Skoči na vsebino

Smerokazi, LED smerniki, avtomati...


Priporočene objave

Objavljeno

Jaz sem takrat v Louisu kupil smernike pa še nekaj druge krame - brez certifikatov. Naknadno sem jim pisal za certifikate, ki so mi jih poslali po pošti. Ampak niti na RTI niti na LPP niso bili zadovoljni z njimi, ker pač niso imeli vpisanih tipov vozil. Kar je logično, glede na to, da so univerzalni deli. Je pa bilo to pred kakimi 4 leti, tako da se je verjetno kaj spremenilo. upam da se je :)

 

Over&out...jebeš homologacije grem v garažo :)

Objavljeno

Seveda,  moto združenja v Sloveniji se raje ukvarjajo z blagoslovi, kot pa s temi vprašanji! 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zanima me katere smernike ste namontirali (LED)

 

Poskusil sem že 3 vrste ter še vedno se zelo zelo ubogo vidijo v dnevni svetlobi.

 

Hvala

Objavljeno

Ali je že kdo nabavil kje kakšno zadnjo luč in blinkerje in je dobil zraven TUV certifikat, rad bi vedel za kakšno trgovino, ki to dejansko priloži zraven.

Hvala za info.

 

Samo sporočam: Moto trgovina iz Velenja.

 

lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo,

 

Zjutraj so mi odpovedali smerokazi. Ne delajo posebej leva stran, posebej desna, če pritisnem vse štiri. Prav tako na armaturni plošči ne kaže.

Verjetno je to varovalka, a je težava kje drugje?

Motor cbr 600rr 2007

 

Hvala

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Dopolnjujem seznam trgovin, ki ti zagotovijo certifikat za svetilo. Nabavil lučko za osvetlitev tablice z E oznako in po e-pošti prejel ustrezen certifikat. VOZA d.o.o.  :OK: 

Drugače pa gre postopek upam h koncu, vsi papirji so dostavljeni, motor je pregledan, upam, da me samo še obvestijo kdaj bo izdan homologacijski kartonček..... :hooray:

Popravljeno . Popravil yakuza
Objavljeno (popravljeno)

Takole, homologacijski kartonček o predelanem vozilu je v žepu. Vpisane predelave: krmilo, smerniki, zavorna luč, luč za tablico, nosilec tablice, zadnji blatnik, sedež-enosed. E-certifikate sem rabil za svetila in krmilo, ostalo je samoizdelava. Ves postopek predelave je opisan in skiciran v Poročilu o predelavi. Za prvo predelavo sem se kar malo lovil z vsemi papirji, še največ s pridobitvijo osnovnih homologacijskih podatkov o motorju, ker osnovnega homologacijskega kartončka nisem imel. V bistvu pa je tako, da je pametno naštudirat seznam tehničnih specifikacij (http://www.mzi.gov.si/si/delovna_podrocja/promet/prometna_politika/vozila/seznam_tehnicnih_specifikacij_za_dvo_in_trikolesna_motorna_vozila_ter_enakovredni_predpisi/) in pridobit informacije na Javni agenciji za varnost prometa (http://www.avp-rs.si/) odsek za homologacije, kjer vam bodo prijazno razložili ves postopek ali posredovali kakšen podatek, ker imajo bazo homologacij. Hvala še enkrat vsem za koristne nasvete in vzpodbudo. lp

Popravljeno . Popravil yakuza
Objavljeno

75. člen

(ukrepi v cestnem nadzoru in pri opravljanju del)

(1) Inšpektor ali policist lahko pri opravljanju svojih nalog izloči iz prometa ali prepove uporabo pri opravljanju del vozilu:

1. ki ni tehnično brezhibno;

2. ki je tako poškodovano v prometni nesreči, da ni sposobno za varno udeležbo v cestnem prometu;

3. katerega skladnost s predpisanimi zahtevami ni bila ugotovljena v skladu s tem zakonom in predpisi, izdanimi na njegovi podlagi;

4. ki ne izpolnjuje posebnih tehničnih zahtev za namen, za katerega se uporablja;

5. ki je predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi;

6. pri katerem vgrajeni deli niso homologirani za to vozilo, čeprav bi morali biti;

...

