Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja 250 R


Priporočene objave

Objavljeno
a-a, jest bi reku da ne...

zdej, v čem si mislu, v končni al v pospeških, na dirkališču?

Se mi zdi da, če kje, bi bila edino v končni lahko odprta 2t 125 SS bolš k pa tale.

povsod (pospeški, končna, pista)

aprilia ma lepš zadej :) saj men se tko zdi. zgleda mal bolj masivno use skp. ni samo ena 4kotna štanga.

post-5337-1200838072_thumb.jpg

aprilija ima eno izmed lepših zadnjih nihajk

Objavljeno
a-a, jest bi reku da ne...

zdej, v čem si mislu, v končni al v pospeških, na dirkališču?

Se mi zdi da, če kje, bi bila edino v končni lahko odprta 2t 125 SS bolš k pa tale.

kolk je kj razlike med 250r pa med ZZR 250?

Objavljeno

Mito je kukr vem pustu zadi ZZR an?

Pomoje ni velike razlike med zzr pa 250r, vsaj v mašini ne. Ciklistika je vrjetn kej izboljšana...

res bi blo zakon če bi nrdil kej tacga, kot je bla včas honda cbr 250r..

Objavljeno

k takrt k smo bli na racelandu je biu tm en z ZZR250, in mi je na ravnin malenkost ušu.. v ovinkih sm ga pa kr fajn pajsnu. tko da, če bi meu js čist odprto RSko, bi ga tut na ravnini dobu. pumoje bi bla RSka(odprta) pa 250r, zlo izenačena.

Objavljeno
k takrt k smo bli na racelandu je biu tm en z ZZR250, in mi je na ravnin malenkost ušu.. v ovinkih sm ga pa kr fajn pajsnu. tko da, če bi meu js čist odprto RSko, bi ga tut na ravnini dobu. pumoje bi bla RSka(odprta) pa 250r, zlo izenačena.

Jop ;)

Objavljeno

In spet smo pršli do tiste zgodbe če je odprta 2t mašina boljša od 4t. Pa dejte že enkrat nehat. Čas 2t mašin se izteka predvsem zaradi ekologije, pa tudi tehnologija gre naprej. Če bi bila 2t toliko boljšaod 4t nobeden od proizvajalcev nebi naredil drugačnega motorja pa ekologija gor ali dol. Ne primerjat jabolk pa hrušk. Pa dovolj nakladanja...

V tistih parih sekundah sedenja na sedežu je bil prava igračka. Že na mestu ga lahko enostavno nagibaš iz ene strani v drugo tako da mislim da bo med vožno to še toliko enostavneje. Sem pa skoraj prepričan da je bil tank popolnoma suh ker ni bilo čutit in slišat nobenih zvokov.

Objavljeno
V tistih parih sekundah sedenja na sedežu je bil prava igračka. Že na mestu ga lahko enostavno nagibaš iz ene strani v drugo tako da mislim da bo med vožno to še toliko enostavneje. Sem pa skoraj prepričan da je bil tank popolnoma suh ker ni bilo čutit in slišat nobenih zvokov.

IZKUŠENI motorist :worship: :worship:

Objavljeno
In spet smo pršli do tiste zgodbe če je odprta 2t mašina boljša od 4t. Pa dejte že enkrat nehat. Čas 2t mašin se izteka predvsem zaradi ekologije, pa tudi tehnologija gre naprej. Če bi bila 2t toliko boljšaod 4t nobeden od proizvajalcev nebi naredil drugačnega motorja pa ekologija gor ali dol. Ne primerjat jabolk pa hrušk. Pa dovolj nakladanja...

V tistih parih sekundah sedenja na sedežu je bil prava igračka. Že na mestu ga lahko enostavno nagibaš iz ene strani v drugo tako da mislim da bo med vožno to še toliko enostavneje. Sem pa skoraj prepričan da je bil tank popolnoma suh ker ni bilo čutit in slišat nobenih zvokov.

2t je še zmer bolš k 4t :P

dj mi povej kuko si ugotovu da je igračka, če si samo sedeu na njej? pa tut to glede nagibanja ne razumem najbolš..

Objavljeno (popravljeno)

Drža na ninji je bol Sport Tourer, podobno kot npr. na er 6n

big_kawasaki_er6n_2008_03.jpg

08ex250k_44jlimdls00d_c.jpg

(postavitev stopalk in balance sta podobni ... er 6n ma celo še malo bol nazaj postavlene ročke, medtem ko ma ninja malo bol ukrivleno balanco navzdol ;))

Popravljeno . Popravil AbNormaln
Objavljeno

Izkušen nisem, je bil pa postavljen samo na tački tako da si ga lahko poizkusil nagniti malo levo in desno tako da dobiš vsaj občutek o teži oz težišču in ga ni bilo problem "prevagat" iz ene strani na drugo. Sm to sm s tem mislu da je pač enostavno upravljat z njim.

