Skoči na vsebino

Smerokazi, LED smerniki, avtomati...


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Da kr na hitro vprašam. Na svojmo KTMu (2005 lc4 640 sm) sm menjo navadne z led žmigavci in mi, ko jih uklopim (naprimer levo) spredni in zadni svetita, namesto da bi utripala.
Sem bral temo pa nism dobo točnega odgovora, zato me zanima keri rele bi bil pravi za mene, kaj moram gledat itd.

LP, antištromar :D

Popravljeno . Popravil Noiser69
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Alora!

 

Iščem LED smerokaze

čim manše

okrogle oblike.

 

Louis in Polo motorad sem že pregledal.

 

Če ima kdo kako dober link se priporočam.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

lp,

 

 

iz tujine ( EU ) sem nabavil te univerzalne smernike, ki imajo sicer E oznako, vendar se pri homologaciji zahteva še TÜV certifikat. Pisal sem prodajalcu, vendar zatrjuje, da je dovolj E oznaka, očitno ne pozna naše zakonodaje in se mu ne da dopovedat, da potrebujem še posebej TÜV certifikat. Ali je kdo nabavil te žmigavce in ima ta certifikat oz. kje bi se ga dalo dobiti ?

 

dsc0691.jpg

Objavljeno

Prodajalec ima prav samo ti živiš v banana republiki kjer hočejo pokasirat 35€ zato da ugotovijo da je stvar primerna za evropski trg čeprav je to že ugotovljeno :D

 

Nikjer v tujini ni potreben tuv ;) 

Objavljeno

@GeeSXer

 

ja, hvala, sicer bolj natančno namestitev predpisuje predpis TSV-308-02, kjer je pomembno tudi, kolko so lahko zadnji blinkerji oddaljeni od zadnje skrajne točke motorja. Nisem pa vedel, katere oznake so lahko za spredaj in zadaj. Potem namestitev štirih enakih ne pride v poštev, ali je potrebno za zadaj posebej delat homologacijo ?  Mogoče preveč kompliciram s tem, ampak hudič je, ko ti na enem pregledu dajo vse skozi, naslednje leto ti pa drugi komplicirajo...Najbolj jim zamašiš usta, če imaš vse po "regelcih"...

Objavljeno

ja zakaj si pa nabavil te? orginalni niso ok? Če so kolikor toliko podobni orginalnim in niso premajhni ali pa svetijo premočno/preslabo, se nimaš kaj za bat.

Objavljeno

Nabavil, ker so mi všeč bolj kot originalni. Gre za več stilskih sprememb na motorju. Kot sem rekel, rad bi, da se zadeva uredi objektivno, ne subjektivno. In zato nabiram papirje. :huh:

Objavljeno

glede na res blesav zakon, da je potrebno že homologirane dele vpisovat na nek kartonček in za to mastno pokasirat, ti razn da nekako prideš do original tuv proizvajalca smernikov ostane samo še photoshop! tej tvoji so zelo podobni enim od baracude in najboljš da poprosiš v kmc-ju, če ti lahko oni dajo en certifikat pa se pol malo poigraš. oz. si rečeš k**** ne bom jih vpisal v kartonček. 

 

s temi "predelavami", čeprav ne vem kaka predelava je, če spremeniš obliko smernika, so itak pri nas sami križi in težava, predvsem pa popolnoma neupravičeni stroški. ker plačat 35€ zato, da en samo prepiše številke iz enga papirja na druzga je popolna bedarija. itak pr nas, lahko homologiraš magar kravje rogove za balanco, če vgraviraš E številko in sproduciraš primern tuv! 

Objavljeno

ne vem če je tako enostavno.  sem homologiral že par zadev, npr. nazadnje lansko sezono izpuh in medtem ko sem oddal "prijavo" za pregled  je na internetu preveril če ta izpuh res obstaja, če štimajo številke...itd.. 

Objavljeno

Ja, ena od možnosti je, da pri domači firmi nabavim še en par za katerega mi morajo "zrihtat" papirje, jih skopiram in pol oboje prodam naprej....

