Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

U tole je pa sicer najhitreje narejeno, ni najbolj pametno, sem že slišal za primer, ko so šli prsti med ketno in zobnik. Tko da raje v leru z ugasnjeno mašino al pa skrajno previdno. Če coto potegne je pa lahko tudi pi*darija.

LP

Era,sam da ne bos res tistega prakticirala,kar je Ice napisal (zalaufas pa v prvo pa to...)! :nono: Se zna zgodit,da ne bos mela pol vec s cim tipkat,ker grejo prsti v maloro,ce ti jih slucajno potegne med verigo in veriznik  :cry:

hja....... yes, it does sound stupid and it even is.

vseeno je veriga tako najhitreje ociscena. ce se ves kako drzati kaksno coto..... :naughty:

vseeno, verigo cistim brez kurblanja .........v bistvu ne cistim verige. jo tako dez preveckrat namoci. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en mal širši čopič za barvat polkne... zravn kantica nafte. motor na glavno stojalo in u ler. Namočiš čopič pa drsaš gor in dol po ketni dokler se ne sveti, mal zavrtiš gumo pa spet drsaš in tako naprej dokler nisi okrog po vseh členih :P Počakaš kako urco al pa dve d se vse lepo posuši al pa magar dlje in jo pred furo namažeš s ketensprajem in to je to :) to je moj način

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primernejsi od nafte je petrolej (vsaj tko pravjo) .) Sicer se pa nam prevec pametnga delal,k jst itak sam olje ven spustim in novga not,pol pa lohk pozabm na ciscenje in mazanje :P Prednost kardana pac... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primernejsi od nafte je petrolej (vsaj tko pravjo) .)

Res je, prakticiram .) Ketna takoj čista :D

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

rabim ketno + oba zobnika za BMW F 650 (letnik 99), kakšno cenejšo varijanto kot je od Regine 135ZRH (35k Sit pri nas)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja,

sam ta je neločljiva, morš vilce razdret :angry2: , to pa men ni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja,

sam ta je neločljiva, morš vilce razdret :angry2: , to pa men ni

A si siguren?? Dosedaj sem vedno kupoval takšne sete ker so bili najcenejši. Veriga pa je bila za spojit, zraven sem dobil vezni člen ki si ga zakovičil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en mal širši čopič za barvat polkne... zravn kantica nafte. motor na glavno stojalo in u ler. Namočiš čopič pa drsaš gor in dol po ketni dokler se ne sveti, mal zavrtiš gumo pa spet drsaš in tako naprej dokler nisi okrog po vseh členih :P Počakaš kako urco al pa dve d se vse lepo posuši al pa magar dlje in jo pred furo namažeš s ketensprajem in to je to :)  to je moj način

ni dobro ce po spricanju s ketensprej-om pocakas tudi nekej casa da se fajn posusi ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si siguren?? Dosedaj sem vedno kupoval takšne sete ker so bili najcenejši. Veriga pa je bila za spojit, zraven sem dobil vezni člen ki si ga zakovičil

grem v sredo gor v Graz po DiDovo ketno ta je res najugodnejša :grim

10041353 KETTENSATZ DID O-RING

F650 BJ.94- (110/16/47) BMW F 650/ST (F650)

89,95 namesto (117,95) Eurotov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prejšnjič sem se namartral in opucal čist črno in zapacano ketno z kurilnim in čopičem, je šlo lepo dol...

Našprical sem s Motulom Road plus sprejem, piše gor da treba vsakih 1000km na novo našpricat, pa me zanima če morem zdej spet sprat ta "star" sprej dol z nafto, al sam našpricam, na tistih "ploščicah" ki držijo valjčke skupi je še neki spreja gor in se lepi-sej vem da tist ni važn, sam me zanima al spucam na novo al sam sprej :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem kaj dosti bral poste nazaj.

Kar se verig tiče pa tole:

Men' pravi proizvajelec, da se veriga maže enkrat na tisoč km. Jaz jo pošpricam na vsak drugi tank goriva, se pravi, cca na petsto. Pa je vedno kot nova. Razen takrat, ko jo je potrebno zamenjat'.

Čistim jo ne, (zavisi od terena) pa čeprav bi bilo dobro na vsake kvatre. To delo raje prepustim kiksom Erjavca in Trontlja.

Za njeno "kondicijo" pa po vseh mogočih spray-ih doslej, uporabljam Castrol-ov Ketten-spray. Meni je super, pa še čisto nič ga po feltni ne razmeče. Samo...!!!

Namaži jo, ko prideš iz fure in je veriga še vroča, da se vleze med "špranje".

Ketni se bo pa to, t'ko fajn zdel!

V bistvu to ni nič novega, je le za osvežitev spomina.

