Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tisti ki ste sami delali oilerje katero gostoto olja uporabljate pozimi in kero poleti ?

Jaz bi poleti 80, pozimi 40/50 ?

Objavljeno

Vedno uporabljam olje za mazanje verig motornih žag. Kolikor sem ga porabil do sedaj, bo 1l za 50Kkm sigurno.

Objavljeno

Na koliko časa pa uravnavate kaplajanje glede da je najbrž odvisno tudi od zunanje temperature? (če ni zadeva elektronsko nadzorovana)

Objavljeno

Vse kar je več kot kapljica na minuto do dve je preveč. Takšna je moja izkušnja z oljem kot sem opisal v prejšnjem postu in to na obeh motorjih.

Objavljeno

Vedno uporabljam olje za mazanje verig motornih žag. Kolikor sem ga porabil do sedaj, bo 1l za 50Kkm sigurno.

 

Neglede na zunanjo temperaturo ? Ali pozimi le malo več odpreš pipco ? 

Objavljeno

Če se spomniš sem že zapisal, da imam doziranje rešeno po principu kapilare (slamica od WD-40). Zagotavlja cca 1 kapljico na 1,5 minute. Pipica pa je samo ON/OFF. Odpiram jo ne ravno pogosto za določen čas, ki pa je bolj po občutku in ostankih olja na kolesnem obroču.

Se hitro "naučiš" koliko je dosti.

Objavljeno (popravljeno)

Če se spomniš sem že zapisal, da imam doziranje rešeno po principu kapilare (slamica od WD-40). Zagotavlja cca 1 kapljico na 1,5 minute. Pipica pa je samo ON/OFF. Odpiram jo ne ravno pogosto za določen čas, ki pa je bolj po občutku in ostankih olja na kolesnem obroču.

Se hitro "naučiš" koliko je dosti.

Aha tako maš rešeno. NEbi reskiral 3 dolarje na ebayu in si vzel en solenoidni ventil? Pa ti še on/off ne bo treba več.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Ni problem v "treh" dolarjih ampak v nepotrebnem kompliciranju enostavnega in odlično delujočega sistema (30Kkm). Jih imam že doma ampak zaenkrat ostane zadeva manualna. Sem imel ideje, da rešim s časovnim zamikom, glede na prevožene kilometre.... Vendar po "preizkusni" montaži "ČIP-OLJERJA" in odličnem delovanju, bo do nadaljnega ostalo tako.

"manj elektronike, manj problemov."

 

Pa še o "drugi montaži" in pregovorni slabši kvaliteti, originalna DiD veriga je držala 42Kkm. Trenutno ima DiD 525VX (kupljena pri Kettenmax) 32Kkm pa še nobenih znakov obrabe, kot jih je pri teh kilometrih že kazala originalna veriga. Zaslugo za to ima sigurno tudi "mazalec".

Objavljeno (popravljeno)

Ni problem v "treh" dolarjih ampak v nepotrebnem kompliciranju enostavnega in odlično delujočega sistema (30Kkm). Jih imam že doma ampak zaenkrat ostane zadeva manualna. Sem imel ideje, da rešim s časovnim zamikom, glede na prevožene kilometre.... Vendar po "preizkusni" montaži "ČIP-OLJERJA" in odličnem delovanju, bo do nadaljnega ostalo tako.

"manj elektronike, manj problemov."

 

Pa še o "drugi montaži" in pregovorni slabši kvaliteti, originalna DiD veriga je držala 42Kkm. Trenutno ima DiD 525VX (kupljena pri Kettenmax) 32Kkm pa še nobenih znakov obrabe, kot jih je pri teh kilometrih že kazala originalna veriga. Zaslugo za to ima sigurno tudi "mazalec".

 

No pol pa grem kar v izdelavo simpl verzije. Če pozabiš izklopit dobiš lužo naslednji dan? Še nasvet za rezervarček bi nucal... kaj maš? Gledam da gre not vsaj 100ml da je za kakgea jurja km+ mir. Kje si pa cevko staknil? Pri akvaristih morda al kaj bolj fancy? Hvala vnaprej.

 

Ne mika me vezica okrog nihajke preveč...

