BRANE Objavljeno November 21, 2001 Opozori Objavljeno November 21, 2001 Uporabljal sem neko kastrolovo sranje.., pa menda od ELF-a. LP.
Climber Objavljeno November 21, 2001 Opozori Objavljeno November 21, 2001 Jaz uporabljam motorex 622 in mi kar dobro sluzi. Ce ne odpeljem takoj, tudi ne leti okrog, pa kar dolgo zdrzi. Na zadnji poti sem med 3000 km mazal vmes samo enkrat, pa ketna ni bila suha. Ni pa dezevalo. Ob spreju sem dobil tudi mali sprejcek, ki ga polnis iz velikega in ga lahko nosis sabo. LP Climber
pero Objavljeno November 21, 2001 Opozori Objavljeno November 21, 2001 Do predkratkim sem uporabljal motul, pa je ful pacal vse okoli tko da sem mel vse usran kot od katrana!!Sedaj uporabljam shell s teflonsko zaščito in sem zelo zadovoljen saj ne maže tako kot motul(bela barva)!Cena je 1800 SIT in zdrži nekje 5-10 nanosov!Ko namažeš lahko takoj odpelješ! Ciao,by Pero
U^F^O Objavljeno November 21, 2001 Opozori Objavljeno November 21, 2001 Js tudi uporabljam D.I.D in sm kar zadovoljen. Ampak če je teren pravi (blato,...) se že po enem kilometru ne pozna da je bila veriga namazan. Tako pač je pri hard-enuro motorjih. NoFear
strom Objavljeno December 4, 2001 Opozori Objavljeno December 4, 2001 quote: Lojzi Najbolš je čistiti verigo kar z wd 40 v zmernih količinah,nanesš ga na cuno pol pa hopa po verigi potegneš-vajo ponavljaš dokler ne očistiš do sijaja!Lahko tudi z benzom sam bodi previden k loh topi tiste male plastične obročke(ringce al kaj že)!Kake zadeve prav za čiščenje verige(ponavadi zelo drage)pa mislim da so bolj nepotrebna navlaka!! Ciao,by Pero Odvisno na koliko km pucaš verigo. Definitivno nebi priporočil WDja... košta pa tudi ene toliko kot druge zadeve. Potem je že boljši triklor. Razmasti bolje kot karkoli pa v parih minutah kompletno izhlapi. Kaj dela s tistimi plastikami tudi ne vem. Pač daš tistih par ksit za nepotrebno navlako, pa je. Motul je tudi meni pacal. Sedaj imam neko teflon zadevo, pa se obnaša OK. Sicer pa... kardan rulez... LP Giga 1
Brrrm Objavljeno December 4, 2001 Opozori Objavljeno December 4, 2001 Sej ketno ni problem spucat, problem jo je namazat (samo ketno).
Ice Objavljeno December 4, 2001 Opozori Objavljeno December 4, 2001 quote: Sej ketno ni problem spucat, problem jo je namazat (samo ketno). kje pa je problem? motor postavis na glavno stojalo,vzges masino,stisnes sklopko in menjalnik das v prvo brzino.vzames mazivo in ga enakomerno in tanko naneses z notranje strani na verigo,potem pa se z zunanje. ce nimas glavnega stojala,das motor na stranskega,namazes del verige,porines motor naprej,spet namazes del verige,porines motor....itd. ce sta dva,ti eden drzi motor na stranskem stojalu tako,da je zadnje kolo v zraku.vrtis kolo in mazes verigo. po mazanju vsaj 1/2 ure pocakati,preden se odpeljes,da izhlapi razredcilo. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
miki Objavljeno December 4, 2001 Opozori Objavljeno December 4, 2001 quote: ICE Obstaja en problem.....na glavnem stojalu.....ali pa stranskem,meni takoj,ko bi hotel prestaviti motor v brzino,elektronika v trenutku ugasne motor.......... Še dobro , da je tako......TROTLZIHERPRESS Zetor....vam v pomoč in veselje mas dve resitvi: stisni stikalo ki je ob stojalu, ali pa ugasni motor daj masino v ler in na roke suci kolo in namazi z oljem. Jaz tlele ne vidim nbenga problema, bolj vidim en kup kompliciranja okol cist preproste zadeve.
