motom Objavljeno Maj 29, 2015 Opozori Objavljeno Maj 29, 2015 A to je stanje ketne in verižnika v redni uporabi ali direktno po čiščenju za v salonske namene? Res sem s cunjo potegnil čez zobnik... sicer pa pri oilerju kaj dosti bolj umazano ne more bit...
Leteči Objavljeno Maj 30, 2015 Opozori Objavljeno Maj 30, 2015 Ma ponavadi je tako, da če je cena sumljivo nizka potem zna bit da nekaj ni v redu. Poznam cene ki jih imajo generalni uvozniki za večje trge kot je recimo nemčija in Britanija. Če ima nekdo cene za maloprodajo 20% pod njimi potem očitno nekaj ne štima. Samo nekateri bodo še vedno furali to politiko z raznimi ponaredki in nizkimi cenami dokler jim ne bo verige utrgalo in zalučalo čez hrbet....jebiga nekateri razumejo samo batine :grim bo pa poceni če drugega ne......
Gost Objavljeno Maj 30, 2015 Opozori Objavljeno Maj 30, 2015 Ma ponavadi je tako, da če je cena sumljivo nizka potem zna bit da nekaj ni v redu. Bo kar da zagotovo nekaj ni v redu. Težava nastane ko ti isto robo prodajajo po redni ceni. Kdo ti garantira da so ti prodal original? So pred kratkim naredili analizo Samsungovih baterij na Amazon.de, večina ponaredkov, nekatere s cenami tapravih. Se pravi, da moraš imeti srečo, da sploh dobiš original. Jaz sem postal zadnja leta mal paranoičen glede (tudi slovenskih) trgovcev...
Leteči Objavljeno Maj 30, 2015 Opozori Objavljeno Maj 30, 2015 Glej tudi pri DID-u sem in tja pride do napake.......nihče ni 100% vendar ti bo pravi trgovec ki je prodal original uveljavil garancijo in ti dobavil nov set......vsaj jaz delam tako....čeprav so primeri reklamacij pri DID-u redki.
Tomyboy Objavljeno Maj 31, 2015 Opozori Objavljeno Maj 31, 2015 Sprejev sem se naveličal, hočem avtomatski mazalec Bi se ga spravil sam delat, a trenutno res nimam ne časa in ne volje :grim Katerega priporočate, scottoiler, tutoro? Eno enostavno in zanesljivo varianto, čim manj šarjenja po motorju in stalnega reguliranja doziranja olja...
Leteči Objavljeno Maj 31, 2015 Opozori Objavljeno Maj 31, 2015 Tutoro......oziroma vzami nekaj čimbolj enostavnega....
StaraFeltna Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Sprejev sem se naveličal, hočem avtomatski mazalec Bi se ga spravil sam delat, a trenutno res nimam ne časa in ne volje :grim Katerega priporočate, scottoiler, tutoro? Eno enostavno in zanesljivo varianto, čim manj šarjenja po motorju in stalnega reguliranja doziranja olja... Pr vsaki večji spremembi temperature boš čačkal tutorota zagotovo. Ker je optimum pri 18C bo škifo pri 25+. Sam sem se zagrel za PDOiler a nisem ovrgel ideje ga naredit sam. Naštimaš nastavitev (pripravno za dež) in mažeš elektronsko neglede na fizikalne lastnosti olja v danih pogojih...
matija1234 Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Živjo, se komu doma valja kaj členov 520 verige, potreboval bi 2 člena s sorniki. Kupil sem zadnji verižnik z 2 zoboma več in nisem bil pozoren na potrebno število členov verige(15/45-->110 členov, 15/47-->112 členov). Seveda sem pripravljen plačati za ta dva člena. Če ima kdo kaj doma, ali pozna koga ki ima, naj mi napiše ZS. Lep pozdrav
pubimu Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 (popravljeno) štukanje mislim da ne gre kar tak po členih... vezni člen je zmeraj zunanji. notrajnih členov pa kolko vem ne gre kupit... Popravljeno Junij 2, 2015. Popravil pubimu
ludiluka Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 štukanje mislim da ne gre kar tak po členih... vezni člen je zmeraj zunanji. notrajnih členov pa kolko vem ne gre kupit... Daš dva vezna člena in je rešen problem
MiNa Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 Daš dva vezna člena in je rešen problem Ne bo, ker rabiš še vedno en notranji člen.
