Skoči na vsebino

VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE


Priporočene objave

Objavljeno

Zadnjič sem se z veliko upanja udeležil sestanka/okrogle mize/odprtih vrat ali nekaj podobnega nekega gibanja za pravično družbo, katerega vodi neka znana ženska ... mislim. Halooo!! To naj bi bil nek butalski upor proti vladajoči kliki.

A to so tisti, katerih linke si pred kratkim limal po motosvetu in zapisal, da tole pa bo, ker so resni in zagnani in pametni in oh in sploh?

Objavljeno

Kaj če preko 70 % Slovencev trdi, da zakon ni pravi? Ta odstotek predstavlja Slovenijo in ne Pahorji, Ropi, Janše itd...

Še malo si rekel - verjetno bi 90+ ljudi želelo, da kazni v cestnem prometu ne bi bilo ... ko pa komu kdo z avtom otroka povozi, pol pa jok in stok, kje so kazni, kje je policija, zakaj se takim divjakom dovoli vožnja ...

Objavljeno

Ha, ha, nič ne skrbi..

Težava je v tem, da sem za te kazni dal skoraj dve mesečni plači, pa še pik sem nabral za pol Mercatorja...

Ja vidiš, ko sem jaz šel skozi to šolo v A sem bil ob 3 mesečne plače - pa še nekaj čez. In to hudo dobre plače za tiste čase. Recimo, da je ena lahko pokrila 14 dnevni izlet v Dominikansko republiko.

Pa kaj moremo. Vsaka šola nekaj stane. Ko boš dosegel moj nivo, boš zelo verjetno lahko po zvoku motorja presodil ali si prekoračil ali nisi dovoljeno hitrost. Dobil boš posluh za obrate glede na prestavo.

:music1:

Verjemi, da si ne izmišljam.

Lp

A to so tisti, katerih linke si pred kratkim limal po motosvetu in zapisal, da tole pa bo, ker so resni in zagnani in pametni in oh in sploh?

Ja

:cry:

Navedi 2, 3 primere ...

ne bo ..

Objavljeno (popravljeno)

Si se že vozil po D?

Morda.

Primerjaj še njihovo vozniško kulturo z butalsko,

Nemška vozniška kultura je po mojih izkušnjah katastrofalna.

primerjaj % smrtnih žrtev, % poškodovanih in potem opletaj s temi kaznimi ...

Kakšne % pa bi se ti zdel relevanten? Glede na celotno populacijo?

No, pa dajmo...

V Nemčiji so 2010 imeli 2411271 prometnih nesreč (2948 na 100k prebivalcev), pri katerih je umrlo 3648 oseb (4,46 /100k prebivalcev), 62620 (76,5 /100k prebivalcev) jih je bilo težje in 308550 (377 /100k prebivalcev)lažje poškodovanih.

V Sloveniji je 2010 bilo 21500 prometnih nesreč (1047 na 100k prebivalcev)), pri katerih je umrlo 138 oseb (6,72 /100k prebivalcev), 880 (42,8 /100k) težje in 9512 (463 /100k) lažje poškodovanih.

Razen v številu prometnih nesreč (ki je v prid Slovencem), ni ravno velikih razlik.

In kaj se lahko iz tega naučimo? Da smo Slovenci načeloma 3x varnejšiu vozniki(Nemci imajo 3x več prometnih nesreč na prebivalca), da pa imamo slabšo prometno infrastrukturo (ceste in vozni park), saj imamo v nesrečah več mrtvih in poškodovanih.

Seveda pa si lahko statistiko interpretiraš tudi po svoje...

Viri - nemški statistični urad in slovenska Policija

Morda še ena zanimivost - nemška statistika ne pozna pojmov v smislu 'neprilagojena hitrost' ali 'neprilagojena vožnja'... ;)

Še malo si rekel - verjetno bi 90+ ljudi želelo, da kazni v cestnem prometu ne bi bilo ... ko pa komu kdo z avtom otroka povozi, pol pa jok in stok, kje so kazni, kje je policija, zakaj se takim divjakom dovoli vožnja ...

