Skoči na vsebino

KAČJE RIDE - PASTI IN (NE)VARNOST


PikiJapok

Priporočene objave

Tisti, ki so sposobni odpeljati ovinek, jih sredinska črta ne bo motila... Saj vozijo po svoji strani. Tisti, ki tega niso sposobni, ker so pač slabi vozniki, pa bodo na račun zmanjšane stabilnosti motocikla v ovinku prisiljeni voziti na svoji strani, ker bi jih vibrirajoča črta še dodatno destabilizirala. In tako se bodo počasi naučili voziti. ;)

piki še enkrat glede črte..

glavni problem sredinske črte niso motoristi..so tudi nekateri ampak ne glavni..

dobr veš kdo je glavni problem..v ponedeljek mi je en z vitotom poln delavcev po 2/3 mojega pasu pripeljal..

tiste sredinska pojoča črta ne bo prav nič motila..

za tiste bo najbolje zdravilo roka pravice..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne boste preveč zašli iz teme... Mislim, da imate dovolj dela s tem, da poiščete "naslednika". V zadnjem odstavku sem povedal svoje... Po domače... do zdaj ste jebali mene, zdaj se pa jebite sami. :whistle:

1. (neuradno) poročilo s sestanka na PU Postojna Postaja Prometne policije Postojna:

Udeleženi smo bili predstavniki vseh treh vpletenih strani - t.j. policije, lokalne skupnosti in motoristov. Poimensko je okroglo mizo sestavljalo:

Predstavnik policije: inšpektor za varnost prometa, Blaž Primc

Predstavniki KS Planina: Mirjam Žnidaršič, Jože Matičič

Predstavniki motoristov: Irencko, Sanda7, Suzy, PikiJapok

Izhodišča: Policija se s problematiko cestnega odseka med Planino in Ravbarkomando intenzivno in dokaj neuspešno ukvarja že več let. Prebivalce lokalne skupnosti moti predvsem zvočno onesnaženje, ki se zaradi konfiguracije terena najbolj občuti v Kačji vasi in neprilagojena hitrost pri vožnji skozi naselje.

Vsebina pogovorov: Vse vpletene strani so si edine, da bi del rešitve problema bila izgradnja dirkališča (motodroma) nekje na Notranjko-Kraškem. Obenem se vse vpletene strani strinjajo, da je problematičen zgolj manjši delež udeležencev v prometu, enako med motociklisti, kakor tudi drugimi vozniki vozil na motorni pogon. Vse vpletene strani se tudi strinjajo, da si vsak udeleženec v prometu, ki ima urejeno registracijo motornega vozila, lahko prosto in po lastni presoji vozi po kateremkoli odseku ceste v Republiki Sloveniji brez omejitev trajanja. Vse vpletene strani se tudi strinjajo, da represivna politika ne dosega želenih rezultatov, in posledično udari po žepu tudi lokalno prebivalstvo.

Vpletene strani se tudi strinjajo, da je najboljša možna rešitev dialog med lokalno skupnostjo in lokalnimi "moto-klubi", saj lahko "samoprečiščevalne akcije" dosežejo veliko večji efekt, kakor represivni ukrepi. Vse vpletene strani se tudi strinjajo, da je moto-turizem tudi potencial in da se je treba izogniti posploševanju in ustvarjanju vzdušja spora med motoristi in lokalno skupnostjo. Povzročanje splošne nevarnosti v raznih oblikah "poškodovanja" cestišča je enako ali še bolj nevarno, kakor neupoštevanje prometnih predpisov.

Vpletene strani se tudi strinjajo, da bi v primeru oblikovanja infrastrukture, ki bi vas Planino predstavila oz. naredila kot motoristom prijazno vas, v veliki meri rešilo problem, saj bi ob efektu pritoka denarja v obliki trženja lokalne gostinske ponudbe tudi efekt solidarnosti med motoristi prispeval k umiritvi prometa v naselju.

Sklepi: Policija bo v primeru dialoga in rezultatov na tem področju prenehala z izvajanjem poostrenega nadzora na tem območju. DRSC bo na območju "kačjih rid" postavila tresočo sredinsko črto, s čimer se bo zmanjšala nevarnost povezana z določili zakona o smeri vožnje. Hitrost vožnje na tem območju ni problematična. V naselju planina se namesti "stalna radarska kontrola".

