Zivnorc Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 ...je že bilo vse napisano....+ vsi linki EM ventilček...rezervoarček za bremz olje, igla za fino nastavljanje (modelarska za nitro motorje)... par cevk ...in to-je-to. NejcZ 1
MiNa Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 @SF vidiš jaz sem istega "foha" ampak prelen, da bi čakal na elektronske komponente, ker se dosti vozim in izkušnje z spreji niso bile najboljše. Zato imam na "testu" sedaj že drugi "manualni" oiler. Pridno ga testira moja na svoji MT-ki in je zelo zadovoljna tudi veriga. Kot rezervoar za olje je ena boljših rešitev kos plastične cevi premera 14-16mm odgovarjajoče dolžine. Ni problemov kam montirat, ker je cev gibljiva in jo pripneš na okvir, lahko tudi znotraj oklepov. Od tu mi tudi ideja za moj DIY s "pipo" za bencin, ki je zamenjala elektronski modul. Olje pa, vse kar teče in je mastno. V slučaju, da pa bi imel na trgu svoj izdelek, kot veliki, bi prodajal SUPERDUPERINNEVEMKAKŠNOBARVOTERVISKOZNOSTIOLJE edino pravo za moj izdelek. Seveda 2deci flaška po 10tojrov. StaraFeltna 1
MiNa Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 Katero olje? We have had some customers try using Chain Saw Oil but cant recommend it as it is just too sticky and glue like to flow properly at ambient temps up to 28°C. Besides which some Chainsaw oils are vegetable based - be aware some of these oils attack nitrile seals such as the O or X rings in your chain! Takole se pa konkurence rešiš. Na "moji" verigi so še vsi O-ji nenačeti kljub kilometraži ki sem jo že zapisal.
MiNa Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 A je kak vodiš kk nardit domač oiler, po takem sistemu da bo sam deloval ko se bo motor začel prmeikat? Kot Tutotoro? Le zate in za tvoj motor .
NejcZ Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 Kaj je to, navodila za inštalacijo izdelka za dobrih 100 baksov?
MiNa Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 (popravljeno) Najbolj enostavna je pipica na ročno odpiranje, ali električni venti, ki je vezan na kontakt.sedaj je pa od tvoje iznadljivosti odvisno kako boš naredil, ali pa kupil izdelek kot je na povezavi. Seveda pato ni edini..... Bolj 169$ najbrž si mislil 100£. Popravljeno September 4, 2015. Popravil MiNa
NejcZ Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 Kako pa oni sistemi, naprimer Tutoro, delujejo? Da so avtomatskiampak brez akke elektronike, to bi imel Čeprav tam je tamal problem vezat recimo na zadnjo luč, vsaj pri mojem motorju.
NejcZ Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 Pa še nekaj... Tutoro je bil včasih enejši kot je zdaj? Al samo jaz slabo gledam
DAMI34 Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 (popravljeno) Deluje na principu tresljajev. Dragi pa so, ker je cena v funtih. Tule je en primer lepega in enostavnega montiranja, mogoče bom isto uporabil tudi jaz: http://z1000sx.co.uk/index.php?topic=4213.0 malce dol zavrti, so tudi slike Popravljeno September 5, 2015. Popravil DAMI34 sand66 1
NejcZ Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 Ma ne, gledal sem one teste in je bil včasih navaden z nastavkom za obe strani zobnika pod 20 funtov, zdej je pa nad 30. Drugače pa zaenkrat še razmišljam o tem navadnem obojestranskem. Z poštnino direkt pride slabih 55€ http://www.ebay.com/itm/TUTORO-Manual-Motorcycle-Chain-Oiler-Twin-Feed-Nozzle-Kit-/151629922724?hash=item234dd901a4
DAMI34 Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 Kako deluje ročni model pa nimam pojma jaz sem vzel tip AUTO deluxe 68 funtov, + olje 1 liter + poštnina ene 25€, pa so mi naračunali 113 funtov
NejcZ Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 Ja, malo več kot trojna cena navadnega. Deluje verjetno isto, samo razmišljat moraš o njem Pa ni zraven fancy dodatkov za montažo in olja. Za preostanek dobim pa še blatnik za Versysa, nek kompromis je treba sklent DAMI34 1
StaraFeltna Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 (popravljeno) Pa še nekaj... Tutoro je bil včasih enejši kot je zdaj? Al samo jaz slabo gledam Bil bil... me je mikal točno ta lenoritni model. Zakaj ga nisem vzel? Samo zato ker je treba študirat na temperaturo. Na obali temperaturna nihanja po 15 in več stopinj niso nič posebnega (v vroči sezoni) in kar je prej komajda kapljalo bo kasneje preveč ali obratno. Skratka tolko štelanja če vreme ni naklonjeno da jo raje namažeš s čopičem pa KTJ za naslednjih 500+km... Proti zimi pa štartam pri kakih 6-9 prispem pa pri 14+ in verjetno bi bilo kar loterija imet dovolj namazano ketno in ne svinjaka oz. oljnate gume. Sej res da to ni neka eksaktna znanost koliko in koliko pogosto more mazat ampak vseeno. Če bi se vozil samo fure še še za vsakdanjo 9-10 mesecev na leto pa že kar mora bit doziranje primerno. No vsaj jaz tako gledam. Bolj zanimiv mi je PDOILER http://www.pdoiler.co.uk/ Motobriiz pa ne. https://www.motobriiz.com/Ker je treba kupovat potrošni matreial (spužvice) ter sama montaža le te mi ni pa še kaj bi se našlo. Pa še če ti muhca zapre vaccuum feed (ki je grd in montaža še bolj)... Kakorkoli čez mesec dni začnem metaat to skupaj in če bo zadeva ok se bom potrudil naredit en vodič s slikami za izdelavo. Cev kot rezervoar za olje? Hmm.. morda pa bo ravno to najboljša rešitev... NEmškogovoreči pa si poglejte to: http://www.mccoi.de/ Popravljeno September 5, 2015. Popravil StaraFeltna
Rdeči Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 Nova veriga in zobnik. Olje se lepše razmaže , ko je zobnik z gumo. Kot prej , ko je bil navadni. Pa še man umazan motor. alen1, Kmet2 in MiNa 3
StaraFeltna Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 Sumim da je kar klasika od klasike v-system scottoiler.
