vulcan Objavljeno Februar 4, 2006 Deli Objavljeno Februar 4, 2006 Zadnjic sem za naso firmo kupoval v Tehimpex trgovini (Lj. Siska) in sem videl, da imajo od LOCTITE spraj za veride oznaka 8101. Pa mi je rekel prodajalec, da se ful dobro obnese, sicer je namenjen za verige v raznih masinah ampak mogoce bi bil tudi dober za motor. :hmm: A je kdo ze probaval kaksne podobne spreje na motorju? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lowrenc Objavljeno Februar 6, 2006 Deli Objavljeno Februar 6, 2006 Hej bna! Pa to si pozabu napisat, d' je priprava samo za DID verige :hmm: Nevem al je to samo reklamna poteza al resno ne morš tut kakšne druge verige zakovičit z njo :glare: Ma kdo kaj izkušenj s tole zadevico? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Februar 19, 2006 Deli Objavljeno Februar 19, 2006 Zanima me kater spej naj kupim za verigo pri zzrju 250 in kje v okolci Celja? Na kolk jo je treba pospricat? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
STAR Objavljeno Februar 19, 2006 Deli Objavljeno Februar 19, 2006 V Tehimpex trgovini (Lj. Siska) sem videl, da imajo od LOCTITE spraj za veride oznaka 8101. Pa mi je rekel prodajalec, da se ful dobro obnese. Tudi po moje je to najboljši spray za verige, tudi motoristične. Potrjeno tudi od kolega, ki se profesionalno ukvarja s tem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
theone5 Objavljeno Marec 29, 2006 Deli Objavljeno Marec 29, 2006 Mi lahko kdo prosim svetuje kje naj dobim verigo za cbr 600 f za optimalno ceno. Se mi splača kupit original? Nekdo mi je svetoval kar Louis. Za morebitno pomoč se že v naprej lepo zahvaljujem. Lp, Uroš! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Marec 29, 2006 Deli Objavljeno Marec 29, 2006 poglej v louis D.I.D ketne ali pa Regina Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Marec 29, 2006 Deli Objavljeno Marec 29, 2006 Louis bo kar dobra izbira ja :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Marec 29, 2006 Deli Objavljeno Marec 29, 2006 ahem, pri louis in posledno tudi pri gericke je potrebno paziti kaksno verigo/ verizni komplet se kupi. za nekatere modele imajo te trgovine samo neskoncne verige, kar pomeni odmontirati zadnje vilice pri zamenjavi. konkretno pri louis pomeni oznaka E v katalogu Endloskette (neskoncna ali sklenjena veriga). mislim da so se S (kettenSchloss) in N (Nieten = zakovica, net po domace). da ne bo kdo rekel da ni vedel. :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
theone5 Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 Kakšna pa je razlika med o- in x- ring? Se da dobit tudi samo ketno ali imajo samo komplete? Jutri grem po njo. Prosim za hiter odgovor. Hvala. Lp, Uroš! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 Kar se verižnih setov tiče jih ugodno dobiš tudi pri firmi motacc iz Lj. Mislim pa da bodo tudi na motoboom-u. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 Kakšna pa je razlika med o- in x- ring? Se da dobit tudi samo ketno ali imajo samo komplete? Jutri grem po njo. Prosim za hiter odgovor. Hvala. Lp, Uroš! O-ring ima takšna gumi tesnila med členi, ki držijo mazivo v verigi. Naj bi dlje zdržala, je pa nekoliko bolj toga od x-ring, ki je klasična veriga. Pri rabljenih zobnikih se ti samo verige ne splača menjat, ker boš kmalu spet na istem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 O-ring ima takšna gumi tesnila med členi, ki držijo mazivo v verigi. Naj bi dlje zdržala, je pa nekoliko bolj toga od x-ring, ki je klasična veriga. Pri rabljenih zobnikih se ti samo verige ne splača menjat, ker boš kmalu spet na istem. X-ring naj bi bla boljša od O-ring, to nevem če je prou. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bLuZoNdEr Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 tudi jaz imam v spominu da naj bi bili X in pa Z ringi boljsih od O ringov Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 Koker sm jst mal nazaj brskal je bolša stran, da ima veriga dalšo življensko dobo, pa teče bolj tekoče, tiho. Ampak je pa malo slabši prenos moči, tko da se porazgubi par konjev. