Skoči na vsebino

KAČJE RIDE - PASTI IN (NE)VARNOST


PikiJapok

Priporočene objave

Njegovo razmisljanje, ki si mi ga obrazlagal pa brez zamere "butasto". Ce se prav spomnim, vsak tak si zasluzi sus v glavo.

Narobe se spomniš... Rekel sem (citiral pravzaprav): "Zaradi mene je lahko dober človek... učitelj ali celo socialni delavec. Ampak za tako vožnjo, kot jo je uprizoril takrat pa... si ni zaslužil drugega kakor jarek in šus v glavo."

In verjemi... Takemu se ne bo strgalo... Bo prej kdo imed "kamikaz" na ridah sproduciral smrtno žrtev, kot on... Upam, da ne bo nič takega v resnici, a bojim se, da je samo vprašanje časa... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razburjam se pa zarad tega, ker ne moreš policajem vse poročat in kolege zajebat.

Za to bi pa želel slišati res tehtno utemeljitev. Kdo poroča policistom in kaj... Če je to letelo name seveda. Na policiste sem se obrnil s prošnjo da se poostri nadzor na kačjih ridah... In ne boš verjela, da sem se prej posvetoval s kolegi policisti in preveril, kaj se trenutno dogaja in kakšno je stanje. Odgovor je bil pričakovan.... Poostren nadzor se izvaja že 3 (beri: tri) leta. Nimamo več ljudi in delamo kar je v naši moči.

Poanta vsega je vzpostaviti DIALOG s policijo. Kaj lahko storimo mi in kaj lahko oni... Z namenom odstraniti "kamikaze" s kačjih rid. In namen je dosežen. Mi bi lahko kaj storili za varnost (in nekaj tudi smo) oni SO PRIPRAVLJENI AKTIVNO PODPRETI vsako z varnostjo povezano iniciativo. Torej, potrebno se je pogovarjati o KONKRETNIH PREDLOGIH IN ZAHTEVAH, s katerimi bomo prišli do njih in si zastaviti točno določene cilje.

Seveda sem omenil tisto, kar smo (oz. so drugi) že storili... Kot argumente, da smo pripravljeni tudi sami nekaj storiti. Brez tega se ne moreš z nekom pogajati... Vse je itak vidno na prvi strani, da se ne bom ponavljal.

Mar je to tako težko razumeti? :headbang:

Popravljeno . Popravil PikiJapok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pol pr teb poštemplamo knjižce da nismo kamikaze in jih v primeru da nas policaji ustavjo pokažemo in nas z lepimi željami nato spustijo naprej?

a oni sami ne znajo tega narest?

a rabjo pomoč?

moje ne bojo dobl..niti ni to moje delo..

kaj se je treba glede tega dogovarjat, pogovarjat?

kamikaze odstrant pa je..

tudi avtomobilske lepo prosim..

tudi avtobusarske..

tudi une hruške ki mečejo beton po cesti..razen če misliš da to ni nevarno..

piki to je njihovo delo..

in to da se ti ne počutiš varnega je njihova krivda..konec debat..

mislim kake napotke bi jim ti sedaj rad dal?? tega jest enostavno ne razumem..

ej takih odsekov je v sloveniji cel kup..

ti si od rid doma 9 km manj kot jest pa sm jest dokej deleč..30 km skor???

kaj te tko mot? sej se ne voziš v trgovino čez ride da bi te rabl skrbet tko no..

pa kdor pade na ridah je v veliki večini primerov sam kriv..

pa vse že stokrat obrnjeno, povedano, prežvečeno..ampak ne..dejmo še mal žvečt..

če si si ti dal pač tako nalogo in si jo pripravljen izpeljat ne razumem zakaj obešat na veliki zvon??

v čem je fora? da poveš da maš 65k evrov letno pogodbo? da vsak dan 3x sexaš?

da kaj??

iščeš podporo???

na tak način je ne bo..sorry..ampak res ne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to bi pa želel slišati res tehtno utemeljitev. Kdo poroča policistom in kaj... Če je to letelo name seveda. Na policiste sem se obrnil s prošnjo da se poostri nadzor na kačjih ridah... In ne boš verjela, da sem se prej posvetoval s kolegi policisti in preveril, kaj se trenutno dogaja in kakšno je stanje. Odgovor je bil pričakovan.... Poostren nadzor se izvaja že 3 (beri: tri) leta. Nimamo več ljudi in delamo kar je v naši moči.

