Skoči na vsebino

Vožnja po zadnjem kolesu


Megajver

Priporočene objave

Kašno osnovo? Jst sm se s kolesam lohk pelu po zadnjem neomejen dovg. Pa mi ni nič pomagal pri vožnjo po zadnjem z motorjam. Čist druga pesem, morš le uzignt eno maso ne pa tiste 2kg železa. .)

s pony expres pred 15-ti leti je šlo lažje, bi vsaj jz bi rekel isto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja Husqvarna gre u luft tudi brez kuplenge. V 1. prestavi lepo počasi pelješ in imaš obrate nekje na 8000 obratov, potem pa gas do konca in dvigne. Motor je pa samo odblokiran.

Ej mi se zgovarjamo o motorjih, ne motorkah :P hec hec. Ja supermoto, pa zadej 50 zobnik, to vrjamem ja. Sam debata je bla bol tko za cestake pomojm .)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am kako r1 pa imaš to, quad turbo?

2007 z akrapovicema in -1 +2 in ja kamod mu je sla v 4 na zadnjo.Pri circa 220km/h bi rekel,glede na to kolk sem se peljal za njim.zal pa nimam

nobenega posnetka s kaksne skupne voznje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na števec glih takrat ni cajta gledat...drugač pa tak kot je reko, spredaj 1 manj, vzadaj 2 zoba več :D ...samo je to početje vlko lepše in varnejše če maš v 3 brzini :P

pa nimam je več...lansko sezono sem jo mel,....letos pa spet pogrešam vožnjo po zadnem :(

Popravljeno . Popravil Aless
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na števec glih takrat ni cajta gledat...

pa nimam je več...lansko sezono sem jo mel,....letos pa spet pogrešam vožnjo po zadnem :(

vcasih ze ;)

Zato se letos se nisva kam peljala?Saj se jz tud ne bom,da ne bos jokal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To dostikrat naredim, ni pa mi v noben poseben užitek.

Sem pa 2x (da se spomnim) naredil dve orng 'vage' tam 130 km/h...Prva, druga.

Motor zx6r '98, prvič ravnina od 'the ovinka' navzgor, drugič pa v Črnomlju al Metliki-nevem, kjer gre ravnina mim kafiča. In se je en s ktm vozu gor pa dol po zadnjem, pol sm se pa opogumu, pa prva, sklopka, na 14k in v drugo, pa vaga :)

Kolega pa je pri tem početju priletel v avto in uničil motor (cbr600f) in se poškodoval.

Raje sem na vagi v ovinku kot po zadnjem kolesu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jutr grem na morje če ne bo deža...

am, boma zamenjala malo mopije pa bo :D da boš videl kak gre 10ka po zadnem še iz druge perspektive :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2007 z akrapovicema in -1 +2 in ja kamod mu je sla v 4 na zadnjo.Pri circa 220km/h bi rekel,glede na to kolk sem se peljal za njim.zal pa nimam

nobenega posnetka s kaksne skupne voznje

to je drugo, sem mislil bolj serijsko pa to. no, desetka pa tut ni sam za do trgovine, a ne :whistle:

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

sam da se kermu ne bo kaj spodneslo, kolega je zarad tega končal svojo kariero

pa je obvladal, sem se dost prevozil z njim
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

