiko, tako da je na mestu smernika zevala luknja

-stranska plastika je počila

-postrgalo kar nekaj barve

enkrat pred tem mi je padel na travi, na drugi bok... podobna zgodba s smernikom in plastiko :headbang:

rešitev: CRASH PADS :whistle:

+menjava smernikov za manjše, z mehkejšimi nosilci

Objavljeno
Pozdrav vsem,

Največja razlika med padcom na mestu in zdrsom je smer in globina prask.

Če pade na mestu, izgledajo poškodovani deli kot da bi bili okrušeni.

Če je pa zdrs, so pa praske po dolžini.

Objavljeno

no jaz pa sem imel kombinacijo obojega ter nasty praske... :headbang:

Objavljeno

Pozdravljeni vsi skupaj;;

nevem če sem v pravi temi, vendar me zanima nakum novega motorja.

V bistvu trenutno še vozi Suzuki GSXR 750-K1, vendar ga prodajem zelo ugodno, ker sem se odločil, da nabavim novo zadevo in to je:

SUZUKI GSX 600

Motor se mi neverjetno dopade, izgleda mi prav agresivno, če ima kdo kakšne izkušnje s tem motorjem vas prosim, da mi malo napišete o njem, pa ne tega kar piše že v testih, mislim lastne izkušnje.

P.S.

Če koga zanima GSXR 750, ki ga prodajem, naj me pokliče ali mi javi kar v temi.

Prodaj se za zelo dobro ceno, je pa malo podrsan.

Hvala

LP

Objavljeno (popravljeno)

ekola, jaz pa se odločam za nakup endure. zapičil sem se v Yamaho XT600 in v TTR600E. iščem motor za orat po gozdu, po kolovozih, kakšno blato pride v poštev in tako lagano furco do Opatije bi kdaj napravu. Za Yamaho sem se odločil predvsem zaradi stroškov. Kr se tiče udobja ni panike, glede na to, da me vožnja z traktorjem veseli, mi ni panike. Prosil bi kakega lastnike TTR-ke, da mi kaj pove o sami funkcionalnosti mopeda, predvsem kako se zadeva obnese na terenu.

lp alfonzo.

Popravljeno . Popravil alfonzo
Objavljeno
  • Kaj če so npr zvite vilice tako da se na oko ne vidi glih, a se to takoj opazi na testni vožnji. Na kakšen način?

To lahko na brzino preveris tako, da sabo na ogled motorja vzames eno kovinsko plosco ki morat biti ravna. Naslonis jo na vilice pod krizem in ce se ne premika (ne ziba, oz pac ni lufta s plosco) je stvar verjetno ok. Se ne dogaja da bi se zvile cist isto.

In opazi se tudi med voznjo... Ponavadi vlece v eno stran, ce spustis krmilo... Bodi pozoren tudi na tresljaje pri mocnem zaviranju in ce vlece v stran pri mocnem zaviranju.

Objavljeno
ali po domače, 4- valjnik, če ni ravno kaka 600 supersport zadeva ki jo moreš visoko vrtet, dela povsod, je mehek na gasu in easy za vozit. večina dvovaljnikov ima svoje fore, eni pri nizkih obratih vibrirajo in ravno tako ne dajo nič od sebe, prej se zvrtijo do maksimuma, so bolj občutljivi če pri previsokih obratih dol prestaviš itd.

čeprav bodo sedaj vsi pluvali po meni je 4 valjnik od 500 ccm dalje za začetnika bolj prijazen za vozit, manj je razmišljanja in iskanja pravih obratov itd.

aja 2 valjnik ima več navora ampak je omejen na krajše obrate in dokler ti točno vsi elementi vožnje ne štimajo je tudi bolj zajeban za vozit, če pa je ducati ali aprilia pa ima še trško sklopko in posledično več problemov pri speljevanju.

kaj pa enovaljnik 4t in okrog 600ccm kako se pa to obnaša??

Objavljeno
kaj pa enovaljnik 4t in okrog 600ccm kako se pa to obnaša??

še bolj "dizelsko" kot dvovaljnik :whistle: ne, enovaljnik je vredu za endure ma pa ponavadi kar dosti vibracij (spet odvisno od modela in firme), dosti navora in manj konjev in ponavadi nižjo končno kot 2 in 4 valjniki. izbira 1,2,3,4 valjev je predvsem odvisna od namena uporabe.

Objavljeno

Rajsi se malo pocakaj in pojdi v nakup motorja z malo vec denarja.Osebno ti priporocam

( res je da stane malo vec ), kaksnega varaderota ( Honda ) ali pa GS ( BMW ).za dolge poti ( potovanja ) so taki motorji idealni.Tudi poraba ni tako strasna .pri motorju in pri opremi se ne splaca sparat z denarjem...

post-19580-1208816210.jpg

post-19580-1208816233.jpg

post-19580-1208816249.jpg

Objavljeno

Pozdravljeni,

iščem športni motor od 50 do 125ccm, srednje ohranjen na izgled (mašina mora delovati brezhibno, zavore, gume morajo biti dokaj dobro ohranjene itd), znamka ni važna - možna prodaja brez papirjov. Cena: ugodno.

