bmwslo Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Kar se tehle no®vih kazni tiče, bi se lahko mal organiziral, pa se šli kako javno manifestacijo al pa miting pred parlamentom. Recimo nardimo motožurko pred parlamentom in vstrajamo, dokler ne znižajo kazni :whistle: Če majo sosedi elefantentref, bi lahko mi to poimenovali ezeltref , pa ne po udeležencih ampak po povzročiteljih :whistle:
ZD€N€ Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Kar se tehle no®vih kazni tiče, bi se lahko mal organiziral, pa se šli kako javno manifestacijo al pa miting pred parlamentom. Recimo nardimo motožurko pred parlamentom in vstrajamo, dokler ne znižajo kazni :whistle: Če majo sosedi elefantentref, bi lahko mi to poimenovali ezeltref , pa ne po udeležencih ampak po povzročiteljih :whistle: SE STINJAM SEM 1 v VRSTI :worship: Gremo: 1. BMWSLO 2. ZD€N€ 3. ........
Pips Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Za vse voznike: na vsake 5 let obvezen trening varne vožnje skupaj s tečajem prve pomoči ter preverjanje znanja in sposobnosti za podaljšanje vozniškega dovoljenja! Se strinjam :worship:
bmwslo Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Se strinjam :worship: Tudi jaz se strinjam, samo še preverjanje psihofizičnih lastnosti je treba dodat, pa odvisnosti od alkohola :whistle: Da ne bo pomote, govorim o odvisnosti !!
Alla Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Tudi jaz se strinjam, samo še preverjanje psihofizičnih lastnosti je treba dodat, pa odvisnosti od alkohola :whistle: Da ne bo pomote, govorim o odvisnosti !! Huh, če pa to uvedejo, bodo pa ceste kar naenkrat na pol prazne :whistle:
Nagaya Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Huh, če pa to uvedejo, bodo pa ceste kar naenkrat na pol prazne :whistle: odlično..sem za. kadilce na cesto, pijance in norce pod ključ.
savo Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 (popravljeno) 1. BMWSLO 2. ZD€N€ 3. Savo (jaz tudi za 70km/h skozi naselje... ) 4. ....... Popravljeno Januar 3, 2008. Popravil savo
stuhec Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Za vse voznike: na vsake 5 let obvezen trening varne vožnje skupaj s tečajem prve pomoči ter preverjanje znanja in sposobnosti za podaljšanje vozniškega dovoljenja! pa bo to za vse voznike in za vse voznike do 99 leta starosti ?
_THUNDER_ Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 (popravljeno) 1. BMWSLO 2. ZD€N€ 3. Savo (jaz tudi za 70km/h skozi naselje... ) 4. Pizdek 69 jebemjimmast!!!!! EZELTREFFEN!!!!!! Popravljeno Januar 3, 2008. Popravil pizdek 69
bandy Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 sj so avstrijci tut uvedli višje kazni ampak še vedno ne takih k pri nas, obenem so pa z novim letom ukinali vožnjo z prižganimi lučmi podnevi. :worship:
_THUNDER_ Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 ok... zanima me argument proti prižganim lučem podnevi.... :whistle: meni se zdijo prižgane luči podnevi zelo koristen ukrep... :closedeyes:
bandy Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 ok... zanima me argument proti prižganim lučem podnevi.... :whistle: meni se zdijo prižgane luči podnevi zelo koristen ukrep... :closedeyes: nisi slišu za večjo porabo goriva in večjo obrabo akomulatorja,pa alternator more več filat
motoristek Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Še višje bi morale bit... :evilgrin:
ataIBA Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 ok... zanima me argument proti prižganim lučem podnevi.... :whistle: meni se zdijo prižgane luči podnevi zelo koristen ukrep... :closedeyes: Do zakona o stalno prižgani luči je prišlo zaradi starega zakona, da morajo biti luči prižgane pri manjši vidljivosti. Ta je bila nedokazljiva, saj je nekdo prižgal luči da ga vidijo :worship: , drugi pa šele takrat, ko ni več videl :headbang: . Sploh pa pri zmanjšani vidljivosti pri dežju in megli,... Predlagatelji tega kretenskega zakona pa so pozabili, da ti pri prižgani sprednji kratki luči, gorijo tudi zadnje pozicijske, ki so rdeče. No in povečalo se je število nesreč zaradi naletov, saj mnoge pozicijske luči imajo dodatno nitko za štop luč, ki pa jo je marsikdo spregledal. Zakon bi bil smiseln, če bi bila prižgana samo sprednja luč, brez zadnjih pozicijskih. Je pa to spet normalna vaba za kasiranje.... Pred časom so v Italiji celo kasirali, če si imel podnevi prižgane luči. Jim je bilo logično, da ko vidiš prižgano zadnjo rdečo luč - bremzaj!!! Zadovoljiv odgovor????
