Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pravkar nazaj s poti in ti povem iz lastnih iskušenj. Na pot v Alpe sem odšel z verigo, ki je imela 40kkm, mazana z ojlerjem v dobri veri, da bo zdržala še teh par tisoč km.

Zanimivo, tudi meni se je že parkrat zgodilo, da je veriga z kar nekaj kilometri če čisto dobro zgledala, potem jo je pa v par tisoč kilometrih čisto pobralo in se je raztegnila, kljub istemu vzdrževanju in režimu vožnje.

Objavljeno

hmmm....... in je bila veriga prav napeta z obremenitvijo dveh in prtljage? v tem primeru, ko se vse skupaj malce bolj posede lahko pride do vecje obremenitve clenov, s tem posledicno veriga bolj trpi itd.

osebno pri verigi, ki ima prevozenih preko 45k km, dobro (prekomerno) mazana z mazacem, enkrat ostala suha (pozabil olje doliti) nimam se nobenih tezav. napeta je bila pred tednom 4. v svoji zivljenski dobi.

glede na kolikokrat sem verige med sprej-mazanjem napenjal nekako domnevam, da bo ta set zdrzal se dobrih 30k km.

vsak je odgovoren zase in svojo denarnico.

Objavljeno

hmmm....... in je bila veriga prav napeta z obremenitvijo dveh in prtljage? v tem primeru, ko se vse skupaj malce bolj posede lahko pride do vecje obremenitve clenov, s tem posledicno veriga bolj trpi itd.

osebno pri verigi, ki ima prevozenih preko 45k km, dobro (prekomerno) mazana z mazacem, enkrat ostala suha (pozabil olje doliti) nimam se nobenih tezav. napeta je bila pred tednom 4. v svoji zivljenski dobi.

glede na kolikokrat sem verige med sprej-mazanjem napenjal nekako domnevam, da bo ta set zdrzal se dobrih 30k km.

vsak je odgovoren zase in svojo denarnico.

No sej, hec je v tem da si tud jest upam trditi da bo veriga zdržala še vsaj enkrat toliko če ne še več in če bi se vozil "tu okoli" mi niti na pamet ne bi prišlo da bi jo menjal, ker ko enkrat začne puščati dušo lahko narediš najbrž še 500 ali pa 1000 km da jo menjaš. Če pa te možnosti nimaš in čas omejen in pot splanirano je pa nerodno, da ti takšna stvar pokvari dopust ali pa požre živcev za par mesecev življenja.. Bom pa enkrat ko bo priložnost in ko se mi kilometri poklopijo z dopustom z največjim zanimanjem preizkusil celotno življensko dobo verige z mojim vzdrževanjem(mazanjem) in režimom vožnje. Pa se javim. :yea1:

Objavljeno

Mene pa zanima kolk se vam približno segrejejo veriga in verižniki na cestnem motorju pri hitri vožnji po ovinkih. Recimo 10 min vožnje od 140-200kmh. A se jo lahko prime z roko al ne. Nisem še nikol tega kontroliral, pa me zanima kaj je približno normalno!

Objavljeno

hmmm....... in je bila veriga prav napeta z obremenitvijo dveh in prtljage? v tem primeru, ko se vse skupaj malce bolj posede lahko pride do vecje obremenitve clenov, s tem posledicno veriga bolj trpi itd.

osebno pri verigi, ki ima prevozenih preko 45k km, dobro (prekomerno) mazana z mazacem, enkrat ostala suha (pozabil olje doliti) nimam se nobenih tezav. napeta je bila pred tednom 4. v svoji zivljenski dobi.

glede na kolikokrat sem verige med sprej-mazanjem napenjal nekako domnevam, da bo ta set zdrzal se dobrih 30k km.

vsak je odgovoren zase in svojo denarnico.

Narobe!

Napetost ketne ne sme biti odvisna od obremenitve motorja. Je pač potrebno povečati prednapetost vzmeti. Ne sme se ''malce bolj posesti''! Pokvariš ciklistiko, na daljši poti pa tudi amortizer, ker ga gotovo zabija skupaj. Pa kakšne ležaje v vilici in osi.

Če ne moreš dovolj povečati prednapetost, pač zamenjaj vzmet(ali pa motor, če presežeš dovoljeno obremenitev).

Objavljeno (popravljeno)

Narobe!

Napetost ketne ne sme biti odvisna od obremenitve motorja. Je pač potrebno povečati prednapetost vzmeti. Ne sme se ''malce bolj posesti''! Pokvariš ciklistiko, na daljši poti pa tudi amortizer, ker ga gotovo zabija skupaj. Pa kakšne ležaje v vilici in osi.

Če ne moreš dovolj povečati prednapetost, pač zamenjaj vzmet(ali pa motor, če presežeš dovoljeno obremenitev).

A ti za vsakič ko koga zraven prevažaš povečaš prednapetost? Pa na daljše poti v dvoje je fajn tud na amortizerju kaj druzga še spremenit(ne samo prednapetost)-če seveda maš že kaj za nastavljat.