(3) Inšpektor ali policist odredi izredni tehnični pregled vozila in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

1. vozilo ni tehnično brezhibno zaradi napak na podvozju ali na napravah za upravljanje ali zaviranje ali na napravah za povezovanje vlečnega in priklopnega vozila;

2. ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij onesnaževal in hrupa, ali

3. je tako poškodovano, da ni sposobno za varno udeležbo v cestnem prometu, razen v primerih iz 1. točke četrtega odstavka tega člena.

(4) Inšpektor ali policist odredi, da mora vozilo v tehnično službo za posamično odobritev in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

1. ima vozilo huje poškodovano podvozje ali naprave za upravljanje ali zaviranje;

2. je vozilo predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi, ali

3. vgrajeni deli niso homologirani za to vozilo, čeprav bi morali biti.

...

Torej če uporabljam izdelek, ki sicer je homologiran za moj tip motorja, a ga nisem dal vpisati v moj homologacijski kartonček, ni podlage da bi moje vozilo izločil iz prometa oz odvzel registrsko tablico ...???

Objavljeno

Večina Akrapovič izpuhov ima tovarniško homologacijo, pa moraš vseeno vpisati. 

Objavljeno

Torej če uporabljam izdelek, ki sicer je homologiran za moj tip motorja, a ga nisem dal vpisati v moj homologacijski kartonček, ni podlage da bi moje vozilo izločil iz prometa oz odvzel registrsko tablico ...???

 

Večina Akrapovič izpuhov ima tovarniško homologacijo, pa moraš vseeno vpisati. 

 

Prvo je potrebno dokazati, da je vgrajeni del homologiran za tvoj tip motorja. Obstajajo papirji proizvajalca tistega dotičnega dela, ampak je enostavnejše vpisati v homologacijo. Pa še bolj poceni je kot kazen. V primeru, da ne moreš dokazati, da je vgrajeni del homologiran za tvoj tip motorja, potem te pa lahko doleti pešačenje. 

 

53. člen

(evidentirane spremembe)

(1) Lastnik vozila mora zagotoviti, da se spremembe na vozilu, nastale po homologaciji ali posamični odobritvi, ki ne spadajo med predelave vozil po 19. členu tega zakona, v roku iz četrtega odstavka 33. člena tega zakona evidentirajo pri tehnični službi.

(2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka spada vgradnja sestavnih delov, ki se razlikujejo od nadomestnih delov, a so bili odobreni za vgradnjo v določen tip (varianto ali izvedenko) vozila, kot so npr.:

1.      izpušni sistemi,

2.      mehanske naprave za spenjanje vozil razreda A 50 in B 50 (vlečne krogle premera 50 mm in vlečne glave zanje), ali

3.      spojlerji.

(3) Vgradnje iz prejšnjega odstavka se ne štejejo za predelave, če jih izvedejo proizvajalci teh delov ali pravne osebe ali samostojni podjetniki posamezniki, ki so registrirani za vzdrževanje in popravila vozil. Izvajalec vgradnje mora o opravljeni vgradnji izdati potrdilo.

(4) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena.

(5) Z globo 1000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 150 eurov. Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek tudi odgovorna oseba državnega organa ali organa samoupravne lokalne skupnosti, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena.

 

75. člen

(ukrepi v cestnem nadzoru in pri opravljanju del)

(1) Inšpektor ali policist lahko pri opravljanju svojih nalog izloči iz prometa ali prepove uporabo pri opravljanju del vozilu:

...

6.      pri katerem vgrajeni deli niso homologirani za to vozilo, čeprav bi morali biti;

...

Objavljeno

Prvo je potrebno dokazati, da je vgrajeni del homologiran za tvoj tip motorja. Obstajajo papirji proizvajalca tistega dotičnega dela, ampak je enostavnejše vpisati v homologacijo. Pa še bolj poceni je kot kazen. V primeru, da ne moreš dokazati, da je vgrajeni del homologiran za tvoj tip motorja, potem te pa lahko doleti pešačenje. 

 

53. člen

(evidentirane spremembe)

(1) Lastnik vozila mora zagotoviti, da se spremembe na vozilu, nastale po homologaciji ali posamični odobritvi, ki ne spadajo med predelave vozil po 19. členu tega zakona, v roku iz četrtega odstavka 33. člena tega zakona evidentirajo pri tehnični službi.

