MiNa Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 torej če naročim najcenejšo varijanto nima kaj biti narobe,a tisti vezni člen je potrebno posebej naročiti oz dokupiti nikjer nevidim koliko majo zobniki zob lp ...če bi poskusil tole prevesti z googlom (pišeš, da sta ti tuja jezika nerazumljiva) bi sigurno "skapiral" kako in kaj. Für alle Ketten und Kettensätze gilt: Jede Kette, jeder Kettensatz kann mit ENDLOSER oder mit OFFENER Kette inkl. Kettenschloss bestellt werden. Kettensätze beinhalten immer ein Ritzel, ein Kettenrad und eine Kette. Alle Ritzel & Kettenräder beziehen wir ausschliesslich in 1A-Qualität von OEM-Erstausrüstern. Wunschübersetzungen sind (im Rahmen der im Onlineshop angezeigten Ritzel und Kettenräder) für jeden Kettensatz ohne Aufpreis möglich. Gib deinen Wunsch (Kette: offen ODER endlos; Übersetzung z.B. 16,40,112) einfach während der Bestellung in das Freitextfeld "ANMERKUNGEN", welches nach dem klick auf die "KASSE" erscheint, ein. Falls keine Eintragung erfolgt, wird der Kettensatz automatisch mit ENDLOSKETTE in original Werksübersetzung geliefert. Einzelanfertigungen von ALU-Zahnrädern sind möglich. Preise und Lieferzeiten bitte per E-Mail erfragen. Bitte beachten Sie auch den Punkt "passend für" in unseren AGB. Vse je napisano le malo se je potrebno potrudit. Na kratko, če je veriga "odprta" spada zraven člen za spajanje, če posebej ne specifiraš, je prenos standarden kot tovarniški. Übersetzung z.B. 16,40,112 tole pa je primer prenosnega razmerja: 16 zob prednji verižnik, 40 zob zadnji verižnik in veriga 112 členov. Sicer kot so ti svetovali, podali drugo mnenje ali karkoli že želiš, je vseeno najbolje, da obiščeš servis. Lahko tudi kolegovega.... maus, meganboj, ciciban in 2 others 5
maus Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 če bi rad več mnenj, naj gre do več serviserjev ... nisem nič slabega hotel, ampak, če res nimaš o stvari pojma, je res najbolje, da obiščeš nekoga, ki se s tem profesionalno ukvarja. Jaz tako nardim, zato pa imam serviserja .... cena je zdaj za vsako stvar dostopna na spletu, da te ne morejo več okol prinest ... pogledaš po kok jo pri njih dobiš, kok je na spletu ... preračunaš delo ... in to je to ... jaz se ne umažem... pustim motor, grem na kavo in pridem nazaj in je fertik ... malo dražje, kot bi jo preko e.baya kupu .... če te ne nategnejo (mene še niso) ... je pa problem reklamacija, če kaj ne štima, tko grem pa do serviserja in še ni bilo problema. :krneki: MiNa, NinjaRider04 in DAMI34 3
GregaSLO Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Ravno danes nabavil za ER-6f 2008, DID ZVMX komplet. 135€ v SLO. Zanimivo, da je na kettenmax.de dražja za 10€....
siks Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Ravno danes nabavil za ER-6f 2008, DID ZVMX komplet. 135€ v SLO. Zanimivo, da je na kettenmax.de dražja za 10€.... kje v slo si nabavil?
Snečer Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 vx2 verzija za 78 na kettenmax je povsem dovolj, ker tudi "močnejšo" glih tak raztegne...
GregaSLO Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Imel VX2. Pa mi je zdržala 8.000 km manj kot ZVMX.
MiNa Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Kakšna pa je kilometrina ene in druge? Lahko zapišeš?
Snečer Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Na er6 in versys zdrži original nekje 30km Na versysu je original vx gor...