A s tem si probal pa se ne obnese (pod nihajko pa vezico skozi za cevko)?

63481.jpg

Obožujem enostavnost a če se da naredit še lično sem vedno za.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Našel tole:

cyclic-operation-lubricator-continuous-c

Utegne še bit zanimivo. :)

Objavljeno

Našel tole:

cyclic-operation-lubricator-continuous-c

Utegne še bit zanimivo. :)

To bi blo dobro brez zobov da deluje kot drsnik na motocross motorjih ker malo preveč ketna skače za tole semizdi edino če bi se dalo nekam blizu sprednjega zobnika.

Objavljeno

Čist prevec vrtljajev bi imel zobnik in bi špricalo vse naokrog.

Na sliki doziras na tocno izbrani mesto, v mojem primeru na notranjo ploscico.

post-34709-0-79137400-1440913104_thumb.jpg

Objavljeno

Mažete samo zunanje viden del in se obnese ali je bolje z obeh strani. Mnenja okoli so raziična...

Objavljeno

Sem prej mazal obe strani pa mi je zadeva do Grossglocknerja stran padla. K sreci se ni nic zagozdilo... Zaradi varnosti sem opustil ta nacin.

Z enostranskim mazanjem sem zdaj kar zadovoljen in bom ostal na tem.

Je pa moj primer poseben, ker moram mazati mesto kjer so bili oringi

Objavljeno

Jaz na roke spricam oboje.

Prej ali slej se določenih stvari naveličaš na roke. :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne razumem zakaj bi zadeva stran padala zaradi mazanja?

Mogoče čez zimo kupim kak indijski oiler :P

Objavljeno

Vedno uporabljam olje za mazanje verig motornih žag. Kolikor sem ga porabil do sedaj, bo 1l za 50Kkm sigurno.

Dej mi prosim povej,kako pa je s čiščenjem verige, kako pogosto oziroma ali jo sploh?

Skos bl me matra tale oiler....Ker se mi zgodi, da ne namažem ketne in pol zakva gre prej u kur...ti nebi vedu.

Hvala

Objavljeno

Počasi bom moral zamenjat verigo in verižnike,ker je veriga postala neenakomerno napeta original vgradnja 36000 km.Zanima me ali ima kdo EK verigo ? To verigo imam ogledano...,ker jo dobim dokaj ugodno  :) ..,za moj mlinček bi morala biti vredu ali?

 

 

 

post-23125-0-19911500-1441128659_thumb.jpg

Objavljeno

Dej mi prosim povej,kako pa je s čiščenjem verige, kako pogosto oziroma ali jo sploh?

Skos bl me matra tale oiler....Ker se mi zgodi, da ne namažem ketne in pol zakva gre prej u kur...ti nebi vedu.

Hvala

Ja jst mam recimo tretjo verigo gor, pa se enkrat nisem spucal nobene. Zadnja ma od zacetka oiler gor in je lepsa, manj zapacana, pa po 35k, ko sem ostale menjal, je se cist ok.

Objavljeno

Počasi bom moral zamenjat verigo in verižnike,ker je veriga postala neenakomerno napeta original vgradnja 36000 km.Zanima me ali ima kdo EK verigo ? To verigo imam ek ogledano...,ker jo dobim dokaj ugodno  :) ..,za moj mlinček bi morala biti vredu ali?

Ek enuma ima PitStop, rumeni Cestak. Men je veriga EK boljša od DIDa, še vedno lepo laufa novemu lastniku.

Objavljeno

Ja jst mam recimo tretjo verigo gor, pa se enkrat nisem spucal nobene. Zadnja ma od zacetka oiler gor in je lepsa, manj zapacana, pa po 35k, ko sem ostale menjal, je se cist ok.

Ja, prednost oilerja je tudi samočiščenje, ker olje odleti in čisti. Če pa sprejaš, je pa nujno čiščenje, sploh če je bila vožena po makedamu.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Vsem vam ki to olje polivate po cesti bi jaz zaračunal dodatno cestno takso :grim

BTW, ma kdo Tutoro al kaj je oiler? Najbolj pohvaljen po internetu.. bi ga mogoče celo vzel če bo kaka povišica :sleep2:

Popravljeno . Popravil NejcZ

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!