ludiluka Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 (popravljeno) Ne bo, ker rabiš še vedno en notranji člen. Jao sej je napisal da rabi par členov torej na obstoječo ketno + vezni člen +par členov + vezni čeln in nazaj na obstoječo ketno Dejmo malo logike uporabljat Popravljeno Junij 3, 2015. Popravil ludiluka MiNa in matija1234 2
matija1234 Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 (popravljeno) Kot je ludiluka napisal, mislim dodati 2 člena danes sem dobil 7 členov nove verige DID 520 VX2 od uporabnika hajoktejn. Resnično sem hvaležen in dolžan uslugo. Kar mi ostane podarim naprej naslednjemu, ki bo potreboval par členov. Lep pozdrav Popravljeno Junij 3, 2015. Popravil matija1234 hajoktejn, StaraFeltna in TakeALookAround 3
Snečer Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 http://www.packjack.ca/index.php Ideja za tiste, ki nimamo centralnega stojala ... ne samo za mazanje ketne, če zatreba... honda2000, Zivnorc, siks in 4 others 7
motom Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Danes po pranju opazil, da sem si z montažo dual injektorja naredil medvedjo uslugo:
Kmet2 Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Danes po pranju opazil, da sem si z montažo dual injektorja naredil medvedjo uslugo: 2015-06-09 18.18.15.jpg Nestrokovna montaža.
igorkr Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Danes po pranju opazil, da sem si z montažo dual injektorja naredil medvedjo uslugo: 2015-06-09 18.18.15.jpg Kaj maš olje po pnevmatiki? Si mel noter mogoče še vedno modro olje?
Zivnorc Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 ...Mitas je treba malo mazat.. čene se prehitro znuca.... Kmet2 1
igorkr Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 ...Mitas je treba malo mazat.. čene se prehitro znuca.... Še res je. Meni jo je v nedeljo nasfaljkalo pri popolnoma turistični vožnji (beri vožnji, da sem mel na Yamahi porabo 4,8 l/100km). Pa to je za v drugo temo. Skratka. Scottoiler ima dvoje vrste olj. Modro - zimsko in rdeče - letno. Sedaj če uporabljaš modro pri temperaturah okrog 35°C le to postane redko in pride do preveč iztekanja in posledično se zgodi, da olje zaide tudi na tekalno površino. Skratka rešitev problema je v poletnih mesecih uporabljat za to predvideno rdeče olje. Kmet2, Zivnorc in TOMCAT 3
alen1 Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Jaz imam rdeče tudi v hladnih mesecih kdaj pa kdaj. Oiler malo bolj odpreš pa je. In ravno tako meče povsod. Z oilerjem sem naredil že cca. 50000. Ali se glede tega, ker imam usran motor kaj sekiram - niti malo. Na gumi sem morda parkrat zasledil, da je bila od olja in še to samo na zunanjem robu. Ketna je lepo podmazana, lepo teče in na daljših potovanjih imam skrb manj. Nisem še zasledil primera, da bi kdo zaradi "oilerja" padel. Zivnorc in Kmet2 2
Rdeči Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Modro se boljše razlije po ketni od rdečega pri temperaturi do 25 C saj pri mojem opazovanju.Pa niti ni bilo kaj dosti več namazano okoli.Zato sedaj večinoma uporabljam modrega.Temperature ko so okoli 30 pa rdečega.Odkar pa sem podalšal za 3 cm ščit verige pa feltna ni skoraj nič umazana. Zivnorc 1
Kmet2 Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Modro se boljše razlije po ketni od rdečega pri temperaturi do 25 C saj pri mojem opazovanju.Pa niti ni bilo kaj dosti več namazano okoli.Zato sedaj večinoma uporabljam modrega.Temperature ko so okoli 30 pa rdečega.Odkar pa sem podalšal za 3 cm ščit verige pa feltna ni skoraj nič umazana. Sam sem imel od modrega v poletnih mesecih vsega vsranega,od rdečega je BP! igorkr 1
NX650 Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Jaz imam tudi modrega.. bom moral šaltat na rdečega ker ta je zelo občutljiv.. ko je vroče preveč maže ko je pa hladno bi ga pa moral malo odpret.. nekje na pol imam nastavljeno.. z rdečim bi ga manj porabilo verjetno zdaj poleti.. TakeALookAround 1
Rdeči Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Ja mal je potreben spremljati temperaturo sedaj pride bol v uporabo rdeči. Tisti,ki se vozijo pozno v jesen pa modri.Enkrat v mes mal spremeniš barvo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se