GregaSLO Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Tako kot je napisal Snecer... Original je bla res dolgo, 32.000 km. Potem sem na uradnem servisu dobil gor VX2 mi je zdržala cca 18.000 km (mogla bi več, ne vem kje je bil problem...) 2012 sredi sezone nabavil ZVMX, menjam jo šele letos trenutno smo na 25.000km.... Ne vem no, lahko da sm jst kej zaj... z prejšnjo verigo samo dvomim... Mažem na 2 tanka oz. tam nekje na 600-700km....
Snečer Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 dvovaljnik pač "trga" ketno, to je vse + bolj groba vožnja pa premalo mazanja med 20-30 če drži je ok
Kmet2 Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 dvovaljnik pač "trga" ketno, to je vse + bolj groba vožnja pa premalo mazanja med 20-30 če drži je ok Aha,Versys je sploh brutalen dvovaljnik
HyperJack Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Aha,Versys je sploh brutalen dvovaljnik Če touring guma zadnja zdrži 3,5kkm ga že ni tako za podcenjevat...sicer pa sej si ga vozu, že sam veš, kaj čem ti govorit
Kmet2 Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Če touring guma zadnja zdrži 3,5kkm ga že ni tako za podcenjevat...sicer pa sej si ga vozu, že sam veš, kaj čem ti govorit Ja no probaj jo pobrat še mal po robovih ,bo še kakšne 3kkm pridobila No saj zaradi tega sem pa napisal BRUTALEN......KTM je proti Versysu kot pohleven mucek ^_^ SLVR 1
Snečer Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Aha,Versys je sploh brutalen dvovaljnik Če izpustimo zafrkancijo, je potrebno dodati oziroma pojsniti, da je na versysu montirana veriga 520VX2, torej ne tako debela kot npr. pri drugih 525 itd., kar je še dodaten razlog za to, da jo raztegne. Pa tudi sicer ima motor kar "brutalne" pojemke, ni tako tekoč kot 3 ali 4 valjni, kar pa ti je tudi sicer dobro poznano. Er6 je še bolj "brutalno" zaviral. Glede touring gume pa mi roadsmartka lepo drži 10k km+, kar je čisto normalno, tako je nekako predvidel tudi proizvajalec, če pa malo paziš pa se da legalno peljati do 15k km+ MiNa in bajkr88 2
MiNa Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Na mojem "dvovaljniku" je prva vgradnja zdržala 41.180km, mazanje sem izvajal s sprejem vsaj na vsakih 1kkm (vem nekateri mažete pogosteje). Zamenjal sem jo z kompletom iz Kettenmax-a. Trenutno ima motor 62kkm. Naj napišem, da sem ob montaži nove verige namestil tudi DIY-oiler (opisal v tej temi). Do sedaj po prevoženih 21kkm dodatno napenjanje verige ni bilo potrebno (tudi ob menjavi gume sem regulacijske vijake pustil na isti nastavitvi). Veriga je pa kar navadna VX2 in izgleda, da bo dosegla kilometrino orginalne brez problemov. bajkr88 1
Snečer Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Na mojem "dvovaljniku" je prva vgradnja zdržala 41.180km, mazanje sem izvajal s sprejem vsaj na vsakih 1kkm (vem nekateri mažete pogosteje). Zamenjal sem jo z kompletom iz Kettenmax-a. Trenutno ima motor 62kkm. Naj napišem, da sem ob montaži nove verige namestil tudi DIY-oiler (opisal v tej temi). Do sedaj po prevoženih 21kkm dodatno napenjanje verige ni bilo potrebno (tudi ob menjavi gume sem regulacijske vijake pustil na isti nastavitvi). Veriga je pa kar navadna VX2 in izgleda, da bo dosegla kilometrino orginalne brez problemov. Ti imaš že 525 a ne?