voziš v 1 prestavi in moreš čutit na katerih obratih ima motor največ moči ( varira od motorja do motorja in kubkih seveda ), če je dovol močn motor lahko narediš "power wheelie " pač sam rukneš po gasu in motor bi se mogu sam dvignit, za bol švoh motorje in bol kontroliran "wheelie" pa je uporaba sklopke nujna. voziš kot zgoraj rečeno do obratov kje ima motor največ moči in sukneš po sklopki, motor bi se mogu instatno dvignit pri tem je treba pazit količino plina kok se odpira in enkrat k je motor v luftu pa enakomerno gas držat brez nobenga "drkanja" po gasu, ko se obrati višajo do rdečega polja ter ko je motor na vagi se šalta seveda brez sklopke. Za vse to počet moreš imet zlo dost filinga za gas ter bit prepričat v motor in samega sebe kajti prostor za napak ni! Če se že grete tole, je najbolše trenirat na kaki zapuščeni ravni cesti ali še najbolje na kakem velkem parkingu k je seveda prazen. Svetujem da začnete prvo vozit v prvi do obratov kje ima motor največ navora " moči "da počasi in dobite sploh občutek kjer lahko rukente po gasu oz. po sklopki, ko se navadite tega pa začnite delat " power wheelie" se pravi pridete do tistih obratov in ruknete po gasu če tudi se malo motor dvigne ste že dosti naredili enkrat k vam pride to v kri, prešaltajte na sklopko in tle bote zlo previdni, za začetek priporočam da držite ročico od plina malo odprto tak da vas ne bo močno ruknilo na zadnjo in to je to, vaja dela mojstra.

Tako sem se jst naučil.

Lp in pazite nase!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ne na cesti se učit, prosim.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čemu koristi vožnja po zadnjem? Sej ne rečem, da ga ne spravim nehote kdaj pa kdaj z gasom na zadnjega ampak koristi od tega ni pa nobene, le možnost, da se ti kaj naredi se zlo poveča.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čemu koristi vožnja po zadnjem? Sej ne rečem, da ga ne spravim nehote kdaj pa kdaj z gasom na zadnjega ampak koristi od tega ni pa nobene, le možnost, da se ti kaj naredi se zlo poveča.

Šmekanju čez center, se razume :D.

Ja fajn je ane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi svetujete začetniku naj dela power wheelie-je? Mislim da je to dost nevarno za začet se po zadnji penzat. Vsi vemo kaj se ponavadi zgodi, ko te sunkovito vzdigne na zadnjo. Namesto da bi gas odpusti, ga stem še dokonca iztisneš = padec na zadnjo plat. Sam sem na 600rr začel z sklopko, kjer imaš več kontrole. Tako ne potrebuješ iskat najvišjega navora. Na supermotu je zadeva pomoje še dost enostavnejša. Motor te večino časa nagovarja k temu da ga po zadnjem pelješ ;) Supermoto ima vsaj v prvih dveh oz treh prestavah več kot dovol navora za power wheelie! Ostale brzine pa s sklopko ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi svetujete začetniku naj dela power wheelie-je? Mislim da je to dost nevarno za začet se po zadnji penzat. Vsi vemo kaj se ponavadi zgodi, ko te sunkovito vzdigne na zadnjo. Namesto da bi gas odpusti, ga stem še dokonca iztisneš = padec na zadnjo plat. Sam sem na 600rr začel z sklopko, kjer imaš več kontrole. Tako ne potrebuješ iskat najvišjega navora. Na supermotu je zadeva pomoje še dost enostavnejša. Motor te večino časa nagovarja k temu da ga po zadnjem pelješ ;) Supermoto ima vsaj v prvih dveh oz treh prestavah več kot dovol navora za power wheelie! Ostale brzine pa s sklopko ;)

Meni osebno pa se zdi, da s sklopko nimam skoraj nobene kontrole. Mi je power wheelie dost lažje naredit in kontrolirat - je pa res, da so moji wheelie-ji daleč od 'vage' in trajajo le, dokler nese 1. prestava... ;)

Čemu koristi vožnja po zadnjem? Sej ne rečem, da ga ne spravim nehote kdaj pa kdaj z gasom na zadnjega ampak koristi od tega ni pa nobene, le možnost, da se ti kaj naredi se zlo poveča.

In čemu koristi vožnja npr. na Golico ali Kačje Ride ali ______________________ (vstavi svojo priljubljeno 'popoldansko' furo)? No, vožnja po zadnjem ima podobno 'korist'.

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čemu koristi vožnja po zadnjem? Sej ne rečem, da ga ne spravim nehote kdaj pa kdaj z gasom na zadnjega ampak koristi od tega ni pa nobene, le možnost, da se ti kaj naredi se zlo poveča.

