Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

...je že bilo vse napisano....+ vsi linki

EM ventilček...rezervoarček za bremz olje, igla za fino nastavljanje (modelarska za nitro motorje)... par cevk ...in to-je-to.

Objavljeno

@SF vidiš jaz sem istega "foha" ampak prelen, da bi čakal na elektronske komponente, ker se dosti vozim in izkušnje z spreji niso bile najboljše. Zato imam na "testu" sedaj že drugi "manualni" oiler. Pridno ga testira moja :inlove:  na svoji MT-ki in je zelo zadovoljna tudi veriga.

Kot rezervoar za olje je ena boljših rešitev kos plastične cevi premera 14-16mm odgovarjajoče dolžine. Ni problemov kam montirat, ker je cev gibljiva in jo pripneš na okvir, lahko tudi znotraj oklepov. Od tu mi tudi ideja za moj DIY s "pipo" za bencin, ki je zamenjala elektronski modul. Olje pa, vse kar teče in je mastno.

V slučaju, da pa bi imel na trgu svoj izdelek, kot veliki, bi prodajal SUPERDUPERINNEVEMKAKŠNOBARVOTERVISKOZNOSTIOLJE edino pravo za moj izdelek.

 

Seveda 2deci flaška po 10tojrov.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Katero olje?

We have had some customers try using Chain Saw Oil but cant recommend it as it is just too sticky and glue like to flow properly at ambient temps up to 28°C. Besides which some Chainsaw oils are vegetable based - be aware some of these oils attack nitrile seals such as the O or X rings in your chain!

 

Takole se pa konkurence rešiš. Na "moji" verigi so še vsi O-ji nenačeti kljub kilometraži ki sem jo že zapisal.

Objavljeno

Kaj je to, navodila za inštalacijo izdelka za dobrih 100 baksov? :blush:

Objavljeno (popravljeno)

Najbolj enostavna je pipica na ročno odpiranje, ali električni venti, ki je vezan na kontakt.sedaj je pa od tvoje iznadljivosti odvisno kako boš naredil, ali pa kupil izdelek kot je na povezavi. Seveda pato ni edini.....

Bolj 169$ najbrž si mislil 100£.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Kako pa oni sistemi, naprimer Tutoro, delujejo? Da so avtomatskiampak brez akke elektronike, to bi imel :) Čeprav tam je tamal problem vezat recimo na zadnjo luč, vsaj pri mojem motorju.

Objavljeno

Pa še nekaj... Tutoro je bil včasih enejši kot je zdaj? Al samo jaz slabo gledam :)

Objavljeno (popravljeno)

Deluje na principu tresljajev. Dragi pa so, ker je cena v funtih.

Tule je en primer lepega in enostavnega montiranja, mogoče bom isto uporabil tudi jaz:

 

http://z1000sx.co.uk/index.php?topic=4213.0

 

malce dol zavrti, so tudi slike

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Kako deluje ročni model pa nimam pojma jaz sem vzel tip AUTO deluxe 68 funtov, + olje 1 liter + poštnina ene 25€, pa so mi naračunali 113 funtov

Objavljeno

Ja, malo več kot trojna cena navadnega. Deluje verjetno isto, samo razmišljat moraš o njem :P Pa ni zraven fancy dodatkov za montažo in olja. Za preostanek dobim pa še blatnik za Versysa, nek kompromis je treba sklent :blush:

Objavljeno (popravljeno)

Pa še nekaj... Tutoro je bil včasih enejši kot je zdaj? Al samo jaz slabo gledam :)

Bil bil... me je mikal točno ta lenoritni model. Zakaj ga nisem vzel? Samo zato ker je treba študirat na temperaturo. Na obali temperaturna nihanja po 15 in več stopinj niso nič posebnega (v vroči sezoni) in kar je prej komajda kapljalo bo kasneje preveč ali obratno. Skratka tolko štelanja če vreme ni naklonjeno da jo raje namažeš s čopičem pa KTJ za naslednjih 500+km... Proti zimi pa štartam pri kakih 6-9 prispem pa pri 14+ in verjetno bi bilo kar loterija imet dovolj namazano ketno in ne svinjaka oz. oljnate gume. Sej res da to ni neka eksaktna znanost koliko in koliko pogosto more mazat ampak vseeno. Če bi se vozil samo fure še še za vsakdanjo 9-10 mesecev na leto pa že kar mora bit doziranje primerno. No vsaj jaz tako gledam.

 

 

Bolj zanimiv mi je PDOILER http://www.pdoiler.co.uk/

Motobriiz pa ne. https://www.motobriiz.com/Ker je treba kupovat potrošni matreial (spužvice) ter sama montaža le te mi ni pa še kaj bi se našlo. Pa še če ti muhca zapre vaccuum feed (ki je grd in montaža še bolj)...

 

Kakorkoli čez mesec dni začnem metaat to skupaj in če bo zadeva ok se bom potrudil naredit en vodič s slikami za izdelavo.

