StaraFeltna Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 zanima me kateri je dober sprej za verigo mazat trenutno imam enega silikonskega v louisu kupljenega pa kar fejst maže zadnjo felno je kaj bolj obstojnega lp Silikonskega? o.O Da ne pipsaš ti ketne z nečim ki je začisto drug namen (npt zaščita pred korozijo, soljo pozimi, dežju...) Nalimaj link da ti morda rešimo ketno če si falil izdelek preden bo prepozno. Jaz imam ali S100 iz eurotona ki je ponavadi v akciji... (9,99€ 300ml) ali pa nek Nils ki ga ima moj mehanik. Nevem kolko dejansko packajo ampak hvala mami hondi za črne feltne neglede od kje svinajrija.
motom Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 Po internetu sem iskal alternative olj za za scottoiler. Tole se mi je zdelo zanimivo in zato posredujem: Motor oil+ Great wetting power (spreads well on the chain = good hydro-capillary characteristics)+ Self-regenerating (not sticky, so dirt and dirty oil remains do not stick to the chain)+ Produces the lowest consumption+ Guaranteed compatibility with NBR seals in the pump and chain's o-rings- Relatively low adhesion means - it flings off easily. However, this also keeps the chain cleanyou need less oil = lower consumption = less fling off than thick sticky oil- delivery has to be turned up higher and more quickly when the roads are wet (ie. it is not as resistant to the washing action as other more adhesive oils)Gearbox oilPro's and con's broadly similar to motor oil+ EP (Extreme Pressure) charateristics, so theoretically better protection at the bushing-roller contact area- Wetting power not quite as as good as motor oil, so needs a richer settingChainsaw bar oil+ Adhesive (but see below)+ Good performance in the wet, as it doesn't wash off as easily as motor oil. The delivery does not need to be turned up as high or as promptly as with motor oil+ Inexpensive- Wetting power is not as good as motor oil, so richer settings required = higher consumption = more fling off- Picks up dirt due to adhesiveness. Self-regenerating, but only at richer settings- Not guaranteed compatible with NBR seals and o-rings because this compatibility is not part of the design brief for a chainsaw bar oil! We have encountered oils which have attacked the seals.- Not always easy to find the right type of oil (mineral, not bio-degradable which can rot in the lines and pump)Specialized industrial chain oils+ Great lubrication qualities+ Self-regenerating+ Hydro-capillary qualities (penetrates quickly)+ Guaranteed compatible with NBR seals in the pump and chain's o-rings- Relatively low adhesion means - it flings off easily. However, this also keeps the chain clean- delivery has to be turned up higher and more quickly when the roads are wet (ie. it is not as resistant to the washing action as other more adhesive oils)- Expensive... up to Eur 30 per litre! StaraFeltna 1
motom Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 Še najbolj zanimivo pa je, da veliko uporabljajo kar rabljeno motorno olje.
sayo Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 Resnica je v tem da vsi preveč špricamo ketno pol je pa tud vse ostalo namazano cikadina, Zivnorc, igc1 in 5 others 8
Wakasaki Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 Zanimva ta tema okoli sprejev za verige.Zgleda da je večini važno samo da ne meče okoli,ne pa kako maže samo verigo.Preizkusil sem vse mogoče znamke sprejev,pa se vedno vračam nazaj na Motul.Če je pravilno namazana ne svinja preveč. genau rihtih Jst našpricam le po notranji strani par manjših nanosov in nimam nobenih težav s packanjem ,to storim dan pred furo in to je to. In kot sem rekel veliko mi pomeni, da nanosa dž ne spere kr kuj. dore 1