Bistveno vprašanje bi bilo 'Kje je policija?', saj je iz primerov v tujini dokaj očitno, da stvar ni v višini kazni, ampak v prisotnosti policije.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
  • Všeč mi je 4
Objavljeno (popravljeno)

In kaj se lahko iz tega naučimo? Da smo Slovenci načeloma 3x varnejšiu vozniki(Nemci imajo 3x več prometnih nesreč na prebivalca), da pa imamo slabšo prometno infrastrukturo (ceste in vozni park), saj imamo v nesrečah več mrtvih in poškodovanih.

Seveda pa si lahko statistiko interpretiraš tudi po svoje...

Ja - bolj enostavna interpertacija mi je bližje: Slovenci imamo veliko več težjih prometnih nesreč kot Nemci, Nemci pa prednjačijo v lažjih.

Kaj so pa povzročitelji težjih prometnih nesreč? Neprilagojena hitrost (divjanje), alko (pijančevanje) .. a' to je kultura?

Povzročitelji lažjih pa so nepozornost, telefoniranje, nanašanje ličil, vrtanje po nosu, praskanje po zadnjici ... itd med vožnjo.

Ceste in vozni park sta pa kar ekvivalentni kategoriji in v zadnjih časih ni več takih razlik - mogoče v kakih zakotnih vaških cestah, ki te pa tako ali tako z luknjami prisilijo v počasnejšo in bolj varno vožnjo.

Ampak to je le moja laična interpretacija razlik, zato se ne preveč sekirati zaradi nje. Tako pač jaz vidim zadevo in te lepo prosim, da se zaradi mojega osebnega mnenja ne razburiš preveč.

Glede prisotnosti policije sva pa istega mnenja.

Lp

:rolleyes:

Popravljeno . Popravil brojedan
Objavljeno

Še malo si rekel - verjetno bi 90+ ljudi želelo, da kazni v cestnem prometu ne bi bilo ... ko pa komu kdo z avtom otroka povozi, pol pa jok in stok, kje so kazni, kje je policija, zakaj se takim divjakom dovoli vožnja ...

Če bi najprej politika potem pa še policija in sodstvo opravila svoje bi se pogovarjali o bistveno manj nesrečah.

Alkohol na cesto ne sodi. Tu se verjetno večina strinjamo.

Hitrost je relativna, glede na postavitev vseh prometnih znakov v Sloveniji. Če mi nekdo reče, da je hitrost omejena na 50 km/h skozi gozd, pol s takim nekaj ni v redu.

Objavljeno

pa če take bedarije pišejo tak javno, potem tut ne vem kaj si kdo misli na to

"" Prav če tako misliš. Sam nisem iz ljubljane, z avtom 15 minut do table ljubljana, z motorjem je bilo še manj, tok sem rabil do

Trnovega z zx-6r- ker je ravno motoristični forum. ""

Objavljeno

Očitno je Nemčija redkeje naseljena....

yep, predvsem tam od hannover-a do koblenz-a.

:grrr

Objavljeno

... Če mi nekdo reče, da je hitrost omejena na 50 km/h skozi gozd, pol s takim nekaj ni v redu.

Posebej zato, ker se natančno spoznaš na vse take omejitve po Butalah in veš, da za grmovjem hoste ni

hiš, vrtca, pasje šole - morda ipd.

Jebe ... pardon Alla ... mti, a je tako težko dojeti:

če kjerkoli stoji znak z omejitvijo 50km/h,

potem LAHKO pelješ največ 50km/h, in če voziš več - plačaš, ko te dobijo.

Odločitev je seveda tvoja.

Basta!

:headbang:

Vse ostalo je ... ne smem povedati kaj, ker sem se zaobljubil.

