Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja kup pa zmonteri pa javi cez pol leta kako pa kaj :D loh bos zadovoln, loh bos pa reku ko ga jebe.

pr spreju tocn ves kdaj in kolk namazes, pr olju pa nikol neves kdaj bo kj zastekal pa bo garaza mokra al pa ketna suha... za enkrat je sprej cist ok :D sam nesmes motoula met k je packalast, js sm s tem najbl zadovoln https://m.louis.de/artikel/procycle-kettenspray-weiss-vollsyntetisch/10004920?list=108033587

Objavljeno

Ma to je blo homemade z mini posodo...vseskup nic olja notr...ce bi obesu celo flaso pa grdo zgleda...pa eno pipco iz ebaya... ni bil oiler sploh..

Objavljeno

Bravo, čisto sem na Lojza pozabil, zdej sem takoj pogledal in zasledil tole:

https://www.louis.eu/artikel/scottoiler-louis-special-edition-125ml-chain-oil/10004488?list=108025291

 

Napisnao je lepo, verjetno pa noben od vas nima?

 

Bil v akciji -50 leto nazaj pr lojzetu. Nisem ga kupil ker ga je treba prepogosto filat. :P

 

Objavljeno

Ma to je blo homemade z mini posodo...vseskup nic olja notr...ce bi obesu celo flaso pa grdo zgleda...pa eno pipco iz ebaya... ni bil oiler sploh..

 

Čakaj zdej. Če si samo zmetal nekaj v 3 dni bo tudi zadovoljstvo vloženemu trudu preimerno. Sej gre čisto spodoben sistem narediti za bakšiš le občasno je treba štelat flow (temperatura olja). Črnogorska varianta je samo elektronska oz mehansko avtomatizirana (pdoiler, scottoiler ipd...).

Zame ki se vozim vsak dan (no razen če je napovedan sodni dan ne) mi še kako pride prav. Naredim pa 14.000+ na leto (glavnina je vožnja na šiht). O tega vsaj enga jurja po dežju/mokrem lani tudi bistveno več (celo poletje je bil en sam dež).

Objavljeno (popravljeno)

Bil v akciji -50 leto nazaj pr lojzetu. Nisem ga kupil ker ga je treba prepogosto filat. :P

 

 

A še cenej :O Mogoče mi pa dajo kaj popusta :P To da je treba mal bolj pogosto nafilat me ne gane, zame je to da drži 1k km v 95% popolnoma dovolj, če moram pa vmes dolit pa tut nebi umru :blush:

 

Sicer pa jaz sem z Motulovim sprejem kar zadovoljen, je pa res masten. Ampak če dobro očistiš z drugim Motulovim sprejem in ne voziš po dreku lahko lep cajt samo mastiš predno spet potrebuješ čiščenje :)

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

Bravo, čisto sem na Lojza pozabil, zdej sem takoj pogledal in zasledil tole:

https://www.louis.eu/artikel/scottoiler-louis-special-edition-125ml-chain-oil/10004488?list=108025291

 

Napisnao je lepo, verjetno pa noben od vas nima?

To mam jst, je bil v akciji 70 flik. Pa ne vem, ce je na vec k 3 jurje to prepogosto. Prepogosto je na 500 ketno flekat, ne pa kantico nafilat. :grim

Objavljeno

To mam jst, je bil v akciji 70 flik. Pa ne vem, ce je na vec k 3 jurje to prepogosto. Prepogosto je na 500 ketno flekat, ne pa kantico nafilat. :grim

A uno malo čudo je dobro za 3 jurčke? Pol tavelik je 3x na en verižni set?

Objavljeno (popravljeno)

Ja loh ga na ful odpres, pa bo hitr prazn. :D Js sm ga natocil, pa je zdrzal do Barcelone in nazaj recimo.

Popravljeno . Popravil DIN
Objavljeno

70e se mi pa res zdi dober deal za tisti oiler. Sem se kar prijavil na Louisov newsletter, da ne zamudim več takih akcij :D

Objavljeno

To mam jst, je bil v akciji 70 flik. Pa ne vem, ce je na vec k 3 jurje to prepogosto. Prepogosto je na 500 ketno flekat, ne pa kantico nafilat. :grim

po kakem principu dela sam ko je motor prižgan?

