Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Za zakovičenje verige rabiš posebno orodje.

To je ta stvar-simpl :OK:

Čisti pa se veriga odlično z gorilnim petrolejem...sicer nisem odkril tople vode.

post-10071-1162326449.jpg

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz raje kovičim s kladivcem. Je manj možnosti, da se kovica zvije.

Nič se ne zvije s to pripravo...sicer je ta priprava orginal za verige DID :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz raje kovičim s kladivcem. Je manj možnosti, da se kovica zvije.

Ne boš verjel...

Jaz sem jo pa enkrat pod silo razmer; Zidarsko kladivo, križen izvijač, za podlogo pa betonski cegu!!! (Ne se smejat'! Zadeva drži že 30.000 kilometrov!:OK:

V sil hudič še muhe je: :grim :grim

Royal! Tvoje orodje je "profi"! :yes:

Sedaj ga imam tud jst', mi ga je Leteči podaril! :grim :worship:

Zdej ga bom pa na daljšo furo zmeraj s sabo nosu?!!! :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne boš verjel...

Jaz sem jo pa enkrat pod silo razmer; Zidarsko kladivo, križen izvijač, za podlogo pa betonski cegu!!! (Ne se smejat'! Zadeva drži že 30.000 kilometrov!:OK:

V sil hudič še muhe je: :grim :grim

Royal! Tvoje orodje je "profi"! :yes:

Sedaj ga imam tud jst', mi ga je Leteči podaril! :grim :worship:

Zdej ga bom pa na daljšo furo zmeraj s sabo nosu?!!! :grim :grim

Zadevo se splača kupit je cena bistveno nižja, kot cena montaže na servisu(beri že pri eni menjavi) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Hja, za cagivo supercity iščem verigo pa zobnike, pa sm po ebay-u najdu tole:

http://cgi.ebay.de/Cagiva-Super-City-125-K...1QQcmdZViewItem

pa me zanima če kdo pozna to firmo? :?

pa tole, sam se mi zdi da ne pošlejo v SLO?

http://cgi.ebay.de/Regina-Kettenkit-Cagiva...oQQcmdZViewItem

kva pravte?

PS:ali pa če kdo ve kje bi lahko v Sloveniji dobil verigo&zobnika? aja pa še zajlo za števec?

lp :)

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je ta stvar-simpl :OK:

Čisti pa se veriga odlično z gorilnim petrolejem...sicer nisem odkril tople vode.

Kje pa se kupi to stvar??Pa kolk košta??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene nekaj zanima glede verig.

Kakšne so razlike med o-ring,x-ring,z-ring,...verigami?

Men nč jasn :blink:

način sestave členov verige... od tega je pol odvisno, a je ketna narjena za dolgo trpežnost ob ustreznem zmernem vzdrževanju, ali pa za dokaj kratkočasen high performance ob še bolj pogostem mazanju itd (bolj racing variante) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(To je kopija posta, ki je dodana še v to rubriko na predlog forumcev. Predhodno je potekala debata o obrabi verige, verižnikov in zakaj temu tako.)

Vidim, da ste se pogovarjali o menjavi verige in zakaj/kdaj menjava ...

1.-Na življensko dobo verige in zobnikov NE vpliva STIL vožnje ampak SAMO njihovo vzdrževanje/stanje. Ne se slepit, da se bo veriga "obtegnila" itd., itd., še furaš wheelije ali zapelješ v jamo itd., itd. !!!

2.-Glavni vzrok za "relativno" hitro obrabo verige je, če se na verigi ne premikajo valjčki v členih verige, ki nalegajo na zobnika. Do tega pride, ker kljub, da se veriga spreja z ketnsprejem, se na verigo prijemlje (najmanj) prah, ki difundira med člene in v skrajnosti skoraj zablokira omenjene elemente. Ti se tako lahko skoraj ali čisto prenehajo gibati in povečujejo trenje med verigo in zobnikom (posledična večja T verige,.. in obraba (tudi zobnika)). Da vidiš, če se vam to dogaja, s prsti poskusi zavteti te zadevice v verigi in/ali "probaj" temperaturo verige po vožnji. Še enkrat: glej točko 1! Ketna mora biti največ mlačna, nikakor pa vroča! :grim

3.-Prav tako kot mazanje, priporočam tudi čiščenje verige (in ne mislim, ob straneh, da je lepa svetla (zmotno je mišljenje posameznikov, da dekleta "padajo" na blišč! :nono: ) ampak, da se vsi členi mehko in gladko pregibajo brez (velikih človeških!) naporov !

4.-Odgovor zakaj se veriga stegne "tako" hitro: -ker ti valjčki (ali karkoli) obmirujejo ali imajo omejeno gibanje ter se obrabijo samo lokalno (tisti, ki so verigo zamenjali, jim priporočam, da par členov odprejo in preverijo sami) ter tako (kar večinsko) pridonesejo, da pridete z napenjalcem do konca..., pri 25.000 km. :BUA:

4.-Ali zraven menjati tudi zobniki?