VSI, ki imate težave s temi prometnimi znaki, imate možnost postaviti pisno vprašanje vsaki občini

kjer stoji sporni prometni znak, zahtevati razlago in odgovor morate dobiti v zakonskem roku 30 dni.

Nasvet:

V zaključku pisma/maila le nežno omenite zakonski rok za odgovor, katerega določa zakon. Lahko se tudi izgovorite

na to, da podatke potrebujete za članek v Delu ali Dnevniku - to sicer ni nujno, pomaga pa precej.

Čim bolj boste vljudni v pismu, več je možnosti, da resnično dobite odgovor (absolutno preverite pravopis!)

:rolleyes:

Objavljeno

VSI, ki imate težave s temi prometnimi znaki, imate možnost postaviti pisno vprašanje vsaki občini

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ali pa lahko Ice kakšen filmček na poti iz Graz-a posname ?

Objavljeno (popravljeno)

Glej Brojjedan, vabim te v MB ...

ali pa lahko Ice kakšen filmček na poti iz Graz-a posname ?

Ja lahko - kar koli.

Lej, jaz tebe natančno razumem in vem, da si nezadovoljen z raznimi prometnimi znaki.

Zato sem tudi napisal, da lahko o tem povprašaš na raznih občinah.

Še nekrat: popolnoma jasno mi je kaj doživljaš in kaj te muči.

Samo - porka (sorry Alla) madona - kaj za hudiča enega bova s tem uredila?

Še vedno boš moral plačati kazen, če te bodo za znakom, ki omejuje hitrost, dobili pri prehitri vožnji.

Basta!

Res ne vem kaj je tu spornega.

Mater KAKO naj ti razložim ???

:cry:

TI odločaš o tem, ali boš reskiral, da te dobijo ali ne.

In če te bodo dobili, boš plačal.

Kaj je tukaj nerazumljivega??

KAJ???

"Tkotoje!" bi rekli Gorenjci - za Štajerke :wub: bi, Štajerce pa ne bi vedel kako označijo z jamranjem nespremenljivo situacijo.

:yes:

Popravljeno . Popravil brojedan
Objavljeno (popravljeno)

nr. uno, je bil jasen.

Govora je o višjih kazmih!

Tukaj je stvar mislim da popolnoma jasna. :whistle:

Tabla 50, ve se ......... qrc ....... žlajf ....... pa 50 :angry: :eek::BUA:

Če ne ......... in če ........te ......... pol je "štrafnga".

Zdej - čist druga pesem pa je postavitev teh znakov. So smiselni, so na pravem mestu, so primerni za objekt/cesto, ki jo označujejo?

Zakaj jih je toliko - in zakaj stojijo prav tam?

Poglejte stari in novi "zakon".

Vsak qrčev kolovoz ali potka ali cestica je v pristojnosti NEKOGA!

In ta nekdo - občina, vas, krajevna skupnost - združenje lastnikov in .............. tako naprej - lahko/ker ima zakonsko podlago/ ureja prometni režim na delu ki ga ima pod kamando.

To pa je ŠLJAMASTIKA brez primere!

Vsi poznate staro cesto LJ - Vrhnika. Od Brezovice do Vrhnike gre takole:

50 ...... 50 .......70 ...... 60 ........60.........50.........70 ........50............50.........70,,,,,,60 ..... ! :cry:

Pol se res vprašaš - kdo koga :l_01: in zakaj?

Še večja NEUMNOST je tisti SEMAFOR pred Sinjo gorico.

U PM - kdo ga je glih ke pustavu. Dobr sj ne rečem - je blo viška dnarja - ampak ,,,,,,,,,,, čak mal ......... ne me :l_01: in še enkrat :l_01:

PI..A mu jasna, dela 24h.