P.S.

Še nekaj. - Kupujem samo še originalne verige! Za to, imam pa prekleto "dobro" izkušnjo.

motorist

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si siguren?? Dosedaj sem vedno kupoval takšne sete ker so bili najcenejši. Veriga pa je bila za spojit, zraven sem dobil vezni člen ki si ga zakovičil

*******

"DOBRA" veriga, je samo originalno SPOJENA veriga!...

Čeprav jo tudi sebi kovičim.

Namreč, pri kovičenju, jo težko spojiš tako, da se s kilometri to ne opazi. Začne opletati, "cukati" ipd.

Se pa tudi to "preživi".

Gre samo za to - kaj je odlično in kaj je "kar dobro".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fičo glede originalnih verig je tako da vsaj japonci uporabljajo DID ali RK verige ki jih lahko pol ceneje kupiš sam v raznih moto trgovinah.

Glede kovičenja moraš pa samo pazit da zadevo zakovičiš ravno prav, če boš premalo se lahko odpne, če pa preveč se členek ne bo prepogibal. Jaz sem si izdelal pripravico s katero si kovičenje precej poenostaviš. Ne vem nekako se mi ne da pol motorja razkopat da bi montiral originalno spojeno verigo, je preveč dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm v avstriji nabavu RK pa zobnike(oboje 15k sit) in sem ketno pol preflexou pa štukar vmes dau! Po 16k km mi še kar dela in nč ne kaže d bo crklna!! Jst ne dam originalne gor, k je dost dražja.

No, vse skup sem meu zamenjano v eni uri, če bi pa hotu celo gor spracit bi se pa ceu popovne zajebavou!!! K mi bo pa odtrgal štukar vam pa povem-oz vam bojo drugi povedal :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si siguren?? Dosedaj sem vedno kupoval takšne sete ker so bili najcenejši. Veriga pa je bila za spojit, zraven sem dobil vezni člen ki si ga zakovičil

Za mojga bemflna je bla DID-ova ketna že sestavljena (komplet z zobniki 93 Eur), pa sem rajš uzel še vezni člen za zanetat (7 Eur), ker bi blo preveč dela z razdiranjem celega zadnjega konca. :grim

Zdej pa gre spet kot nov :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojmu husotu je original RK ketna gor. Me zanima ce je to ok ketna al je to en klump gor k bo takoj fertik?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima kaksna je razlika med navadnim zobnikom ter aluminjastim?Predvsem mislim kateri drzi bolj dolgo in kako dolgo?

Imam moznost nabavit nov verizni set po polovicni ceni vendar je v kompletu alu zobnik pa ne vem ,kako se bo obnesel?In ce se mi nakup splaca ?Motor pa je FZS1000.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

alu veriznik bi naj bil lazji. bi naj bil, ker sem ze na lastne oci videl, da temu ni vedno tako, so pa vecinoma. :)

zdrzi manj km kot zelezni/jekleni.

prvenstveno so namenjeni dirkanju, kjer kolicina km ni toliko pomembna kot teza.

tudi vsi poznani poznavalci materije so mi odsvetovali nakup alu-veriznikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede kovičenja moraš pa samo pazit da zadevo zakovičiš ravno prav,... Jaz sem si izdelal pripravico s katero si kovičenje precej poenostaviš.

Leteči!

Mene pa zanima, kakšno napravo si naredil. Če si kje pri roki, (Ljubljana) bi se pa oglasil in pogledal. Če je majhna in lahka, da jo eventuelno lahko stlačiš med prtljago?

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

V eni drugi temi me sprašujejo, če imamo na zalogi tudi verižnike.

Smo uradni distributer ČZ verig, ki pa trnutno v prodajnem programu nimajo kompletov z verižniki.

Več si lahko preberete na www.bmtrade-si.com .

Na zalogi so verige za cestne motorje, enduro in motokros.

Verigo so stestirali na dirkalni Kawa. na Grobniku in ji dodelili oceno ODLIČNO.

Tudi Miran Stanovnik je letos vozil z našimi verigami na Paris - Dakar. Njegovo izjavo si tudi lahko preberete na naši internetni strani.

Zdaj pa moram končati z reklamo, da me nebodo moderatorji "skenslali" zaradi brezplačne reklame.

Če imate kakšna vprašanja pa vam rade volje odgovorim na mail (najdete ga na www. ) ali po telefonu.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteči!

Mene pa zanima, kakšno napravo si naredil. Če si kje pri roki, (Ljubljana) bi se pa oglasil in pogledal. Če je majhna in lahka, da jo eventuelno lahko stlačiš med prtljago?

Lep pozdrav

v louisu stane 29 .50 eur

post-7302-1138870009_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!