Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

mene tudi vedno bol vleče v te dry zadeve, mi trenutni spray tako posere cel zadnji dal da je grdo videt.

Demon porocaj kako se obnese, ker slišim same graje glede tega

Popravljeno . Popravil Aynach
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa res zanima kako intenzivno nekateri špricate ketne in z kakimi spreji, da je tolk govora kako vam zadeva vse naokol userje :D. Jaz sem pred časom en čas sprejal ketno z sprejem iz Lidla pa bla ketna skozi mazana in nič usranega naokol, sedaj pa uporabljam https://www.euroton.si/avtodeli/a1-s100-weisses-kettenspray-400ml-a1-s100-belo-razprsilo-za-verige-400ml-p-28091.aspx pa tudi nikoli ni kaj naokoli usranega, pa je ketna tudi vedno namazana.

Pa še patenta mazanja ketne :grim.

 

post-43324-0-99658300-1405668330_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa res zanima kako intenzivno nekateri špricate ketne in z kakimi spreji, da je tolk govora kako vam zadeva vse naokol userje :D. Jaz sem pred časom en čas sprejal ketno z sprejem iz Lidla pa bla ketna skozi mazana in nič usranega naokol, sedaj pa uporabljam https://www.euroton.si/avtodeli/a1-s100-weisses-kettenspray-400ml-a1-s100-belo-razprsilo-za-verige-400ml-p-28091.aspx pa tudi nikoli ni kaj naokoli usranega, pa je ketna tudi vedno namazana.

Pa še patenta mazanja ketne :grim.

attachicon.gifketna.jpg

tale spray s100 naj bi bil itak najboljsi so nemci povedali, ce sm si prav zapomnila. glede odmetavanja je pa tudi razlika koliko ti scitnik nad ketno dobro opravlja delo. pr meni bi mu recimo 2cm podaljska ne prav nic skodilo, sedaj pa ni cela ketna pokrita in seveda razmece se po zadku motorja (kaka pikica spreja se je tudi na tanku najdla). zdej mazemo z nils-om je bistveno boljse od motula. bo pa sedaj wurthov sprej na preizkusnji, bomo videli kako bo. mazemo pa na isti nascin edino da edn maze drug vrti kolo, je hitrej narejeno. Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale spray s100 naj bi bil itak najboljsi so nemci povedali, ce sm si prav zapomnila. glede odmetavanja je pa tudi razlika koliko ti scitnik nad ketno dobro opravlja delo. pr meni bi mu recimo 2cm podaljska ne prav nic skodilo, sedaj pa ni cela ketna pokrita in seveda razmece se po zadku motorja (kaka pikica spreja se je tudi na tanku najdla). zdej mazemo z nils-om je bistveno boljse od motula. bo pa sedaj wurthov sprej na preizkusnji, bomo videli kako bo. mazemo pa na isti nascin edino da edn maze drug vrti kolo, je hitrej narejeno.

S to razliko, da je S100 dober za poleti (ga uporabljam že kar 1,5 leta), za pozimi, je pa po mojem preveč trd in se nič ne topi, posledično slabši maže. Za pozimi je fajn met kakega, ki poleti dol frca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S to razliko, da je S100 dober za poleti (ga uporabljam že kar 1,5 leta), za pozimi, je pa po mojem preveč trd in se nič ne topi, posledično slabši maže. Za pozimi je fajn met kakega, ki poleti dol frca.

pozimi je za bit pod toplo šukico in se crkljat :wub:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozimi je za bit pod toplo šukico in se crkljat :wub:

pussy :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motul Racing Factory....top stvar ;)

Je ja, za pucanje felne in pol zadka motorja je fantazija! Je pa res, da ga mičkeno manj dol zmeče kot Motul Road sprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene tudi vedno bol vleče v te dry zadeve, mi trenutni spray tako posere cel zadnji dal da je grdo videt.

Demon porocaj kako se obnese, ker slišim same graje glede tega

Kakšne graje si slišal glede tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se obnese super pa imam grobi dvovaljnik,ostanem na tem! Sem pa pred kratkim kupil elektronski scootoiler ki z redečim mazivom(za poletje) funkcionira odlično,nič ne maže motorja,zelo zadovoljen.

K0o sem imel prejšnje leto na potovanju notri modrega je bil cel motor usran pa še dami34 ni rabil nobene kreme za sončenje :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo čisti platišče z petrolejem, je to cool? Ali čistite samo ketno.

 

 

Hvala

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse očistim s petrolejem, na litih feltnah sem pa čistil z mešanco bencin/nafta/pril - napacaš gor, spereš z vodo. basta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, od pomladi sem naredil 5000km in danes spet zamenjal zadnjo gumo... in se spet poglobil v napetost ketne. Končno sem si prišel na čisto z vprašanjem: zakaj je ketna po vožnji bolj našponana kot ob nastavitvi pred vožnjo. Ne, seveda ni vic v temperaturi.

