Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

kot nova je... gumice ok vse, ko vrtis kolo je enakomerna v nulo... tok dobre  se nism meu :)

Objavljeno
13 hours ago, Rogerg said:

dons sm se spravu spucat ketno ker prejsnji lastnik ni imel casa ocitno :D

Zakaj bi jo? Jaz verigo cistim na 10.000 km (oziroma jo mehanik na servisu), pa zdrzi tam nekje 40.000 km (na ene tok jih menjam). Edino kar je vazno je to, da ni nikoli nemastna.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Čistimo zato, ker če se veliko po dežju in šodru voziš, se kamenčki in prah lepo primejo na verigo, potem pa še posprejaš in imaš tak fin brusni papir.

Vsaj jaz sem jo 1x tako uničil.

Objavljeno

Jaz sem prekleto veliko prevozil po pescenih pokrajinah, pa je veriga na enovaljniku, preživela vec kot 40.000 km. Ce smo natančni, pri 17.000 sem jo prvic menjal, ko sem kupil motor, zdaj pa bo prisla nova gor in jih ima vec kot 65.000, tako da skoraj 50.000 km. Zame vec kot dovolj km, da se vmes ne sekiram glede ciscenja. Je pa res da se vozim tudi po dežju in snegu, verjetno se takrat pesek spuca ?

Objavljeno
pred 52 minutami, nejc74 pravi:

Jaz sem prekleto veliko prevozil po pescenih pokrajinah, pa je veriga na enovaljniku, preživela vec kot 40.000 km. Ce smo natančni, pri 17.000 sem jo prvic menjal, ko sem kupil motor, zdaj pa bo prisla nova gor in jih ima vec kot 65.000, tako da skoraj 50.000 km. Zame vec kot dovolj km, da se vmes ne sekiram glede ciscenja. Je pa res da se vozim tudi po dežju in snegu, verjetno se takrat pesek spuca ?

nisi edini ki se dežju in snegu, sem pa 100% da v kolikor jo ne boš spucal po soli, se boš đabe tule hvalil, ker ti bo zacvetela :P

Pa ne gre se zato da te hočem prepričat, pač počni po svoje, zihr imaš tudi oiler, ker olje čisti, ampak spreji, vsaj tisti, ki dobro lepijo so pa samo lepilo za svinjarijo in učinek mazanja je zato slabši. In ne, tega nisem sam izzumil. Meni čiščenje vzame točno 5 minut. Petrolej, stara zobna ščetka, mal podrgnem, prebrišem in namažem z oljem. Veriga je kot nova.

Tudi podatek pri 17 jurjih sem jo menjal sedaj pa drži že 45 jurjev, verjetno ni tak uspeh samo zato, ker bi jo prvi lastnik preveč pral :P

 

Objavljeno

ja, v olju pa se skos kopa, sprej dobi samo od mehanika.

Objavljeno (popravljeno)

Katero olje priporočate za mazanje verig po porabi tistega, ki pride zraven Oilerjev? 

Namestil sem Tutoro Oiler, zraven je 2 deci olja, ki ga bo do dopusta verjetno zmanjkalo, na daljšo pot pa brez neke rezerve ne mislim iti... 

Apeliram predvsem na večletne izkušnje oziroma na tiste, ki jim je uspelo verige čim dlje ohraniti v delujočem stanju. 

Hvala :) 

Popravljeno . Popravil thetruetheory
Objavljeno

Zanima me tudi naslednje..., tisti, ki imate Tutorota, na koliko ga nastavite? 

Najprej sem imel nastavljeno na pol obrata, nato sem zmanjšal na četrtino.

V navodilih piše, da je potrebno v poletnih mesecih zmanjšati tudi na 1/16 obrata, če preveč maže...

Objavljeno
Ob 3. 6. 2019 ob 20:47, Rogerg pravi:

dons sm se spravu spucat ketno ker prejsnji lastnik ni imel casa ocitno :D

 

IMG_20190603_180950.jpg

IMG_20190603_182214.jpg

IMG_20190603_190352.jpg

IMG_20190603_194944.jpg

S čim si jo to čistil?

Objavljeno
pred 7 minutami, thetruetheory pravi:

Zanima me tudi naslednje..., tisti, ki imate Tutorota, na koliko ga nastavite? 

Najprej sem imel nastavljeno na pol obrata, nato sem zmanjšal na četrtino.

V navodilih piše, da je potrebno v poletnih mesecih zmanjšati tudi na 1/16 obrata, če preveč maže...

zeleno tutoro je poleti hudo redko in rabiš res 1/4, pozimi pa skoraj 1 obrat. Jaz sem se našel na rdečem od Scoota (za višje temperature), mi najbolj ustreza, kupim pri Lojzu, ne porabim niti ene flaše na sezono. Poleti mam cca 1 obrat odprto (al pa še manj), pozimi pa do 1,5

Objavljeno
pred 11 minutami, thetruetheory pravi:

Katero olje priporočate za mazanje verig po porabi tistega, ki pride zraven Oilerjev? 