Poanta vsega je vzpostaviti DIALOG s policijo. Kaj lahko storimo mi in kaj lahko oni... Z namenom odstraniti "kamikaze" s kačjih rid. In namen je dosežen. Mi bi lahko kaj storili za varnost (in nekaj tudi smo) oni SO PRIPRAVLJENI AKTIVNO PODPRETI vsako z varnostjo povezano iniciativo. Torej, potrebno se je pogovarjati o KONKRETNIH PREDLOGIH IN ZAHTEVAH, s katerimi bomo prišli do njih in si zastaviti točno določene cilje.

Seveda sem omenil tisto, kar smo (oz. so drugi) že storili... Kot argumente, da smo pripravljeni tudi sami nekaj storiti. Brez tega se ne moreš z nekom pogajati... Vse je itak vidno na prvi strani, da se ne bom ponavljal.

Mar je to tako težko razumeti? :headbang:

poj pa reč tvojim kolegam, da nj nrdijo/dajo pobudo za dvojno ograjo pa bomo usi veseli :) glede na to da so prpravleni podpret vsako varnostno zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poj pa reč tvojim kolegam, da nj nrdijo/dajo pobudo za dvojno ograjo pa bomo usi veseli :) glede na to da so prpravleni podpret vsako varnostno zadevo.

Zadeva je že v planu... Izvedba pa žal ni v mojem obsegu moči... Sicer ti pa vse že lepo piše... samo prebrati je treba. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je že v planu... Izvedba pa žal ni v mojem obsegu moči... Sicer ti pa vse že lepo piše... samo prebrati je treba. ;)

v planu je marskej.. ampak več kot 50% stvari k so v planu ponavad sploh nikol niso narjene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v planu je marskej.. ampak več kot 50% stvari k so v planu ponavad sploh nikol niso narjene.

Table so že tam, se ti ne zdi? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene osebno table ne obvarujejo nič.

Si kdaj slišal za metodo postopnih korakov? A-ja, najbrž rečeš... "Ati, j's bi nov moped!" in ga dobiš, pa zato ne veš, da se je včasih treba za kako stvar tudi malo potruditi.. Zgolj ugibam. ;)

Jeseni smo začeli akcijo, da bodo zato spomladi vendar ograje tam... tako je to v krutem realnem svetu.

Popravljeno . Popravil PikiJapok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si kdaj slišal za metodo postopnih korakov? A-ja, najbrž rečeš... Ati, j's bi nov moped in ga dobiš, pa zato ne veš, da se je včasih treba za kako stvar tudi malo potruditi.. Zgolj ugibam. ;)

sem že slišal za to metodo ja.

eh, narobe ugibaš. kot kaže le nisi tako pameten ;)

Jeseni smo začeli akcijo, da bodo zato spomladi vendar ograje tam... tako je to v krutem realnem svetu.

važn da bojo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Table so že tam, se ti ne zdi? :whistle:

ej piki a si ti table narisu

sam veš kaj un k ga daje na kolen si mu pozabu slajderje narisat pa se zna zgodit da kolen opraska

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej piki a si ti table narisu

sam veš kaj un k ga daje na kolen si mu pozabu slajderje narisat pa se zna zgodit da kolen opraska

Eh, Miha pa Fifty, dejta nehat že s temi pritlikavimi nebulozami. Kok sta dolgočasna.

Če že streljata, dejta s tavelikim kalibrom, ne z obrobnimi pasjimi bombicami. Ker pa večjega kalibra ne premoreta, pa boljš, da ne rečeta nič. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PIKI...zakaj nisi odgovoril Poloni...mene isto zanima....ker imam še vedno slikce(logo) na kolenčnikih...beri: ne kolenčkam...če pa se vozim po ridah(al pa kjerkol drgje) gor pa dol zmerno...in me ustavi policist..pa ne zaradi prevelike hitrosti, temveč zaradi poostrene(sprožene menda iz tvoje strani?) kontrole in me vpraša: Ali je Akrapovič homologiran? Tile žmigavci pa niso original kajne? Zakaj pa imaš zadaj belo LED luč...hja fant...sledi položnica....al kako? In s čim sem tukaj kogarkoli ogrožal??? Vem, da je moja krivda, da nimam popedenah stvari URADNO LEGALNO na mopedu, kot že povedano N% ostalih motoristov, ja madona, ne bom jih pa prosu nej večkrat stojijo tam, da se ja poveča verjetnost, da dobim kazen za kršenje CPP na podlagi detailov mojega strojčka...??? WTF :slap:

Vse navedeno lahko urediš na LPP Ljubljana, pa je problem rešen :evilgrin: :worship: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprosti Dex, apmpak jaz te ne razumem. Če naša zakonodaja zahteva, da opraviš strokovni pregled zaradi predelave vozila, potem to pač moraš storiti če ne želiš biti v prekršku. Ti zagotovo nisi prava oseba, ki lahko ocenjuje, ali je imeti smernike iz Louis-a nevarno ali ne.