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Marec 31, 2006 Deli Objavljeno Marec 31, 2006 razlike so v obliki (O, W, Z, X) ringov (tesnil) kateri so uporabljeni pri doticni verigi. vse imajo tesnilo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Marec 31, 2006 Deli Objavljeno Marec 31, 2006 Mazanje verige (v hrvaščini) :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Marec 31, 2006 Deli Objavljeno Marec 31, 2006 Fantje so naredili celo znanost iz mazanja verige. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lowrenc Objavljeno April 1, 2006 Deli Objavljeno April 1, 2006 ahem, pri louis in posledno tudi pri gericke je potrebno paziti kaksno verigo/ verizni komplet se kupi. za nekatere modele imajo te trgovine samo neskoncne verige, kar pomeni odmontirati zadnje vilice pri zamenjavi. konkretno pri louis pomeni oznaka E v katalogu Endloskette (neskoncna ali sklenjena veriga). mislim da so se S (kettenSchloss) in N (Nieten = zakovica, net po domace). da ne bo kdo rekel da ni vedel. :devil: To se je men nardilo in brez skrbi, da nisem podirou polovico motorja zrd tega :doze: Zapoje ''flekarca'' in en členek-šmek pa ''štukar'' namesto njega noter in je stvar zamenjana z zobniki vred v eni uri! :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
X-biker Objavljeno April 3, 2006 Deli Objavljeno April 3, 2006 X ring je veliko bolj zmogljivejša od O ringa. Ima manjše raztezanje glede na obratovalni čas. Pa dudi sama obraba zaradi pritiska na gumico je zaradi oblike X veliko manjša. Tu maš malo več, da ne bom nakladu, ti bo vse jasn. http://www.didchain.com/xring1.htm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 3, 2006 Deli Objavljeno April 3, 2006 Meni je še vedno najbolj všeč navadna ketna, brez teh gumic in podobne navlake :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno April 3, 2006 Deli Objavljeno April 3, 2006 A ima kdo izkušnje z motorexovim cleanerom in mazilom, sem ga ravno danes nabavil pa me zanima kakšno mnenje tudi od vas! :hmm: :hmm: Če ima kdo kaj boljšega v mislih za ss motorje naj prosim piše(PM). :grim :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 3, 2006 Deli Objavljeno April 3, 2006 Če imaš motorex 622, je to super sprej. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_THUNDER_ Objavljeno April 4, 2006 Deli Objavljeno April 4, 2006 vse prebral, pa še vedno ne vem kam bi šel menjat verižni set na thundercatu, pa da me ne bo ravno kap ko bom videl račun... že v naprej najlepša hvala za koristne informacije! .) :beer2: .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GrCaR Objavljeno April 4, 2006 Deli Objavljeno April 4, 2006 eno vprašanje: V soboto mi je odtrgalo ketno, ker ni bila dobro namazana in (na strani proti kolesu) je bla mal rjasta in je zato počila. Zdej me pa zanima, če je treba tut zobnike zamenjat al lahko samo ketno. bo treba zdej mal bl pozorno mazat ketno da ne bo pol spet problemov. :D Zobniki zgledajo še čist v redu, niso našpičeni oz. kako drugače poškodovani. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno April 4, 2006 Deli Objavljeno April 4, 2006 eno vprašanje: V soboto mi je odtrgalo ketno, ker ni bila dobro namazana in (na strani proti kolesu) je bla mal rjasta in je zato počila. Zdej me pa zanima, če je treba tut zobnike zamenjat al lahko samo ketno. bo treba zdej mal bl pozorno mazat ketno da ne bo pol spet problemov. :D Zobniki zgledajo še čist v redu, niso našpičeni oz. kako drugače poškodovani. k še nisi nikol slišu d je treba zravn ketne še zobnike menat :? ti rajš zameni pa maš pol mir za neki časa ko pa da ti ketno spet hudič vzame Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se