:eek: Pa tam ne gre preko ceste 5 MIŠI v enem tednu, kaj šele kak osebek na dveh nogah :kva2: :wacko:

Ampak ko senzor ......... pazi senzor zazna prazno cesto - fino prižge rdečo. Mislm ............... :devil:

Ampak, ko se ta plavi parkirajo in uletiš skozi rdečo ......... :kva1::kva1: , nima veze, da ni žive duše nikjer, da je tist semafor tam SAMEMU SEBI V OKRAS IN NAPOTO, nima veze.

Je prov isto, kot če bi prevozil rdečo na najbolj prometnem punktu v LJ ali MB v največji dnevni špici.

PA? ........... :eek::eek:

Ampak - to je druga zgodba.

Popravljeno . Popravil papez47
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

PA? ........... :eek::eek:

Ampak - to je druga zgodba.

Na postavitev znakov res nihče od nas nima vpliva - kolikor vem in se seveda tudi sam zavedam, da meni osebno nekaj znakov "ne paše" in so po MOJI logiki nameščeni čisto narobe. Ker se pa zavedam, da moja logika ni odločilna pri teh zadevah, sem se umirjeno sprijaznil s situacijo in moje 1. načelo vožnje s katerikoli vozilom se glasi:

"Qrc jih gleda - svojega denarja jim ne dam! Basta!"

Si pa na srečo lahko malo 'izpihamo dušco' na MSju, kar je njegova dobra lastnost.

V 'real life' bo pa najbolj poceni, da se prilagodimo tudi takim zadevam in se tisti, ki radi vozijo hitro, hodijo izživet na Grobnik ali tisto dirkališče na Dolenjskem (a' še živi?)

:rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

...

VSI, ki imate težave s temi prometnimi znaki, imate možnost postaviti pisno vprašanje vsaki občini

kjer stoji sporni prometni znak, zahtevati razlago in odgovor morate dobiti v zakonskem roku 30 dni.

Nasvet:

...

Na postavitev znakov res nihče od nas nima vpliva - ...

:hmm:

Popravljeno . Popravil I30
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

:eek:

:slap:

:lol1:

Stari ............ :whistle: ............. ne se mu smejat ............. no. :rolleyes:

A ne vidš ............... da človk ........... :hmm:

Sj mogoče ............. :hmm: pa le bo kaj O:-)

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

Stari ............ :whistle: ............. ne se mu smejat ............. no. :rolleyes:

A ne vidš ............... da človk ........... :hmm:

Sj mogoče ............. :hmm: pa le bo kaj O:-)

Drži - ne bom več.

Lahko bo še užaljen zaradi tehle nakladancij na MSju.

Potem bom pa ob prvi priliki kregan.

:huh:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No, takole, dragi moji. Dva dni sem kolovratil po naši severni sosedi, preko Salzburškega do Grossglocknerja.

Od Grossglocknerja(Kaiser Franc Josef Höhe) do Kranjske Gore sem potreboval 2,5 h !!!

Upošteval vse njihove predpise in table. Ne po avtocesti, da ne bo pomote !!!

Pol pa dvomljivci, vzamite kalkulatorje v roke, seštejte kilometre, jih postavite v Slovenijo in povejte, kje bi spali, da se lahko vrnete drug dan domov (če boste vozili po predpisih).

Celo pot posnel na kamero, če bi koga zanimalo....Tudi prometne znake

Zdaj sem šele jezen na to našo kur.... prometno politiko

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Gremo naprej. Poglejte, kaj možakar piše o novi zakonodaji v Večeru-pisma bralcev.

Mimogrede, gospod ima 76 let. Vsaka čast !!