JeRn3j Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 (popravljeno) Mislim, da ne bi smeli samo kazni višat v nedogled, ampak bi lahko uvedli tudi kake nagrade za voznike brez točk, npr. pri plačilu registracije...hmm? :hmm: lp tko pa ne tud v šoli dobiš za neopravičene pošto domov, če si pa skos prisoten pa nič lepega ne dobiš ... jebatga tko je :) In kaj če nemoreš plačati?A pol so obresti? ja fant tkole greš... najprej so opomini, pol so še kaki sodniki za prekrške, na koncu ti zaplenjo kako zadeve če nisi sposoben plačat mam pa kolega ki nima dohodkov, ne stanovanja (živi pri starših) , vse kar ima je avto, še le tega ima na mamo napisanga, ima pa kazni za okol 1500€ ... torej plačov ni iztirjat pa ne morejo iz njega ker nič nima... edin ne vem zakaj ga v čuzo ne strpajo :krneki: Popravljeno Januar 3, 2008. Popravil Alla
ataIBA Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Kar se tehle no®vih kazni tiče, bi se lahko mal organiziral, pa se šli kako javno manifestacijo al pa miting pred parlamentom. Recimo nardimo motožurko pred parlamentom in vstrajamo, dokler ne znižajo kazni :whistle: Če majo sosedi elefantentref, bi lahko mi to poimenovali ezeltref , pa ne po udeležencih ampak po povzročiteljih :whistle: Sem takoj za, vendar ne samo z motorji, saj to ne bi dvignilo naše "popularnosti divjakov". V akciji vseh voznikov pa bi to bilo smiselno. Morali pa bi imet tudi argumentirane podatke o krajih, kjer je taka omejitev pri normalni vidljivosti in voznih pogojih nesmiselna, smiselna pa postane pri poslabšanih pogojih (megla, tema, dež,...). Popularnost nabiranja kazni na takih mestih je zame kriminal najslabše vrste, ki ga še podpira država!!!!! Primerjajmo avstrijske omejitve in kje in kdaj si tam ogrožen kot voznik s strani njih policije. Tam ne gledam policaja kot sovražnika, ki mi bo spipal pošteno zaslužen denar, da si bo nabiral + točke pri šefu... Višina kazni me ne moti. Moti me, pod kakimi pogoji in kdaj se pobira. V tujini vedno vozim brez skrbi, ker se držim njihovih omejitev, ki so praviloma višje in bolj pregledne. Tam lahko pri dobrih pogojih varno potegneš 20 - 30 km hitreje (če ni prometa, preglednost,...)in si lahko brez skrbi, ker ni policajev in radarjev. Pri nas je pa v glavnem obratno. Omejitve se koristijo za polnjenje luknje v proračunu in dober policaj je samo tisti, ki dnevno prinese večji "iztržek". Ne lovijo te za neumnost, ki jo narediš med vožnjo, ampak za nedisciplino pri neupoštevanju prometnih znakov, ki so za dano situacijo nepotrebni. Čudno me je gledal pred časom policist, ki sem mu rekel, da med vožnjo gledam samo znake za nevarnost in opozorila, znake za omejitev pa ne potrebujem, če je cesta pregledna v vse smeri. Idiotizem brez primere pa je, ko na cesti vidim znak "prepovedana hitrost nad 70 km/h", nato pa na naslednji - eni štangi dva znaka. Zgoraj konec "omejitve 70 km/h" spodaj pa znak "prepovedana hitrost nad 50 km/h." A ne bi bil dovolj samo en znak s prepovedjo 50 km? :headbang: Predlagam, da začnemo z opisom prekrškov. Navedeti je kraj, čas, za koliko je bila prekoračena hitrosti pri danih pogojih, vključno s sliko dela ceste in tako opozarjati na lopovščino kraje denarja pod okriljem zakona. Naprimer v Mariboru se svinjarije dogajajo na ulici Proleterskih brigad (štiripasovnica in omejitev 50 km/h namesto 70 km/h - čeprav je včasih to tam zaradi prometa normalna hitrost!!!!), Ljubljanska pri Betnavskem gozdu (proti mestu-desno njive, levo pregledno in omejitev 50km/h!!!, normalna vožnja 70-80km), Streliška proti vzpenjači, kjer so desno njive in nobenega priklopa. Pred tem je šola,... ampak tam radarja ni, ker "vsi vozijo pametno", štiripasovnica iz Hoč proti MB pri OMV pumpi,..... V glavnem so prekoračitve 20 - 30 km/h za en del ceste, ki ni skregan s pametjo in varno vožnjo. Sicer, vsi vse vemo in nam je vse jasno, če pa bomo ovce, nas bodo pač strigli....Se pač moramo ponavljati. Sem pač tak, da navadne lopovščine ne maram, lopovščina "uradnih oseb", ki svoj pokvarjen značaj skrivajo za uniformo ali svojo funkcijo pa je še hujša. Tu moramo nehati biti ovce, čeprav "paše ko nekdo drug najebe".....Fuj in fej.LP in dosti sreče.