KS Planina nadaljuje dialog s predstavniki motoristov in jih ob obravnavi dotične problematike tudi vabi na seje Krajevne Skupnosti, na katerih se poišče rešitve za sožitje med motoristi in krajani KS. Obenem se vzpostavi komunikacija med KS in okoliškimi turističnimi zvezami z namenom oblikovanja kraja, kot motoristom prijaznega.

Tako dragi moji.... Povedano po kmečko... dosegli smo "umik policije" in vzpostavili vzvode za aktivno soodločanje motociklistične skupnosti v problematiki, ki se jih dotika v obliki sodelovanja na sejah KS. Obenem smo dosegli, da se nemudoma položi vibrirajočo sredinsko črto in tako onemogoči povzročanje splošne nevarnosti na območju "kačjih rid".

Naj to priložnost izkoristim še za to, da se zahvalim Sandi7, Irencko, predvsem pa moji soprogi Suzy, ki so me ves ta čas podpirale in spodbujale k uresničitvi zastavljene vizije. Obenem pa vam sporočam, da se sam po tej zmagi iz samega projekta umikam in ga prepuščam vam pametnjakovičem, ki znate vse bolje. Zdaj imate odlično izhodišče, da se izkažete. Na vas je, da si še okrepite položaj, ali pa zadevi pustite, da vam uide iz rok in... kot se je izrazil g. inšpektor... oni so sposobni problem rešiti v enem mesecu, vendar - koliko osebne svobode ste se pripravljeni odreči v zameno za absolutno vrnost.

Uradni zapisnik bo objavljen v tej temi, ko bo "oblikovan".

Hawk, govoril sem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz dvomim da bo to kdo nadeljeval. verjetno bi se kdo zavzel za dvojne ograje. to je pa to. kaj drugega pa ne.. je pa možno da se :) zakaj pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz dvomim da bo to kdo nadeljeval. verjetno bi se kdo zavzel za dvojne ograje. to je pa to. kaj drugega pa ne.. je pa možno da se :) zakaj pa ne.

sej se bo piki vrnil..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz dvomim da bo to kdo nadeljeval. verjetno bi se kdo zavzel za dvojne ograje. to je pa to. kaj drugega pa ne.. je pa možno da se :) zakaj pa ne.

Hja, zakaj pa ne bi. V tej temi je bilo polno kandidatov, ki bi znali zadevo izpeljati bolje. Imajo odlično izhodišče, da se izkažejo. Sicer pa zgolj en namig: čemu bodo dvojne ograje v primeru treh "Y raz" v vsakem ovinku? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, zakaj pa ne bi. V tej temi je bilo polno kandidatov, ki bi znali zadevo izpeljati bolje. Imajo odlično izhodišče, da se izkažejo. Sicer pa zgolj en namig: čemu bodo dvojne ograje v primeru treh "Y raz" v vsakem ovinku? :whistle:

tiste raze nič ne motijo..kar perota vprašte..

sicer pa k je blo cel kup peska smo se vozil..k bojo raze na B se bomo še zmer..

zdej pa nehejte nagajat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej se bo piki vrnil..

Piki je "umik" napovedal že dolgo nazaj in le Sandi7 se lahko zahvalite, da sem sploh vztrajal do "konca 1.-e runde". Odstop je nepreklicen. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piki je "umik" napovedal že dolgo nazaj in le Sandi7 se lahko zahvalite, da sem sploh vztrajal do "konca 1.-e runde". Odstop je nepreklicen. ;)

Piki je "umik" napovedal že dolgo nazaj in le Sandi7 se lahko zahvalite, da JE sploh vztrajal do "konca 1.-e runde". Odstop je nepreklicen. ;)

če se že pačiš s tole 3. osebo ednine..tko bi blo prov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

piki še enkrat glede črte..

glavni problem sredinske črte niso motoristi..so tudi nekateri ampak ne glavni..

dobr veš kdo je glavni problem..v ponedeljek mi je en z vitotom poln delavcev po 2/3 mojega pasu pripeljal..

tiste sredinska pojoča črta ne bo prav nič motila..

za tiste bo najbolje zdravilo roka pravice..

Že res, da so verjetno glavni problem sredinske črte razni kombiji, avtobusi in tovornjaki. Pa aaavtomobili.

Samo kljub vsemu so oni v svojih železnih kletkah bistveno bolj varni in imajo bistveno večjo možnost da preživijo, če pride do nesreče. Motoristu pa zna svojo vožnjo čez črto plačati malo dražje.