Zadeva je taka: -oceniti je treba koliko je zobnik "oster" in kako veriga nalega nanj. Pravil ni, so samo subjektivni kompromisi.

5.-Vse zgornje točke nehajo veljat, če ti rata z ketno prevozit 50.000km! :slap:

6.-Izjeme so dovoljene. :slap:

6.-Komentarji niso dobrodošli od oseb z več kot 8.000 posti, nepismenih, oseb z duševnimi motnjami ali oseb, ki ne vejo kaj je "ketna". :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(To je kopija posta, ki je dodana še v to rubriko na predlog forumcev. Predhodno je potekala debata o obrabi verige, verižnikov in zakaj temu tako.)

Vidim, da ste se pogovarjali o menjavi verige in zakaj/kdaj menjava ...

1.-Na življensko dobo verige in zobnikov NE vpliva STIL vožnje ampak SAMO njihovo vzdrževanje/stanje. Ne se slepit, da se bo veriga "obtegnila" itd., itd., še furaš wheelije ali zapelješ v jamo itd., itd. !!!

4.-Ali zraven menjati tudi zobniki?

Zadeva je taka: -oceniti je treba koliko je zobnik "oster" in kako veriga nalega nanj. Pravil ni, so samo subjektivni kompromisi.

1. Na življensko dobo verige vpliva tako vzdrževanje kot stil vožnje. To ti bo potrdil vsak strojnik.

Je velika razlika med enakomerno in sunkovito natezno obremenitvijo. Če kdo ne verjame ga naj kolega prime za roko in prvič počasi vleče, drugič pa ga naj sunkovito potegne. Razliko je občutna :P

4. Če hočeš doseči maksimalno življensko dobo verige menjaj komplet. Eno izmed osnovnih pravil odkar so izumili verigo. :P

Z vsem ostalim se strinjam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene nekaj zanima glede verig.

Kakšne so razlike med o-ring,x-ring,z-ring,...verigami?

Men nč jasn :blink:

To pomeni da je med glidi stisnjen gumijast obroček, ki preprečuje, da bi med boltzen in luknjo prišel prah, kamenčki, itd, ki bi verigo poškodovali. x-ring, z-ring, o-ring se razlikujejo v prerezu te gumice, npr, če gumico prestrižeš na pol vidiš njeno obliko podobno črki x, z ali o. Bistvene razlike pa ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Na življensko dobo verige vpliva tako vzdrževanje kot stil vožnje. To ti bo potrdil vsak strojnik.

Je velika razlika med enakomerno in sunkovito natezno obremenitvijo. Če kdo ne verjame ga naj kolega prime za roko in prvič počasi vleče, drugič pa ga naj sunkovito potegne. Razliko je občutna :P

Glede tega se tudi jaz strinjam - a le delno. Ne imeti v mislih, da se zgodi eksplozivna obremenitev verige. Kljub temu, da morda človek to občuti, ta še zdaleč ni taka. To tudi lahko potrdi vsak strojnik. (oz. da je takih obremenitev zelo malo oz. so te izjemno KRATKOTRAJNE!)

Zato, mora biti temu ustrezno veriga tudi napeta. Vzdrževana. Končno tudi zamenjana. :grim

Primer iz druge branže: ČLOVEŠKA lobanja (povprečna & odraslega človeka) zdrži top udarec >2000 kg v časovnem okvirju ne daljšem od okoli 18mikro sekund ! Tudi tu je razlika, ane (kot če bi "počasi" spuščal 2T na glavo) ?! Prosim, ne iskat dlak v jajcu. :headbang: Drugače pa razumem kaj želiš povedati. :ninja:

4. Če hočeš doseči maksimalno življensko dobo verige menjaj komplet. Eno izmed osnovnih pravil odkar so izumili verigo. :P

Z tem se tudi jaz strinjam. Vseeno pa še enkrat poglej kaj/kako sem jaz napisal. :headbang:

Hvala za komentar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.-Na življensko dobo verige in zobnikov NE vpliva STIL vožnje ampak SAMO njihovo vzdrževanje/stanje. Ne se slepit, da se bo veriga "obtegnila" itd., itd., še furaš wheelije ali zapelješ v jamo itd., itd. !!!