JeRn3j Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Te kazni so svašta.. mislim da je za 20km/h v naselju 1000€ kazni :headbang: Nenormalno :trance_33_sleep: vsaj 30km/h :winkiss: pa če računaš še 5% toleranco... je to recimo vsaj 84km/h morš it v naselju da dobiš tako lepo okroglo številko :) Za vse voznike: na vsake 5 let obvezen trening varne vožnje skupaj s tečajem prve pomoči ter preverjanje znanja in sposobnosti za podaljšanje vozniškega dovoljenja! ma dej dej kaj bi pa pomagalo... varna vožnja je bullshit , medtem ko bi PP nekaj štela ... ampak še to samo kak mesec dejstvo je da večina torej 95% (tudi jaz) razn zavarovanja ponesrečenca drugega nebi storil zakaj : " kaj pa če mu še kaj hujšega naredim " :xx: Sem takoj za, vendar ne samo z motorji, saj to ne bi dvignilo naše "popularnosti divjakov". V akciji vseh voznikov pa bi to bilo smiselno. Morali pa bi imet tudi argumentirane podatke o krajih, kjer je taka omejitev pri normalni vidljivosti in voznih pogojih nesmiselna, smiselna pa postane pri poslabšanih pogojih (megla, tema, dež,...). Popularnost nabiranja kazni na takih mestih je zame krimin... ja v razvitih evropskih državah na radarje sami kreteni padajo kukr vem majo v italiji (vsaj mel so) policaji okoli 200m pred točko kjer merijo z radarji tablo ... pozor radar ... pr nas se ti pa v grmovje skrije... prašič kurčev... tud vidu sm jih že v avtobusni (hišica mala) postaji ko je čez okno 10X 10 cm ven sam pištola molela... kako ga boš to vidu no :krneki:
BremzPenzl Objavljeno Januar 3, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Sem takoj za, vendar ne samo z motorji, saj to ne bi dvignilo naše "popularnosti divjakov". V akciji vseh voznikov pa bi to bilo smiselno. Morali pa bi imet tudi argumentirane podatke o krajih, kjer je taka omejitev pri normalni vidljivosti in voznih pogojih nesmiselna, smiselna pa postane pri poslabšanih pogojih (megla, tema, dež,.. .) . Popularnost nabiranja kazni na takih mestih je zame kriminal najslabše vrste, ki ga še podpira država!!!!! Primerjajmo avstrijske omejitve in kje in kdaj si tam ogrožen kot voznik s strani njih policije. Tam ne gledam policaja kot sovražnika, ki mi bo spipal pošteno zaslužen denar, da si bo nabiral + točke pri šefu...Višina kazni me ne moti. Moti me, pod kakimi pogoji in kdaj se pobira. V tujini vedno vozim brez skrbi, ker se držim njihovih omejitev, ki so praviloma višje in bolj pregledne. Tam lahko pri dobrih pogojih varno potegneš 20 - 30 km hitreje (če ni prometa, preglednost,...)in si lahko brez skrbi, ker ni policajev in radarjev. Pri nas je pa v glavnem obratno. Omejitve se koristijo za polnjenje luknje v proračunu in dober policaj je samo tisti, ki dnevno prinese večji "iztržek". Ne lovijo te za neumnost, ki jo narediš med vožnjo, ampak za nedisciplino pri neupoštevanju prometnih znakov, ki so za dano situacijo nepotrebni. Čudno me je gledal pred časom policist, ki sem mu rekel, da med vožnjo gledam samo znake za nevarnost in opozorila, znake za omejitev pa ne potrebujem, če je cesta pregledna v vse smeri. Idiotizem brez primere pa je, ko na cesti vidim znak "prepovedana hitrost nad 70 km/h", nato pa na naslednji - eni štangi dva znaka. Zgoraj konec "omejitve 70 km/h" spodaj pa znak "prepovedana hitrost nad 50 km/h." A ne bi bil dovolj samo en znak s prepovedjo 50 km? :headbang: Predlagam, da začnemo z opisom prekrškov. Navedeti je kraj, čas, za koliko je bila prekoračena hitrosti pri danih pogojih, vključno s sliko dela ceste in tako opozarjati na lopovščino kraje denarja pod okriljem zakona. Naprimer v Mariboru se svinjarije dogajajo na ulici Proleterskih brigad (štiripasovnica in omejitev 50 km/h namesto 70 km/h - čeprav je včasih to tam zaradi prometa normalna hitrost!!!!), Ljubljanska pri Betnavskem gozdu (proti mestu-desno njive, levo pregledno in omejitev 50km/h!!!, normalna vožnja 70-80km), Streliška proti vzpenjači, kjer so desno njive in nobenega priklopa. Pred tem je šola,... ampak tam radarja ni, ker "vsi vozijo pametno", štiripasovnica iz Hoč proti MB pri OMV pumpi,..... V glavnem so prekoračitve 20 - 30 km/h za en del ceste, ki ni skregan s pametjo in varno vožnjo. Sicer, vsi vse vemo in nam je vse jasno, če pa bomo ovce, nas bodo pač strigli....Se pač moramo ponavljati. Sem pač tak, da navadne lopovščine ne maram, lopovščina "uradnih oseb", ki svoj pokvarjen značaj skrivajo za uniformo ali svojo funkcijo pa je še hujša. Tu moramo nehati biti ovce, čeprav "paše ko nekdo drug najebe".....Fuj in fej.LP in dosti sreče. Ti dam čisto prav! Vendar se bojim, da je to boj z mlini na veter... Razen da jim začnemo "ta tumaste" znake sami dol šraufat, te jih bojo pa policaji mogli ahtat in nebojo drugih bedarij delali. p.s. policaj že po definiciji ni zmožen delati dveh stvari naenkrat (znake ahtat & kasirat), saj vsi vemo da za eno delo morata biti vsaj dva (da mata vkup osemletko) :evilgrin:
gody01 Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 kaj bi pa pomagalo... varna vožnja je bullshit , medtem ko bi PP nekaj štela ... ampak še to samo kak mesec Ta je precej bosa. Res da se tam ne naučiš dirkanja, vsekakor pa ti pokažejo, kako izgleda, ko gre avto iz kontrole. In tudi kako hitro se to zgodi, čeprav si v glavnem vsi predstavljamo, da smo še daleč od meje. ja v razvitih evropskih državah na radarje sami kreteni padajokukr vem majo v italiji (vsaj mel so) policaji okoli 200m pred točko kjer merijo z radarji tablo ... pozor radar ... pr nas se ti pa v grmovje skrije... prašič kurčev... tud vidu sm jih že v avtobusni (hišica mala) postaji ko je čez okno 10X 10 cm ven sam pištola molela... kako ga boš to vidu no :krneki: Se pa bolj malo voziš po tujini ali ne ? Torej v Avstriji so policaji veliko bolj partizanski kot pri nas. Se dejansko skrivajo, da jih težko opaziš. Je pa res, da razen v redkih izjemah, kjer imajo enako nabirke kot naši (Golica, hint hint), v glavnem merijo v naseljih in tam, kjer je divjanje res povsem nepotrebno. Pa tudi kazni so kar razumne, v primerjavkim z našimi celo nizke. V Italiji pa razen teg,a da imajo tako ali tako povsod oznake, da je na odseku elektronsko merjenje hitrosti še nisem opazil policaja, ki bi imel kakorkoli označeno da meri. V glavnem so postalvjeni podobno kot naši, torej da jih lahko vidiš, edino zaradi nenavajenosti na uniformo jih prej spregledaš kot naše.
