Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Žal so ponaredki tako dobri, da še fabrika ne loči :D

 

Objavljeno

mogoče je neumno vprašanje, ampak kaj delate z verigo, ko se vozite daljše razdalje npr. 1.200 - 1.600 kilometrov v dnevu? A mažete vmes ali zgolj na koncu dneva. Ker tista priporočila 600, 800 ali 1000 kilometrov tu prekoračim.

 

LP Bajsi

Objavljeno

1 opcija: oiler mi je najbolj všeč

druga opcija 500-1000 že zdrži sprej. je pa bolje večkrat po malem mazat.

Objavljeno

 Dejansko veriga ne potrebuje mazanja (razni ringi držijo mast v notranjosti) , Mazanje "potrebujejo" zobniki oz. stik zobnikov in verige, da se zmanjša obraba.

Če greš na daljše potovanje montiraš novo verigo, potem pa imaš dve možnosti ali jo mažeš ali pa jo pustiš pri miru. Nemazana bo pač "izdahnila" malo prej (pa ne prav bistveno) . Strošek je pa na koncu enak (ko strošku prišteješ še spreje + "pacanje" ) .

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@bajsi prični uporabljati nano spreye za mazanje verige, pa ne boš imel težav niti po tri in več tisoč km. Dejansko nano spreyi nimajo konkurence.

Objavljeno

ojlerji so de best, ne.

sprej sm šenku zraven yamahe, u 3 letih sm ga nucu lih ene 3x na začetku. sama pacarija, brezveze. zdj pa vozim odprto na 2 obrata da spere dol kar so sprejali u štacun, pa da se ketna fajn napoji.

sm pa opazu, da bo treba ponovna kalibracija. yama je bolj rukala pa je zgleda bolj teklo, tule bo pa treba tut na splošno malo bolj odpirat :naughty:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

še en problem je in to makedam, šoder ali kaj podobnega, ker se vs prah, umazanija in mali kamenčki prilepijo na verigo/sprej in nato se vse samo še brusi, namesto da bi mazalo.

Tule pride oiler hudo v poštev. cca 80km prašnega makedama sem prevozil na furi, porabil 2 flaškici olja, kar mi v običajnih razmerah zadostuje za 5-10 jurjev, ampak verigo je spralo, ker v nasprotnem bi bila grozna, če ne bi kje po poti pral.

Oziroma, četudi uporabljaš sprej, lahko verigo po dežju ali vožnji po prahu kar mal nakapljaš z oljem, bo samo koristno.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

js trenutno nimam oilerja .. sm pa s čopičem na tanko namazal z oljem za motorko... po voznji je motor cel ošprican .. ..guma , feltna,  tablca , kovcek... ma povsod!  ko imam sprej je samo malo pik od masti... prec opucam, ta olje mi da precej več dela... js nism navdusen ....

loh da kdo realno sliko od feltne k ma oiler? da vidm kok usrano mate?  

zdej sm si naredu še homemade scitnik ketne ce bo kj manj metalo šmira ...bom vidu 

 

IMG_20190818_144336.jpg

Objavljeno

3200 km je minilo od zadnjega pranja motorja.

12 do 15 X sem podmazal verigo v teh kilometrih in tako je pošpricano platišče. Zaradi makadama sem mazal intenzivneje, kot pa na asvaltu, da operem verigo. Veriga je bila nazadnje očiščena pred montažo ojlerja Cobra Nemo 2. Sedaj jo le operem skupaj z motorjem brez dodatnega drgnjena, krtačenja, brisanja, ribanja... ;)

image.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 minutami, The Lakl pravi:

3200 km je minilo od zadnjega pranja motorja.