cikadina Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 Zanimva ta tema okoli sprejev za verige.Zgleda da je večini važno samo da ne meče okoli,ne pa kako maže samo verigo.Preizkusil sem vse mogoče znamke sprejev,pa se vedno vračam nazaj na Motul.Če je pravilno namazana ne svinja preveč. kolko bo motor osvinjan je tudi odvisno od ščitnika verige, če se le-ta ne pokriva celotne dolžine verige, potem veliko bolj leti vse naokrog. pol je tle še barva motorja, če je svetel se še bolj pozna vsaka packarija, če se zapeče zadeva na auspuhu je spet še bolj nadležno za čiščenje. meni je pr spreju bolj pomembno da ne svinja, kot to kako maže. sicer se mi pa kdaj zdi prav butasto, da ima lahko ena motorka avtomatsko mazanje ketne, za te naše karjole pa ne morejo tega že fabrško zrihtat. Zivnorc 1
ludiluka Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 kolko bo motor osvinjan je tudi odvisno od ščitnika verige, če se le-ta ne pokriva celotne dolžine verige, potem veliko bolj leti vse naokrog. pol je tle še barva motorja, če je svetel se še bolj pozna vsaka packarija, če se zapeče zadeva na auspuhu je spet še bolj nadležno za čiščenje. meni je pr spreju bolj pomembno da ne svinja, kot to kako maže. sicer se mi pa kdaj zdi prav butasto, da ima lahko ena motorka avtomatsko mazanje ketne, za te naše karjole pa ne morejo tega že fabrško zrihtat. Odvecna teza :-P matija1234 in bentley 2
StaraFeltna Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 kolko bo motor osvinjan je tudi odvisno od ščitnika verige, če se le-ta ne pokriva celotne dolžine verige, potem veliko bolj leti vse naokrog. pol je tle še barva motorja, če je svetel se še bolj pozna vsaka packarija, če se zapeče zadeva na auspuhu je spet še bolj nadležno za čiščenje. meni je pr spreju bolj pomembno da ne svinja, kot to kako maže. sicer se mi pa kdaj zdi prav butasto, da ima lahko ena motorka avtomatsko mazanje ketne, za te naše karjole pa ne morejo tega že fabrško zrihtat. Glej iz tega vidika da povprečen lastnik motorega kolesa (pozor, namenoma nisem rekel motorist) se požvižga na vse oblike vzdrževanja, če mu daš še to pod "brezskrbno" ne bo 3 leta pogledal ketne kaj šele preverjal napetost itd... Kaj pa vem... Mika me domača izdelava oilerja (scottov mi ni všeč) saj želim nadzor nad kapljanjem (dež, itd...) kjer vsi razumno ugodni "analogni" klecnejo že pri orenk menjavi temperature... Tutoro automatic mi je bil zanimiv a je vse prepuščeno osnovni fiziki in posledično zjutraj pri 8 stopinjah maže premalo popoldne pri 24+ pa preveč... krneki za oiler... Če kdo ve kje nabavit mikro (piezo) "pljuvalnik" se priporočam. Oz nekaj kar zanesljivo plune kapljico olja ko je napajano. Ostalo kramo že imam naštudirano... (in pozabljeno... zaradi pomanjkanja časa).
JoeFZ Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 me pa res zanima kaj bi bila še bolj ugodna rešitev v luisu sem gledal pride okrog 120 e pri naših trgovcih pa se nisem gledal Pozabil sem pripisati da je poštnina 10€.Imaš pa v 2-3 dneh doma.
meganboj Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 http://kettenmax.de/600ccm-did-kettensatz-yamaha-xj6-diversion-rj19-0915-c-16683_16684_170_181_11526.html Jaz sem kupil tu.So mi pa kasneje tu na forumu svetovali tudi ugodnejše rešitve. LP kaj pa so še ugodnejše rešitve
JoeFZ Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 kaj pa so še ugodnejše rešitve Stran 256. meganboj 1
Kmet2 Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Glej iz tega vidika da povprečen lastnik motorega kolesa (pozor, namenoma nisem rekel motorist) se požvižga na vse oblike vzdrževanja, če mu daš še to pod "brezskrbno" ne bo 3 leta pogledal ketne kaj šele preverjal napetost itd... Kaj pa vem... Mika me domača izdelava oilerja (scottov mi ni všeč) saj želim nadzor nad kapljanjem (dež, itd.. .) kjer vsi razumno ugodni "analogni" klecnejo že pri orenk menjavi temperature... Tutoro automatic mi je bil zanimiv a je vse prepuščeno osnovni fiziki in posledično zjutraj pri 8 stopinjah maže premalo popoldne pri 24+ pa preveč... krneki za oiler... Če kdo ve kje nabavit mikro (piezo) "pljuvalnik" se priporočam. Oz nekaj kar zanesljivo plune kapljico olja ko je napajano. Ostalo kramo že imam naštudirano... (in pozabljeno... zaradi pomanjkanja časa). Vse to kar želiš imam jaz namontirano na KTM ,pobrskaj po temi če želiš in boš najdel .... Zivnorc in StaraFeltna 2
