Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja 250 R


antares

Priporočene objave

a-a, jest bi reku da ne...

zdej, v čem si mislu, v končni al v pospeških, na dirkališču?

Se mi zdi da, če kje, bi bila edino v končni lahko odprta 2t 125 SS bolš k pa tale.

povsod (pospeški, končna, pista)

aprilia ma lepš zadej :) saj men se tko zdi. zgleda mal bolj masivno use skp. ni samo ena 4kotna štanga.

post-5337-1200838072_thumb.jpg

aprilija ima eno izmed lepših zadnjih nihajk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a-a, jest bi reku da ne...

zdej, v čem si mislu, v končni al v pospeških, na dirkališču?

Se mi zdi da, če kje, bi bila edino v končni lahko odprta 2t 125 SS bolš k pa tale.

kolk je kj razlike med 250r pa med ZZR 250?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mito je kukr vem pustu zadi ZZR an?

Pomoje ni velike razlike med zzr pa 250r, vsaj v mašini ne. Ciklistika je vrjetn kej izboljšana...

res bi blo zakon če bi nrdil kej tacga, kot je bla včas honda cbr 250r..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k takrt k smo bli na racelandu je biu tm en z ZZR250, in mi je na ravnin malenkost ušu.. v ovinkih sm ga pa kr fajn pajsnu. tko da, če bi meu js čist odprto RSko, bi ga tut na ravnini dobu. pumoje bi bla RSka(odprta) pa 250r, zlo izenačena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k takrt k smo bli na racelandu je biu tm en z ZZR250, in mi je na ravnin malenkost ušu.. v ovinkih sm ga pa kr fajn pajsnu. tko da, če bi meu js čist odprto RSko, bi ga tut na ravnini dobu. pumoje bi bla RSka(odprta) pa 250r, zlo izenačena.

Jop ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In spet smo pršli do tiste zgodbe če je odprta 2t mašina boljša od 4t. Pa dejte že enkrat nehat. Čas 2t mašin se izteka predvsem zaradi ekologije, pa tudi tehnologija gre naprej. Če bi bila 2t toliko boljšaod 4t nobeden od proizvajalcev nebi naredil drugačnega motorja pa ekologija gor ali dol. Ne primerjat jabolk pa hrušk. Pa dovolj nakladanja...

V tistih parih sekundah sedenja na sedežu je bil prava igračka. Že na mestu ga lahko enostavno nagibaš iz ene strani v drugo tako da mislim da bo med vožno to še toliko enostavneje. Sem pa skoraj prepričan da je bil tank popolnoma suh ker ni bilo čutit in slišat nobenih zvokov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tistih parih sekundah sedenja na sedežu je bil prava igračka. Že na mestu ga lahko enostavno nagibaš iz ene strani v drugo tako da mislim da bo med vožno to še toliko enostavneje. Sem pa skoraj prepričan da je bil tank popolnoma suh ker ni bilo čutit in slišat nobenih zvokov.

IZKUŠENI motorist :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In spet smo pršli do tiste zgodbe če je odprta 2t mašina boljša od 4t. Pa dejte že enkrat nehat. Čas 2t mašin se izteka predvsem zaradi ekologije, pa tudi tehnologija gre naprej. Če bi bila 2t toliko boljšaod 4t nobeden od proizvajalcev nebi naredil drugačnega motorja pa ekologija gor ali dol. Ne primerjat jabolk pa hrušk. Pa dovolj nakladanja...

V tistih parih sekundah sedenja na sedežu je bil prava igračka. Že na mestu ga lahko enostavno nagibaš iz ene strani v drugo tako da mislim da bo med vožno to še toliko enostavneje. Sem pa skoraj prepričan da je bil tank popolnoma suh ker ni bilo čutit in slišat nobenih zvokov.