12 do 15 X sem podmazal verigo v teh kilometrih in tako je pošpricano platišče. Zaradi makadama sem mazal intenzivneje, kot pa na asvaltu, da operem verigo. Veriga je bila nazadnje očiščena pred montažo ojlerja Cobra Nemo 2. Sedaj jo le operem skupaj z motorjem brez dodatnega drgnjena, krtačenja, brisanja, ribanja... ;)

image.jpg

ja pokaži, kako pena to odstrani :) 

Objavljeno

Z lahkoto brez drgnjenja, ribanja. Nit gobice ne položim na platišče. Namočim z čistilom in sperem z pritiskom vodovoda ;)

PS. Sem ti rekel, da ti dam malo za poizkušnjo ;)

Objavljeno
pred 10 minutami, tomaz69 pravi:

Slabih 24000 km, Tracer 2017

13D92536-92BE-4B61-B149-C5A48F0CA807.jpeg

cevka ti je zobnik podrsala :)

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Tule pride oiler hudo v poštev. cca 80km prašnega makedama sem prevozil na furi, porabil 2 flaškici olja, kar mi v običajnih razmerah zadostuje za 5-10 jurjev, ampak verigo je spralo, ker v nasprotnem bi bila grozna, če ne bi kje po poti pral.

Tule si mogoče malo pretiraval. Jaz na tavelikem katoomu pred vožnjo s čopičem in starim motornim oljem namažem verigo in se do sedaj še ni pripeljala domov suha, lih zelo usrana pa tudi ni. To so dnevne vožnje med 200 - 300km, nekaj asfaltnega transferja, drugače pa makedami v vseh mogočih pojavnih oblikah in slabše.  Ker olje ni lepljiv sprej se jo bp malo obriše in gre ves prah z lahkoto dol. Večji delci se pa tudi ne limajo gor... pomoje je nima  smisla mazati kaj dosti bolj kot na asfaltu.

Spreji so pa koma za makedam in podobno. Edini, ki je za tako je MX sprej sam tisto je tako tekoče da ga zmaha dol v parih kilometrih. Vsa ostala pips tehnika je preveč lepljiva za daljše off izlete in ti naredi več škode kot koristi.

 

pred eno uro, Rogerg pravi:

js trenutno nimam oilerja .. sm pa s čopičem na tanko namazal z oljem za motorko... po voznji je motor cel ošprican .. ..guma , feltna,  tablca , kovcek... ma povsod!  ko imam sprej je samo malo pik od masti... prec opucam, ta olje mi da precej več dela... js nism navdusen ....

Namažeš ketno res po malem, parkrat na roke zavrtiš kolo da se olje spravi na zobnike, obrišeš ketno s staro cunjo. In bo precej manj svinjarije naokoli.

Objavljeno
Pravkar, jskrablin pravi:

Tule si mogoče malo pretiraval. Jaz na tavelikem katoomu pred vožnjo s čopičem in starim motornim oljem namažem verigo in se do sedaj še ni pripeljala domov suha, lih zelo usrana pa tudi ni. To so dnevne vožnje med 200 - 300km, nekaj asfaltnega transferja, drugače pa makedami v vseh mogočih pojavnih oblikah in slabše.  Ker olje ni lepljiv sprej se jo bp malo obriše in gre ves prah z lahkoto dol. Večji delci se pa tudi ne limajo gor... pomoje je nima  smisla mazati kaj dosti bolj kot na asfaltu.

Spreji so pa koma za makedam in podobno. Edini, ki je za tako je MX sprej sam tisto je tako tekoče da ga zmaha dol v parih kilometrih. Vsa ostala pips tehnika je preveč lepljiva za daljše off izlete in ti naredi več škode kot koristi.

 

Namažeš ketno res po malem, parkrat na roke zavrtiš kolo da se olje spravi na zobnike, obrišeš ketno s staro cunjo. In bo precej manj svinjarije naokoli.

nisem pretiraval, oiler sem pač odprl da čisti. torej 0,5 dcl x2

ker ni bilo pred tem spreja je verigo opralo. Najbrž bi jo lahko manj samo za 0,5 dcl olja se ne sekiram.

