bernardek Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 moj predlog je pa da namesto "množičnih" protestov pred parlamentom uvedemo na MS podeljevanje posebnih nagrad (nekaj takega) za notorične neumneže ki sestavljajo oz. dopolnjujejo naš zakon o CPP in da se to na koncu leta združi in sešteje na javni prireditvi v CD kot npr. Viktorji
savo Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 moj predlog je pa da namesto "množičnih" protestov pred parlamentom uvedemo na MS podeljevanje posebnih nagrad (nekaj takega) za notorične neumneže ki sestavljajo oz. dopolnjujejo naš zakon o CPP in da se to na koncu leta združi in sešteje na javni prireditvi v CD kot npr. Viktorji Premalokrat gremo na ulice, zato pa vejo, da lahko požremo skoraj vsak zakon! In s takimi temami, kot je ta, se ljudi počasi spodbuja. Pred leti sem bil na protestu motoristov pred parlamentom v Ljubljani. Protestirali smo proti takratnemu novemu prometnemu zakonu, proti enaki avtocestni tarifi (kot za avtomobiliste)... Mislim, da razen velikih zastojev v Ljubljani nismo nič dosegli, vendar če bi se podobni protesti večkrat, bi ljudstvo malo bolj vplivalo na zakone, plače, ipd. Na ulice!!!
KeC Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 precej bosa praviš... me zanima ja na koliko delavnicah si bil če si biu kdaj na MAKSI jevi delavnici veš da se velik dobrega naučiš, kljub vsemu še zmeraj use izkušnje nabiramo na cesti. tam so mogoče res same osnove, ker pravo bistvo se začne na cesti . PP ti pa še enkrat povem da imamo lahko ne vem kake tečaje pa zastonj pa še da ti plačajo pa bilo kaj ko je nesreča bo večina (spet trdim 95%) samo od daleč opazovala dogodke... mogoče bo kdo poklical rešilce... je res malo razlika med motoristi, kjer je zadeva malo boljša ( ride pa padci so mi pokazali, da se mogoče na motoriste da malo bolje zanest) ... spet drugo je če si kdaj videl u živo kako je kdo dobil hude poškodbe in seveda " pomoč " mimoidočih... sm vidu primer ko sta se 2 Čifurja v btc ju z neregistriranim motorjem brez čelad v majčki zakantala v stoječ avto... pomoči razn klica rešilcev ženske ki je ničkriva bila v avtu ko se je kreš zgodu ni bilo, čeprov sta bila fanta (po slišanju kasnejših inf. )v kritičnem stanju vendar sta zaradi hitrega posredovanja rešilcev preživela priznam nism nič storil, le od daleč sem zadevo opazoval ampak kaj pa hočem... nism noben reševalec, PP ne znam nuditi in tudi zdaj ko sm naredu še en izpit (B kat. ) nebi kaj dosti pomagal... ker nepravilna pomoč povzroči lahko še veliko hujše posledice ... nažalost :closedeyes: En kup nedoraslega sranja.