Objavljeno

ne vem če je tako enostavno.  sem homologiral že par zadev, npr. nazadnje lansko sezono izpuh in medtem ko sem oddal "prijavo" za pregled  je na internetu preveril če ta izpuh res obstaja, če štimajo številke...itd.. 

uno z rogovi je mal karikirano :D sicer glede na to, da so po državi že na tehničnih pregledih velike razlike, mogoče bi kje šlo tudi čez :P. meni je do zdej samo številke pregledu pa posliku. 

 

Ja, ena od možnosti je, da pri domači firmi nabavim še en par za katerega mi morajo "zrihtat" papirje, jih skopiram in pol oboje prodam naprej....

v kmc-ju dobiš z vsemi potrebnimi papirji.

Objavljeno

ja, samo moram nabavit točno take oz, da imajo odtisnjen enak E in številke, ki so zraven, no še zmeri bi raje, da dam komu za pivo in mi posodi TÜV za tega, ki sem ga zgoraj pripel... :beer2:

Objavljeno

Vidim da imate precej debat okoli menjav smernikov in homologacije.. Ali dejansko to sploh kdo kdaj gleda na tehnicnem, meni se niso nikoli na nobenem motorju, niti se nisem slisal, da komu bi od tistih, ki jih poznam. Samo zaradi papirja?

Objavljeno

No, pri meni je stvar v tem, da sem preuredil kar nekaj stvari na motorju, pravzaprav sem mu kar predelal izgled in obliko in me samo na tehničnem ne bi spustili skozi. Nov zadnji blatnik, nosilec tablice, smerniki spredaj - zadaj, zavorna luč, osvetlitev tablice, sedež, krmilo...Zdaj je to malo drugače, pogleda v prometno tip motorja, gre na net in si pogleda kako zgleda original, predvsem, če je starejši letnik....in moj je očitno različen od originala...potem se pa začnejo vprašanja o tem in onem delu na motorju... :eek:

Objavljeno

Ali je že kdo nabavil kje kakšno zadnjo luč in blinkerje in je dobil zraven TUV certifikat, rad bi vedel za kakšno trgovino, ki to dejansko priloži zraven.

Hvala za info.

Objavljeno

Nisem vedel da si toliko predelal, to je seveda povsem druga zgodba. Sem mislil, da se gre samo za smernike, zato sem spraševal zakaj bi se sploh bavil s homologacijo za smernike, če nimaš kakšnega ekstra motorja. Za certifikat pa žal ne morem pomagat.

Objavljeno

No, pri meni je stvar v tem, da sem preuredil kar nekaj stvari na motorju, pravzaprav sem mu kar predelal izgled in obliko in me samo na tehničnem ne bi spustili skozi. Nov zadnji blatnik, nosilec tablice, smerniki spredaj - zadaj, zavorna luč, osvetlitev tablice, sedež, krmilo...Zdaj je to malo drugače, pogleda v prometno tip motorja, gre na net in si pogleda kako zgleda original, predvsem, če je starejši letnik....in moj je očitno različen od originala...potem se pa začnejo vprašanja o tem in onem delu na motorju... :eek:

 

 

Pomoje ni take krize kar se tehničnih tiče, vsaj jaz nisem imel nekih težav. Bol problem je z kakim policajem, če te pošlje ne izrednega tehničnega... aja pa ne hidit na LPP :)

Drugač pa razumem. Je bolš met stvari homologirane pa si miren.

Objavljeno

Pomoje ni take krize kar se tehničnih tiče, vsaj jaz nisem imel nekih težav. Bol problem je z kakim policajem, če te pošlje ne izrednega tehničnega... aja pa ne hidit na LPP :)

Drugač pa razumem. Je bolš met stvari homologirane pa si miren.

 

75. člen

(ukrepi v cestnem nadzoru in pri opravljanju del)

(1) Inšpektor ali policist lahko pri opravljanju svojih nalog izloči iz prometa ali prepove uporabo pri opravljanju del vozilu:

1. ki ni tehnično brezhibno;

2. ki je tako poškodovano v prometni nesreči, da ni sposobno za varno udeležbo v cestnem prometu;

3. katerega skladnost s predpisanimi zahtevami ni bila ugotovljena v skladu s tem zakonom in predpisi, izdanimi na njegovi podlagi;

4. ki ne izpolnjuje posebnih tehničnih zahtev za namen, za katerega se uporablja;

5. ki je predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi;

6. pri katerem vgrajeni deli niso homologirani za to vozilo, čeprav bi morali biti;

...