Ampak ja.....vsak po svoje...vaših pravic vam pa res ne sme nihče omejevat. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh pustmo vse ostalo...mene zanima kdo bi nm naredu motodrom...(antares, dej se mal zmen k poznas visoke drzavnike da bi mal naredil tud na tem podrocju, sej vem da ti ne rabis motodroma v sloveniji ker mas italijo pa cel drug svet...sam za nas klosarje k pa radi mal drsamo po takih povrsinah bi blo pa fejst) :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že res, da so verjetno glavni problem sredinske črte razni kombiji, avtobusi in tovornjaki. Pa aaavtomobili.

Samo kljub vsemu so oni v svojih železnih kletkah bistveno bolj varni in imajo bistveno večjo možnost da preživijo, če pride do nesreče. Motoristu pa zna svojo vožnjo čez črto plačati malo dražje.

Ampak ja.....vsak po svoje...vaših pravic vam pa res ne sme nihče omejevat. :closedeyes:

mislim kaj tebi ni jasno?????????

aja oni lahko vozjo čez črto ker so v kletkah..in seveda to za nas motoriste ne predstavlja nevarnosti?????

me res zanima kdo je zdej tukej omejen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, hočem samo povedat, da jih morebitna napaka stane bistveno manj kot pa motorista. In da če motoristi sami ne boste pazili nase, ne pričakujte, da bodo drugi.

Najprej je treba pri sebi poskrbet za varnost.

Samo to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, hočem samo povedat, da jih morebitna napaka stane bistveno manj kot pa motorista. In da če motoristi sami ne boste pazili nase, ne pričakujte, da bodo drugi.

Najprej je treba pri sebi poskrbet za varnost.

Samo to.

okej jest že pazim na to..zato pa lahko pluvam po unih ki ne pazijo..

in meni omejujejo svobodo oziroma mi predstavljajo nevarnost..

kot če bi se vozil po cesti in ne bi pazil samo na to kaj se dogaja pred mano ampak tudi kaj za mano..kolone???

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato pa lahko pluvam po unih ki ne pazijo..

To je sicer čisto res... Ampak Alla ima tukaj prav... oni lahko pljuvajo čez nas, mi čez njih (v splošnem)... V primeru trka pa je večja verjetnost, da bomo pljunku podobni mi, kot oni. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je sicer čisto res... Ampak Alla ima tukaj prav... oni lahko pljuvajo čez nas, mi čez njih (v splošnem)... V primeru trka pa je večja verjetnost, da bomo pljunku podobni mi, kot oni. :krneki:

in s tem se lahko tolažimo ker???

zato pa pljuvam po njih in pravim da dvosledna vozila dost bl kršjo in ogrožajo vse z vožnjo čez črto in še to da jih ta tresoča črta ne bo nič zmotila..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in s tem se lahko tolažimo ker???

zato pa pljuvam po njih in pravim da dvosledna vozila dost bl kršjo in ogrožajo vse z vožnjo čez črto in še to da jih ta tresoča črta ne bo nič zmotila..

Tudi tukaj se strinjam... Imamo na izbiro, ali sami kaj ukrenemo, ali zadevo pustimo "pristojnim"... Tukaj pa si je potrebno odgovoriti na tisto že prej zastavljeno vprašanje: Koliko osebne svobode smo se pripravljeni odreči za (neko stopnjo) varnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi tukaj se strinjam... Imamo na izbiro, ali sami kaj ukrenemo, ali zadevo pustimo "pristojnim"... Tukaj pa si je potrebno odgovoriti na tisto že prej zastavljeno vprašanje: Koliko osebne svobode smo se pripravljeni odreči za (neko stopnjo) varnosti.

jest ne vem kako bi takmu dopovedal da je vožnja čez polno črto čez nepregleden ovinek lahko smrtno nevarna za motorista..

razen tako da bi res policaji to strogo kaznovali..

drugače pa pozabi..

mene so to prvo naučil..nikol sekat ovinka..pa ne v avtošoli da ne bo pomote..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda samo še vpodkrepitev tega, da ima tudi biker77 v tem primeru precej prav (z vsebinskega vidika). Na včerajšnji okrogli mizi je bil predstavljen tudi ta problem, pri čemer je predstavnik policije povdaril predvsem dvoje:

AD1: Struktura voznikov dostavnih in tovornih vozil se je spremenila. S padcem izobrazbe je na žalost upadel tudi nio (vozniške) kulture omenjenih voznikov. Policija se problematike zaveda in izvaja določene akcije v okviru pooblastil.