sandokan6 Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Tudi jaz se strinjam, samo še preverjanje psihofizičnih lastnosti je treba dodat, pa odvisnosti od alkohola :whistle: Da ne bo pomote, govorim o odvisnosti !! meje med uporabo, zlorabo in odvisnostjo so zelo tanke, pogosto vidne šele po letih zlorabe - ugotavljanje odvisnosti pa ni tako zelo enostavno
ataIBA Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 ok glede naleta že drži.. ampak.. ali ne predstavljajo večje nevarnosti čelni trki ali bočni, do katerih pride največkrat zaradi spregledanih vozil.. :unsure: ....ja, če je zmanjšana vidljivost. Takrat luči tako in tako moraš prižgati. menim da si s prižganimi lučmi veliko bolj opazen in da naleti od zadaj ne predstavljajo tolikšne nevarnosi, kot jih ugasnjene luči, sploh zato, ker smo jih vsi navajeni in vozil brez luči skoraj ne opazimo več.... (pa ne zdaj o pozornosti v prometu) ....pri jasnem vremenu je avto dovolj opazen.... glede naleta pa je itak vseeno če so luči ali niso... zakaj najhujši naleti se zgodijo, ko eno vozilo stoji, drugo pa z veliko hitrostjo pripelje z njim.. in koliko ljudi v ustavljenem avtomobilu krčevito stoji na bremzi? torej je vseeno, če so prižgane luči ali ne, oz. je bolje da so.. ...pri vožnji v koloni spregledaš bremzanje vozila pred seboj, ker mu rdeča luč že gori (pozicijska) in teh naletov je največ. V Mariboru na Streliški zastoj zaradi karambola, mladenič s Fordom spregledal štop luč za mano stoječega Renaulta in ga nabil v puni buli. Le-tega v moje vozilo.... mislim da je večina naletov, ki so posledica slabega razločevanja med stop in navadnimi lučmi zgolj gmotnih posledic in se niti približno ne more primerjati s spregledanim avtomobilom,motoristom, posebej ob kakšnem zahajajočem soncu v oči.. :whistle: ... še nisi dobil petarde od zadaj. Iz izkušenj, vratni glidi in mišice ti še dolgo delajo probleme.... nekdo je bleknil nekaj o alternatorju, akumulatorju in porabi.. c'mon... daj še enkrat premisli... :closedeyes: ... malenkost, edino žarnice je treba pogosteje menjavat.... :whistle:
bmwslo Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 (popravljeno) meje med uporabo, zlorabo in odvisnostjo so zelo tanke, pogosto vidne šele po letih zlorabe - ugotavljanje odvisnosti pa ni tako zelo enostavno Pri tistih, ki so x * letno zaloteni s preveč promili v krvi, meja ni tako zelo tanka in ugotavljanje ni tako zelo težko :alien1: Popravljeno Januar 4, 2008. Popravil bmwslo
danci1973 Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 ....ja, če je zmanjšana vidljivost. Takrat luči tako in tako moraš prižgati. Super, ampak se ogromno ljudi tega pač ni spomnilo in so se vozili brez luči tudi v mraku, dežju, ... Saj če dobro pomislim, se tudi zdaj najde preveč takih. ....pri jasnem vremenu je avto dovolj opazen.... Razen, ko zaradi spleta okoliščin ni. In to ni tako redko. Zdi se mi smiselno, da če je možno povečat vidnost in s tem zmanjšat možnost, da nekdo spregleda vozilo, da se to tako tudi uredi. ...pri vožnji v koloni spregledaš bremzanje vozila pred seboj, ker mu rdeča luč že gori (pozicijska) in teh naletov je največ. V Mariboru na Streliški zastoj zaradi karambola, mladenič s Fordom spregledal štop luč za mano stoječega Renaulta in ga nabil v puni buli. Le-tega v moje vozilo.... Razlika med običajno zadnjo lučjo in zavorno lučjo je ogromna - prva se podnevi ob jasnem, sončnem vremenu skoraj ne opazi. Verjetno je ta mladenič s Fordom imel kakšne druge opravke in bi zaviranje pred njim stoječega Renaulta spregledal tudi, če bi ta za zavorne luči imel 100W reflektorje. Je pa res, da ima veliko (preveč) avtomobilov zadnje luči tako v qrcu, da jim ob pritisku na zavoro rahlo zasvetijo žmigavci, malce utripne meglenka, pa zadnja luč malce manj sveti - a to ni težava tega zakona, ampak nedoslednih policistvo, tehničnih pregledov, ... ... še nisi dobil petarde od zadaj. Iz izkušenj, vratni glidi in mišice ti še dolgo delajo probleme.... No comment, ker še res nisem... ... malenkost, edino žarnice je treba pogosteje menjavat.... Jaz uporabljam žarnice, ki imajo večjo svetilnost, a krajšo življensko dobo (cca. 1/2 standardnih halogenk), - pa delajo tako dolgo, da prej naredijo nove, še boljše kot pa da bi katera od starih crknila. Tako da to ni ravno nek hud argument. Tudi povečana poraba in podobne neumosti so bolj ali manj iz trte zviti, saj je teh 130W, kolikor jih porabijo žarnice, zanemarljivih ob avtomobilskih 50+kW koristne moči (in vsaj 2x toliko nekoristnega ogrevanja)... Jaz sem se za vožnjo z lučmi odločil, ko sem naredil izpit - leta 1991, če se prav spomnim. Torej mnogo preden je to postalo obvezno - moje mnenje je, da je to eden redkih pametnih ukrepov, ki so jih sprejeli naši prometni 'strokovnjaki'. D.