S spremembe zakona ZVCP, je vlada krepko povišala globe za voznike, ki prekoračijo hitrost skozi naselje. Pri nas je za 12 km/h prekoračitev hitrosti skozi naselje, globa 300 € in 3 kazenske točke. V Nemčiji (na kateri vlak bi radi prisedli) pa za 15 km/h samo 25 €. Imamo 12 krat večjo globo, plus točke. Če še upoštevamo plače in pokojnine, ki so najmanj dvakrat manjše; plačujemo najmanj 24 krat večje globe kot v Nemčiji (na kateri vlak bi radi prisedli). Ta velika razlika v globah potrjuje, da so nove globe namenjene le za polnjenje računskega primanjkljaja. Ta znaša v polletju 905 mio €. Država želi ta primanjkljaj dobiti na lahek način od voznikov. Preprosti račun. Če država oglobi v vsakem naselju samo tri voznike dnevno za 300 € in polletni primanjkljaj postane presežek za 83 mio €. Največ se »kasira« pri vožnji skozi slovenska naselje, ki je »unikum« pri omejitvah hitrosti. Zakaj?

Primerjamo državno cesto E59 Šentilj-Gradec v Avstriji. Tu je omejitev 50 km/h le v strnjenih naseljih. Tam, kjer ni strnjeno naselje je omejitev 70 km/h. Omejitve 70 km/h imajo približno 90 % v celotni dolžini vseh naselij na omenjeni trasi (priloga fotografije). Cesta z isto oznako (E59) v Sloveniji je v nadaljevanju Miklavž na Dravskem polju – Ptuj, ki ima enako cestno infrastrukturo. Pri nas je omejitev hitrosti vožnje skozi ta naselja ravno obratno. Na tej cesti je 50 km/h v 90 % dolžine naselij! Taka omejitev hitrosti skozi naselja so v glavnem po celotnem slovenskem cestnem omrežju.

Mnogi starejši vozniki so danes prestrašeni in vozijo pretirano (pre)počasi. S tem postajajo nevarni. Bojijo se kazni, ki jim lahko ogroža preživetje. Govoričenje, da vozite vedno po predpisih in ne boste kaznovani, je demagogija.

In zakaj so naši eksperti, ki so krojili režim prometa in nove (višje) kazni pametnejši od avstrijskih in nemških? Pozabili so na cestno infrastrukturo in na cestne »kamikaze«. Ali so kaj važnega spregledali? Če so, zakaj? Kje se bolj varno in sproščeni vozi? Kje je manj prometnih nesreč v naseljih?...

Vzamem primer naselja Slivnica – Radizel. Od table, ki označuje kraj in do konca, kjer je tabla konec kraja, je dolžina 2.200 metrov. Po vsej dolžini je cesta dobro pregledna. Hiše so od ceste oddaljene od 6 do 10 m. Po celotni dolžini je pločnik za pešce in dobra osvetlitev. Omejitev hitrosti 50 km/h je po celotni dolžini 2.200 m. Izračun (priložen) pokaže, da krajani dodatno, letno dobijo 3,16 milijarde litrov strupenega zraka iz izpušnih cevi. Koliko je strupen vedo strokovnjaki iz tega področja.

Izračun pokaže tudi 478 ton dodatnega CO2 letno, v omenjeno naselje! V Sloveniji je več kot 6.000 naselij.

Naši severni sosedje vedo, zakaj dovoljujejo vožnjo skozi naselje do 70 km/h, ker vožnja s hitrostjo 60 – 65 km/h je ekonomična v četrti prestavi. Pri tej hitrosti je najbolje izgorevanje goriva in s tem tudi manjše onesnaženje okolja. Vozila v obratovanju, se manj časa zadržujejo v naselju. Naši avtorji spremembe zakona so temi novimi ukrepi zastrupljajo prebivalstvo v prometnih naseljih in lepi Sloveniji.

In na koncu. Priložena fotografija 56920001, v naselju Lukovica; pregledna in ravna cesta, dva pločnika, ni hiš ob tem delu ceste, dobra osvetlitev, omejitev 50 km/h. V tem delu »naselja« je vir zaslužka, za polnitev proračuna. Tu je plačalo globo nekaj deset tisoč, verjetno sto tisoč voznikov, radi vožnje do 70 km/h. V tem »naselju« se po novem za 80 km/h, plača globa 500 € in 5 točk, v Nemčiji 15 € in v Avstriji, najmanj 20 €, za enako »naselje«. Višina kazni je odvisna od stopnje ogroženosti ostalih udeležencev prometa ali škode, ki jo je voznik povzročil s prekrškom.