(2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka spada vgradnja sestavnih delov, ki se razlikujejo od nadomestnih delov, a so bili odobreni za vgradnjo v določen tip (varianto ali izvedenko) vozila, kot so npr.:

1.      izpušni sistemi,

2.      mehanske naprave za spenjanje vozil razreda A 50 in B 50 (vlečne krogle premera 50 mm in vlečne glave zanje), ali

3.      spojlerji.

(3) Vgradnje iz prejšnjega odstavka se ne štejejo za predelave, če jih izvedejo proizvajalci teh delov ali pravne osebe ali samostojni podjetniki posamezniki, ki so registrirani za vzdrževanje in popravila vozil. Izvajalec vgradnje mora o opravljeni vgradnji izdati potrdilo.

(4) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena.

(5) Z globo 1000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 150 eurov. Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek tudi odgovorna oseba državnega organa ali organa samoupravne lokalne skupnosti, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena.

 

75. člen

(ukrepi v cestnem nadzoru in pri opravljanju del)

(1) Inšpektor ali policist lahko pri opravljanju svojih nalog izloči iz prometa ali prepove uporabo pri opravljanju del vozilu:

...

6.      pri katerem vgrajeni deli niso homologirani za to vozilo, čeprav bi morali biti;

...

Torej če original vizir zamenjam z zatemnjenim (ki je homologiran za moj motor), s sabo imam le (nemško) potrdilo da je za moj model motorja, nimam pa tega vpisanega v homologacijski karton, lahko:

- dobim kazen

- grem peš

- ... ?

Ker pač nemški dokument pri nas v osnovi (brez slovenskih štemplov in €€€) ne velja nič? A je to drugje v EU tudi tako ali le v "bananistanu"?

Objavljeno

Torej če original vizir zamenjam z zatemnjenim (ki je homologiran za moj motor), s sabo imam le (nemško) potrdilo da je za moj model motorja, nimam pa tega vpisanega v homologacijski karton, lahko:

- dobim kazen

- grem peš

- ... ?

Ker pač nemški dokument pri nas v osnovi (brez slovenskih štemplov in €€€) ne velja nič? A je to drugje v EU tudi tako ali le v "bananistanu"?

 

54. člen

(neevidentirane spremembe)

Sprememb na vozilih, ki ne pomenijo poslabšanja varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti vozila in jih je mogoče pravilno in enostavno izvesti pred začetkom uporabe vozila, ni treba evidentirati (npr. namestitev prtljažnikov, anten, okrasnih pokrovov).

Objavljeno (popravljeno)

V tujini so original potrdila dovolj(beri več kot naš kartonček). Pri nas pa pač plačaš, da iz originala prepišejo v homologacijski kartonček.

Sam sem homologiral izpuh. za vse ostalo pa rečem, da je že blo na motorju ko sem ga kupil in na tehničnem še niso komplicirali.

Policije pa tega do zdaj še ni zanimalo. Bolj kolk bom napihal,reg ipd. ali prva pomoč.

Popravljeno . Popravil frischfleisch
Objavljeno

V tujini so original potrdila dovolj(beri več kot naš kartonček). Pri nas pa pač plačaš, da iz originala prepišejo v homologacijski kartonček.

Sam sem homologiral izpuh. za vse ostalo pa rečem, da je že blo na motorju ko sem ga kupil in na tehničnem še niso komplicirali.

Policije pa tega do zdaj še ni zanimalo. Bolj kolk bom napihal,reg ipd. ali prva pomoč.

Edino pravilno ! naj se raje z alkoholom ukvarjajo kot pa da jebejo poštene državljane za malenkosti 

Objavljeno

Saj nisem nič reko. :whistle:

Samo, da se s temi homologacijami (razen izpuha) sploh nisem ubadal in res je večina že bila na motorju, ko sem ga kupil.

V tujini(lahko govorim za Nemčijo) pa, če imaš original kartonček zadostuje, pri žmigavcih pa je dovolj E oznaka. Čudno zakaj take razlike, saj smo vsi EU. :hooray:

Objavljeno

Saj nisem nič reko. :whistle:

Samo, da se s temi homologacijami (razen izpuha) sploh nisem ubadal in res je večina že bila na motorju, ko sem ga kupil.