Seveda vpliva. Razlika je, če mora veriga prenašat 120kW moči s stalnim tišanjem in nažiganjem, oz. 20kW normalne vožnje. Močno vpliva na življensko dobo - zaradi tega je lahko pol krajša :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, sem prebral skoraj celo temo...pa nikjer nism zasledu kaksne debate o belgijskih DC verigah, edin post od danci1973 mi je mal spodbudiu zanimanje za te verige...uglawnm zanima me ce ma kdo ksne izkusnje s temi verigami...ce sem kaj spregledal oz. ce tema ze kje obstaja se opravicujem

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda vpliva. Razlika je, če mora veriga prenašat 120kW moči s stalnim tišanjem in nažiganjem, oz. 20kW normalne vožnje. Močno vpliva na življensko dobo - zaradi tega je lahko pol krajša :grim

Takih obremenitev tudi v laboratoriju ni. Pa se ti pelji (recimo) 250km/h+, da boš z uporom "kompenziral" 120-150KS, pa tako naredi 25.000km-KJE ?????? (,če bi se vozil samo po avtobahnu!) In kolk km narediš po AC ??? Takih REALNIH razmer NI !!! :headbang: Še enkrat preberi zadevo okoli kratkotrajnih/dolgotrajnih obremenitvah...

Teoretično pa bi stvar držala vodo (skoraj!). :P

Vseeno pa hvala za komentar.

OPOMBA: -glej točko 6. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takih obremenitev tudi v laboratoriju ni. Pa se ti pelji (recimo) 250km/h+, da boš z uporom "kompenziral" 120-150KS, pa tako naredi 25.000km-KJE ?????? (,če bi se vozil samo po avtobahnu!) In kolk km narediš po AC ??? Takih REALNIH razmer NI !!! :headbang: Še enkrat preberi zadevo okoli kratkotrajnih/dolgotrajnih obremenitvah...

Teoretično pa bi stvar držala vodo (skoraj!). :P

Vseeno pa hvala za komentar.

OPOMBA: -glej točko 6. :whistle:

Vem kaj mi hočeš dopovedat, motorja res ne moreš nonstop nažigat v maximalne konje :yes:

LAHKO pa je taka razlika: Maximalna moč se ne pokaže samo pri 250km/h na avtobanu. V igri je tudi pospeševanje. Krivulja moči in navora v spodnjem primeru igra veliko vlogo. (močnejši motorji imajo v glavnem že v nižjih obratih precej višjo moč, ki jo mora veriga prenašat)

O.K. mogoče točka 6 kot si napisal (izjema), vendar sem videl pri kolegih tako ketno, ki se je menjala pri motorju z okoli 70HP pri 50.000, kot tudi ketno na R1 pri 170HP kaput pri 20.000. Tudi motorja sta bila popolnoma drugače vožena. Prvi skrajno turistično, v tej kilometrini verjetno ne nad 7000 rpm, drugi veliko po pisti, pa tudi po cesti skrajno hitro. Tu je bila VELIKA razlika v načinu vožnje zato verjetno tudi tak rezultat.

P.S. Obe ketne sta bile D.I.D. na pogled popolnoma enake

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, če predpostavljaš, da je:

-sta verigi enaki

-obraba po KS linearna (2xmanj konjičev, 2x daljša življenska doba)

-način vožnje tako nastopi kot terciarni ali n-ti dejavnik.

Spet greš stran od realnih (povprečnih) razmer. :yawn:

Tako, da se overall ne morem ravno strinjati s tvojo trditvijo oz. razlago. Je pa nekaj na tem. Nikakor pa to ni stil/način vožnje-je le dodatni faktor. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

v temi pucanje motocikla vsi zelo hvalijo petrolej...nafta oz urilc pa tud naj ne bi biu slab...sam to pol lepo s krpo prebriš pa osuš pa namaž s ketn sprejem pa gas :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v temi pucanje motocikla vsi zelo hvalijo petrolej...nafta oz urilc pa tud naj ne bi biu slab...sam to pol lepo s krpo prebriš pa osuš pa namaž s ketn sprejem !na vročo verigo! pa gas :D

Ker če ne ne narediš nič več od umazane feltne :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketno mažem samo z grafitno mastjo.Prejšna je prevrtela dobrih 30 kkm(pol makadama),ni kazala znakov obrabe in sem jo menjal samo ker se je preveč podaljšala.Mažem praktično po vsaki furi(no lih za v trgovino že ne)in to takoj ko zlezem z mopeda..Slaba (usrana) plat te tehnike je,da se sčasoma predvsem okrog prvega zobnika nabere packarija-zmes masti in prahu.No s tem lahko živim,ker ne gre za kromiranga cestaka ampak nepreveč hard enduro.Na par kkm ketno operem z petrolejem in prepiham (pa je videt ku nova :D )Ketna je z mastjo očitno presrečna,jaz pa prišparam precej € (ma vseeno jih nimam :hmm: )OPOZORILO!Tako naj NE mažejo tisti piloti ki pilijo zadnji valjar do feltne(khm...a pol spljoh še kdo ostane? :doze: ) LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ni kazala znakov obrabe in sem jo menjal samo ker se je preveč podaljšala...

:blink: :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!