_THUNDER_ Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 se absolutno strinjam z dančijem in še vedno mislim, da imajo prižgane luči velikooo več plusov kot minusov... :winkiss:
_Nejkooo_ Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 se absolutno strinjam z dančijem in še vedno mislim, da imajo prižgane luči velikooo več plusov kot minusov... :winkiss: jaz si bom xenonke na motor dal, pa ne zato ker bi se več vidlo, ampak ker so bolj jebačke :D
ataIBA Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Jaz sem se za vožnjo z lučmi odločil, ko sem naredil izpit - leta 1991, če se prav spomnim. Torej mnogo preden je to postalo obvezno - moje mnenje je, da je to eden redkih pametnih ukrepov, ki so jih sprejeli naši prometni 'strokovnjaki'.D. Jaz z lučmi vozim že 35 let, razen pred zakonom v jasnem, sončnem vremenu. Sem si pa kot začetnik montiral še dodatne štop luči. Vidnost predvsem. Je pa drug, zavajajoč problem. Prižgane pozicijske luči zadaj so rdeče barve. Ali svetijo malo ali fejst ni pomembno. Svetijo rdeče!!! In v kolikor se ti je prej med vožnjo, ko zakon ni bil obvezen, na vozilu pred tabo prižgala rdeča luč, je to pomenilo opozorilo in avtomatsko si dal nogo na zavoro. Zato imajo sedaj nova vozila različno močne ločene luči. So pa kljub temu rdeče!!! Vendar pa ne vsa. Še vedno imaš mnogo vozil, ki imajo eno žarnico z dvema nitkama. Pomeni, da ena žarnica sveti za pozicijo in bremzo. Dotrajani fokusi pa so tako in tako še drug problem, ki vodijo v še manjšo vidnost. Avstrijci niso brez zveze ukinili tega zakona. Kmalu jih bodo še drugi. Bomo videli. Zakon zame bi bil dodelan, če bi bil sprejet tako, da bi svetile samo sprednje kratke luči, brez zadnjih. To pa pomeni, da bi morali že v proizvodnji narediti poseg, ostala vozila pa..... dodaten strošek. Eni proizvajalci zato dodajajo utripajoče štop luči,....
KeC Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Varnostnaaaaaaaaaaaa razdaljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :winkiss:
JeRn3j Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 En kup nedoraslega sranja. pi**a si moron samo moje mnenje povem... nikomur nič ne očitam in pridigam :headbang: R
bernardek Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 že če smo pri lučkah je zakon imel svoj smisel ko smo se vozili po dvopasovnih (magistralnih) cestah! Na avtocestah in po mestu so prižgane luči brez potrebe. Vozim od l. 1984 bil sem po vsej evropi in polovici sveta (z osebnim avtom). Naši iz vsake dobre ideje naredijo skropucalo, ker znajo samo kopirati, ne pa narediti nekaj iz lastnih izkušenj, ker jih pač primanjkuje. Dober kompromis v obliki zakonskega dopolnila bi bil, da je obvezna raba dnevnih luči na magistralnih cestah, po AC in mestih pa po želji. Samo bi 70% manj žarnic prodali. Tu je bistvo vse te zgodbe po mojem skromnem mnenju.
gody01 Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 že če smo pri lučkah je zakon imel svoj smisel ko smo se vozili po dvopasovnih (magistralnih) cestah! Na avtocestah in po mestu so prižgane luči brez potrebe. Vozim od l. 1984 bil sem po vsej evropi in polovici sveta (z osebnim avtom). Naši iz vsake dobre ideje naredijo skropucalo, ker znajo samo kopirati, ne pa narediti nekaj iz lastnih izkušenj, ker jih pač primanjkuje. Dober kompromis v obliki zakonskega dopolnila bi bil, da je obvezna raba dnevnih luči na magistralnih cestah, po AC in mestih pa po želji. Samo bi 70% manj žarnic prodali. Tu je bistvo vse te zgodbe po mojem skromnem mnenju. Za po mestu nisem čisto ziher, na avtocesti pa imaš mogoče celo prav. Ampak samo v primeru, da bi se vsi striktno držali implicitnega pravila in na prehitevalnem pasu obvezno skozi vozili s prižganim smerokazom. Tako bi človek vsaj točno vedel, da se mu nekdo od zadaj bliža po prehitevalnem (še posebej v ovinkih, ko je cesta relativno polna).
