danci1973 Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Trenirat je treba - in to z bicikli (je precej ceneje). Tukaj lahko pogledate tipa, ki je vozil motore komaj dva meseca, ko je bilo to posneto. Je pa prej počel vse živo z bicikli - kar si lahko pogledate tukaj. D.
Megajver Objavljeno Avgust 11, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Svaka čast modelu! Tip resno obvlada! :worship:
Guest zkuna Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Za vožnjo po zadnji kupiš RSVmille, pa bo takoj vse jasno ...
NejcZ Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Mah z kolesom se tud js peljem po sprednji, sicer čist mal, pa dobr.. po zadnji pa.. kolkr dolgo hočeš :) po hribu navzdol, navzgor, kak češ :) Motor je čist druga stvar..
simonsi Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Tolk sem naspidiran od branja, da bi šel kar takoj probavat če ne bi bilo dežja. :rolleyes:
KeC Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Lenobe lene. KLIK KLONK!!!!! :evilgrin:
zupijano Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 mogoče kateri majster ve,na kakšen način pa bi se dalo po zadnjem z aprilio rs 125? LP
Aless Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 bolj težko vsaj meni je primanjkovalo moči ko sem jo mel...je pa šlo po prvem
Pervy Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 mogoče kateri majster ve,na kakšen način pa bi se dalo po zadnjem z aprilio rs 125? LP zelo preprosto - imeti moreš odlično ravnotežje in občutek, enako kot če se po zadnjem voziš z kolesom. če pa znaš po zadnjem samo z močjo motorja pa težko pa preden me kdo napade - tudi sam ne znam ker me ta "disciplina" motorizma ni nikoli zanimala ampak videl sem pa dosti tipov, ki so se z mopedi odlično vozili po zadnjem tako da mora z rs 125 tudi it.
zupijano Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 zelo preprosto - imeti moreš odlično ravnotežje in občutek, enako kot če se po zadnjem voziš z kolesom. če pa znaš po zadnjem samo z močjo motorja pa težko pa preden me kdo napade - tudi sam ne znam ker me ta "disciplina" motorizma ni nikoli zanimala ampak videl sem pa dosti tipov, ki so se z mopedi odlično vozili po zadnjem tako da mora z rs 125 tudi it. okej,hvala bom probau
Aless Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 zgleda da gre meni je ni nikoli ratalo dvignit do te mere da bi sploh lahko začel lovit ravnotezje... med drugim pa to lani z R1 ni blo problema...še v 4i je šla komot po zadnem zupijano 1
macak333 Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 mogoče kateri majster ve,na kakšen način pa bi se dalo po zadnjem z aprilio rs 125? LP Eh veš da gre. Jaz sem na prvi, ko sem imel še RAVE, komot dvignil. Sicer nisem nikoli znal furat kot ta na posnetku, samo nekaj metrov je pa šla. Drgač pa tam pri 6k rpm sem jo zmeri dvignil, če ti kej pomaga . Bi se pa tudi sam naučil vozit po zadnjem, sam kaj ko sem tak skeptik .
zupijano Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Eh veš da gre. Jaz sem na prvi, ko sem imel še RAVE, komot dvignil. Sicer nisem nikoli znal furat kot ta na posnetku, samo nekaj metrov je pa šla. Drgač pa tam pri 6k rpm sem jo zmeri dvignil, če ti kej pomaga . Bi se pa tudi sam naučil vozit po zadnjem, sam kaj ko sem tak skeptik . hehe,ja tm nekje 6k rpm se najbol zavrti
GoUpC Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Tale na posnetku, ga dvigne s sklopko. Zame je to še najlažji način, za 125ke pa skorajda edini
Aless Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 mene pa zdaj spet proti drsna sklopka ovira pri takem dejanju...lani pa je tak ni blo treba
kewo Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Tale na posnetku, ga dvigne s sklopko. Zame je to še najlažji način, za 125ke pa skorajda edini Maš prov, brez sklopke se ne da. :grrr Jst sm se z yzf-r125 neki časa po zadnjem v stoje vozu (dokler nism prov grdo padu), sm pa motor prov povleku v luft + kuplenga pa do konca gas. Tolk da z rs-ko nism več probavu, se pa da sigurno in je še veliko lažje ker ma šenkrat več konjev od yamahinih 15. .) Zdej ko je pa 600 v garaži gre pa samo z gasom
LooLekSLO Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Osnovo ste najbrž že vsi imeli od kolesa?