Lahko pa žačneš pobudo za spremembno zakona, ki bo dovoljevala vgradnjo nadomestnih delov z oznako ECE brez strokovnega pregleda. Kot vem si pravnik (oz. bodoči pravnik) in ti takšna pobuda nebi smela biti problem. Pri takšni pobudi bi te bom tudi sam podprl. Če bo pa pobuda vsebovala tudi spremembo pravilnika o prvi pomoči (da bi bila manjša) še toliko bolje. Prepričan sem, da bi imel za sabo podporo večine motoristov.

Ne moreš pa izvajati "državne nepokorščine" samo zato, ker se ti nekaj "zdi", in se razburjati zaradi predloga poostrenih kontrol, ker se ti ne ljubi delati strokovnega pregleda tvojega predelanega motorja.

Ej, Kralj si........ :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EJ PIKI imam eno super idejo zate lahko se izogneš večjem delu rid z minimalnim rizikom da te bo tretja oseba zbila!!! na koncu vasi planina imaš tablo strmca tam zaviješ desno in se pelješ čez dva tvoja prijatelja ležeča :rolleyes: in nadaljuješ do križiča kjer zaviješ levo proti postojni pelješ v enosmerno nobenga nebo nasprot in samo zgorjni del pelješ po ridah pol na vrh so zopet tvoji prijateli tokrat živi ki te zihr nebojo vstavli ker te majo verjetn že polno kapo na postaji!!! :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, Miha pa Fifty, dejta nehat že s temi pritlikavimi nebulozami. Kok sta dolgočasna.

Če že streljata, dejta s tavelikim kalibrom, ne z obrobnimi pasjimi bombicami. Ker pa večjega kalibra ne premoreta, pa boljš, da ne rečeta nič. :)

pocas pa z užitkom ane :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RIDE ZAPRET.Naj bo samo peš pot...

kako se vam da tolko drk.. za tista 2 ovinka.Vem že grem... :chase: :baa:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EJ PIKI imam eno super idejo zate lahko se izogneš večjem delu rid z minimalnim rizikom da te bo tretja oseba zbila!!! na koncu vasi planina imaš tablo strmca tam zaviješ desno in se pelješ čez dva tvoja prijatelja ležeča :rolleyes: in nadaljuješ do križiča kjer zaviješ levo proti postojni pelješ v enosmerno nobenga nebo nasprot in samo zgorjni del pelješ po ridah pol na vrh so zopet tvoji prijateli tokrat živi ki te zihr nebojo vstavli ker te majo verjetn že polno kapo na postaji!!! :headbang: :headbang:

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se jaz vedno peljem ob napačnem času, ali pa glede rid samo nakladate.

Letos sem se prek rid peljal kar nekajkrat, na poti na morje ali domov, pa nikoli ni bilo gledalcev v THE ovinku, nikoli me ni nihče prehitel, pa jaz z mojo staro kripo, Mačica pa s Transalpo nisva tako hitra, da bi naju stežka prehiteli, na celi progi od Logatca do Kopra v tem času videl samo en zdrs motorista, pa še ta v enem brezveznem ovinku, pa samo s poškodovano plastiko, čeprav sem srečal precej motoristov.

Pa tudi, kar se tiče hitrosti motorjev, ki sva jih srečala, ne morem reči, da so bile kaj dosti višje od hitrosti motoristov, ki vozijo med MB in MS, med Ptujem in Ormožem, med Lenartom in Ptujem, Ormožem in Ljutomerom, MB in CE.........

Tak da je tole nakldanje okoli teh Kačjih rid ena velika bedarija.

Tudi če pogledamo statistiko, kje se je letos pobilo največ motoristov, Kačje ride niso zraven, pa tudi med odseki z največ telesno poškodovanimi motoristi, mislim, da ne bi "zmagale" ride.

Po moje so ride samo še en odsek v Sloveniji, kjer se da malo podivjati, a so ga pač nekateri osebki na Motosvetu naredili za "the odsek"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kristus marija sveta. Koliko praznih kalorij v debati(sicer je na žalost veliko debat na forumu takšnih).

Sam pozdravljam vsakršno pobudu, ki DEJANSKO pripomore k izboljšanju varnosti na cestah.

Super, da ste uspeli dogovoriti sestanek z PU in še bolj super bo, ko se bodo postavile dvojne zaščitne ograje v vsak nevarni ovinek v Sloveniji(mislim, da koristi le-teh ni težko zagovarjati). Če ste ugotovili, da je kateri izmed predlogov slab, jih ne omenjat, saj se lahko zgodi, da bo zaradi nespretnih okoliščin ravno ta sprejet(tukaj več šteje kvaliteta in ne kvantiteta).

