Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Nevem kako lahko furate 525 VX...a ni bolš dat mal več dnarja vun pa uzameš 520zvmx pa je to to?..kr definitvno narediš več km 35-40K..525vx pa 15-20K.. ;)

Kaj manjka 40Kkm ?

Poročam ko znucam trenutno.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40k km je povsem spodobna razdalj in cena za set je prav tako. Potem imaš nove zobnike in ketno, skratka spet v nulo, to je v bistvu majhen strošek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40k km je povsem spodobna razdalj in cena za set je prav tako. Potem imaš nove zobnike in ketno, skratka spet v nulo, to je v bistvu majhen strošek...

tam okol 184e..sej ne pač pravim..vsi mamo drugačna menja..pač mamo to kaj nam bolj odgovarja..sam raje pač uzamem vedno 520zvmx kr nevem nekakor se mi res zdi boljša in zmoglivejša...je pa res da če furaš 600ccm al pa 1000ccm ne...so kar razlike.

Popravljeno . Popravil NinjaRider04
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Otrdela o ring ketna po prisilni izgubi levih o ringov pri 45000km, živahno živi naprej.

Oiler jo se kar dobro maže, ampak vidi se, da bi bila dual boljša izbira. Najprej sem cevko po navodilih nastavil ob zobnik, ampak sem opazil, da olje po zobeh spolzi več ali manj le na valjčke, osi in o ringi pa stradajo.

Kaksne pa so vaše izkušnje?

post-34709-0-73311300-1431364089_thumb.jpgpost-34709-0-86963100-1431364184_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje prve izkušnje s Scottoilerjem so take, ko sem šel prvič na vožnjo do Rid pa nazaj.... sem spraznil cel rezervoarček olja :D

...guma je bila pa mastna po levi strani do polovice...

 

...ampak ketna je bila pa dobro namazana..  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje prve izkušnje s Scottoilerjem so take, ko sem šel prvič na vožnjo do Rid pa nazaj.... sem spraznil cel rezervoarček olja :D

...guma je bila pa mastna po levi strani do polovice...

 

...ampak ketna je bila pa dobro namazana..  :D

sj, pol so pa gume krive za nenadne zdrse :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://m.louis.de/artikel/procycle-kettenreiniger/10004978?list=76328813

js kr na spreju ostajam... ampak ne na motulvem.... ker je packalast in nardi ketno trdo in se stran leti po gumi....

Zdj sm kupu pr louisu en sprej ki je cenejsi in zame boljsi... cist prozoren , ketna lepo gibljiva tud ce velik posprejas... in tud dez jo ne spere dol nic... js sm naudusen :D

Popravljeno . Popravil Rogerg
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://m.louis.de/artikel/procycle-kettenreiniger/10004978?list=76328813

js kr na spreju ostajam... ampak ne na motulvem.... ker je packalast in nardi ketno trdo in se stran leti po gumi....

Zdj sm kupu pr louisu en sprej ki je cenejsi in zame boljsi... cist prozoren , ketna lepo gibljiva tud ce velik posprejas... in tud dez jo ne spere dol nic... js sm naudusen :D

Sigurno je lepo gibljiva, saj si jo dobro očistil. 

Link je od čistila za verige.

 

Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar sem zamenjal verigo in veriznike. Stara veriga je bila DID 520 VX kupljena v louisu za 110€(cel set z verizniki), septembra 2012. Na motorju yamaha xt660x mi je zdrzala 13500km!!! Mazal sem na manj kot 500km(S100 in Dry profi lube), ocistil sem jo pa 3x, povesa je imela skoz po priporocilih(40-55mm). Nekaj clenov je bilo trdih in cela ketna je postala glasnejsa ampak najhuje je bilo na enem clenu, ki je imel ogromno lufta v vseh smereh. Zamenjal sem jo z DID zvmx 520(zlata  :kva2: ), cena seta na kettenmax 125€+10€ postnine in upam na mnogo daljso zivljensko dobo :)

 

 

Loh bi reku tko, da probam ce se splaca v zlato vlagat :P, pa tut slabo se spoznam na firme ki izdelujejo ketne in sklepam da DID ni za brezveze najbolj razsirjena ali se pac motim.