kewo Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Osnovo ste najbrž že vsi imeli od kolesa? Kašno osnovo? Jst sm se s kolesam lohk pelu po zadnjem neomejen dovg. Pa mi ni nič pomagal pri vožnjo po zadnjem z motorjam. Čist druga pesem, morš le uzignt eno maso ne pa tiste 2kg železa. .)
GoUpC Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Osnovo ste najbrž že vsi imeli od kolesa? Osnova je pač, držanje motorja/kolesa v vagi. To se da dobr naučit na kolesu ja. Dviganje je pa druga zadeva .Npr. R6-ke sploh od 2006 letnika naprej se zelo nerade dvignejo samo z gasom. Nad 15k obratov čutiš, da je kolo v zraku ampak nikoli ti ga ne dvigne do vage. Treba je al mal potegnt al pa že v štartu frcnt sklopko da te dvigne. R1 je pa itak wheelie machine in gre lepo z gasom do vage tudi v drugi in tretji. Za učit bi pa js izbral en 60konjski supermoto, ker se da vozi po zadnjem tudi z manjšo hitrostjo in z lahkoto
macak333 Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Osnova je pač, držanje motorja/kolesa v vagi. To se da dobr naučit na kolesu ja. Dviganje je pa druga zadeva .Npr. R6-ke sploh od 2006 letnika naprej se zelo nerade dvignejo samo z gasom. Nad 15k obratov čutiš, da je kolo v zraku ampak nikoli ti ga ne dvigne do vage. Treba je al mal potegnt al pa že v štartu frcnt sklopko da te dvigne. R1 je pa itak wheelie machine in gre lepo z gasom do vage tudi v drugi in tretji. Za učit bi pa js izbral en 60konjski supermoto, ker se da vozi po zadnjem tudi z manjšo hitrostjo in z lahkoto Zarad tega pa jo imajo čifoti tok radi . Eh kolo se že da dvignt na zadnjo, pa držat ka tudi ni tok težko, pač vaja dela mojstra. Motor pa čist druga pesem, ker moraš dražati ravnotežje z roko in ne z "pedaljenjem" . yan 1
GoUpC Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Zarad tega pa jo imajo čifoti tok radi . Pa zato k poznajo samo 2 modela motorja R1 pa Ninja Poj pa bele čarape pa pederušo gor pa gasa po Dunajski Kor13, bentley, yan in 3 others 6
macak333 Objavljeno Junij 18, 2011 Opozori Objavljeno Junij 18, 2011 Pa zato k poznajo samo 2 modela motorja R1 pa Ninja Poj pa bele čarape pa pederušo gor pa gasa po Dunajski Hahahaha, o fak. "bele čarape" . Kor13 in iom 2
pevecm Objavljeno Junij 19, 2011 Opozori Objavljeno Junij 19, 2011 Maš prov, brez sklopke se ne da. :grrr Jst sm se z yzf-r125 neki časa po zadnjem v stoje vozu (dokler nism prov grdo padu), sm pa motor prov povleku v luft + kuplenga pa do konca gas. Tolk da z rs-ko nism več probavu, se pa da sigurno in je še veliko lažje ker ma šenkrat več konjev od yamahinih 15. .) Zdej ko je pa 600 v garaži gre pa samo z gasom Moja Husqvarna gre u luft tudi brez kuplenge. V 1. prestavi lepo počasi pelješ in imaš obrate nekje na 8000 obratov, potem pa gas do konca in dvigne. Motor je pa samo odblokiran.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se