2t je še zmer bolš k 4t :P

dj mi povej kuko si ugotovu da je igračka, če si samo sedeu na njej? pa tut to glede nagibanja ne razumem najbolš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drža na ninji je bol Sport Tourer, podobno kot npr. na er 6n

big_kawasaki_er6n_2008_03.jpg

08ex250k_44jlimdls00d_c.jpg

(postavitev stopalk in balance sta podobni ... er 6n ma celo še malo bol nazaj postavlene ročke, medtem ko ma ninja malo bol ukrivleno balanco navzdol ;))

Popravljeno . Popravil AbNormaln
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izkušen nisem, je bil pa postavljen samo na tački tako da si ga lahko poizkusil nagniti malo levo in desno tako da dobiš vsaj občutek o teži oz težišču in ga ni bilo problem "prevagat" iz ene strani na drugo. Sm to sm s tem mislu da je pač enostavno upravljat z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izkušen nisem, je bil pa postavljen samo na tački tako da si ga lahko poizkusil nagniti malo levo in desno tako da dobiš vsaj občutek o teži oz težišču in ga ni bilo problem "prevagat" iz ene strani na drugo. Sm to sm s tem mislu da je pač enostavno upravljat z njim.

Ja to si tm sprobavu kaj pa na cest?mislm da nebo čist isto :) Drgač pa vsake oči imajo svojega malaraja :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to si tm sprobavu kaj pa na cest?mislm da nebo čist isto :) Drgač pa vsake oči imajo svojega malaraja :closedeyes:

Itak, mn apn pa avtomatik nista bla nikol lepa, pa sm jiva vseeno vozo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Radi bi se sorazmerno hitro vozili in se ne ustavljali vsakih 50km na kofetku, ker so bolečine v križu in zapestjih velike.

zakaj za vraga govorite bedarije... tisti, ki ima težave s križem in podobno si naj ne kupuje SS motorja, kot lastnik le-tega pa lahko povem, da s tem ni nikakršnih težav... logično pa naprimer to, da sedež ni udoben kot fotelj, ker ni to njegov namen kot naprimer na kakšni hondi gold wing

Se podpišem pod tvoj post :yes:

sploh ne bom komentiral, glede na to kaj voziš, ker CBR 125 pa je eden najslabših motorjev na svetu in vedno znova me jezi, da so ji nadeli ime njenih močnejših sester, ki nimajo s tem skropucalom nič skupnega

za dirkališče

hahaahahahaha :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2t je še zmer bolš k 4t :P

dj mi povej kuko si ugotovu da je igračka, če si samo sedeu na njej? pa tut to glede nagibanja ne razumem najbolš..

MNENJE POZNAVALCA!!

FiFtY no ti to ne razumš... 10sek je dovoljšen čas da eksperti presodijo motor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a-a, jest bi reku da ne...

zdej, v čem si mislu, v končni al v pospeških, na dirkališču?

Se mi zdi da, če kje, bi bila edino v končni lahko odprta 2t 125 SS bolš k pa tale.

Mislm pa, da na bolj zaprti pisti (raceland,marof) RSka kr vidno zmaga prot Ninji.Že na zaviranju bi pomoje velik pridobu (če zaviraš tko k Fifty :D ), ker bremze na teli 250ki mi res švoh delujejo :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm pa, da na bolj zaprti pisti (raceland,marof) RSka kr vidno zmaga prot Ninji.Že na zaviranju bi pomoje velik pridobu (če zaviraš tko k Fifty :D ), ker bremze na teli 250ki mi res švoh delujejo :trance_33_sleep:

NA zaprti brez ravnin 100%, sam bi mogu met 125ko skos na obratih... 7k+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko pelješ kaj z malo več ccm, vidiš da na 125 tudi nad 7k nič ne dogaja :evilgrin: :lol1:

Sehecampress

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko pelješ kaj z malo več ccm, vidiš da na 125 tudi nad 7k nič ne dogaja :evilgrin: :lol1:

Sehecampress

Ubistvu pravim to zaradi tega, ker pod 7k je 2t dobesedno mrtvo, nikamor se ne premakne.

Je pa res, da se ne da primerjat z močnejšo kubaturo. 500+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

er5n oz. er6n :whistle: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si mislu s tem reesko?

Er-5 sploh ne gre tok švoh za tistih svojih 50KM.... tud pr nizkih obratih kr fajn skoč če odpreš :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si mislu s tem reesko?

Er-5 sploh ne gre tok švoh za tistih svojih 50KM.... tud pr nizkih obratih kr fajn skoč če odpreš :whistle:

mislm da flame pusti za sabo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!