Namestil sem Tutoro Oiler, zraven je 2 deci olja, ki ga bo do dopusta verjetno zmanjkalo, na daljšo pot pa brez neke rezerve ne mislim iti... 

Apeliram predvsem na večletne izkušnje oziroma na tiste, ki jim je uspelo verige čim dlje ohraniti v delujočem stanju. 

Hvala :) 

kero olje maš?

 

pri rdečem originalnem 25+ mam tam to 20 stopinj 1-1,25 obrata, 20-25 1 obrat, 25+ 0,5-0,75 obrata.

  • Hvala 1
Objavljeno
pred 1 minuto, Andrejcer pravi:

S čim si jo to čistil?

Verjetno jo je s Petrolejem.

Če si iz okolice MS ti je najbližje iti do najbližje Petrolove prodajalne petroleja, to je v tvojem primeru Dobrovnik...

Natočiš v 5L kantico (1.35€/L) in imaš "čistila" za 100.000km :)

 

Objavljeno
13 minutes ago, thetruetheory said:

V navodilih piše, da je potrebno v poletnih mesecih zmanjšati tudi na 1/16 obrata, če preveč maže...

Zeleno olje je poleti res zelo redko in skoraj neprimerno. Jaz sem ga zamenjal z rdečim Scottoil High Temp pa je precej manj svinjanja po nihajki. Čisto brez mi pa ne uspe nastaviti. Olje dobiš pri Promotor-ju.      

Objavljeno
pred 28 minutami, Andrejcer pravi:

S čim si jo to čistil?

petrolov svetilni petrolej , 1l 4€

Objavljeno (popravljeno)
pred 34 minutami, DAMI34 pravi:

zeleno tutoro je poleti hudo redko in rabiš res 1/4, pozimi pa skoraj 1 obrat. Jaz sem se našel na rdečem od Scoota (za višje temperature), mi najbolj ustreza, kupim pri Lojzu, ne porabim niti ene flaše na sezono. Poleti mam cca 1 obrat odprto (al pa še manj), pozimi pa do 1,5

Isto jaz počnem. Gostega imam skoz, tudi pozimi.

?

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno
pred 9 minutami, Kmet2 pravi:

Isto jaz počnem. Gostega imam skoz, tudi pozimi.

?

sj tebe sem kopiral. Je pa scotov malce redkejši od tutorovega rdečega in je ravno prav

Objavljeno
pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Isto jaz počnem. Gostega imam skoz, tudi pozimi.

?

Jaz tudi samo rdecega scotovega.

Objavljeno

Meni je rdeči pregost in deluje v redu, modri pa je dovolj tekoč in fino curlja ter maže.

Objavljeno
pred 33 minutami, maxxa pravi:

Jaz tudi samo rdecega scotovega.

tut Kmet in tut jaz.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

V kratkem bom zamenjal verigo in zobnike na Hondi CBR 600RR letnik 2008. Privzeto ima motor DID verigo 525 z 112 členi in zobnika s 16 ter 41 zobi. Ker bi rad motorju dodal boljšo odzivnost in pospeške, bi zobnike spremenil. Končna hitrost mi ni pomembna, saj se redko vozim čez 200. Na pisto grem pa tudi zelo redko, recimo 1x na leto.

Katero razmerje priporočate? 15:41, 15:42, 15:43 ali kaj drugega?
Moram za kakšno izmed naštetih razmerij izbrati ketno z večimi členi?
Bodo števci delali normalno po menjavi?

Hvala za pomoč!

Objavljeno

Zdravo!

Na ER-6f sem do sedaj fural ZVM-X. Danes jo pogledam, xringi so zunaj pa še malo je neenakomerno raztegnjena. Ima pa 18kkm.

Kaj mislite o VX3?

DID 520VX3 CHAIN KIT dobim za 130€ pri Loisu. Veriga + zobniki.

ZVM-X je pa samo ketna 130€.

18kkm se mi zdi precej majhna kilometrina glede na to kaj tukaj berem... Pa jo čistim in mažem, res pa je da vozim v vseh pogojih...

Hvala za nasvet!

Objavljeno
Ob 29. 6. 2019 ob 18:20, GregaSLO pravi:

 

18kkm se mi zdi precej majhna kilometrina glede na to kaj tukaj berem... Pa jo čistim in mažem, res pa je da vozim v vseh pogojih...

kot bi reku @Snečer  ... suvalnik trga ketno :) drgac hvalijo po forumu EK ketne, pomoje se splaca mocnejso vzet ker je motor tak da tud zavira precej ko vzames gas , in verjetno  ketna trpi dost  bolj kot pri kakem 4 celindrašu

Objavljeno

Mnja bom probal VX3. Originalna mi je zdržala 25kkm.

Ja bremza noro ko spustiš gas, lani šele prednje ploščice menjal zadnje pa so še original :)

Objavljeno

Na vtr1000f je vx zdrzal 30 000. Ce u 18ooo unicis set, nekaj pocnes narobe.  Mord je prevec napeta? 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!