Zavedati se je potrebno, da je ta sestanek namenjen izključno predstavljanju eventualnih koristi dodatnih ukrepov in ne pogajanju(na strani naši strani nimamo ravno veliko za ponudit-razen dobre volje in eventualnega priložnostnega volunterstva). Zato se prosim predhodno pripravite, da se ne bo mlatila prazna slama(škoda vašega časa in časa policije) in, da bodo koristi predlogov jasne in sledljive(represija ima lahko negativne posledice-tega se zaveda tudi policija, zato so vas pripravljeni poslušat/tudi oni so samo ljudje in se v času izven službe pojavljajo, kot klasični uporabniki cest, torej so koristne spremembe tudi v njihovem vsakodnevnem interesu).

Sam bi prosil, da apelirate na policiste, da so pri kontroli prometa bolj pozorni na stanje vozišča(pesek, olje, predmeti, ovire, ....) in dogajanj okoli njega(kakšen pijani majajoči osebek ob cesti, ....) saj jih le-to ob sami prisotnosti ne stane ničesar. ¨Ugotovljene¨ napake(ki jih ne morejo sami odstraniti) pa čim hitreje sporočajo npr upravi za ceste, da jih le-ti odpravijo. Mirno debatiranje ob cesti npr(ob neoviranju prometa in upoštevanju varnosti) v nobenem primeru ni kršenje predpisov.

Glede osebnih svoboščin, pa samo hvala bogu, da ne živimo v državi, kjer bi posameznik imel popolno svobodo v vsakem svojem početju(si predstavljajte kako veseli bi bili vsi zatirani, pretepani, posiljeni, ........ ker policija tistim, ki bi to prakticirali ne bi smela ničesar, saj bi s tem kršila njihovo pravico do pretepanja, zatiranja, posiljevanja, ......).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa je v resnici potrebno za dirkališče? Bodimo realni... Površina 1 kvadratnega kilometra ima 4 kilometre oboda... In to bres notranjih šikan... Površina 800 X 600 metrov torej zadostuje... Gremo dalje. Če je širina piste 15 metrov, imamo v notranjostti kroga ob vseh varnostnih mehanizmih še vedno dve površini velikostnega reda 150 X 250 metrov. Te površine zadostujejo za mariskako delavnico, garažo, gostinski obrat ali trgovino povezano z motoristi in/ali avtomobilisti.

Odpadni material raznik izkopavanj ustvari "zvočni zid", če se čezenj zasadi travico pa so tukaj naravne tribune. Skratka... Vložek je minimalen. Takšen center poleg vsega ostalega prinese dokaj veliko delovnih mest, kar za državo pomeni dokaj veliko finančno razbremenitev. Davki od prodaje tudi polnijo državni proračun. Sama najemnina piste itd. je še najmanj.

Upoštevaje nadzor nad dogajanjem, ki pomeni razbremenitev policistov na cesti in ostali spremljajoči prihranki povrnejo investicijo v nekaj letih, če bi država investirala v objekt 100%.

Od takega centra imajo seveda posredno korist tudi drugi... Od avtošol, policije, šol varne vožnje itd. do turističnih delavcev - sploh v primeru kake dirke "višjega ranga". Skratka, investicija v tak objekt je z vidika ekonomičnosti pravzaprav malenkost. Treba bi bilo le dovolj volje.

Država je v prejšnjem letu investirala 1 milijon euro v tehnične rešitve za zvišanje prometne varnosti, samo s globami zbrala 17 milijonov euro (k tej vsoti dodajte še en zajeten kos milijonov iz sodnih virov).

Od investiranega milijona večina vsote odpade na sisteme za povečanje "pridobitnosti-kasiranja".

Upam, da je jasno, kakšne čudeže bo naredila novela zakona o varnosti cestnega prometa.

(po prejšnjem zakonu, ki je zaostril sankcije, so si bili eksperti enotni, da represija ne zviša varnosti, kar se je kmalu dokazalo; Zakaj gredo represijo sedaj zaostrovati?? Odgovor je na dlani; ker je eden velikih proračunskih postavk).

Vodja sektorja za promet na Generalni policijski upravi je javno izjavil, da so slovenske kazni primerljive z zahodnoevropskimi. Dohodki prebivalstva so na tretjini; se pravi, da smo imeli znatno višje kazni kot na zahodu in najmanjše investicije v situacijo na cesti (v primerjavi z državami na severu).

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!