Objavljeno
Izkušen nisem, je bil pa postavljen samo na tački tako da si ga lahko poizkusil nagniti malo levo in desno tako da dobiš vsaj občutek o teži oz težišču in ga ni bilo problem "prevagat" iz ene strani na drugo. Sm to sm s tem mislu da je pač enostavno upravljat z njim.

Ja to si tm sprobavu kaj pa na cest?mislm da nebo čist isto :) Drgač pa vsake oči imajo svojega malaraja :closedeyes:

Objavljeno
Ja to si tm sprobavu kaj pa na cest?mislm da nebo čist isto :) Drgač pa vsake oči imajo svojega malaraja :closedeyes:

Itak, mn apn pa avtomatik nista bla nikol lepa, pa sm jiva vseeno vozo ;)

Objavljeno
Radi bi se sorazmerno hitro vozili in se ne ustavljali vsakih 50km na kofetku, ker so bolečine v križu in zapestjih velike.

zakaj za vraga govorite bedarije... tisti, ki ima težave s križem in podobno si naj ne kupuje SS motorja, kot lastnik le-tega pa lahko povem, da s tem ni nikakršnih težav... logično pa naprimer to, da sedež ni udoben kot fotelj, ker ni to njegov namen kot naprimer na kakšni hondi gold wing

Se podpišem pod tvoj post :yes:

sploh ne bom komentiral, glede na to kaj voziš, ker CBR 125 pa je eden najslabših motorjev na svetu in vedno znova me jezi, da so ji nadeli ime njenih močnejših sester, ki nimajo s tem skropucalom nič skupnega

za dirkališče

hahaahahahaha :slap:

Objavljeno
2t je še zmer bolš k 4t :P

dj mi povej kuko si ugotovu da je igračka, če si samo sedeu na njej? pa tut to glede nagibanja ne razumem najbolš..

MNENJE POZNAVALCA!!

FiFtY no ti to ne razumš... 10sek je dovoljšen čas da eksperti presodijo motor..

Objavljeno
a-a, jest bi reku da ne...

zdej, v čem si mislu, v končni al v pospeških, na dirkališču?

Se mi zdi da, če kje, bi bila edino v končni lahko odprta 2t 125 SS bolš k pa tale.

Mislm pa, da na bolj zaprti pisti (raceland,marof) RSka kr vidno zmaga prot Ninji.Že na zaviranju bi pomoje velik pridobu (če zaviraš tko k Fifty :D ), ker bremze na teli 250ki mi res švoh delujejo :trance_33_sleep:

Objavljeno
Mislm pa, da na bolj zaprti pisti (raceland,marof) RSka kr vidno zmaga prot Ninji.Že na zaviranju bi pomoje velik pridobu (če zaviraš tko k Fifty :D ), ker bremze na teli 250ki mi res švoh delujejo :trance_33_sleep:

NA zaprti brez ravnin 100%, sam bi mogu met 125ko skos na obratih... 7k+

Objavljeno
NA zaprti brez ravnin 100%, sam bi mogu met 125ko skos na obratih... 7k+

2t mašine se itak morjo vtret, da sploh kam grejo, pod 7k se nič ne dogaja.

Objavljeno

Ko pelješ kaj z malo več ccm, vidiš da na 125 tudi nad 7k nič ne dogaja :evilgrin: :lol1:

Sehecampress

Objavljeno
Ko pelješ kaj z malo več ccm, vidiš da na 125 tudi nad 7k nič ne dogaja :evilgrin: :lol1:

Sehecampress

Ubistvu pravim to zaradi tega, ker pod 7k je 2t dobesedno mrtvo, nikamor se ne premakne.

Je pa res, da se ne da primerjat z močnejšo kubaturo. 500+

Objavljeno

er5n oz. er6n :whistle: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Objavljeno

Kaj si mislu s tem reesko?

Er-5 sploh ne gre tok švoh za tistih svojih 50KM.... tud pr nizkih obratih kr fajn skoč če odpreš :whistle:

Objavljeno

Japanska mašina od 500 kubika kad jo vozi balkanac pravi mačo muškarac :D

Objavljeno
Kaj si mislu s tem reesko?

Er-5 sploh ne gre tok švoh za tistih svojih 50KM.... tud pr nizkih obratih kr fajn skoč če odpreš :whistle:

mislm da flame pusti za sabo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!