 

Naj pojasnim... nobena ketna ni brez lufta v členih... nova ga ima seveda manj, stara več. Zgornji členi so najbolj razmaknjeni, ker jih zobnika maksimalno raztegneta. Raztegujeta jih le 2 zoba (na vsakem zobniku po eden), ki sta si najbližje (zaenkrat se ne strinjam, da vlečejo vsi zobje, ki so v stiku s ketno). Ko členi potujejo preko sprednjega zobnika, zavzamejo lego pod kotom, in ko zapustijo sprednji zobnik se poravnajo, in takrat niso več na medsebojni maximalni razdalji, ker jih spodaj zobnika ne raztegujeta.

 

Če naredite preizkus in ketno z roko močno porinete dol in gor, raztegnete tudi spodnje člene in ketna postane bolj ohlapna (z rahlim preverjanjem). Nato nekajkrat zavrtite kolo in spet rahlo preverite ohlapnost, sedaj je bolj našponana.

 

Zame je veljavna napetost ob rahlem preverjanju. Smiselno tudi je, da se členi med vožnjo v spodnjem položaju ne raztegujejo, ker to pomeni dodatno obrabo ketne, konec koncev tudi energije.

 

Spoznanje o delovanju ketne mi tudi odgovori, zakaj DID predpisuje 2cm lufta, navodila pa 2,5 do 3,5.  :headbang: DID majku ti

Popravljeno . Popravil motom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej, @motom stari; glede na tvoje študije in ekspertize me zanima eno: a pa očistiš ketno vsega sranja in sprejev preden jo preverjaš in čekiraš vsak člen posebej?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne graje si slišal glede tega?

malo pozen odgovor, ampak evo standardno sranje -

Ljudje pravijo da ne zaupajo izdelku, baje menjavali verige predčasno ker jim ta spray ni dovol namastil verige in podobne fabule.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej, @motom stari; glede na tvoje študije in ekspertize me zanima eno: a pa očistiš ketno vsega sranja in sprejev preden jo preverjaš in čekiraš vsak člen posebej?

nauš verjel, čistil spomladi in danes :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, od pomladi sem naredil 5000km in danes spet zamenjal zadnjo gumo... in se spet poglobil v napetost ketne. Končno sem si prišel na čisto z vprašanjem: zakaj je ketna po vožnji bolj našponana kot ob nastavitvi pred vožnjo. Ne, seveda ni vic v temperaturi.

 

Naj pojasnim... nobena ketna ni brez lufta v členih... nova ga ima seveda manj, stara več. Zgornji členi so najbolj razmaknjeni, ker jih zobnika maksimalno raztegneta. Raztegujeta jih le 2 zoba (na vsakem zobniku po eden), ki sta si najbližje (zaenkrat se ne strinjam, da vlečejo vsi zobje, ki so v stiku s ketno). Ko členi potujejo preko sprednjega zobnika, zavzamejo lego pod kotom, in ko zapustijo sprednji zobnik se poravnajo, in takrat niso več na medsebojni maximalni razdalji, ker jih spodaj zobnika ne raztegujeta.

 

Če naredite preizkus in ketno z roko močno porinete dol in gor, raztegnete tudi spodnje člene in ketna postane bolj ohlapna (z rahlim preverjanjem). Nato nekajkrat zavrtite kolo in spet rahlo preverite ohlapnost, sedaj je bolj našponana.

 

Zame je veljavna napetost ob rahlem preverjanju. Smiselno tudi je, da se členi med vožnjo v spodnjem položaju ne raztegujejo, ker to pomeni dodatno obrabo ketne, konec koncev tudi energije.

 

Spoznanje o delovanju ketne mi tudi odgovori, zakaj DID predpisuje 2cm lufta, navodila pa 2,5 do 3,5.  :headbang: DID majku ti

 

ok, te tvoje razlage niti ne razumem dobro, ampak se mi zdi da tvoja veriga diši po novi....ni fora v tem da je po vožnji bolj napeta, ampak da imaš pretegnjeno verigo...nobena veriga se v vseh členih enakomerno ne raztegne, tvoja je na enem delu bolj, na drugem manj, zato jo bo sčasoma potrebno zamenjat...do tvojega spoznanja pa si prišel zato, ker si verigo napenjal takrat ko je bil bolj raztegnjen del verige spodaj, po vožnji pa si preveril napetost takrat, ko je bil manj raztegnjen del spodaj

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, te tvoje razlage niti ne razumem dobro, ampak se mi zdi da tvoja veriga diši po novi....ni fora v tem da je po vožnji bolj napeta, ampak da imaš pretegnjeno verigo...nobena veriga se v vseh členih enakomerno ne raztegne, tvoja je na enem delu bolj, na drugem manj, zato jo bo sčasoma potrebno zamenjat...do tvojega spoznanja pa si prišel zato, ker si verigo napenjal takrat ko je bil bolj raztegnjen del verige spodaj, po vožnji pa si preveril napetost takrat, ko je bil manj raztegnjen del spodaj

Tole je bil odgovor na pamet, ker ne verjameš kar sem napisal, preveril pa tudi nisi na svoji ketni.