Upokojenec,

Stane Jurjec

Objavljeno

Gremo naprej. Poglejte, kaj možakar piše o novi zakonodaji v Večeru-pisma bralcev.

Mimogrede, gospod ima 76 let. Vsaka čast !!

S spremembe zakona ZVCP, je vlada krepko povišala globe za voznike, ki prekoračijo hitrost skozi naselje. Pri nas je za 12 km/h prekoračitev hitrosti skozi naselje, globa 300 € in 3 kazenske točke. V Nemčiji (na kateri vlak bi radi prisedli) pa za 15 km/h samo 25 €. Imamo 12 krat večjo globo, plus točke. Če še upoštevamo plače in pokojnine, ki so najmanj dvakrat manjše; plačujemo najmanj 24 krat večje globe kot v Nemčiji (na kateri vlak bi radi prisedli). Ta velika razlika v globah potrjuje, da so nove globe namenjene le za polnjenje računskega primanjkljaja. Ta znaša v polletju 905 mio €. Država želi ta primanjkljaj dobiti na lahek način od voznikov. Preprosti račun. Če država oglobi v vsakem naselju samo tri voznike dnevno za 300 € in polletni primanjkljaj postane presežek za 83 mio €. Največ se »kasira« pri vožnji skozi slovenska naselje, ki je »unikum« pri omejitvah hitrosti. Zakaj?

Primerjamo državno cesto E59 Šentilj-Gradec v Avstriji. Tu je omejitev 50 km/h le v strnjenih naseljih. Tam, kjer ni strnjeno naselje je omejitev 70 km/h. Omejitve 70 km/h imajo približno 90 % v celotni dolžini vseh naselij na omenjeni trasi (priloga fotografije). Cesta z isto oznako (E59) v Sloveniji je v nadaljevanju Miklavž na Dravskem polju – Ptuj, ki ima enako cestno infrastrukturo. Pri nas je omejitev hitrosti vožnje skozi ta naselja ravno obratno. Na tej cesti je 50 km/h v 90 % dolžine naselij! Taka omejitev hitrosti skozi naselja so v glavnem po celotnem slovenskem cestnem omrežju.

Mnogi starejši vozniki so danes prestrašeni in vozijo pretirano (pre)počasi. S tem postajajo nevarni. Bojijo se kazni, ki jim lahko ogroža preživetje. Govoričenje, da vozite vedno po predpisih in ne boste kaznovani, je demagogija.

In zakaj so naši eksperti, ki so krojili režim prometa in nove (višje) kazni pametnejši od avstrijskih in nemških? Pozabili so na cestno infrastrukturo in na cestne »kamikaze«. Ali so kaj važnega spregledali? Če so, zakaj? Kje se bolj varno in sproščeni vozi? Kje je manj prometnih nesreč v naseljih?...

Vzamem primer naselja Slivnica – Radizel. Od table, ki označuje kraj in do konca, kjer je tabla konec kraja, je dolžina 2.200 metrov. Po vsej dolžini je cesta dobro pregledna. Hiše so od ceste oddaljene od 6 do 10 m. Po celotni dolžini je pločnik za pešce in dobra osvetlitev. Omejitev hitrosti 50 km/h je po celotni dolžini 2.200 m. Izračun (priložen) pokaže, da krajani dodatno, letno dobijo 3,16 milijarde litrov strupenega zraka iz izpušnih cevi. Koliko je strupen vedo strokovnjaki iz tega področja.

Izračun pokaže tudi 478 ton dodatnega CO2 letno, v omenjeno naselje! V Sloveniji je več kot 6.000 naselij.