Lep pozdrav!

Objavljeno

Ko tkole encajt spremljam oglase, recimo na vsem znanem internetnem naslovu,ne morem da ne bi reku kako me raz....,ko vidim kako eni majmuni nategujejo folk in preprodajajo motorje,in s tem posredno dvigujejo cene,ki so v tem cajtu že tko našponane,do nenormalnih višav;Denimo 4,leta stare jajce se prodajajo 2-3 jurje cenej kot novi motorji ipd.,da ne omenjam da se neki motor ki se je prodajal za določeno ceno,se čez dva dni pri drugem prodajalcu prodaja 1000 eur dražje ipd.Pa da ne bo kdo reku da si zmišlujem bom dal konkreten primer:zdele se prodaja en Suzuki gsx 1000r,letnik 2006,s akrapovičem in podobnim sranjem,kao odlično ohranjen,za 8700 eur(zdaj je že znižana na 7999),tri dni nazaj pa se je prodajal in seveda tud prodal za okoli 7500 eur.Pa še skipan pa poflikan je bil,za povrh.Da mu jebem vse po spiski in naprej.

Predlagam, da se odpre tema o takih in podobnih svinarijah,pa da kdor kaj o določenih motorjih kaj ve,pove ostali raji,ker mam počas dost teh mutibariču in ostalih gnoju,ki služjo na račun naivnga folka.

Objavljeno
PS: mislim da bi moderatorji lahko pustili to temo, saj ni toliko primerjava ampak kako poceni do solidnega motorja - me zanima kako se bo iztekla. lahko pa se brišejo kaki izlivi navijanja brez argumentov za svojo znamko

ice

Ola!

Sem nov z vami, malce sem prebrskal ze forum, pa se vseeno obracam na vas.

Iscem motor, ki bo dober sopotnik pri potovanjih, ne bo zahteven za vzdrzevanje in bo imel malo porabo.

Da "nakazem", kaj iscem, bom nastel modele, ki sem jih gledal:

- Suzuki Bandit (N in S)

- Honda Hornet

- Yamaha Diversion

- SV650

...

Velik sem 195 cm, naslednji teden grem se usest na Hornetko, ki je v lasti bivse sodelavke.

Torej, kaj predlagate? Iscem pa do MAX. 3000 eur (ker moram kupiti se opremo, ki se mi zdi zelo pomeben faktor). Sem umirjen voznik, ki kupuje motor za uzivanje v voznji in daljsa potovanja.

Gledam cene na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) in so nekoliko visje od tujine, a za moj cenovni razpon ni neke sile, se posebej, ce moras po motor cel pol Evrope :) .

Hvala in LP,

PICOW

Se strinjam z billyem, ampak ni samo vprašanje nategancije, ampak tudi varnosti. Zbremzaj ti na silo motor, ki je ves zrukan ali pa takšnega ki je vozno izpraven, dodaj še neizkušnje, saj smo vsi (beri večina) začeli na šrotu in pol da vidimo kaj bo. Zato pa najprej dobra oprema in takoj po nakupu na dober servis,...

Še moj nasvet ob nakupiu, vedno ob dodanih delih zahtevaj še originalne, pa da vidiš, kaj je celega in kaj je polomljenega v smeteh ali pa zahtevaj izdano homologacijo z dodanimi neoriginalnimi deli.

lp bb

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima ce je mogoce 600tki premali motor za mene glede na to da mam mere 190/105

ker sem zasledil v enem postu da nej bi zgledali taki na taksnih motorjih ko ma mini moto :trance_33_sleep:

Zdaj pa ne vem ... men se sicer gre za udobje in ne tolk za izgled.. lahk kdo kaj komentira :D

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

Ker sem ob prebiranju foruma dobil občutek, da je med forumaši kar neki mehanikov, bi ponudil svoj motor, ki ga prodajam.

Kawasaki zzr 250, ......

kot ze nekajkrat povedano, oglasi so drugje.

lp

ice

Popravljeno . Popravil Ice
Objavljeno

Živjo,

Kupujem motor, oziroma verjetno kupujem, oziroma vsaj v prihodnosti, ker se ne morem odločiti kaj kupiti :whistle: .

V avto šoli vozim CBF 600 (model 2008). Zdi se mi zelo prijazen do začetnikov, ker mi ne dela nekih prevelikih preglavic.

Pred tem še nisem sedel na motorju.

Osebno pa mi je vizualno veliko bolj všeč cb 600 F hornet.

Ali je za ta motor potrebnih veliko več izkušenj in znanja.

Ali ga je pametno voziti po 14 urah izkušenj v avto šoli?

Sedel sem na njem v trgovini in se mi zdi veliko bolj lahek v rokah kot CBF600...

mnenja?

Objavljeno

motor je tak isti sam za cbf je malo omiljen - načeloma ma horneta malo manj kil in je bolj igriva - pomoje je vseeno kaj od tega nabaviš, če ti je hornet bol pri srci pa horneto - predvidljiv motor, ko se ga pa navadiš se ga da pa pošteno vrtet :)

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!