Cartman Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 meni se zdi da verigo precejkrat uniči prenategnjenost. na mojem dvo valjniku je ta poceni vx že več kot 20 000, in ni še čist za v kanto. Vedno je malenkost ohlapna glede na fabriške napotke. Morda živim v zmoti, ampak z verigami načeloma nimam težav. Redno wuertham in ko fašem makadam jo po tem operem z nafto ali sprejem za čiščenje. in ko sm ravno pri verigah, a mi kdo lahko pove kaj je ta superprox? v čem je fora? barva, al še kaj? http://tinyurl.com/nqzm6xf cikadina in DAMI34 2
franc Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Supersprox je kombinacija "železa" in aluminija lažji in bolj vzdržljivi zobniki (teža alu in vzdržljivost železnega, v teoriji) : Ponekod dajejo doživljensko garancijo (pri nas te možnosti nisem zasledil) . lp
DAMI34 Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 meni se zdi da verigo precejkrat uniči prenategnjenost. na mojem dvo valjniku je ta poceni vx že več kot 20 000, in ni še čist za v kanto. Vedno je malenkost ohlapna glede na fabriške napotke. Morda živim v zmoti, ampak z verigami načeloma nimam težav. Redno wuertham in ko fašem makadam jo po tem operem z nafto ali sprejem za čiščenje. in ko sm ravno pri verigah, a mi kdo lahko pove kaj je ta superprox? v čem je fora? barva, al še kaj? http://tinyurl.com/nqzm6xf po mojih iskušnjah je tudi makedam največji krivec, da gre veriga oziroma O ali X ringi v qurac. Kajti maziva so obstojna, nanje se nalepi prah (drobci peska) in če verige ne opreš, vse skup lepo brusi in penetrira vmes. Sčasoma potem začnejo gumice lepo ven leteti in veriga gre h koncu. Manj problemov seveda imaš, če uporabljaš oiler, ker olje odleti in deluje tudi čistilno. Cartman in MiNa 2
moto rider Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 (popravljeno) po mojih iskušnjah je tudi makedam največji krivec, da gre veriga oziroma O ali X ringi v qurac. Kajti maziva so obstojna, nanje se nalepi prah (drobci peska) in če verige ne opreš, vse skup lepo brusi in penetrira vmes. Sčasoma potem začnejo gumice lepo ven leteti in veriga gre h koncu. Manj problemov seveda imaš, če uporabljaš oiler, ker olje odleti in deluje tudi čistilno. En problem je pa še hujši, oz odlično pomagalo k prahu. To je voda! Enkrat sem imel odlično kombinacijo puščavskega prahu in obilo prečkanja vodovja. Veriga je šla v rit še enkrat prej, kot v običajnih okoliščinah. Zato sem jo včasih mazal 2x/dan, pa še ni kaj dosti pomagalo. Verigo moraš negovati glede na pogoje, v katerih voziš. Asfalt je eno - makadam, prah in voda, pa čisto nekaj drugega. Pa tudi kvaliteta same verige. Popravljeno Maj 7, 2015. Popravil moto rider StaraFeltna, ciciban, TOMCAT in 1 other 4
GregaSLO Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Sam tole o pojemkih je pa čista resnica... Ketna po moje trpi ornk, ker ko pri ER-6 spustiš gas te zabremza na polno, pol pa po gasu pa spet trpi Samo za primerjavo... Motor ima 70.000km in original zavorne ploščice spredaj in zadaj....
NinjaRider04 Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Nevem kako lahko furate 525 VX...a ni bolš dat mal več dnarja vun pa uzameš 520zvmx pa je to to?..kr definitvno narediš več km 35-40K..525vx pa 15-20K..
DAMI34 Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Nevem kako lahko furate 525 VX...a ni bolš dat mal več dnarja vun pa uzameš 520zvmx pa je to to?..kr definitvno narediš več km 35-40K..525vx pa 15-20K.. 525zvmx gold edišn, mi je nardila bogih 25....so x ringi začeli vn leteti...kot sm rekel, na furi dolgi 4000km, je bilo vmes velik makedama in nič čiščenja...žal
Snečer Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Nevem kako lahko furate 525 VX...a ni bolš dat mal več dnarja vun pa uzameš 520zvmx pa je to to?..kr definitvno narediš več km 35-40K..525vx pa 15-20K.. 525 je širša od 520 odvisno je od agregata in pogojev DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se