KeC Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 pi**a si moron samo moje mnenje povem... nikomur nič ne očitam in pridigam :headbang: R Jebi ga, sem pač malo slabe volje. Ampak res, a si kaj naredil, da bi spremenil svoje poznavanje prve pomoči? Mogoče vsaj pogledal video kako pravilno sneti čelado ponesrečenemu motoristu? Karkoli? V primeru obnavljanja tega znanja vsakih 5 let kot sem predlagal, bi verjetno bilo več tistih, ki bi si upali nuditi prvo pomoč in mogoče celo rešiti kakšno življenje več. Torej, kaj te pri tem moti? To, da bi mogoče moral enkrat na 5 let izpljuniti nekaj evrov? Pa kolikokrat si bil na poligonu varne vožnje, ker očitno zelo dobro veš kako zadeve tam potekajo in da ni nič pametnega. Pa ko rečem poligon ne mislim par postavljenih stožcev ampak poligon kjer imaš možnost spoznati obnašanje avtomobila na različnih podlagah ob različnih razmerah. Ali pa imaš pri svojih letih vse to že v malem prstu? Pravijo, da lahko začnemo govoriti o izkušenem vozniku nekje po prevoženih 100.000km. Sam imam za sabo kakšnih 200.000 z avtomobilom in pa nekje 70.000 z motorjem, pa me je ravno lani v avtu presenetilo spolzko cestišče. Če bi imel opravljen tečaj na poligonu je velika verjetnost, da bi situacijo kot prvo bolje ocenil, kot drugo pa mogoče malce drugače reagiral in mi ne bi bilo potrebno uveljavljati kaska. Zase vem, da se bom udeležil tečaja varne vožnje na poligonu na Vranjskem takoj, ko bo to mogoče.
ZD€N€ Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Jebi ga, sem pač malo slabe volje. Ampak res, a si kaj naredil, da bi spremenil svoje poznavanje prve pomoči? Mogoče vsaj pogledal video kako pravilno sneti čelado ponesrečenemu motoristu? Karkoli? V primeru obnavljanja tega znanja vsakih 5 let kot sem predlagal, bi verjetno bilo več tistih, ki bi si upali nuditi prvo pomoč in mogoče celo rešiti kakšno življenje več. Torej, kaj te pri tem moti? To, da bi mogoče moral enkrat na 5 let izpljuniti nekaj evrov? Pa kolikokrat si bil na poligonu varne vožnje, ker očitno zelo dobro veš kako zadeve tam potekajo in da ni nič pametnega. Pa ko rečem poligon ne mislim par postavljenih stožcev ampak poligon kjer imaš možnost spoznati obnašanje avtomobila na različnih podlagah ob različnih razmerah. Ali pa imaš pri svojih letih vse to že v malem prstu? Pravijo, da lahko začnemo govoriti o izkušenem vozniku nekje po prevoženih 100.000km. Sam imam za sabo kakšnih 200.000 z avtomobilom in pa nekje 70.000 z motorjem, pa me je ravno lani v avtu presenetilo spolzko cestišče. Če bi imel opravljen tečaj na poligonu je velika verjetnost, da bi situacijo kot prvo bolje ocenil, kot drugo pa mogoče malce drugače reagiral in mi ne bi bilo potrebno uveljavljati kaska. Zase vem, da se bom udeležil tečaja varne vožnje na poligonu na Vranjskem takoj, ko bo to mogoče. :OK: :grim
sandokan6 Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 pi**a si moronsamo moje mnenje povem... nikomur nič ne očitam in pridigam :headbang: Če maš že svoje mnenje to še ne pomeni da ni nedoraslo in nedojebano. Hamdala agarare"!!!
