bzk Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 Kaj se bo sekiral kak je napeta....važen da mi drži 40kkm pa je to to... Nikoli si ne zakompliciram življenja, če to ni potrebno, še najmanj pa pri nastavljanju ketne, Na Z.jku jo nastavim na tovarniške vrednosti. Na Versysu pa pustim malo več, ker sva dva gor + oprema. Do zdaj nobenega problema. lp Mi lahko napišeš kakšne so tovarniške vrednosti na z750? hvala lp
motom Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 Kaj se bo sekiral kak je napeta....važen da mi drži 40kkm pa je to to... Nikoli si ne zakompliciram življenja, če to ni potrebno, še najmanj pa pri nastavljanju ketne, Na Z.jku jo nastavim na tovarniške vrednosti. Na Versysu pa pustim malo več, ker sva dva gor + oprema. Do zdaj nobenega problema. lp Men to ni nobeno sekiranje... pač želim vse imeti v piko. Zdaj mam 40.000 in upam še na 10.000. Ker zadnjo gumo menjam na 3300- 5000 pomeni, da glih ne šparam... jo pa zato mažem vsaka 2 tanka. En sprej 400ml je zdržal glih 5000 km. Mimogrede na Versusu puščaš preveč, smo že ugotovili, da se ketna losa ob obremenitvi. Sam da se ne sekiraš... Ervin93 1
StaraFeltna Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 Da ne berem vse 220 strani teme, ker nimam časa za to, me zanima naslednja stvar. Na ketni ki ima za sabo 12000km, ne dirkam, ne na cesti, ne na pisti, vozim se sam, se je zgodilo da so začeli Oringi( X-RINGI) odpadati. Mislil se da se je trava kje prijela gor, ampak glej ga zlomka vidim da je ring. Pregledam natančno celo ketno in na treh linkih gumice več ni, na ene parih pa je kmal nebo več. Ketna in zobniki so že novi doma, zdej en dan zamenjam. Ampak zanima me zakaj je do tega prišlo? Največji hec je ta da se mi je ista stvar zgodila pri prejšnjem fazerju po 8000km. Zanima me kaj narobe delam da se to dogaja, ker ne mislim vsako sezono metat denar za drugo ketno. Kar se tiče čiščenja in mazanja. Mažem 500-1000km, odvisno od tega kje in kdaj se vozim, uporabljam motul ROAD+. Verigo čistim vsako četrto mazanje nekje, uporabljal sem Motul cahin cleaner, ker je drag, mi je kolega reku da kupuje za aprilio BrakeParts Cleaner, ki deluje enako le da je dosti cenejši,(ima 25000KM s ketno pa je OK), zato sem zadnje leto uporabljal to. Kaj bi lahko bi razlog? Hvala za odgovore Lp Mitja Pomoje je brake cleaner preagresiven. Uporabi svetilni petrolej raje. Zivnorc 1
Danilo D Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 lih tega sem si danes zrihtal, kako efektivno bo pa pucanje z njim, pa kdaj drugič
HyperJack Objavljeno Julij 25, 2014 Opozori Objavljeno Julij 25, 2014 Men to ni nobeno sekiranje... pač želim vse imeti v piko. Zdaj mam 40.000 in upam še na 10.000. Ker zadnjo gumo menjam na 3300- 5000 pomeni, da glih ne šparam... jo pa zato mažem vsaka 2 tanka. En sprej 400ml je zdržal glih 5000 km. Mimogrede na Versusu puščaš preveč, smo že ugotovili, da se ketna losa ob obremenitvi. Sam da se ne sekiraš... Ja poglej, pri meni je vse v piko če se le da...se pravi nastavim na tovarniško nastavitev in je v piko, ne boš verjel in to že 6 sezono zapored! Pri meni ni toliko obremenjen, da bi se losala, sej ni narejena iz cukra. Bolj kot se obremenjuješ, slabše je...
Tomyboy Objavljeno Julij 25, 2014 Opozori Objavljeno Julij 25, 2014 Ampak kaj pa eni kompicirate okrog stvari, ki res ne potrebujejo toliko pozornosti Ne me narobe razumet, sem tudi sam inženir in imam rad stvari zrihtane tako kot se za gre. Ampak delat znanost okrog verige...raje se pojdite vozit Našponaš na tisto predpisano vrednost in si rešen. Če si zategnil preveč ti ob možnosti velikega poseda vzmetenja, sploh s sopotnico, verigo zateguje, kar vodi v poškodbe. Lepo skrbiš, da je pravilno zašponana, redno mažeš, očistiš ko je res zapacana in zamenjaš ko je to potrebno. Pri nekaterih na 40.000km, pri meni pa recimo vsakih 20.000km. Tako je življenje in ne si ga komplicirat še bolj Zivnorc in TakeALookAround 2
motom Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 Ne vem kdo komplicira... mi je pač v veselje vedet kako deluje... Bi se pa nekatere že lahko prijelo vsaj dejstvo, da vsak posed motorja odteguje verigo. Hvala. Ervin93 1
cikadina Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 Ne vem kdo komplicira... mi je pač v veselje vedet kako deluje... Bi se pa nekatere že lahko prijelo vsaj dejstvo, da vsak posed motorja odteguje verigo. Hvala. torej če ima ko je motor na stojalu lufta recimo 2cm, ima potem ko se gor usedeš je lufta več?
