Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

zanima me kateri je dober sprej za verigo mazat trenutno imam enega silikonskega v louisu kupljenega pa kar fejst maže zadnjo felno je kaj bolj obstojnega lp

 

Silikonskega? o.O

Da ne pipsaš ti ketne z nečim ki je začisto drug namen (npt zaščita pred korozijo, soljo pozimi, dežju...)

Nalimaj link da ti morda rešimo ketno če si falil izdelek preden bo prepozno.

Jaz imam ali S100 iz eurotona ki je ponavadi v akciji... (9,99€ 300ml) ali pa nek Nils ki ga ima moj mehanik. Nevem kolko dejansko packajo ampak hvala mami hondi za črne feltne neglede od kje svinajrija.

Objavljeno

Po internetu sem iskal alternative olj za za scottoiler. Tole se mi je zdelo zanimivo in zato posredujem:

 

 

 

Motor oil

+ Great wetting power (spreads well on the chain = good hydro-capillary characteristics)

+ Self-regenerating (not sticky, so dirt and dirty oil remains do not stick to the chain)

+ Produces the lowest consumption

+ Guaranteed compatibility with NBR seals in the pump and chain's o-rings

- Relatively low adhesion means 

- it flings off easily. However, 

this also keeps the chain clean

you need less oil = lower consumption = less fling off than thick sticky oil

- delivery has to be turned up higher and more quickly when the roads are wet (ie. it is not as resistant to the washing action as other more adhesive oils)



Gearbox oil

Pro's and con's broadly similar to motor oil

+ EP (Extreme Pressure) charateristics, so theoretically better protection at the bushing-roller contact area

- Wetting power not quite as as good as motor oil, so needs a richer setting



Chainsaw bar oil

+ Adhesive (but see below)

+ Good performance in the wet, as it doesn't wash off as easily as motor oil. The delivery does not need to be turned up as high or as promptly as with motor oil

+ Inexpensive

- Wetting power is not as good as motor oil, so richer settings required = higher consumption = more fling off

- Picks up dirt due to adhesiveness. Self-regenerating, but only at richer settings

- Not guaranteed compatible with NBR seals and o-rings because this compatibility is not part of the design brief for a chainsaw bar oil! We have encountered oils which have attacked the seals.

- Not always easy to find the right type of oil (mineral, not bio-degradable which can rot in the lines and pump)



Specialized industrial chain oils

+ Great lubrication qualities

+ Self-regenerating

+ Hydro-capillary qualities (penetrates quickly)

+ Guaranteed compatible with NBR seals in the pump and chain's o-rings

- Relatively low adhesion means 

- it flings off easily. However, this also keeps the chain clean

- delivery has to be turned up higher and more quickly when the roads are wet (ie. it is not as resistant to the washing action as other more adhesive oils)

- Expensive... up to Eur 30 per litre!

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Še najbolj zanimivo pa je, da veliko uporabljajo kar rabljeno motorno olje.

Objavljeno

Resnica je v tem da vsi preveč špricamo ketno pol je pa tud vse ostalo namazano

Objavljeno

Zanimva ta tema okoli sprejev za verige.Zgleda da je večini važno samo da ne meče okoli,ne pa kako maže samo verigo.Preizkusil sem vse mogoče znamke sprejev,pa se

vedno vračam nazaj na Motul.Če je pravilno namazana ne svinja preveč.

genau rihtih

 

Jst našpricam le po notranji strani par manjših nanosov in nimam nobenih težav s packanjem

,to storim dan pred furo in to je to.

In kot sem rekel veliko mi pomeni, da nanosa dž ne spere kr kuj.

Objavljeno

Zanimva ta tema okoli sprejev za verige.Zgleda da je večini važno samo da ne meče okoli,ne pa kako maže samo verigo.Preizkusil sem vse mogoče znamke sprejev,pa se

vedno vračam nazaj na Motul.Če je pravilno namazana ne svinja preveč.

kolko bo motor osvinjan je tudi odvisno od ščitnika verige, če se le-ta ne pokriva celotne dolžine verige, potem veliko bolj leti vse naokrog. pol je tle še barva motorja, če je svetel se še bolj pozna vsaka packarija, če se zapeče zadeva na auspuhu je spet še bolj nadležno za čiščenje. 

 

meni je pr spreju bolj pomembno da ne svinja, kot to kako maže. sicer se mi pa kdaj zdi prav butasto, da ima lahko ena motorka avtomatsko mazanje ketne, za te naše karjole pa ne morejo tega že fabrško zrihtat. 

Objavljeno

kolko bo motor osvinjan je tudi odvisno od ščitnika verige, če se le-ta ne pokriva celotne dolžine verige, potem veliko bolj leti vse naokrog. pol je tle še barva motorja, če je svetel se še bolj pozna vsaka packarija, če se zapeče zadeva na auspuhu je spet še bolj nadležno za čiščenje. 

 

meni je pr spreju bolj pomembno da ne svinja, kot to kako maže. sicer se mi pa kdaj zdi prav butasto, da ima lahko ena motorka avtomatsko mazanje ketne, za te naše karjole pa ne morejo tega že fabrško zrihtat.

Odvecna teza :-P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

kolko bo motor osvinjan je tudi odvisno od ščitnika verige, če se le-ta ne pokriva celotne dolžine verige, potem veliko bolj leti vse naokrog. pol je tle še barva motorja, če je svetel se še bolj pozna vsaka packarija, če se zapeče zadeva na auspuhu je spet še bolj nadležno za čiščenje. 