 

Objavljeno
pred 1 minuto, jskrablin pravi:

namažeš ketno res po malem, parkrat na roke zavrtiš kolo da se olje spravi na zobnike, obrišeš ketno s staro cunjo. In bo precej manj svinjarije naokoli.

sej delm tk, pa ni nc bols... 

tkole k mi nardi, kr popizdim ..js ne maram met umazan moped...  more se šajnat..

 

IMG_20190804_185218.jpg

Objavljeno
pred 6 minutami, Rogerg pravi:

sej delm tk, pa ni nc bols... 

tkole k mi nardi, kr popizdim ..js ne maram met umazan moped...  more se šajnat..

 

IMG_20190804_185218.jpg

ko maže taj vozi, od viška glava ne boli.

Krpica, mal petroleja in očistiš.

ps. to sploh ni umazano :D

tole je:

IMG_20190809_181022.thumb.jpg.668b0408c6bf37d7cb650ea91617385c.jpgIMG_20190810_163522.thumb.jpg.66038e8afd239198af26a05de59d9e72.jpg

Objavljeno

V tej temi sem enkrat že opisoval.  Prednost avtomatskih mazačev je, da na XY čas pade kapljica na verižnik. Pa smo tam ;)  Kapljica pade pri 10 ali 210 km/h. Po moji logiki se olje različno obnaša (beri razprši) pri različni hitrosti verige in verižnika.

Zato jaz odprem  ventil (zasučem pokrovček, da ustvarim tlak) vedno pri 60 km/h, ko pridem v naselje in se olje lepo počasi porazdeli po verigi.

Ni nujno, da imam prav, ampak pri meni deluje ;)

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

cevka ti je zobnik podrsala :)

Tisto kar vidiš “podrsano” JE cevka... :) :) 

Objavljeno

Uporablja še kdo Brake cleaner (od Wurtha se mi zdi najbolj učinkovit) za čiščenje motorja - pač kar je mastnega - zadnje platišče, okoli verige? Zadeva maščobo dobesedno spere dol brez, da bi sploh drgnil. Skrbi me edino kako upliva na pnevmatiko, ko steče čez rob platišča. Do gumijastih cevi je prijazen....vsaj piše tako :D

Objavljeno

men k naserje po robu gume... zmerm z brejk klinerjem spucam... in itak  feltno ..  zaenkrat mi ni nc barve na feltni pojedl, nalepke tud niso zbledele še nič.... pomoje ni panike, sam ne nalivat na debelo

Objavljeno
3 hours ago, DAMI34 said:

ps. to sploh ni umazano :D

tole je:

IMG_20190809_181022.thumb.jpg.668b0408c6bf37d7cb650ea91617385c.jpg

A tvoj oiler je steroide jedu? :lol1:

3 hours ago, The Lakl said:

Prednost avtomatskih mazačev je, da na XY čas pade kapljica na verižnik. Pa smo tam ;)  Kapljica pade pri 10 ali 210 km/h. Po moji logiki se olje različno obnaša (beri razprši) pri različni hitrosti verige in verižnika.

Pravzaprav ni ravno kapljica - razen kapljica kot kolicinska enota. Injektor se dotika veriznika, zato je dovod olja prakticno neprekinjen - pa tudi prsenja ni. ;)

42 minutes ago, Rey said:

Uporablja še kdo Brake cleaner (od Wurtha se mi zdi najbolj učinkovit) za čiščenje motorja

Mehanske dele ja, barvanih delov (tudi platisc) se pri uporabi le tega izogibam.

Objavljeno
pred 53 minutami, Rey pravi:

Uporablja še kdo Brake cleaner

Tudi jaz mascobo najprej s tem cleanerjem ocistim. Nobenih slabih izkusenj do sedaj. Ne z barvo, nalepkami, gumo....

Objavljeno
pred 12 urami, Zok pravi:

A tvoj oiler je steroide jedu? :lol1:

 

šoder, res velik šodra (cca 70km) in to se potem svaljka po verigi. Odpreš oiler in puca verigo. Al pa kje na pumpi opereš z vodo.

Objavljeno

Vem, vem. Ampak izgleda pa tako, kot da je bruhal.. :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!