hajoktejn Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 torej če ima ko je motor na stojalu lufta recimo 2cm, ima potem ko se gor usedeš je lufta več? to tud mene zanima :yawn: cikadina 1
HyperJack Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 Ne vem kdo komplicira... mi je pač v veselje vedet kako deluje... Bi se pa nekatere že lahko prijelo vsaj dejstvo, da vsak posed motorja odteguje verigo. Hvala. Meni bi bilo recimo v veselje vedet, kak se da napilit kanale, pa predela vbrizg, itd itd. Ne pa za koliko se raztegne in skrči ketna. Pomojem si edini na tem forumu, ki ga to tako vneto zanima...zdej pa razmisli ...
HyperJack Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 torej če ima ko je motor na stojalu lufta recimo 2cm, ima potem ko se gor usedeš je lufta več? Ja več ga je za 2mm, ampak moraš potem it s motorja dol...tko da recimo če si pretegnil ketno preveč in se ti ne da še enkrat odvijačit vijaka, se parkrat usedež gor pa se ti sam našštela...in ko greš na vožnjo ne smeš hodit iz motorja ker tvegaš, da jo boš preveč raztegnil. Potem je samo še vprašanje, če ti bo zdržala do doma...mah kurc, vidm da bo treba kardan zmontirat Mavti in Zivnorc 2
Ervin93 Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 Motom ponud svoje mnenje in ga deli z nami vi eni in isti pa morte cloveka sprec skurcat s svojimi brezpomenskimi komentarji kot je ta zgoraj. Ce se strinjate ga pohvalte, ce ne se pa zadrzte ce se le lahko.
hajoktejn Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 Motom ponud svoje mnenje in ga deli z nami vi eni in isti pa morte cloveka sprec skurcat s svojimi brezpomenskimi komentarji kot je ta zgoraj. Ce se strinjate ga pohvalte, ce ne se pa zadrzte ce se le lahko. debatiramo pač o smiselnosti njegovga početja - za nas; men je nesmiselno zabijanje cajta. in moja ketna se našpona ko gre nihajka gor, do tistga položaja ko je vodoravna, kar pa je precej hoda. vedno, odkar vozim sem imel ketno nastavljeno na bolj ohlapno, kot ne. edinkrat ko sem jo zategnil sem nedolgo zatem menjal semering na osi prednjega verižnika. lajbn, cikadina, ciciban in 2 others 5
HyperJack Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 Motom ponud svoje mnenje in ga deli z nami vi eni in isti pa morte cloveka sprec skurcat s svojimi brezpomenskimi komentarji kot je ta zgoraj. Ce se strinjate ga pohvalte, ce ne se pa zadrzte ce se le lahko. E ti si pa biser a , kje ti vidiš kurcanje? Vsak človek ima svobodo govora, če napišem, kar si jaz mislim, kaj je tu kaj takega? Pa tudi vsak normalen človek, bi moral imeti vsaj malo zdravega smisla za humor, če nisi iz mojega posta razbral, da je vse skupaj šala (kot 3/4 postov na forumu), potem ti žal ne morem pomagati. Lahko ti pa pomagam kaj obrazložiti, če ti še kej ni jasno. In pohvalim vedno, kar se pohvalit da...ne vidim, pa smisla za zadrževanje? Zivnorc 1
Ervin93 Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 (popravljeno) debatiramo pač o smiselnosti njegovga početja - za nas; men je nesmiselno zabijanje cajta. in moja ketna se našpona ko gre nihajka gor, do tistga položaja ko je vodoravna, kar pa je precej hoda. vedno, odkar vozim sem imel ketno nastavljeno na bolj ohlapno, kot ne. edinkrat ko sem jo zategnil sem nedolgo zatem menjal semering na osi prednjega verižnika. Tebi nesmiselno, njemu ne. Jst sm vedno mislu da se ketna napne ko se gor nalozi teza, eto sm zvedu neki novga v kolikor je to res (se nism poglablu) Ok jaka maš prov ker kar kol bom napisu bos mel spet nek odgovor. Lahko mi pa odgovoris na ZS ki ti ga bom poslav Popravljeno Julij 26, 2014. Popravil Ervin93
TakeALookAround Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 Sej se napne. Ce se pa njemu ne....who cares? Zivnorc, lajbn, cikadina in 1 other 4
TOMCAT Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 .....čak, zakaj me pol serviser vpraša......a se voziš večino sam, al v dvoje? ( ko mi nastavlja ohlapnost verige )........mogoče zato,ker me sprašuje, če mi je dolgčas
motom Objavljeno Julij 27, 2014 Opozori Objavljeno Julij 27, 2014 Počasi smo prišli do bistva, da vedno ne gre zaupati mehanikom pa tudi forumu ne. Tukaj si lahko izmenjamo mnenja in izkušnje, medtem ko mehaniku pa že ne boš pameti solil... Po moje o ringi največkrat pogledajo ven zaradi premalo mazanja... seveda pa tudi ob uporabi agresivnega čistila. Mene raznorazne predelave mašine ne zanimajo. Japonci so že vedeli kako in kaj. Na misel mi ne pride, da bi rezal sesalne loputke ali večal odprtino za zrak, ipd. Me pa zanimajo dodelave... npr indikator za prestave, prtljažnik na klik, ... Se pravi..ja... ketna se ob obremenitvi losa. In ko nastavljamo zračnost, vedno zavrtimo kolo preden preverimo hod ketne (ne preveč močno). Torej, če dvakrat preverjamo hod ketne, vedno prej zavrtimo kolo.