kawa Objavljeno December 5, 2001 Opozori Objavljeno December 5, 2001 quote: Kdo je zastopnik za D.I.D. v Sloveniji? Ali je tudi D.I.D. čistilo za verigo boljše kot MOTUL in ostalo? Kukr jst vem, ni general uvoznka za D.I.D., ampk uvaža vsak zase. Vidu sm, da ma ketne pa ketnspreje tut TC MOTOSHOP iz Ljubljane, poklič pa vpraš. Na temo DID vs. MOTUL pa to: po moj kurji pamet valda proizvajalc ketn bol ve, kva paše njegov ketn, kukr pa proizvajalc olj. Čeprou nimam nč prot Motulu. Ampk na dost motorjih je DID ketna že prvaugradnja in DID že ve... LP (ziherjeziherpress)
Ice Objavljeno Januar 12, 2002 Opozori Objavljeno Januar 12, 2002 quote: Sori ampak jaz še vedno ne vem s čim očistiti verigo (o-ring), ne da bi poškodovoal obročke? Je to: 1.) petrolej 2.) WD 40 3.) bencin 4.) dizel 5.) cet za pomivanje posode 6.) .... kaj drugega? 1,2,4 ok.bencina bi se izogibal,ker je malenkostno preagresiven. cet? ce je to kvazi cif ali palmolive ok,drugace....jaz namrec pojma nimam kaj je cet. ali pa vsi tisti "cudezni" sprejcki in losijoni za ciscenje verig. dizel ima _malo_ bolj "zaznanljiv" vonj (aka smrdi ko smrt!),WD 40 je relativno drag (1 doza EUR 3.-) ima pa prednost,da tudi malo pomaga pri mazanju verige. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
VETER Objavljeno Januar 16, 2002 Opozori Objavljeno Januar 16, 2002 tako je lepo brati kako perete verigo ..gor pa dol>. Jaz je nisem niti enkrat opral pa mi je zdržala 30.000km?!? Edino kar počnem je, da jo redno mažem, tam na 500km. Je pa res, da vozim cestaka in to seveda po asvaltu. Pri nekom sem prebral, da pere verigo z wapom pod pritiskom. No po mejem naredi več škode kot koristi, ker tako voda prodre v vse dele verige in tam zagotovo ne naredi nič koristnega. Vsekakor čim manj uporablajte wap na motorju. hladov 1
klemen Objavljeno Januar 26, 2002 Opozori Objavljeno Januar 26, 2002 Z mitotom 125, sm naredu z verigo in obema verižnikoma 15.000 km, pa je že blo treba zamenjat... je pa originalna slabša kot se jih da dobit. LP jura
turk Objavljeno Januar 28, 2002 Opozori Objavljeno Januar 28, 2002 Ko sem kupil motor sem verigo namazal kar z oljem, ker nisem imel še spreja. To sem storil prvič in zadnjič. Najprej sem bil po hrbtu ves pikčast, pol pa se je še na ketno nagnetel prah (vozil sem se tudi po makedamu). Pol sem pa kupil shell-ov sprej(cenovno kar ugoden cca 2k sit), menda naredi teflonsko oblogo. Zelo sem zadovoljen ketna se ne paca in tudi hrbet je čist. Ker pa je bila ketna že malo zapacana sem se jo odločil očistiti. Očistil sem jo z bencinom, kar verjetno ni preveč priporočljivo. No ker bencin ni shlapel sem počakal do naslednjega dne. In potem ko sem jo hotel nasprejati sem opazil da je sploh ni potrebno, ker je bencin raztopil star sprej ki se je nahajal po verigi in ga enakomerno nanesel po celotni verigi. Tako imam sedaj bolj čisto ketno in tudi če se vozim po makedamu nimam dosti praha na nji saj se na teflon dosti slabše prijamlje kot pa na kakšno olje ali pa mast.
Ice Objavljeno April 12, 2002 Opozori Objavljeno April 12, 2002 mozen rezultat,ce _narobe_ mazes verigo: http://www.cbr600f4.com/secondary_pages/seajay.html NI ZA RAHLOCUTNE! ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Popravil/a - Ice dne 21/05/2002 ob 08:58:09
Krokar Objavljeno April 12, 2002 Opozori Objavljeno April 12, 2002 quote: quote:Verigo perem z navadnim bencinom ali nafto, nato dobro spiham z zrakom. Trenutno imam na motorju verigo Regina brez o-ringov, ca 10.000 km.Bo kmalu za menjat. Saj ni čuda. Ko jo z bencinom umiješ jo do konca razmastiš, kar pa niti slučajno ni dobro. Ko pa s že vsi tako na veliko ukvarjate z tem, s čim očistit verigo. Poglejte malo kaj vam v knjižicah, ki ste jih zraven motorja dobili, piše. Meni namreč piše PETROLEJ!!! Ne razmasti do konca, ker je sam masten, dobro očisti in je povrhu še "nesramno poceni". Accelerate 'till you see God, then brake. In na kašni osnovi je narejen WD40? • res da je malo dražji vendale ga pa malo več ostane gor pa še v spreju je - (luksuz se plača tud pri pranju ketne) • Mogoče pa bi bla varjanta uporabe obojega - grobo s petrolejem in nato na fino WD40??? LP! Krokar ...SOMEBODY STOP ME!!!...
hector Objavljeno Maj 9, 2002 Opozori Objavljeno Maj 9, 2002 A se mogoče ve, kdo je zastopnik za RK in kje se dobi na Štajerskem koncu?