Vsak uživa v malo drugačnem stilu vožnje. Enim se pač sede vozit po zadnjem kolesu, drugim hitro, tretjim po polžje, itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In čemu koristi vožnja npr. na Golico ali Kačje Ride ali ______________________ (vstavi svojo priljubljeno 'popoldansko' furo)? No, vožnja po zadnjem ima podobno 'korist'.

D.

Verjetno, če ne bi delal v ustanovi, kjer se krpajo taki ljudje ne bi pisal teh zadev. Je že tko, da prevelikokrat slišim piskanje kakšnih aparatov. Zdej, če je isto vožnja po zadnjem ali pa vožnja čez ride potem so vsi motoristi divjaki. Moje osebno mnenje je, da niso, tisti ki se vozijo po zadnjem pa definitivno so.

Vsak uživa v malo drugačnem stilu vožnje. Enim se pač sede vozit po zadnjem kolesu, drugim hitro, tretjim po polžje, itd.

Uživati je potrebno, življenje prehitro mine, vendar z glavo, kajti tudi ta je samo ena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bikez , mislim da z pisanjem takih "besedil" ne boš nobenga rešu, sprijazni se z dejstvom da ljudi počnemo tisto kar nam je všeč in mislimo da je tko prav, ampak ni nič narobe če poveš svoje mišljenje.. sej veš kako je sam. Drugače če smo pri tem tudi alkohol škoduje in ne koristi nobenmu isto velja za cigarete..... pa smo tam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je pa ful fajn gas šponat pa motor poskušat obdržat na obeh kolesih ali pa da ne drifta preveč :) no, na vago ne znam, pač kolikor gas vleče, pred blokado ga pa dol spustim, ker drugače ga zabije v tla, če pride do blokade :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne želim moralizirat, ampak čemu vožnja po zadnjem? Frajersko? Phja, minili so ti časi, ko so se punce "leple" na vožnjo po zadnjem kolesu z APNkami, Specijalkami, da o Tomos BT50 sploh ne govorim. :OK:

Osebno se mi ne zdi pametno, da se na javni površini izziva usodo in se vozi po zadnjem kolesu.

Marsikdo bo rekel: meni se še nič ni zgodilo! Hvala bogu da ne, ampak nesreča nikoli ne počiva. Že tako "nedolžna" vožnja po zadnjem te lahko pripelje, da končaš svoj padec pod kakšnimi kolesi avtomobila, da ne omenjam tovornjaka. Zato pa, če se že morate, potem se spravite na kakšna zapuščena parkirišča ali kaj podobnega. Pa srečno!

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne želim moralizirat, ampak čemu vožnja po zadnjem? Frajersko? Phja, minili so ti časi, ko so se punce "leple" na vožnjo po zadnjem kolesu z APNkami, Specijalkami, da o Tomos BT50 sploh ne govorim. :OK:

Motorji so dandanes dovolj močni, da se ti kak 'wheelie' tudi zgodi. In verjetno je bolje, če takrat to že poznaš in ne zaženeš panike...

No, pa frajersko je tud. :whistle:

Osebno se mi ne zdi pametno, da se na javni površini izziva usodo in se vozi po zadnjem kolesu.

Če z javno površino misliš na cesto, se tudi meni ne zdi pametno...

Zdej, če je isto vožnja po zadnjem ali pa vožnja čez ride potem so vsi motoristi divjaki. Moje osebno mnenje je, da niso, tisti ki se vozijo po zadnjem pa definitivno so.

Seveda ni isto, korist pa je približno enaka...

Smo pa v očeh velike večine ne-motoristov vsi motoristi divjaki.

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ni isto, korist pa je približno enaka...

Filozofirava lahko celo noč. Zdej kaj je koristno in kaj ne je relativno.

Za enega je npr. koristno, če si tašča polomi protezo, za drugega spet ne, tak da ...

Smo pa v očeh velike večine ne-motoristov vsi motoristi divjaki.

D.

Zaradi parih bebcev :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!