JeRn3j Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Ta je precej bosa. Res da se tam ne naučiš dirkanja, vsekakor pa ti pokažejo, kako izgleda, ko gre avto iz kontrole. In tudi kako hitro se to zgodi, čeprav si v glavnem vsi predstavljamo, da smo še daleč od meje. precej bosa praviš... me zanima ja na koliko delavnicah si bil če si biu kdaj na MAKSI jevi delavnici veš da se velik dobrega naučiš, kljub vsemu še zmeraj use izkušnje nabiramo na cesti. tam so mogoče res same osnove, ker pravo bistvo se začne na cesti . PP ti pa še enkrat povem da imamo lahko ne vem kake tečaje pa zastonj pa še da ti plačajo pa bilo kaj ko je nesreča bo večina (spet trdim 95%) samo od daleč opazovala dogodke... mogoče bo kdo poklical rešilce... je res malo razlika med motoristi, kjer je zadeva malo boljša ( ride pa padci so mi pokazali, da se mogoče na motoriste da malo bolje zanest) ... spet drugo je če si kdaj videl u živo kako je kdo dobil hude poškodbe in seveda " pomoč " mimoidočih... sm vidu primer ko sta se 2 Čifurja v btc ju z neregistriranim motorjem brez čelad v majčki zakantala v stoječ avto... pomoči razn klica rešilcev ženske ki je ničkriva bila v avtu ko se je kreš zgodu ni bilo, čeprov sta bila fanta (po slišanju kasnejših inf. )v kritičnem stanju vendar sta zaradi hitrega posredovanja rešilcev preživela priznam nism nič storil, le od daleč sem zadevo opazoval ampak kaj pa hočem... nism noben reševalec, PP ne znam nuditi in tudi zdaj ko sm naredu še en izpit (B kat. ) nebi kaj dosti pomagal... ker nepravilna pomoč povzroči lahko še veliko hujše posledice ... nažalost :closedeyes:
flero Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Višine novih kazni so za :SS ...naj malo razmislijo o nagrajevanju, pa bo veliko boljše... :grim :grim :grim
danci1973 Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 precej bosa praviš... me zanima ja na koliko delavnicah si bil če si biu kdaj na MAKSI jevi delavnici veš da se velik dobrega naučiš, kljub vsemu še zmeraj use izkušnje nabiramo na cesti. tam so mogoče res same osnove, ker pravo bistvo se začne na cesti . Ne govorimo o (prostovoljskih) MAKSI delavnicah, ampak o pravih tečajih varne vožnje - na pravem poligonu, kjer bi vsak udeleženec na lastni koži izkusil zdrs avtomobila, zaviranje v sili (na spolzki podlagi) in podobno. Mladi junci, kot si trenutno ti (in kot sem nekoč bil jaz) so večinoma najpametnejši in najspretnejši, njim se 'kaj takega' že ne more zgoditi. Žal so ta leta pač taka, da starejšim in izkušenim (da ne rečem pametnejšim) pač nič ne verjamejo - vse izkušnje morajo pridobiti sami in na lastni koži občutiti posledice. Potem, če preživijo, pa se začnejo učit vozit 'normalno'. In če bi vsi ti junci, ki so se v zadnjih dneh pobili na cestah, absolvirali vsaj en tovrsten tečaj, bi vedeli, kako ne smejo vozit, če želijo ostat živi... D.
_THUNDER_ Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 ... Jim je bilo logično, da ko vidiš prižgano zadnjo rdečo luč - bremzaj!!! Zadovoljiv odgovor???? ok glede naleta že drži.. ampak.. ali ne predstavljajo večje nevarnosti čelni trki ali bočni, do katerih pride največkrat zaradi spregledanih vozil.. :unsure: menim da si s prižganimi lučmi veliko bolj opazen in da naleti od zadaj ne predstavljajo tolikšne nevarnosi, kot jih ugasnjene luči, sploh zato, ker smo jih vsi navajeni in vozil brez luči skoraj ne opazimo več.... (pa ne zdaj o pozornosti v prometu) glede naleta pa je itak vseeno če so luči ali niso... zakaj najhujši naleti se zgodijo, ko eno vozilo stoji, drugo pa z veliko hitrostjo pripelje z njim.. in koliko ljudi v ustavljenem avtomobilu krčevito stoji na bremzi? torej je vseeno, če so prižgane luči ali ne, oz. je bolje da so.. mislim da je večina naletov, ki so posledica slabega razločevanja med stop in navadnimi lučmi zgolj gmotnih posledic in se niti približno ne more primerjati s spregledanim avtomobilom,motoristom, posebej ob kakšnem zahajajočem soncu v oči.. :whistle: nekdo je bleknil nekaj o alternatorju, akumulatorju in porabi.. c'mon... daj še enkrat premisli... :closedeyes: sicer je pa zdaj tu vprašanje, kdo pride na EZELTREFEN!!!
BremzPenzl Objavljeno Januar 3, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 sicer je pa zdaj tu vprašanje, kdo pride na EZELTREFEN!!! Jas sn itak tam doma :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se