Sicer sem se pa potrudil napisat razumljivo razlago. 

Ne, moja ketna je v vseh položajih enako napeta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je bil odgovor na pamet, ker ne verjameš kar sem napisal, preveril pa tudi nisi na svoji ketni.

Sicer sem se pa potrudil napisat razumljivo razlago. 

Ne, moja ketna je v vseh položajih enako napeta.

 

Kaj se bo sekiral kak je napeta....važen da mi drži 40kkm pa je to to...

 

Nikoli si ne zakompliciram življenja, če to ni potrebno, še najmanj pa pri nastavljanju ketne, Na Z.jku jo nastavim na tovarniške vrednosti. Na Versysu pa pustim malo več, ker sva dva gor + oprema. Do zdaj nobenega problema.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne berem vse 220 strani teme, ker nimam časa za to, me zanima naslednja stvar. Na ketni ki ima za sabo 12000km, ne dirkam, ne na cesti, ne na pisti, vozim se sam, se je zgodilo da so začeli Oringi( X-RINGI) odpadati. Mislil se da se je trava kje prijela gor, ampak glej ga zlomka vidim da je ring. Pregledam natančno celo ketno in na treh linkih gumice več ni, na ene parih pa je kmal nebo več. Ketna in zobniki so že novi doma, zdej en dan zamenjam. Ampak zanima me zakaj je do tega prišlo? Največji hec je ta da se mi je ista stvar zgodila pri prejšnjem fazerju po 8000km. Zanima me kaj narobe delam da se to dogaja, ker ne mislim vsako sezono metat denar za drugo ketno.

Kar se tiče čiščenja in mazanja. Mažem 500-1000km, odvisno od tega kje in kdaj se vozim, uporabljam motul ROAD+. Verigo čistim vsako četrto mazanje nekje, uporabljal sem Motul cahin cleaner, ker je drag, mi je kolega reku da kupuje za aprilio BrakeParts Cleaner, ki deluje enako le da je dosti cenejši,(ima 25000KM s ketno pa je OK), zato sem zadnje leto uporabljal to. Kaj bi lahko bi razlog?

Hvala za odgovore

Lp

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo pozen odgovor, ampak evo standardno sranje -

Ljudje pravijo da ne zaupajo izdelku, baje menjavali verige predčasno ker jim ta spray ni dovol namastil verige in podobne fabule.

Ja to pa bomo videli. Sicer bo mojo verjetno tako treba počasi zamenjat, ampak vseeno, saj bom novo mazal tudi s tem sprejem, ker je ZAKON! Ketna je ČISTA, zadnja felna in zadek motorja tudi!!!!  :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne berem vse 220 strani teme, ker nimam časa za to, me zanima naslednja stvar. Na ketni ki ima za sabo 12000km, ne dirkam, ne na cesti, ne na pisti, vozim se sam, se je zgodilo da so začeli Oringi( X-RINGI) odpadati. Mislil se da se je trava kje prijela gor, ampak glej ga zlomka vidim da je ring. Pregledam natančno celo ketno in na treh linkih gumice več ni, na ene parih pa je kmal nebo več. Ketna in zobniki so že novi doma, zdej en dan zamenjam. Ampak zanima me zakaj je do tega prišlo? Največji hec je ta da se mi je ista stvar zgodila pri prejšnjem fazerju po 8000km. Zanima me kaj narobe delam da se to dogaja, ker ne mislim vsako sezono metat denar za drugo ketno.

Kar se tiče čiščenja in mazanja. Mažem 500-1000km, odvisno od tega kje in kdaj se vozim, uporabljam motul ROAD+. Verigo čistim vsako četrto mazanje nekje, uporabljal sem Motul cahin cleaner, ker je drag, mi je kolega reku da kupuje za aprilio BrakeParts Cleaner, ki deluje enako le da je dosti cenejši,(ima 25000KM s ketno pa je OK), zato sem zadnje leto uporabljal to. Kaj bi lahko bi razlog?

Hvala za odgovore

Lp

Mitja

 

Poskušaj dat original (genuine parts) verigo gor. Te so običajno najboljše kvalitete. Meni na Yamahai FZ1 drži že 45.000 km in za enkrat še ne kaže nekih znakov obrabe. O-ringi so tam kjer morajo bit, valjči vsi lepo tečejo pa tudi tek verige je miren. Veriga je DID (Made in Japan).

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!