JeRn3j Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Jebi ga, sem pač malo slabe volje. Ampak res, a si kaj naredil, da bi spremenil svoje poznavanje prve pomoči? Mogoče vsaj pogledal video kako pravilno sneti čelado ponesrečenemu motoristu? Karkoli? V primeru obnavljanja tega znanja vsakih 5 let kot sem predlagal, bi verjetno bilo več tistih, ki bi si upali nuditi prvo pomoč in mogoče celo rešiti kakšno življenje več. Torej, kaj te pri tem moti? To, da bi mogoče moral enkrat na 5 let izpljuniti nekaj evrov? Pa kolikokrat si bil na poligonu varne vožnje, ker očitno zelo dobro veš kako zadeve tam potekajo in da ni nič pametnega. Pa ko rečem poligon ne mislim par postavljenih stožcev ampak poligon kjer imaš možnost spoznati obnašanje avtomobila na različnih podlagah ob različnih razmerah. Ali pa imaš pri svojih letih vse to že v malem prstu? Pravijo, da lahko začnemo govoriti o izkušenem vozniku nekje po prevoženih 100.000km. Sam imam za sabo kakšnih 200.000 z avtomobilom in pa nekje 70.000 z motorjem, pa me je ravno lani v avtu presenetilo spolzko cestišče. Če bi imel opravljen tečaj na poligonu je velika verjetnost, da bi situacijo kot prvo bolje ocenil, kot drugo pa mogoče malce drugače reagiral in mi ne bi bilo potrebno uveljavljati kaska. Zase vem, da se bom udeležil tečaja varne vožnje na poligonu na Vranjskem takoj, ko bo to mogoče. zdej se pa že bolje razumeva... drugače pa ja sm pogledal posnetek snemanja čelade... ki je objavlen na motosvetu sicer pa najbrž sam veš da je velika dilema čelado sneti ali ne ... zdej so ugotovl da je baje bolš snet kot ne :) Če maš že svoje mnenje to še ne pomeni da ni nedoraslo in nedojebano. Hamdala agarare"!!! ti si tud en taprav kaliber ja :)
_Nejkooo_ Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 zdej se pa že bolje razumeva... drugače pa ja sm pogledal posnetek snemanja čelade... ki je objavlen na motosvetu sicer pa najbrž sam veš da je velika dilema čelado sneti ali ne ... zdej so ugotovl da je baje bolš snet kot ne :) ti si tud en taprav kaliber ja :) enemu ko so vzeli čelado dol, mu je glava na dva pol padla...jaz že neom nikomur čelade dol jemal :D :D
KeC Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 enemu ko so vzeli čelado dol, mu je glava na dva pol padla...jaz že neom nikomur čelade dol jemal :D :D Gledaš preveč mytbustersov? :evilgrin:
savo Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Ej, ej, ej, naslov teme je VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE! Malo ste skrenili...
_Nejkooo_ Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Gledaš preveč mytbustersov? :evilgrin: mythbustersov...tui glejam ja...glava mu je razpadla ko busterju :D Ej, ej, ej, naslov teme je VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE!Malo ste skrenili... ja in...who cares...naj delajo malo moderatorji :D
JeRn3j Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Ej, ej, ej, naslov teme je VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE!Malo ste skrenili... ja ok sošolc zletu iz ceste na rondoju v btc ju zvil je desno sprednjo roko... avto nevozn... kličemo policijo, zaradi kasko dobi kazen 200€ pa 4 pike... a je to po tanovem tudi višja kazen, al je že od nekdaj taka kazen? enemu ko so vzeli čelado dol, mu je glava na dva pol padla...jaz že neom nikomur čelade dol jemal :D :D jst tud to mislim da je vseskupaj en mit težko verjamem da je to možno, ampak kaj pa veš :)
_THUNDER_ Objavljeno Januar 6, 2008 Opozori Objavljeno Januar 6, 2008 enemu ko so vzeli čelado dol, mu je glava na dva pol padla...jaz že neom nikomur čelade dol jemal :D :D meni pa je kolegica povedala, da je slišala, ko so se sosedi menli............... v glavnem, onemu tipu je glava na tri pol razpadla... čisto zares :unsure:
_Nejkooo_ Objavljeno Januar 6, 2008 Opozori Objavljeno Januar 6, 2008 meni pa je kolegica povedala, da je slišala, ko so se sosedi menli............... v glavnem, onemu tipu je glava na tri pol razpadla... čisto zares :unsure: waaa hehe...svetovnooo :worship: :lol1:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se