 

Po 6000 prevoženih kilometrih z verižnim setom DID ZV-MX 520, lahko povem, da se ne splača "vlagati" ne v zlato in ne v DID!!! Na verigi, na štirih členih malo cvetijo X-ringi, zadnji verižnik je pa uničen. Po 6000km je tako hudo deformiran, da se ga niti obrniti ne upam. Motor(Yamaha XT660X) ima manj kot 50 konjev, ketna mazana na manj kot 500km s s100 sprejem, 1x očiščena, blažilci v zadnjem pestu so ok, zadnja guma je v liniji, vozil sem se sam, poves ketne v predpisanih mejah, parkrat po makadamu in parkrat me je ujel dež. Z verižnikom iz VX verižnega seta sem naredil 13500km (pri 6500km sem ga obrnil), na koncu je bil obrabljen ampak nič v primerjavi s tem na slikah spodaj. V setu sem celo dobil nalepko proizvajalca in njegovo ime je odtisnjeno na verižniku in sicer gre za ESJOT. Po mojem mnenju bi moral verižnik, ki pride s serijo ZV-MX zdržati več od tistega s serije VX.

Ali imam kakšno podlago za reklamacijo? Imel sem idejo, da bi napisal reklamacijo na kettenmax.de kjer sem kupil verižni set, ali pa kar na DID, ampak se mi zdi, da je vse skupaj potrata časa.

Aja še to bi napisal, ponavadi redno spremljam obrabo verige in verižnikov, ampak ko sem namontiral "zlato tahudo" verigo sem vse probleme z verigo odmislil in sem bil tako prepričan v njeno trajnost, da sploh nisem preverjal sprotne obrabe verižnika. Moja napaka, očitno!

post-38373-0-71451800-1431381056_thumb.jpgpost-38373-0-91681200-1431381124_thumb.jpg

post-38373-0-00556800-1431381301_thumb.jpgpost-38373-0-66573300-1431381317_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil matija1234
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Adijo pamet, nisem noben strokovnjak za te reči, ampak tole je pa res žalostno za moje pojme, kot zgleda je zadeva iz putra narjena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fak,sploh neb vrjel,po 6kkm :eek: Tud če neb nič mazal bi ti mogla zdržat 10kkm,sploh na motorčku ki ga ocenjujem prej za nežnega kot kaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sem vse ketne do zdaj s tem mazal, pa tut ni blo kaj narobe. po koncu sezone pa spucal.

zdaj sem sel na suhi sprej,isto od louisa, pa me moti, ker nimam občutka a je ketna dost namazana al ne.

......jes sem hotel kupiti v louisu dry lube, pa mi je prodajalec rekel naj raje vzamem s100 :blush:  :OK:

           ( naj bi bolje "ščitil" verigo pred h2o )

Popravljeno . Popravil TOMCAT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@matija1234 pred leti (1991) ko je na trg prišla 1. serija XTZ660 so jo v znanem nemškem motomagazinu (MOTORRAD) ocenili kot "kettenfresser". Imel sem dve Yamahi iz tiste serije in pri obeh je bil interval menjave verige med 25-30Kkm. Kar je povsem normalen interval.

Mogoče res nebi bilo napak, da jim pošlješ reklamacijo v elektronski obliki (slike) in vidiš kaj bodo "naumili", praktično te nič ne stane. Trenutno imam na F-u njihov podoben "kit" pa se drži OK (23Kkm) brez očitne vidne obrabe na zobnikih ali verigi.

 

ps, pozlata na bočnih veznih členih je povsem "lepotnega" značaja in nima nobene veze z "trdnostjo" verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@matija1234 pred leti (1991) ko je na trg prišla 1. serija XTZ660 so jo v znanem nemškem motomagazinu (MOTORRAD) ocenili kot "kettenfresser". Imel sem dve Yamahi iz tiste serije in pri obeh je bil interval menjave verige med 25-30Kkm. Kar je povsem normalen interval.