Onim Objavljeno Maj 19, 2002 Opozori Objavljeno Maj 19, 2002 ... lani kupil verigo RK pri motocentru yogi v Vinski gori pri Velenju. Imam pa eno vprašanje: Imam novo verigo (DID X-ring) in oba verižnika. Problem je v tem, da se meni zdi, da je preglasna. Redno mažem, čistim, napetost je o.k., kaj bi lahko bilo narobe? Ali pa sem jaz preobčutljiv. Prijatli pravjo, da nič ne slišjo... Hvala in lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun}
Ice Objavljeno Maj 19, 2002 Opozori Objavljeno Maj 19, 2002 onim,originalni (suzuki) sprednji veriznik ima gumo na strani,da se ne slisi "drsanje" ob prenosno os (al kwa ze) - after market verizniki za bandita tega nimajo.to povzroca preglasnost. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Popravil/a - Ice dne 19/05/2002 ob 08:54:20
elektronik Objavljeno Maj 21, 2002 Opozori Objavljeno Maj 21, 2002 Vidim, da vsi mažete verige s spreji. Jaz čisto drugače: Pred leti sem kupil "Kettenfett" od Castrola. Mast je v posodi, ki jo segrejem do tekočega stanja na kuhalniku, nekaj časa namakam (očiščeno) verigo, da doseže temperaturo masti. Ko jo potegnem ven nekaj časa visi nad posodo, da odteče odvečna mast. Po nekaj minutah je primerna za montažo. Če izvlečem prehladno verigo, je zalita v mast, ki potem frči okoli. Mast se dobro drži verige (vsaj na mojem tomosu 90 elektronic, ki gre 100 km/h, kadar je dobre volje). Je kdo sprobal zadevo na hitreje vrteči verigi?
mopedfan Objavljeno Maj 21, 2002 Opozori Objavljeno Maj 21, 2002 Sori! Že tako imam neredno prehrano in takrat ko kuham bo to vsaj kaj užitnega in ne veriga.
hotschko Objavljeno Maj 21, 2002 Opozori Objavljeno Maj 21, 2002 quote: Vidim, da vsi mažete verige s spreji. Jaz čisto drugače: Pred leti sem kupil "Kettenfett" od Castrola. Mast je v posodi, ki jo segrejem do tekočega stanja na kuhalniku, nekaj časa namakam (očiščeno) verigo, da doseže temperaturo masti. Ko jo potegnem ven nekaj časa visi nad posodo, da odteče odvečna mast. Po nekaj minutah je primerna za montažo. Če izvlečem prehladno verigo, je zalita v mast, ki potem frči okoli. Mast se dobro drži verige (vsaj na mojem tomosu 90 elektronic, ki gre 100 km/h, kadar je dobre volje). Je kdo sprobal zadevo na hitreje vrteči verigi? Preveč dela. Jaz na mojem elektroniku mazal spljoh nič. hotschko
miki Objavljeno Maj 22, 2002 Opozori Objavljeno Maj 22, 2002 ve kdo mogoce kaksna je razlika med O-ring in XW-ring verigo?
Onim Objavljeno Maj 22, 2002 Opozori Objavljeno Maj 22, 2002 ... razlika je v tem, da so pri O-ringih obročki v profilu okrogli, pri X-ringih pa so obročki v obliki črke X. V praksi to pomeni, da se mazivo na verigi bolje zadržuje v x ring variantah. Primer bom s črkam narisal: IoI ->o-ring, IxI ->x-ring. Kot vidiš (malo karikirano) pokončni črti predstavljata notranji steni verige (stena verige-distančnik), O oz. X pa so gumijasti obročki, ki skrbijo zato, da se mazivo(sprej) čimbolj uspešno zadržuje v komorah, ki jih obročki stisnjeni ob steni ustvarjajo. ... no al negi takega... X-ring verige veljajo za trpežnejše, čeprav dvomim. Je pa res, da se tudi smeti težje nabirajo v medprostori na verigi (komorah)... Lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun}
elektronik Objavljeno Maj 23, 2002 Opozori Objavljeno Maj 23, 2002 quote: "Kettenfett" od Castrola. Mast je v posodi, ki jo segrejem do tekočega stanja ... Preveč dela. hotschko
duhec Objavljeno Maj 24, 2002 Opozori Objavljeno Maj 24, 2002 quote:Glede umazanije na verigah: stari tomosi so imeli to rešeno s pločevinastin zaslonom, MZ-ji z gumijastim. Čudno, da to nihče ne kopira Verjetno bi to zgubilo na estetiki tudi če bi pridobilo na uporabnosti. Jst se spomnem kako je blo fajn pri MZju z "oblečeno" verigo. Nikoli ni blo treba podmazovat, niti po dežju. Stari dobri cajti... LP duhc Once a biker, always a biker!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se