V tujini(lahko govorim za Nemčijo) pa, če imaš original kartonček zadostuje, pri žmigavcih pa je dovolj E oznaka. Čudno zakaj take razlike, saj smo vsi EU. :hooray:

Naši državi gre slabše kot drugim pa je treba nekje dnar dobit da si lahko politični vrh nagrade izplačuje :D

Objavljeno

V tujini so original potrdila dovolj(beri več kot naš kartonček). Pri nas pa pač plačaš, da iz originala prepišejo v homologacijski kartonček.

Sam sem homologiral izpuh. za vse ostalo pa rečem, da je že blo na motorju ko sem ga kupil in na tehničnem še niso komplicirali.

Policije pa tega do zdaj še ni zanimalo. Bolj kolk bom napihal,reg ipd. ali prva pomoč.

 

Res je, samo naša država si izmišljuje neke bedaste predpise. Spodaj so dokazi. Pri prebiranju dokazov morate zanemariti besede povezane z "Evropa" in podobne tujke.  

 

2. člen

(predpisi Evropske unije)

Ta zakon deloma prenaša v pravni red Republike Slovenije naslednje direktive:

1.      Direktiva 2007/46/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. septembra 2007 o vzpostavitvi okvira za odobritev motornih in priklopnih vozil ter sistemov, sestavnih delov in samostojnih tehničnih enot, namenjenih za taka vozila (okvirna direktiva) (UL L št. 236 z dne 9. 10. 2007, str. 1), zadnjič spremenjena z Uredbo Komisije (EU) 2015/45 z dne 14. januarja 2015 o spremembi Direktive 2007/46/ES Evropskega parlamenta in Sveta in Uredbe Komisije (ES) št. 692/2008 glede inovativnih tehnologij za zmanjšanje emisij CO2 iz lahkih gospodarskih vozil (UL L št. 9 z dne 15. 1. 2015, str. 1);

2.      Direktiva 2009/40/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 6. maja 2009 o tehničnih pregledih motornih vozil in njihovih priklopnikov (UL L št. 141 z dne 6. 6. 2009, str. 12), zadnjič spremenjena z Direktivo Komisije 2010/48/EU z dne 5. julija 2010 o prilagoditvi Direktive 2009/40/ES Evropskega parlamenta in Sveta o tehničnih pregledih motornih vozil in njihovih priklopnikov (UL L št. 173 z dne 8. 7. 2010, str. 47);

3.      Direktiva (EU) 2015/413 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 11. marca 2015 o lažji čezmejni izmenjavi informacij o prometnih prekrških, povezanih z varnostjo v cestnem prometu (UL L št. 68 z dne 13. 3. 2015, str. 9, v nadaljnjem besedilu: Direktiva 2015/413/EU),

4.      Direktiva 2002/24/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. marca 2002 o homologaciji dvo- in trikolesnih motornih vozil in o razveljavitvi Direktive Sveta 92/61/EGS (UL L št. 124 z dne 9. 5. 2002, str. 1), zadnjič spremenjena z Direktivo Komisije 2013/60/EU z dne 27. novembra 2013 o spremembi Direktive 97/24/ES Evropskega parlamenta in Sveta o določenih sestavnih delih in značilnostih dvo- ali trikolesnih motornih vozil, Direktive 2002/24/ES Evropskega parlamenta in Sveta o homologaciji dvo- in trikolesnih motornih vozil ter Direktive 2009/67/ES Evropskega parlamenta in Sveta o vgradnji svetlobnih in svetlobno-signalnih naprav na dvo- ali trikolesna motorna vozila zaradi prilagoditve tehničnemu napredku (UL L št. 329 z dne 10. 12. 2013, str. 15), in

5.      Direktiva Evropskega parlamenta in Sveta 2003/37/ES z dne 26. maja 2003 o homologaciji kmetijskih in gozdarskih traktorjev, njihovih priklopnikov in zamenljivih vlečenih strojev ter njihovih sistemov, sestavnih delov in samostojnih tehničnih enot in o razveljavitvi Direktive 74/150/EGS (UL L št. 171 z dne 9. 7. 2003, str. 1), zadnjič spremenjena z Direktivo Komisije 2014/44/EU z dne 18. marca 2014 o spremembi prilog I, II in III k Direktivi Evropskega parlamenta in Sveta 2003/37/ES o homologaciji kmetijskih in gozdarskih traktorjev, njihovih priklopnikov in zamenljivih vlečenih strojev ter njihovih sistemov, sestavnih delov in samostojnih tehničnih enot (UL L št. 82 z dne 20. 3. 2014, str. 20).