Popravljeno . Popravil kuntakinte
Objavljeno

Zelo malokrat koga sabo vozim. Če pa bi šel na daljšo pot s sopotnico in prtljago(kot zgoraj nekaj ljudi), potem pa se je na pot vsekakor treba pripravit; preverit olje, ostale tekočine...zategniti vzmet. Reden del priprave pač.

Objavljeno

Mene pa zanima kolk se vam približno segrejejo veriga in verižniki na cestnem motorju pri hitri vožnji po ovinkih. Recimo 10 min vožnje od 140-200kmh. A se jo lahko prime z roko al ne. Nisem še nikol tega kontroliral, pa me zanima kaj je približno normalno!

Parkrat sem med normalno vožnjo potipal verigo, pa je bila samo topla. Mislim da tut pri hitri vožnji nikakor nebi smela postati toliko vroča, da je še prijeti nebi smel, ker potem je nekaj narobe.

Objavljeno

Tudi jaz mislim, da ne sme bit v nobenem primeru tako vroča, da ne bi mogel prijet.. Če fajn tiščiš in je veriga namazana potem je sicer topla, vendar ne vroča..

Objavljeno

Pol pa mislm da je cajt da dam novo gor. Ker sem pršu domov iz morja pa sem si reku da bom kr takoj še toplo namazal, pa pošpricam pa je kr zacvrčal po ketni. Bla je pa normalno napeta. Motor ma 39kkm, sam sem ga kupil s 26kkm in mogoče je še original gor. Tko da bom kr zamenu pa bo.

Objavljeno (popravljeno)

Zelo malokrat koga sabo vozim. Če pa bi šel na daljšo pot s sopotnico in prtljago(kot zgoraj nekaj ljudi), potem pa se je na pot vsekakor treba pripravit; preverit olje, ostale tekočine...zategniti vzmet. Reden del priprave pač.

+zategnt kompresijo in povrat(odvisno od teže) npr na tvojem motorju...če že omenjamo dosledno prilaganjanje vzmetenja :naughty: vožnji v dvoje

Popravljeno . Popravil kuntakinte
Objavljeno

+zategnt kompresijo in povrat(odvisno od teže) npr na tvojem motorju...če že omenjamo dosledno prilaganjanje vzmetenja :naughty: vožnji v dvoje

ha, je treba pogledat, če se vse to da na dotičnem amortizerju... pa tam, kjer ta štelunga nekaj pomeni (ne samo blef)... je potrebno imeti kar nekaj izkušenj, da zadeve 'z dobro štelungo' ne poslabšaš... sej veš, ornk amortizer ima napisano samo privzeto nastavitev... od tam naprej je 'igranje' (kokrkol, testiranje) ustrezne nastavitve za motor/sopotnika/full prtljage kar nekaj dela in pisanja rezultatov/opažanj, analize in popravkov... na, zdej se pa pejt to pred vsako malce drugače obremenjeno vožnjo...

Objavljeno

ha, je treba pogledat, če se vse to da na dotičnem amortizerju... pa tam, kjer ta štelunga nekaj pomeni (ne samo blef)... je potrebno imeti kar nekaj izkušenj, da zadeve 'z dobro štelungo' ne poslabšaš... sej veš, ornk amortizer ima napisano samo privzeto nastavitev... od tam naprej je 'igranje' (kokrkol, testiranje) ustrezne nastavitve za motor/sopotnika/full prtljage kar nekaj dela in pisanja rezultatov/opažanj, analize in popravkov... na, zdej se pa pejt to pred vsako malce drugače obremenjeno vožnjo...

Pri mojem so podane neke smernice v navodilih.

lp

post-10572-059268300 1282029334_thumb.png

Objavljeno

Pri mojem so podane neke smernice v navodilih.

lp

matr, glih ti si se najdu... WP, ohlins pa še kej, ja, pa ktm ma že od moje bivše 620etke izpred 14let full nastavljivo vzmetenje(verjetno je imel že prej)... poglej mao naokrog de nauš sam oranžno gledov pa še nekej... kokrat na teden pa nastavljaš vse skupaj al si najdu nek kompromis tako kot sem ga sam?

Objavljeno

matr, glih ti si se najdu... WP, ohlins pa še kej, ja, pa ktm ma že od moje bivše 620etke izpred 14let full nastavljivo vzmetenje(verjetno je imel že prej)... poglej mao naokrog de nauš sam oranžno gledov pa še nekej... kokrat na teden pa nastavljaš vse skupaj al si najdu nek kompromis tako kot sem ga sam?

še nič ne nastavljam, ker še čakam, da ga dobim v roke... :surrender:

za zdaj lahko samo navodila berem in slikice gledam... :blush:

in jaz sem dal samo primer napotkov... nič več nič manj.. :yes:

lp

Objavljeno

Narobe!