(3) Inšpektor ali policist odredi izredni tehnični pregled vozila in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

1. vozilo ni tehnično brezhibno zaradi napak na podvozju ali na napravah za upravljanje ali zaviranje ali na napravah za povezovanje vlečnega in priklopnega vozila;

2. ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij onesnaževal in hrupa, ali

3. je tako poškodovano, da ni sposobno za varno udeležbo v cestnem prometu, razen v primerih iz 1. točke četrtega odstavka tega člena.

(4) Inšpektor ali policist odredi, da mora vozilo v tehnično službo za posamično odobritev in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

1. ima vozilo huje poškodovano podvozje ali naprave za upravljanje ali zaviranje;

2. je vozilo predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi, ali

3. vgrajeni deli niso homologirani za to vozilo, čeprav bi morali biti.

...

Objavljeno

o tem vam skoz govorim :jezik: ... glej zgoraj

 

:krneki:

Objavljeno

Pri meni sploh ni debate, da je treba zadeve homologirat in to brez photoshopa....Problem je dobiti TÜV certifikat za moto artikle, ki imajo E-oznako, ker vsem na svetu okoli Slovenije ni potrebno tega papirja predložiti v postopku vpisa v homologacijski kartonček, kljub temu, da je označen z E znakom in številko. Jaz zdaj iščem nek iskalnik, ki bi mi izvrgel, komu vse je bil izdan TÜV certifikat za odtisnjeno E11 50R-000101  ST-8099 oznako... in se potem povežem z njim, trgovino, proizvajalcem, ni važno.  Sprašujem pa, če je tu gor že kdo vpisoval v homologacijski kartonček svetila, blinkerje ali stop luč in kje je pridobil TÜV certifikat ?

Objavljeno

Ja zadevo se lahko homologira. Tako kot izpuh. Če imaš potreben certfikat v katerem je naveden tvoj tip motornega kolesa. Kar je pa skoraj nemogoče dobit, ker je to pač spet ena od Slovenskih posebnosti.

 

Boš malo tvegal ali se boš pa vozil nepredelan :)

Objavljeno

Ja zadevo se lahko homologira. Tako kot izpuh. Če imaš potreben certfikat v katerem je naveden tvoj tip motornega kolesa. Kar je pa skoraj nemogoče dobit, ker je to pač spet ena od Slovenskih posebnosti.

 

Boš malo tvegal ali se boš pa vozil nepredelan :)

A to, o tipu motornega kolesa na Potrdilu o skladnosti za svetila E11, velja tud za svetlobna telesa ?  Ne razumem, zakaj bi bil en žmigavec bolj primeren ( razen, da mu bolj paše ) za en motor, za drugega pa ne ? A to velja samo za dele, kot so izpuh, krmilo, kolesa, ki vplivajo na vozne lastnosti in vplive motorja ? Tudi ogledalo je lahko univerzalno, a more bit točno za določen tip motorja ?, Ker če je to tko, potem na tem mestu dajem pobudo za spremembo teh kre.....ih predpisov.... :devil:

Objavljeno

Razen, če so v zadnjih letih kaj spremenili... Jaz sem imel pred leti probleme z tem, ko sem hotel homologirat neko predelavo. Na koncu sem obupal in nisem homologiral nič.

Najbolje, da pokličeš na LPP, RTI, AvtoKrka, Interservice itd., ker se tud pravila med posameznimi tehničnimi razlikujejo  :rolleyes: ...skratka na tem področju vlada kaos.

Objavljeno (popravljeno)

za žmigovce prav gotovo ni potrebno, da je na certifikatu naveden tip motorja. 

 

certifikat bi moral dobiti pri trgovcu, oz. proizvajalcu. če vidiš, da to ni mogoče, poskusi kupljeno vrnit in kupi žmigovce, luči pri nas, kjer dobiš tudi ustrezne papirje zravn. 

 

sicer bi pa lahko na tem našem balkanu tudi tole veljalo, če se že imamo za tako zelo pro evropske!

 

At at a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!