 

1. člen

(vsebina pravilnika in postopek informiranja)

(1) Ta pravilnik določa dele in opremo motornih in priklopnih vozil v cestnem prometu ter traktorjev pri opravljanju kmetijskih ali gozdarskih del. Določa tudi mere in mase vozil v cestnem prometu in zahteve za dele in opremo vozil.

(2) Ta pravilnik določa zahteve glede mer, mas, delov in opreme za vozila s posebno obliko nadgradnje in za prekategorizacijo vozil.

(3) Ta pravilnik je bil sprejet ob upoštevanju postopka informiranja v skladu z Direktivo 98/34/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 22. junija 1998 o določitvi postopka za zbiranje informacij na področju tehničnih standardov in tehničnih predpisov (UL L št. 204 z dne 21. 7. 1998, str. 37), zadnjič spremenjeno z Uredba (EU) št. 1025/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o evropski standardizaciji, spremembi direktiv Sveta 89/686/EGS in 93/15/EGS ter direktiv 94/9/ES, 94/25/ES, 95/16/ES, 97/23/ES, 98/34/ES, 2004/22/ES, 2007/23/ES, 2009/23/ES in 2009/105/ES Evropskega parlamenta in Sveta ter razveljavitvi Sklepa Sveta 87/95/EGS in Sklepa št. 1673/2006/ES Evropskega parlamenta in Sveta (UL L št. 316 z dne 14. 11. 2012, str. 12).

 

1. člen

(vsebina zakona)

(1) S tem zakonom se določajo načrtovanje in izvajanje nalog za preventivo in varnost v cestnem prometu, pravila in pogoji za udeležbo voznikov v cestnem prometu, pravila in pogoji za usposabljanje kandidatov za voznike motornih vozil, pogoji za delovanje šol vožnje, program vozniškega izpita, vozniški izpiti in pogoji opravljanja zdravstvenih pregledov ter dodatnih usposabljanj voznikov.

(2) S tem zakonom se v pravni red Republike Slovenije prenaša Direktiva 2006/126/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. decembra 2006 o vozniških dovoljenjih (UL L št. 403 z dne 30. 12. 2006, str. 18), zadnjič spremenjena z Direktivo Komisije 2013/47/EU z dne 2. oktobra 2013 o spremembi Direktive 2006/126/ES Evropskega parlamenta in Sveta o vozniških dovoljenjih (UL L št. 261 z dne 3. 10. 2013, str. 29; v nadaljnjem besedilu: Direktiva 2006/126/ES) in Direktiva 2006/123/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 12. decembra 2006 o storitvah na notranjem trgu (UL L št. 376 z dne 27. 12. 2006, str. 36).

(3) S tem zakonom se določajo globe za prekrške za izvrševanje Uredbe (ES) 1071/2009 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. oktobra 2009 o skupnih pravilih glede pogojev za opravljanje dejavnosti cestnega prevoznika in o razveljavitvi Direktive Sveta 96/26/ES (UL L št. 300 z dne 14. 11. 2009, str. 51).

 

1. člen

(1) Ta pravilnik ureja homologacijo vozil, katerih kategorije niso predmet urejanja predpisov o ES-homologaciji vozil, postopke posamične odobritve vseh kategorij vozil, posebne vrste uvoza novih in rabljenih vozil ter izdajo potrdil o skladnosti za vse kategorije vozil. Določa tudi zahteve, ki jih morajo izpolnjevati tehnične službe in strokovne organizacije.

(2) Ta pravilnik je bil sprejet ob upoštevanju postopka informiranja v skladu z Direktivo 98/34/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 22. junija 1998 o določitvi postopka za zbiranje informacij na področju tehničnih standardov in tehničnih predpisov (UL L št. 204 z dne 21. julija 1998, str. 37), kot je bila nazadnje spremenjena z Direktivo 98/48/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. julija 1998 o spremembi Direktive 98/34/ES o določitvi postopka za zbiranje informacij na področju tehničnih standardov in tehničnih predpisov (UL L št. 217 z dne 5. avgusta 1998, str. 18).

 

...