Objavljeno

Rabi podtlak

In ga lahko priklopiš kjerkoli. Ko motor dela ti ostvari podtlak in ti odpre ventil, ko ugasneš ga zapre.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Bravo, čisto sem na Lojza pozabil, zdej sem takoj pogledal in zasledil tole:

https://www.louis.eu/artikel/scottoiler-louis-special-edition-125ml-chain-oil/10004488?list=108025291

 

Napisnao je lepo, verjetno pa noben od vas nima?

Jaz ga imam zdaj ze drugo sezono, kupil na akciji 60-70 evrov, se ne spomnim vec cisto tocno. Je bil pa vec kot polovico cenejsi kot ce kupil posebno izdajo za moj moped :) Sem pa moral dokupit T-connector pravilne debeline, direktno od scottoilerja. T-connector je del ki ga vstavis v prerezano cevko podlaka, in je odvisen od motorja (4,6,8 mm). Vse ostalo dela brez problemov.

Edini moteci dejavnik zame je, ker pozabim na vrocino, ko se zapeljem v mediteransko klimo, in spraznim rezervarcek modrega olja v 1.000 km.

Objavljeno

Tko je ja....podtlak. Js ga mam odprtga skor na minimum....zdej k je blo 40 stopinj je res bolj curil ta plav,ampak ni sile.

Objavljeno (popravljeno)

A rdečga poletnega pa nimate, če ga imate, kje ga kupite? (js, budala sem naročil 2 plava :()

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

A rdečga poletnega pa nimate, če ga imate, kje ga kupite? (js, budala sem naročil 2 plava :()

https://www.louis.de/en/artikel/scottoil-500-ml-high-temperature-oil-200c/10003133?list=57734268 

 

plavi in rdeči

A rdečga poletnega pa nimate, če ga imate, kje ga kupite? (js, budala sem naročil 2 plava :()

klik  plavi in rdeči

 

Scottoil 500 ml bottle:

For refilling Scottoiler chain lubricating systems

  • Includes filling adapter
  • sufficient for up to 25.000km
  • Order no. 10003133 is for use in normal temperatures (Germany).
  • Order no. 10003139 has a higher viscosity for use at high temperatures.
Popravljeno . Popravil TOMCAT
Objavljeno

Marc, April, Maj, September, Oktober - moder

Junij, Julij, Avgust  - rdeč

 

nekak tako ga uporabljam

Objavljeno

Pomojem zato ker Tutoro nerabi nobenega čaranja po motorju in ga za 10 minut zmontiraš in odmontiraš->montiraš na naslednji motor :)

Objavljeno

a montiranje cevke za podtlak je zapleteno? razmišljam tut sam o nabavi, zato sprašujem...

Objavljeno

Upam da ni, jaz bom še malo počakal če bo kaka akcija. Sej maš nemška navodila za ful motorjev, ampak js nemško nič ne zastopim :D

Objavljeno

a montiranje cevke za podtlak je zapleteno? razmišljam tut sam o nabavi, zato sprašujem...

Kar jaz vem ni, itak maš kar nekaj cevk za podtlak prostih, samo oklepe odstraniš.

Objavljeno (popravljeno)

Kar jaz vem ni, itak maš kar nekaj cevk za podtlak prostih, samo oklepe odstraniš.

.. točno tako...

... stric google ve vse.

Odtipkaj nekaj približnega, kaj češ met... in ti fukne ven milijon podatkov.

Naprimer:

Kawasaki Z 1000 scott oiler install.....

in ti fukne ven:

http://www.motorco.biz/docs/Fittings/Kawasaki/Kawasaki%20Z1000%2003-%20and%20Z750i%2004-.pdf

 

...ekola.. pa je ratalo iz prve...   :D

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno

..ma sej poguglat znam js tut...sam me zanimajo bolj uporabniške izkušnje...

Objavljeno (popravljeno)

dami? nisi povedal kaj te prepirčalo za tutoro in ne za škota npr?

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno

dami? nisi povedal kaj te prepirčalo za tutoro in ne za škota npr?

enostavnost...čimmanj kablov, porabnikov energije, čimkrajša pot, od rezervarčka do verige...drgač pa neke bistvene razlike ne vidim.

sj, kot sem rekel, zadeva je bolj nuja zaradi poti, ki jih včasih ubiram, ne pa ker bi si želel. Predvsem vidim prednost, da bom mazal z oljem, katero bo sproti odletelo dol in tako se mi ne bo nabirala svinjarija na verigi...ker po nekaj km makedama, al pa še bolje dežja in makedama, je veriga za videti obupna, skoraj 2x bolj debela kot normalno.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!