Snečer Objavljeno Junij 20, 2015 Opozori Objavljeno Junij 20, 2015 Da malo spet "obudimo" znanje... PDL iz lujza.....in noben drug, smoa to morate poznati in nič drugega. Od sprejev mislim. ne svinja ama ništa https://www.louis.de/artikel/profi-dry-lube-kettenspr/10004198 skratka PDL
Rdeči Objavljeno Junij 20, 2015 Opozori Objavljeno Junij 20, 2015 Stare verzije se probal nisem, raje poslusal nasvet od raze in tu je ze upgrade. Je pa tale scottova kapilara dobra zadeva, ker se lepo oblikuje z ognjem. 20150620_144906.jpg Tole mi je pa všeč. Uprašanje kako si zatasnil cevki, ko se rascepta? Jaz imam še problem,ker imam zamik nihajna roka -zobnik slabe 3 cm pa nevem kako bi ta problem rešu.
motom Objavljeno Junij 20, 2015 Opozori Objavljeno Junij 20, 2015 Tole mi je pa všeč. Uprašanje kako si zatasnil cevki, ko se rascepta? Jaz imam še problem,ker imam zamik nihajna roka -zobnik slabe 3 cm pa nevem kako bi ta problem rešu. Si takoj nasel moj najvecji problem. Kapilari sta na tesno v raztegnjeni plasticni cevki, zatesnjeno pa s cianokolom. Upam da olje ne poje lepila. Cevka je naprej neraztegnjena in vanjo je vtaknjena kapilara ki gre skozi bakreno cev. Cez vse to sta za trdnost navleceni se 2 cevi. Bakrena cev sluzi za zamik in trdnost cele zadeve. K sreci ima nihajka na notranji strani spodaj rob, ob katerega vezice trdno drzijo bakreno cev. Kmet2 in Zivnorc 2
raza Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 In zdaj si izdelaj še Al kocke, prevrtaj na zunanji fi bakrene cevi, malo obdelaj in z dvokomponentnim lepilom nalepi pod nihajko, da se znebiš neličnih vezic okoli roke, pa si zmagal. Zivnorc 1
nemo Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Si takoj nasel moj najvecji problem. Kapilari sta na tesno v raztegnjeni plasticni cevki, zatesnjeno pa s cianokolom. Upam da olje ne poje lepila. Cevka je naprej neraztegnjena in vanjo je vtaknjena kapilara ki gre skozi bakreno cev. Cez vse to sta za trdnost navleceni se 2 cevi. Bakrena cev sluzi za zamik in trdnost cele zadeve. K sreci ima nihajka na notranji strani spodaj rob, ob katerega vezice trdno drzijo bakreno cev. 20150620_143610.jpg Ta postavitev se mi zdi problematična. Cevki sta zelo blizu verige in že najmanjša toleranca utegne povzročiti, da se člen verige pri manevriranju motorja (nazaj) zatakne v cevki. Jaz bi svetoval, da se cevki dotikata verižnika nekoliko višje. bosa 1
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Dobro, še vedno čakam, da bo kdo napisal, da je z ojlerjem dosegel 70kkm...čakam....do takrat bo pa kr spprej igral svojo vlogo, pa seveda redno čiščenje po vsaki vožnji po makedamu. TOMCAT 1
Kmet2 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Dobro, še vedno čakam, da bo kdo napisal, da je z ojlerjem dosegel 70kkm...čakam....do takrat bo pa kr spprej igral svojo vlogo, pa seveda redno čiščenje po vsaki vožnji po makedamu. Še 55kkm..... Zivnorc in DAMI34 2
Rdeči Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Dobro, še vedno čakam, da bo kdo napisal, da je z ojlerjem dosegel 70kkm...čakam....do takrat bo pa kr spprej igral svojo vlogo, pa seveda redno čiščenje po vsaki vožnji po makedamu. Saj ni pomembno kolk bo kdo naredu km. Eni radi kaj spremenimo ali kaj dodamo kakšen dodatek.Pucamo ,šravbamo ,ko se ne vozimo.Na mojem je že za cel list.Kako pravijo vsak tele ma svoje veselje. Zivnorc in Kmet2 2
Kmet2 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Saj ni pomembno kolk bo kdo naredu km. Eni radi kaj spremenimo ali kaj dodamo kakšen dodatek.Pucamo ,šravbamo ,ko se ne vozimo.Na mojem je že za cel list.Kako pravijo vsak tele ma svoje veselje. Točn tako ,je pa prednost da ne rabiš na potovanju trogat še sprey in mene morit naj dvignem tisti študentski motor za podmazovanje Dami bo še kakšno nalepko nalepu pa bo čakal 70kkm Zivnorc, DAMI34 in TakeALookAround 3
motom Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Ta postavitev se mi zdi problematična. Cevki sta zelo blizu verige in že najmanjša toleranca utegne povzročiti, da se člen verige pri manevriranju motorja (nazaj) zatakne v cevki. Jaz bi svetoval, da se cevki dotikata verižnika nekoliko višje. Tudi ta moznost je bila preverjena. Poleg tega sta cevki naravno ukrivljeni in ce jih spustim mimo ketne navzdol, se ob premiku ketne sami vrneta v izhodisce.