meganboj Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 http://kettenmax.de/600ccm-did-kettensatz-yamaha-xj6-diversion-rj19-0915-c-16683_16684_170_181_11526.html Jaz sem kupil tu.So mi pa kasneje tu na forumu svetovali tudi ugodnejše rešitve. LP nekaj me zanima kaka je razlika med temi 4 seti razen cene se na te stvari ne spoznam najbolje pa nemško in angleško bolj slab lp
MiNa Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 (popravljeno) V naročilo pa še napišeš, ali hočeš "neskončno" podiranje zadnje nihajke, ali pa z elementom za kovičenje eventuelno tudi "patent" element, ki se samo spne. Pozlata je le na bočni ploščicah ne vpliva pa na "trajanje" same verige-šminka. Oznake VX2 in ZVM pa pomenijo "natezno trdnost-odpornost" verige. Podatke poglej v katalogu DID-a. Popravljeno Maj 4, 2015. Popravil MiNa hajoktejn in ciciban 2
ciciban Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Tale vezni člen se mi je zdel zanimiv. http://www.sportbiketrackgear.com/ek-zvx3-series-525-zx-ring-chain-screw-type-master-link/ Razen potencialne težave z širino spoja, se mi rešitev zdi precej posrečena. Je že kdo probal v živo?
pubimu Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Tale vezni člen se mi je zdel zanimiv. http://www.sportbiketrackgear.com/ek-zvx3-series-525-zx-ring-chain-screw-type-master-link/ Razen potencialne težave z širino spoja, se mi rešitev zdi precej posrečena. Je že kdo probal v živo? Ja, ta vezni člen je popolnoma varen. http://www.motonet.si/e-trgovina/?search[text]=100802SLJ#none Pazit moreš, da je za pravilen model verige. ciciban 1
pubimu Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 (popravljeno) . Popravljeno Maj 4, 2015. Popravil pubimu
meganboj Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 Kettenmax.jpg V naročilo pa še napišeš, ali hočeš "neskončno" podiranje zadnje nihajke, ali pa z elementom za kovičenje eventuelno tudi "patent" element, ki se samo spne. Pozlata je le na bočni ploščicah ne vpliva pa na "trajanje" same verige-šminka. Oznake VX2 in ZVM pa pomenijo "natezno trdnost-odpornost" verige. Podatke poglej v katalogu DID-a. torej če naročim najcenejšo varijanto nima kaj biti narobe,a tisti vezni člen je potrebno posebej naročiti oz dokupiti nikjer nevidim koliko majo zobniki zob lp
maus Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 a ti ne bi bilo bolje it na kakšn servis, da ti jo vgradijo profesionalno ... res je mogoče kakš evro dražje, ampak vsaj nimaš skrbi, ali si naredil kvalitetno. Poznam fante, ki so prišparali 20 € in se na poti tolkli po glavi, ker so člen iskali po grmoulu in ga niso našli. :krneki: MiNa, DAMI34 in Zivnorc 3
meganboj Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 vgradnja na servisu ni problem ma kolega servis gre se samo za ceno kje in za koliko
maus Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 vgradnja na servisu ni problem ma kolega servis gre se samo za ceno kje in za koliko super ... pol če ma servis, se tudi spozna na verige ... vsaj predvidevam, da se spozna, ti bo že svetoval najbolj optimalno verigo ... ciciban, DAMI34, MiNa in 2 others 5
siks Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 ...pa naj človek vpraša pa dobi odgovor, zato so forumi...čeprav je večina že napisanega...če bi za vsako vprašanje hodili k mehanikom, potem foruma ne rabimo, kajne?! meganboj 1
maus Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 js mam tut pravico do svojga mnenja, kajne Kmet2 in DAMI34 2
StaraFeltna Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 (popravljeno) No če hočemo bit pikolovski je vprašal za nasvet ne za mnenje. Mogoče je tak ki rad sliši še drugo mnenje (jaz sem tudi tak) pa ne zaradi nezaupanja. Popravljeno Maj 5, 2015. Popravil StaraFeltna
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2015 Opozori Objavljeno Maj 5, 2015 Sj je dobil nasvet..naj gre do mehanika. Kmet2 in maus 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se