bajkr88 Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 ma za nas k delamo do 10 jurjev km na leto nima smisla nic kupovat in komplicerat... razn 2 spreja ki me prideta dobre 20€... na 400 km mal pihnes in je... ketno pa na par let zamenjas ce ze motorja prej ne prodas Drugo je pa ce delas velik km kot kmet in ostali objestnezi, njim se pa splaca to navlako gor montirat itak, ker dvakrat na dan sprejat ketno pa res ni uzitek
NejcZ Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 (popravljeno) Jaz bi vzel zaradi makedama, isto kot DAMI. Drugač brezveze da sm Verssa kupil Oiler pa itak prestaviš na drugi motor pri prodaji oz. menjavi. Popravljeno September 6, 2015. Popravil NejcZ
Wakasaki Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 ma za nas k delamo do 10 jurjev km na leto nima smisla nic kupovat in komplicerat... razn 2 spreja ki me prideta dobre 20€... na 400 km mal pihnes in je... ketno pa na par let zamenjas ce ze motorja prej ne prodas Drugo je pa ce delas velik km kot kmet in ostali objestnezi, njim se pa splaca to navlako gor montirat itak, ker dvakrat na dan sprejat ketno pa res ni uzitek hja imaš prav, vendar oiler znatno podaljša življensko dobo verige. Sploh pa je super, če te dobi dež........vožnja po makedamu. Da o čiščenju pokrova prednjega zobnika ne govorim. Ja ja čez zimo akcija.
Rdeči Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 Sumim da je kar klasika od klasike v-system scottoiler. Ja klasika. Pred tremi leti sem ga kupil v Louisu, ko je bil v akciji okoli 70 eur. Zadovoljen super za daljše poti. Pa lažje čiščenje od sprejev , ko imaš na sprednjem zobniku polno masti.Tu samo mal zbišeš s krpo ali s milnico spereš. Nevem zakaj bi odkrival toplo vodo , če se ga da dobit za ta denar. Je pa res, da je ta zobnik z gumo bistveno bolš namaže verigo.Pri nas teh zobnikov ne ponujajo.
NejcZ Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 Bravo, čisto sem na Lojza pozabil, zdej sem takoj pogledal in zasledil tole: https://www.louis.eu/artikel/scottoiler-louis-special-edition-125ml-chain-oil/10004488?list=108025291 Napisnao je lepo, verjetno pa noben od vas nima?
maxxa Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 ma za nas k delamo do 10 jurjev km na leto nima smisla nic kupovat in komplicerat... razn 2 spreja ki me prideta dobre 20€... na 400 km mal pihnes in je... ketno pa na par let zamenjas ce ze motorja prej ne prodas Drugo je pa ce delas velik km kot kmet in ostali objestnezi, njim se pa splaca to navlako gor montirat itak, ker dvakrat na dan sprejat ketno pa res ni uzitek Ce se prav spomnim, si montiral home made oiler v zacetku leta? Kaj zdej to z nekimi spreji berem?
bajkr88 Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 Heh sej zato pa loh napisem zdej.... zame ni bil ok ... skoz treba tist ole nalivat ker sm meu mini posodo, vsakic pipo odperat zaperat.. po garazi fleki olja...uglavnm js sm pobral tisto dol.... ce ze pol bi meu oiler za 200e da bi res delu kot treba .... sam za te evre dobim dozivljensko sprejev pa nobene napeljave na motorju...
NejcZ Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 Lojz ga ma za 100€ avtomatskega, poglej moj link.
Rdeči Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 Bravo, čisto sem na Lojza pozabil, zdej sem takoj pogledal in zasledil tole: https://www.louis.eu/artikel/scottoiler-louis-special-edition-125ml-chain-oil/10004488?list=108025291 Napisnao je lepo, verjetno pa noben od vas nima? Počkaj na kakšno akcijo. Poleg Louisa imaš še Hein Gericke , ki imajo prav tako. Heh sej zato pa loh napisem zdej.... zame ni bil ok ... skoz treba tist ole nalivat ker sm meu mini posodo, vsakic pipo odperat zaperat.. po garazi fleki olja...uglavnm js sm pobral tisto dol.... ce ze pol bi meu oiler za 200e da bi res delu kot treba .... sam za te evre dobim dozivljensko sprejev pa nobene napeljave na motorju... Ja kolk si pa imel odprt ?? To drži za 3000-4000 km. Pa nič ne kaplja po garaži.Pravilo manj je več. Nič odpiranja in zapiranja , ko motor ugasneš se samo zapre.Med vožnjo pa ne spreminja.Mogoče malo, ko se spreminja tem. MiNa in TakeALookAround 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se