 

meni je pr spreju bolj pomembno da ne svinja, kot to kako maže. sicer se mi pa kdaj zdi prav butasto, da ima lahko ena motorka avtomatsko mazanje ketne, za te naše karjole pa ne morejo tega že fabrško zrihtat. 

 

Glej iz tega vidika da povprečen lastnik motorega kolesa (pozor, namenoma nisem rekel motorist) se požvižga na vse oblike vzdrževanja, če mu daš še to pod "brezskrbno" ne bo 3 leta pogledal ketne kaj šele preverjal napetost itd...

Kaj pa vem...

 

Mika me domača izdelava oilerja (scottov mi ni všeč) saj želim nadzor nad kapljanjem (dež, itd...) kjer vsi razumno ugodni "analogni" klecnejo že pri orenk menjavi temperature... Tutoro automatic mi je bil zanimiv a je vse prepuščeno osnovni fiziki in posledično zjutraj pri 8 stopinjah maže premalo popoldne pri 24+ pa preveč... krneki za oiler...

 

Če kdo ve kje nabavit mikro (piezo) "pljuvalnik" se priporočam. Oz nekaj kar zanesljivo plune kapljico olja ko je napajano. Ostalo kramo že imam naštudirano... (in pozabljeno... zaradi pomanjkanja časa).

Objavljeno

me pa res zanima kaj bi bila še bolj ugodna rešitev v luisu sem gledal pride okrog 120 e pri naših trgovcih pa se nisem gledal

 

 

Pozabil sem pripisati da je poštnina 10€.Imaš pa v 2-3 dneh doma.

Objavljeno

Glej iz tega vidika da povprečen lastnik motorega kolesa (pozor, namenoma nisem rekel motorist) se požvižga na vse oblike vzdrževanja, če mu daš še to pod "brezskrbno" ne bo 3 leta pogledal ketne kaj šele preverjal napetost itd...

Kaj pa vem...

 

Mika me domača izdelava oilerja (scottov mi ni všeč) saj želim nadzor nad kapljanjem (dež, itd.. .) kjer vsi razumno ugodni "analogni" klecnejo že pri orenk menjavi temperature... Tutoro automatic mi je bil zanimiv a je vse prepuščeno osnovni fiziki in posledično zjutraj pri 8 stopinjah maže premalo popoldne pri 24+ pa preveč... krneki za oiler...

 

Če kdo ve kje nabavit mikro (piezo) "pljuvalnik" se priporočam. Oz nekaj kar zanesljivo plune kapljico olja ko je napajano. Ostalo kramo že imam naštudirano... (in pozabljeno... zaradi pomanjkanja časa).

Vse to kar želiš imam jaz namontirano na KTM ,pobrskaj po temi če želiš in boš najdel ....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

post-7865-0-08851300-1430737660_thumb.jpg

 

V naročilo pa še napišeš, ali hočeš "neskončno" podiranje zadnje nihajke, ali pa z elementom za kovičenje eventuelno tudi "patent" element, ki se samo spne.

Pozlata je le na bočni ploščicah ne vpliva pa na "trajanje" same verige-šminka.

 

Oznake VX2 in ZVM pa pomenijo "natezno trdnost-odpornost" verige. Podatke poglej v katalogu DID-a.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

attachicon.gifKettenmax.jpg

 

V naročilo pa še napišeš, ali hočeš "neskončno" podiranje zadnje nihajke, ali pa z elementom za kovičenje eventuelno tudi "patent" element, ki se samo spne.

Pozlata je le na bočni ploščicah ne vpliva pa na "trajanje" same verige-šminka.

 

Oznake VX2 in ZVM pa pomenijo "natezno trdnost-odpornost" verige. Podatke poglej v katalogu DID-a.

torej če naročim najcenejšo varijanto nima kaj biti narobe,a tisti vezni člen je potrebno posebej naročiti oz dokupiti nikjer nevidim koliko majo zobniki zob

lp

Objavljeno

a ti ne bi bilo bolje it na kakšn servis, da ti jo vgradijo profesionalno ... res je mogoče kakš evro dražje, ampak vsaj nimaš skrbi, ali si naredil kvalitetno. Poznam fante, ki so prišparali 20 € in se na poti tolkli po glavi, ker so člen iskali po grmoulu in ga niso našli.

 

:krneki:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

vgradnja na servisu ni problem ma kolega servis gre se samo za ceno kje in za koliko

Objavljeno

vgradnja na servisu ni problem ma kolega servis gre se samo za ceno kje in za koliko

super ... pol če ma servis, se tudi spozna na verige ... vsaj predvidevam, da se spozna, ti bo že svetoval najbolj optimalno verigo ...  ;)

Objavljeno

...pa naj človek vpraša pa dobi odgovor, zato so forumi...čeprav je večina že napisanega...če bi za vsako vprašanje hodili k mehanikom, potem foruma ne rabimo, kajne?!

Objavljeno

js mam tut pravico do svojga mnenja, kajne ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

No če hočemo bit pikolovski je vprašal za nasvet ne za mnenje. :D

Mogoče je tak ki rad sliši še drugo mnenje (jaz sem tudi tak) pa ne zaradi nezaupanja.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Sj je dobil nasvet..naj gre do mehanika. 

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!