Napetost ketne ne sme biti odvisna od obremenitve motorja. Je pač potrebno povečati prednapetost vzmeti. Ne sme se ''malce bolj posesti''! Pokvariš ciklistiko, na daljši poti pa tudi amortizer, ker ga gotovo zabija skupaj. Pa kakšne ležaje v vilici in osi.

Če ne moreš dovolj povečati prednapetost, pač zamenjaj vzmet(ali pa motor, če presežeš dovoljeno obremenitev).

majster, kaj sem napisal narobe, da te je tako razpocilo?

vse kar si napisal je meni jasno (in BTW tudi postopam podobno kot si napisal).

morda bo v bodoce bolj jasno zakaj lahko veriga in verizniki "crknejo" na daljsi poti, tudi ce je mazana in "vzdrzevana".

+zategnt kompresijo in povrat(odvisno od teže) npr na tvojem motorju...če že omenjamo dosledno prilaganjanje vzmetenja :naughty: vožnji v dvoje

ha, je treba pogledat, če se vse to da na dotičnem amortizerju... pa tam, kjer ta štelunga nekaj pomeni (ne samo blef)... je potrebno imeti kar nekaj izkušenj, da zadeve 'z dobro štelungo' ne poslabšaš... sej veš, ornk amortizer ima napisano samo privzeto nastavitev... od tam naprej je 'igranje' (kokrkol, testiranje) ustrezne nastavitve za motor/sopotnika/full prtljage kar nekaj dela in pisanja rezultatov/opažanj, analize in popravkov... na, zdej se pa pejt to pred vsako malce drugače obremenjeno vožnjo...

vse je res.

vendar......... neko okvirno nastavitev se da nastaviti, potem se samo se "malo" igrackas in slatas po vzmetenju (:P :naughty:).

Objavljeno

Različna prestavna razmerja s spremembo zob verižnika se kar prakticira, za takšne in drugačne namene, tako da to ni nikakršen bav bav.

Drugače pa dobite najcenejše DID verižne sete in zavorne ploščice tule DID VERIŽNI SETI

To je bla stara pesem, jaz sem za D.I.D -ov set za svojega Kawasakija 636 dobil TUKAJ za pičlih 170€ s tem da zraven dobiš majhen sprej za verigo, japonske zobnike (SUNSTAR) termično obdelane, pripomoček za spenjanje verige in nalepko D.I.D. in drugi dan po tem ka sem jim mail poslal. Zasledil sem da nekateri dobavitelji vlečejo sete iz Avstrije in Nemčije in niso kaj primerljivi Italijanskim (preverjeno!!!) zato imajo tudi nekateri čez D.I.D -ove sete kaj za povedat.

Objavljeno

Nobene veze nima iz kje je bil set dobavljen pa naj bo iz Avstrije, Nemčije, Filipinov ali Italije. Edini verodostojen podatek je oznaka verige (natezna trdnost) in kvaliteta verižnikov. ZA Kitajske sicer prvič slišim ampak v glavnem se uporabljajo verižniki Sunstar ali JT. Kvalitetni verižniki so narejeni iz ogljikovega jekla in površinsko kaljeni. To je pa več ali manj vsa znanost.

Objavljeno (popravljeno)

Živjo,

mene pa samo zanima, če kdo ve, se da v Slo oz. bližnji okolici kje dobit barvne verige (ketne)?

.... takele kot je tale npr..

Popravljeno . Popravil Gizmo_
Objavljeno

gericke, graz, najbrz tudi louis.

pa se v parih stacunah v grazu sem jih ze videl.

Objavljeno

Pozdrav. Imam Kawasaki KLE 500 z 20.000 km in veriga je že kar ne enakomerno raztegnjena. Imam že novo za drugo sezono. Zanima me, če je takšna veriga lahko vzrok za zvok (drgnenje), ki je podoben zvoku, ko kolo (guma) drgne ob nekaj? In še to. Ali ima zadnji zobnik lahko malo "lufta"? Vsi vijaki so zategnjeni in še vedno se z roko občuti, da se rahlo premika. LP

Objavljeno

In še to. Ali ima zadnji zobnik lahko malo "lufta"? Vsi vijaki so zategnjeni in še vedno se z roko občuti, da se rahlo premika. LP

Kako se premika? Zadaj za verižnikom je gumijasta sklopka, kio je vpeta v feltno in se je ne vidi. Tako da če se premika malo naprej nazaj ne bi smel bit problema, drugač pa menjat gumijasto sklopko.

Objavljeno

Kako se premika? Zadaj za verižnikom je gumijasta sklopka, kio je vpeta v feltno in se je ne vidi. Tako da če se premika malo naprej nazaj ne bi smel bit problema, drugač pa menjat gumijasto sklopko.

Ja malo naprej in malo nazaj... Ampak še vedno ne vem od kje tko glasno pride...

Objavljeno

Mogoče kdo ve kje se da kupit sprednji zobnik s 15 zobmi?

Hvala!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!