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 (popravljeno) Še 55kkm..... ne pozabi odbit kakih jurja, ko si moj sprej uporabljal đabe ti ojler bez ojla Popravljeno Junij 22, 2015. Popravil DAMI34 Kmet2 in TOMCAT 2
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 (popravljeno) Saj ni pomembno kolk bo kdo naredu km. Eni radi kaj spremenimo ali kaj dodamo kakšen dodatek.Pucamo ,šravbamo ,ko se ne vozimo.Na mojem je že za cel list.Kako pravijo vsak tele ma svoje veselje. apsolutno, tu nimam nobenih pripomb, uživancija mora bit. Popravljeno Junij 22, 2015. Popravil DAMI34
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Točn tako ,je pa prednost da ne rabiš na potovanju trogat še sprey in mene morit naj dvignem tisti študentski motor za podmazovanje Dami bo še kakšno nalepko nalepu pa bo čakal 70kkm Kakšno motodvigalo jz uporabljam te ne briga nč. maxxa in Kmet2 2
maxxa Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 @motom: koliko imas sedaj km s ketno brez o ringov?
Kmet2 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Kakšno motodvigalo jz uporabljam te ne briga nč. Briga briga k moj hrbet trpi ne pozabi odbit kakih jurja, ko si moj sprej uporabljal đabe ti ojler bez ojla To bo dezinformacija ker si zamešal 1190 z 1050 ki nima ŠE oilerja ^_^ ..........znaki demence se že kažejo :lol: DAMI34 1
motom Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 @motom: koliko imas sedaj km s ketno brez o ringov? Slaba sezona letos... 48kkm Ampak dobro kaze za ketno, nc ne sponam. Sicer je pa bolj nevarno da kaksen ventil pade not.
Kmet2 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Slaba sezona letos... 48kkm Ampak dobro kaze za ketno, nc ne sponam. Sicer je pa bolj nevarno da kaksen ventil pade not. Letos si naredil 48kkm maxxa in Zivnorc 2
maxxa Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Slaba sezona letos... 48kkm Ampak dobro kaze za ketno, nc ne sponam. Sicer je pa bolj nevarno da kaksen ventil pade not. Sej, ce se prav spomnim, imas ventile ze doma pripravljene na vgradnjo? Letos si naredil 48kkm Hahaha Kmet2 se je cist zasikiral, da si ga prehitel pri km motom, Zivnorc in Kmet2 3
motom Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 In zdaj si izdelaj še Al kocke, prevrtaj na zunanji fi bakrene cevi, malo obdelaj in z dvokomponentnim lepilom nalepi pod nihajko, da se znebiš neličnih vezic okoli roke, pa si zmagal. kocke mi podrejo vse ujete razdalje. Mogoce bi pa lahko bakreno cevko direktno zalepil na nihajko? A obstaja kaksno tako lepilo?
motom Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Sej, ce se prav spomnim, imas ventile ze doma pripravljene na vgradnjo? Hahaha Kmet2 se je cist zasikiral, da si ga prehitel pri km Operacija ventili bo pocakala na zimo. Bom sam svoj mehanik in bo mal dalj potrajalo. Ce se pa motor prej sesuje bo pa mal manj dela. Kilometri so pa seveda skupni- od ketne, kot je bilo vprasanje.
raza Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 kocke mi podrejo vse ujete razdalje. Mogoce bi pa lahko bakreno cevko direktno zalepil na nihajko? A obstaja kaksno tako lepilo? Popolnoma nič, če si izdelaš kocke, ki bodo odrezane ob izvrtini in potem izvrtina popiljena , da dobiš žleb, ki bo šel preko bakrene cevi. Lahko bi utor rezkal, izpilil, izžagal in potem popilil.....Lahko bi pritrdila izdelal recimo iz malo debelejše Al pločevine in jih zalepil..... Da bi samo cevko zalepil? Ja bi tudi šlo z malo iznajdljivosti. hajoktejn 1
DAMI34 Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 (popravljeno) Briga briga k moj hrbet trpi To bo dezinformacija ker si zamešal 1190 z 1050 ki nima ŠE oilerja ^_^ ..........znaki demence se že kažejo :lol: o tut 1190 je že zmanjkalo ojlčka...še dobro da mi moped dviguješ, da pokriješ strošek Popravljeno Junij 23, 2015. Popravil DAMI34 Kmet2 1
sayo Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Novi suhi sprej od S100 se sedaj dobi tudi v EUROTONU za 14,90 € KilleRBee in Kmet2 2
KilleRBee Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Ceneje kot pri Lojzetu... https://www.louis.de/artikel/s100-dry-lube-kettenspray-inhalt-400-ml/10038976?list=82654381
motolover Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Takega sem nabavil, zdaj je pa dež in ga ne morem sprobati No ja, bo že še čas, da vse spreje porabimo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se