Naši severni sosedje vedo, zakaj dovoljujejo vožnjo skozi naselje do 70 km/h, ker vožnja s hitrostjo 60 – 65 km/h je ekonomična v četrti prestavi. Pri tej hitrosti je najbolje izgorevanje goriva in s tem tudi manjše onesnaženje okolja. Vozila v obratovanju, se manj časa zadržujejo v naselju. Naši avtorji spremembe zakona so temi novimi ukrepi zastrupljajo prebivalstvo v prometnih naseljih in lepi Sloveniji.

In na koncu. Priložena fotografija 56920001, v naselju Lukovica; pregledna in ravna cesta, dva pločnika, ni hiš ob tem delu ceste, dobra osvetlitev, omejitev 50 km/h. V tem delu »naselja« je vir zaslužka, za polnitev proračuna. Tu je plačalo globo nekaj deset tisoč, verjetno sto tisoč voznikov, radi vožnje do 70 km/h. V tem »naselju« se po novem za 80 km/h, plača globa 500 € in 5 točk, v Nemčiji 15 € in v Avstriji, najmanj 20 €, za enako »naselje«. Višina kazni je odvisna od stopnje ogroženosti ostalih udeležencev prometa ali škode, ki jo je voznik povzročil s prekrškom.

Upokojenec,

Stane Jurjec

Zelo dobro napisano trance_27_notworthy.gif, a kaj ko večina barab, ki polnijo proračun in velika večina njihovih podanikov, ki so njihovi zvesti lakaji tege ne in nikoli ne bo razumelo...ker smo birokratski narod, kar vidiš tudi po pisanju tukaj na MS in namesto ene table postavimo raje 5 na razdalji 500metrov (poglej samo od Logatca do Kalc 50-90-70-50-70 omg), in ustanovimo 3 skupine, ki vsaka naroči svoje izvedensko mnenje, in potem ta mnenja preučuje zunanja skupina...bla bla...nekdo tukaj fajn kasira ...

Objavljeno

Zelo dobro napisano trance_27_notworthy.gif, a kaj ko večina barab, ki polnijo proračun in velika večina njihovih podanikov, ki so njihovi zvesti lakaji tege ne in nikoli ne bo razumelo...ker smo birokratski narod, kar vidiš tudi po pisanju tukaj na MS in namesto ene table postavimo raje 5 na razdalji 500metrov (poglej samo od Logatca do Kalc 50-90-70-50-70 omg), in ustanovimo 3 skupine, ki vsaka naroči svoje izvedensko mnenje, in potem ta mnenja preučuje zunanja skupina...bla bla...nekdo tukaj fajn kasira ...

Jah, ljudje morjo službe met, ker če bi meli previsoko stopnjo nezaposlenosti, bi nas fuknal iz EU ... aja, al bi pa ljudje dejansko začeli mal tuhtat in kaj koristnega delat :)

Objavljeno

Luknja na cesti, takoj omejitev 50, naslednji dan so tam že inkasanti... Ja, gospod, ki je napisal tisti članek ima prav. No, to itak vemo vsi. Le cepci na vrhu se sprenevedajo...

Objavljeno (popravljeno)

Luknja na cesti, takoj omejitev 50, naslednji dan so tam že inkasanti... Ja, gospod, ki je napisal tisti članek ima prav. No, to itak vemo vsi. Le cepci na vrhu se sprenevedajo...

A bejž no bejž ... Lažeš, in to vem iz simpl razloga: ker v Sloveniji ni tolk policajev, kaj šele patruljnih avtov, kolikor je lukenj v cestah ...

Popravljeno . Popravil JustinBieber
Objavljeno (popravljeno)

Luknja na cesti, takoj omejitev 50, naslednji dan so tam že inkasanti... Ja, gospod, ki je napisal tisti članek ima prav. No, to itak vemo vsi. Le cepci na vrhu se sprenevedajo...

... in seveda hlapecštevilkaena na tem forumu.

Popravljeno . Popravil Kölm

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!