Objavljeno

tega še zakonodajalc ne šteka pol pa prčakujejo da bom  jaz razumel ...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

mene prou nec ne zanimajo direktive, ampak dejstvo, da je samo pri nas treba kozmetične predelave vpisovat v homologacijski kartoncek. drugace kot pobiranje dnarja si jst to ne morem razlagat, sploh ker gre zgolj za prepisovanje iz enga papirja na drugega.

zastopim da mores homologirat neki, kar si sam skupi zašvasal, ne pa neki kar ima že iz strani proizvajalca vso potrebno dokumentacijo.

  • Hvala 1
Objavljeno

mene prou nec ne zanimajo direktive, ampak dejstvo, da je samo pri nas treba kozmetične predelave vpisovat v homologacijski kartoncek. drugace kot pobiranje dnarja si jst to ne morem razlagat, sploh ker gre zgolj za prepisovanje iz enga papirja na drugega.

zastopim da mores homologirat neki, kar si sam skupi zašvasal, ne pa neki kar ima že iz strani proizvajalca vso potrebno dokumentacijo.

 

Drži. Gre za pobiranje denarja. Po drugi strani pa lahko v računalniku vidim ali je sprememba oziroma predelava vpisana. Tako ni potrebe po ustavitvi nekoga, ampak se samo preveri vpis spremembe ali predelave. 

 

Me pa zanima ali je že kdo podal pobudo za spremembo zakonodaje ali bo spet samo jamranje in jokcanje. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

 

Me pa zanima ali je že kdo podal pobudo za spremembo zakonodaje ali bo spet samo jamranje in jokcanje. 

Lahko mi verjameš, da je to jalovo početje, ker pod prvo bebci sploh ne vejo kaj piše, pod drugo pa tega niti slučajno ne bodo priznali (jaz sem se za eno k... vejico "bodel" s kretenom par let) .

lp

Objavljeno

Pa

 

mene prou nec ne zanimajo direktive, ampak dejstvo, da je samo pri nas treba kozmetične predelave vpisovat v homologacijski kartoncek. drugace kot pobiranje dnarja si jst to ne morem razlagat, sploh ker gre zgolj za prepisovanje iz enga papirja na drugega.

zastopim da mores homologirat neki, kar si sam skupi zašvasal, ne pa neki kar ima že iz strani proizvajalca vso potrebno dokumentacijo.

Lahko bi vsaj poenostavili postopek s tem, da bi posamezne države imele nek javno dostopen e-register homologacij, kjer bi potem na vpisu samo preverili E-oznake na zamenjanih delih. To nabiranje papirjev TÜV je res odveč in samo zavlačujejo zadevo. Po drugi strani, pa je vsaj nameščena oprema in samogradnja pregledana, ker tudi meni ne bi bilo vseeno, da vozim za nekom, ki mu odpada kakšen del, ali pa slabo ali sploh ne vidim žmigavca, ki me lahko loči do predčasnega snidenja s "Sv. Petrom".....Tarifa za izdajo hom. kartončka je pa itak previsoka...da o homologacijskem pregledu ne govorim....

Objavljeno

Dobro, na čoperjih je običaj, da na motor obesiš kovano ograjo, doma narejen prtljažnik, torbe raznih oblik in dimenzij, pa to menda ni podvrženo homologacij (čeprav lahko odpade). Ne vem pa, kako je z bilancami (če obesim apehanger - ki sicer ima certifikat iz trgovine) in druge ročke (ogrevane ali le druge oblike). Moram zato tudi na homologacijo?

Objavljeno

Ograje in doma zašvasan prtljažnik ne homologiraš ampak izdelaš tehnično poročilo o izdelavi in vgradnji in nato pelješ vse skupaj pokazat pooblaščeni osebi, ki zadevo pregleda in oceni ali je primerna za na cesto v skladu z izdanimi TSV predpisi v SLO. Če da, potem dobiš nov kartonček oz. potrdilo o skladnosti za predelano vozilo ( SC ), kjer so te dodelave in namestitve vpisane pod opis predelave vozila.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

A mi lahko prosim kdo tko na enostovano pove, kako lahko das na motor drug izpuh, ki nima TUV ali kej podobnega.

Gre za izdelek iz Tajvana, kjer se pac teh homologacij ne grejo tko kot pr nas. V ameriki imajo svoj distribucijski center. To je vse kr je.

Imam lahko sam racun in izpuh. 

Kaj zdej? (d bo cim manj glavobolov)  :smoke:

Kako zadevo zrihtat?

Namontiral bi mi ga uradni serviser, to je pa tud vse kr imam.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!