AD2: S prehodom pristojnosti nadzora avtošol iz Ministrstva za notranje zadeve na Ministrstvo za šolstvo, se je zgodilo to, da je nadzor z vidika prometne problematike oslabel. Avtošole so naravnane komercialno in so z vidika neposredne problrmatike v prometu premalo nadzorovane, saj je s tem bila na nek način tudi ukinjena komunikacija med policisti in inštruktorji. Posledica je, da je kakovost usposabljanja kandidatov za voznike motornih vozil (tudi zgoraj omenjenih) v zadnjih letih upadla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda še zanimiva ugotovitev, ki jo je že navrgel DeX... In se je izkazala za dokaj pravilno. V Bayern mittel wald-u so imeli podoben problem, kot je pri nas na ridah. Poskusili so z represijo, brez uspeha. Cestna signalizacija in varnostne zaščite (oblačenje količkov in varnostne ograje) so sicer pomagale pri posledicah prometnih nesreč, število le teh pa se je drastično povečalo, zaradi alžnega občutka varnosti voznikov motociklov.

V konkretnem rimeru se je izkazalo, da je promet še najbolj umirila ravno ponudba motoristom prijaznih gostincev in podobnih spremljajočih objektov, ki so območje iz divjega dirkališča spremenili oz. dodatno opremili še z drugimi zanimivostmi. Obenem pa so apelirali z nagrajevanjem in spodbujanjem tega, da so se motoristi sami med seboj opozarjali na nevarnost.

Popravljeno . Popravil PikiJapok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že enkrat predlagano: :whistle:

Naredite mitnice v Planini in Postojni, uredite par razglednih ploščadi, par cart jodlarskih koč, pa imate problem rešen (Nockalmhochalpenstrassepress)....... Pa urejena zbirališča tudi.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej se bo piki vrnil..

Misliiimm, Biker777, zaslužil bi si zaušnico ali vsaj sočno psovanje.

Piki vam je s sobojevnicami izbojeval nekaj, kar si sami s svojim odnosom tudi pod slučajno ne bi.

In osebno mislim, da je to celo napaka. Jaz bi s poostrenim nadzorom vztrajal, dokler se situacija ne razreši dokončno. A očitno vam tudi Policija ponuja roko sprave, kar v primeru, da vas ne bo srečala pamet, lahko pomeni tudi kakšno žrtev. Tudi nedolžno. Ker presneto sumim, da bo v primeru obdobja lepega vremena še kakšen juriš na ride pod geslom, "dejmo mal žgat, sej so policaji šli".

Ok, kakorkoli, zaključeno je prvo pogajanje. Voditelj in zaslužni za nekaj, kar boste težko presegli, se po vaši zaslugi umika.

Sedaj imate prvo in glavno nalogo določiti naslednika, ki bo vreden prevzeti to dediščino.

Osredotočite se na to in ne pametujte drugih reči, saj so popolnoma brez veze, če naslednika ne bo!

In upam si staviti, da ga iz vrst najglasnejših kritikov Pikija sigurno ne bo.

Piki čestitam tebi in kolegicam za doseženo in podpiram tudi v tem odstopu! Naj se sedaj drugi izkažejo, če so sposobni, drugače pa naj bo tako kot mora biti po črki zakona.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že enkrat predlagano: :whistle:

Naredite mitnice v Planini in Postojni, uredite par razglednih ploščadi, par cart jodlarskih koč, pa imate problem rešen (Nockalmhochalpenstrassepress)....... Pa urejena zbirališča tudi.....

Naredite, naredite, naredite....

Papiga, naredi! Imaš priliko zamenjati Pikija, pa naredi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredite, naredite, naredite....

Papiga, naredi! Imaš priliko zamenjati Pikija, pa naredi!

Hmmmm.....HHV malo pomešal vse skupaj........skleroza maybe? Veš, malo težko bom kaj naredil za Ride, mi dol visijo (dnevno ne gre zaradi oddaljenosti)........Ni pa bilo nič mišljeno kot paljenje nekoga, zgolj predlog kako zadeve rešujejo drugje.....Bo zdaj šlo?? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!