Cev kot rezervoar za olje? Hmm.. morda pa bo ravno to najboljša rešitev...

 

NEmškogovoreči pa si poglejte to: http://www.mccoi.de/

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Nova veriga in zobnik.

Olje se lepše razmaže , ko je zobnik  z gumo.

Kot  prej , ko je bil navadni.

 

post-37688-0-56632000-1441458380_thumb.jpgpost-37688-0-93108300-1441458282_thumb.jpgpost-37688-0-23216700-1441458356_thumb.jpg

 

 

Pa še man umazan motor. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Sumim da je kar klasika od klasike v-system scottoiler.

Objavljeno

ma za nas k delamo do 10 jurjev km na leto nima smisla nic kupovat in komplicerat... razn 2 spreja ki me prideta dobre 20€... na 400 km mal pihnes in je... ketno pa na par let zamenjas ce ze motorja prej ne prodas :D

Drugo je pa ce delas velik km kot kmet in ostali objestnezi, njim se pa splaca to navlako gor montirat itak, ker dvakrat na dan sprejat ketno pa res ni uzitek :)

Objavljeno (popravljeno)

Jaz bi vzel zaradi makedama, isto kot DAMI. Drugač brezveze da sm Verssa kupil :P Oiler pa itak prestaviš na drugi motor pri prodaji oz. menjavi.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

ma za nas k delamo do 10 jurjev km na leto nima smisla nic kupovat in komplicerat... razn 2 spreja ki me prideta dobre 20€... na 400 km mal pihnes in je... ketno pa na par let zamenjas ce ze motorja prej ne prodas :D

Drugo je pa ce delas velik km kot kmet in ostali objestnezi, njim se pa splaca to navlako gor montirat itak, ker dvakrat na dan sprejat ketno pa res ni uzitek :)

hja imaš prav,

vendar oiler znatno podaljša življensko dobo verige.

Sploh pa je super, če te dobi dež........vožnja po makedamu.

Da o čiščenju pokrova prednjega zobnika ne govorim.

 

Ja ja čez zimo akcija.

Objavljeno

Sumim da je kar klasika od klasike v-system scottoiler.

Ja klasika. Pred tremi leti sem ga kupil v Louisu, ko je bil v akciji okoli 70 eur.

Zadovoljen super za daljše poti.

Pa lažje čiščenje od sprejev , ko imaš na sprednjem zobniku polno masti.Tu samo mal zbišeš s krpo ali s milnico spereš.

Nevem zakaj bi odkrival toplo vodo , če se ga da dobit za ta denar. 

Je pa res, da je ta zobnik z gumo bistveno bolš namaže verigo.Pri nas teh zobnikov ne ponujajo.

Objavljeno

ma za nas k delamo do 10 jurjev km na leto nima smisla nic kupovat in komplicerat... razn 2 spreja ki me prideta dobre 20€... na 400 km mal pihnes in je... ketno pa na par let zamenjas ce ze motorja prej ne prodas :D

Drugo je pa ce delas velik km kot kmet in ostali objestnezi, njim se pa splaca to navlako gor montirat itak, ker dvakrat na dan sprejat ketno pa res ni uzitek :)

Ce se prav spomnim, si montiral home made oiler v zacetku leta? Kaj zdej to z nekimi spreji berem?

Objavljeno

Heh sej zato pa loh napisem zdej.... zame ni bil ok ... skoz treba tist ole nalivat ker sm meu mini posodo, vsakic pipo odperat zaperat.. po garazi fleki olja...uglavnm js sm pobral tisto dol.... ce ze pol bi meu oiler za 200e da bi res delu kot treba .... sam za te evre dobim dozivljensko sprejev :D pa nobene napeljave na motorju...

Objavljeno

Lojz ga ma za 100€ avtomatskega, poglej moj link.

Objavljeno

Bravo, čisto sem na Lojza pozabil, zdej sem takoj pogledal in zasledil tole:

https://www.louis.eu/artikel/scottoiler-louis-special-edition-125ml-chain-oil/10004488?list=108025291

 

Napisnao je lepo, verjetno pa noben od vas nima?

Počkaj na kakšno akcijo.

Poleg Louisa imaš še Hein Gericke , ki imajo prav tako.

 

Heh sej zato pa loh napisem zdej.... zame ni bil ok ... skoz treba tist ole nalivat ker sm meu mini posodo, vsakic pipo odperat zaperat.. po garazi fleki olja...uglavnm js sm pobral tisto dol.... ce ze pol bi meu oiler za 200e da bi res delu kot treba .... sam za te evre dobim dozivljensko sprejev :D pa nobene napeljave na motorju...

Ja kolk si pa imel odprt ??

To drži za 3000-4000 km.

Pa nič ne kaplja po garaži.Pravilo manj je več.

Nič odpiranja in zapiranja , ko motor ugasneš se samo zapre.Med vožnjo pa ne spreminja.Mogoče malo, ko se spreminja tem.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!