Mogoče res nebi bilo napak, da jim pošlješ reklamacijo v elektronski obliki (slike) in vidiš kaj bodo "naumili", praktično te nič ne stane. Trenutno imam na F-u njihov podoben "kit" pa se drži OK (23Kkm) brez očitne vidne obrabe na zobnikih ali verigi.

 

ps, pozlata na bočnih veznih členih je povsem "lepotnega" značaja in nima nobene veze z "trdnostjo" verige.

Ko rečem zlata mislim na njihovo najboljšo varianto za na cesto, za barvo mi je cisto vseeno. To me najbolj muči, kako vsi delajo toliko kilometrov s svojimi verigami in verižniki, jaz imam pa take probleme, kljub rednemu mazanju, preverjanju in vzdrževanju. Verižni set je postal skoraj letni strošek :(

Zdi se mi da je tale moj primer posledica premehkega materiala zadnjega verižnika, vrjetno je čisto običajno konstrukcijsko jeklo. Lahko bi dali zraven "ta dobre" verige tudi malo boljši verižnik :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje je tut velik ponaredkov DIDa...drgač pa ja, js sm imel tudi podobne probleme, ko so xringi začeli vn leteti pri 20kkm...pa po besedah mojega serviserja še marsikdo. Zdaj kaj je krivo, slaba kvaliteta, ponaredek, makedam, pa sam bog ve.

Iz preventive sem zamenjal blagovno znamko verige, sedaj je EK enuma in ni problemov.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa je sama veriga "pridobila na dolžini" in ali je tudi dejansko neenakomerno "pretegnjena". Tako obrabljenega verižnika (v živo) že dolgo nisem videl.

Tudi v mojem kompletu sta oba verižnika v primerjavi z originalnimi (bolj Češka) za videt me je mikalo, da bi obrdžal originalne.

 

Teli verižniki so zdržali brez problema in dejansko "ultra" lahki v primerjavi z originalnimi. Če so pomembni "kilogrami" se izplača.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@MiNa

Veriga je poleg 4ih rahlo cvetočih semeringov v redu. Premeril sem celotno dolžino verige(110 členov), po 9 členov hkrati, ker mi jih toliko pride v šubler in max razlika med min in max vrednostma je 0.86 mm na 9 členov, s tem da je min mera(142,53/9=15,84 mm), max mera pa (143,39/9=15,93), standardni korak je pa 15,88. Težko je zmerit verigo, ko je na motorju, ampak rezultati kažejo na približno enakomerno raztegovanje, oz. pokažejo malo le tega.
V živo je verižnik hujši za pogledat kot na slikah, sem pa že naročil nov zadnji verižnik firme JT, ima 47 zob (2 več) in je aluminijast. Oče je s temi JT aluminijastimi 2x naredil po približno 30000km, motorja pa MZ Mastiff 660 in BMW G650 XCountry, po čemur sklepam da bi moral tudi jaz priti do približno take cifre, saj so si te motorji podobni.

Lahko da je problem drugje, ne v ketni...

Bom bolj podrobno opisal dele, ki po mojem vplivajo na obrabo verižnega pogona in če se kdo kaj spomne naj mi svetuje :)

Kot sem že napisal je motor izpraven glede vsega kar bi vplivalo na verigo in verižnike. Redno mazan(vsaj na 500km) s S100 sprejem, blažilci v zadnjem pestu zamenjani pred 10000km in trenutno so še vedno tako čvrsti, da se moram kar potruditi, da sestavim pesto skupaj, zadnja guma je v liniji, poves je v toleranci odkar sem ketno malo našponal po utekanju, ketna je bila v teh 6000km 1x očiščena.
Bom napisal še da se vozim zelo športno, pač toliko kolikor mi omogoča motor. S to verigo sem bil tudi na dveh track dayih(Raceland in Vrtojba). Ampak kljub temu bi moral verižnik zdržati več kot 6000km. Dodal bi še, da se pri vožnji na relacijo nikoli ne vozim na nizkih obratih. Tukaj mislim pri tako nizkih da motor hoče cukati. V 5. prestavi se vozim najmanj 85kmh, 4. prestavi najmanj 55kmh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!