DAMI34 Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 (popravljeno) Poskušaj dat original (genuine parts) verigo gor. Te so običajno najboljše kvalitete. Meni na Yamahai FZ1 drži že 45.000 km in za enkrat še ne kaže nekih znakov obrabe. O-ringi so tam kjer morajo bit, valjči vsi lepo tečejo pa tudi tek verige je miren. Veriga je DID (Made in Japan). DIDovih ponaredkov je kar veliko na trgu, in fixy ni edini, ko mu gumice vn meče, med drugim sem tudi jaz opazil par poškodovanih pri meni, pa mehanik mi je rekel, da je to že videl. Pri meni bo naslednja iste firme kot original in to je EK enuma. bdw-original (EK) z O ringi je naredila 45kkm, redno mazana in čiščena, pri didu nisem spremenil postopkov, montiral najdražjo ZVMX in lejga zlomka, po 15kkm že poškodovani Xringi. Popravljeno Julij 29, 2014. Popravil DAMI34
biker77 Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Dami34..kaka je pa razlika v ceni med verigami?
DAMI34 Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 (popravljeno) Dami34..kaka je pa razlika v ceni med verigami? Do zdj mam eno ponudbo EK in je cena skoraj ista kot sem dal lani za zlato did. Vedno govorim o najdražji. cca 190€ skupaj z verižnik tip 525. Zanimivo pa je tole: če vzamem OEM kawasaki, dobim O ringe in ceno zasoljeno na 250€......seveda je pa proizvajalec kdo drugi kot EK Popravljeno Julij 29, 2014. Popravil DAMI34
motom Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Ja prima novica. Kako potem priti ziher do original DID ketne? A ketenmax ni zanesljiv?
Rokic Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 se bom zravn prtaknu Dami, po kolkih km so ti začeli X-ringi vn padat? Kolikor sem zasledil ima večina original keten (oz. prvovgradenj) O-ringe, pa s(m)o vsi zadovoljni s "prvimi". Zaradi česa potemtakem vsi silimo/jo na X-ringe?
Zivnorc Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 (popravljeno) ..jaz sem tudi pred kratkim nataknil gor EK. Nabavil tanartadražjo pri Rumenkotu. Za enkrat dela ..že na uč zgleda kvalitetna :yes: ...koliko bo pa zdržala, pa povem kak kilometer prej, preden jo zamenjam.. ...tanartadražjo pa sem nabavil zato, ker jo dvovaljniki uničujejo mnogo bolj kot štirivaljniki, pa da mi zdrži vsaj 30kkm. Pa če že nabavljate EK ketno, priporočam, da nabavite tisto "že ulavfano". To pomeni, da je ketna že fabriško "ulavfana"- raztegnjena..in jo ni treba ponovno šponati po 1000 km, ko se ulafva. Zakaj? ...ker se mi zdi (predpostavljam), da v firmi na stroj bolj enakomerno ketno stegnejo kot na mopedu. (pravim da predpostavljam...nisem pa razmišljal zakaj...) Popravljeno Julij 30, 2014. Popravil Zivnorc
Cartman Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Men bo počas sprejev zmankalo. Sej mam zalogo, ampak tud poraba je letos jebeno visoka. Ne vem če sm se dvakat pelal brez da bi mi jo opralo.... Verigo sm menjal 15 000 nazaj, Stara ketna je crknila na štuk glidu, verižniki so bli čist zdravi, pa sm najcenejši DID gor fuknu. Do nedavnega ni kazala silne obrabe. jo moram čez vikend spucat in pobližje pogledat...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se