Cola400 Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 Pozdravljeni, v mislih imam, da bi si nabavil endurota (125ccm), pa me zanima kakšna je bistvena ralika med 4T in 2T motorjem? V iskalniku nisem vedu kje naj iščem (ključne besede) Najlepša hvala za vnaprej, Luka
JMatic Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 4t manjsa poraba, manjsa kvarljivost, manjsa moc, manj uzitkov 2t ravno obratno ps: manj uzitkov kar se mene tice, da nau kdo kj reku
Cola400 Objavljeno Maj 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 In kaj pol predlagaš? Za popolnega začetnika, edine izkušnje s 4-ko...
reesko Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 In kaj pol predlagaš? Za popolnega začetnika, edine izkušnje s 4-ko... 2T ;)
JMatic Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 nvm odvisn kako mas u glavi poslihtano..jest naprimer sm meu prej DNAjko pa pol direkt odprtga mitota... tko da ti ne morm predlagat nic heh:> mam kolegico k ma tdjko ki je 4t, pa ji gre 110 pa ji je premal...tko da...ce je punci premal :>
Dolenc™ Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 Če bo to tvoj čist prvi motor komot uzameš 4t. Tud 2t ni neka raketa(no ajde v primerjavi z 4t je :D), pa tist dnar, ki ga boš prišparal na vzdrževanju boš glih lahko uporabil, ko bo treba kej močnejšega kupit, ker oba ti bosta kar hitro postala premalo. (to govori pamet) Če maš pa saj mal veselja do šravfanja (no ajde velik boš rabu :D), pa bi rad, da že s to kubikažo vleče, pa še 2t občutek ko se motorju strga (čeprov se ga kmalu navadiš in ga nit ne čutiš več). Pol moraš met pa še mal večji proračun, za vzdrževanje, pa olje. Pa motor tud ni vsak dober, če ma 15 konjev je isti drek ko 4t. Pa, da te ne motijo tresljaji :devil:, potem je 2t way to go! (to rečmo da govorim pa jst)
Cola400 Objavljeno Maj 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 NO...pošten odgovor ;)...a mi lahko kdo predlaga kak motor iz kacga oglasnika (do 2k E).... :yea1:
reesko Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 NO...pošten odgovor ;)...a mi lahko kdo predlaga kak motor iz kacga oglasnika (do 2k E).... :yea1: ja kaj zdej 2T al 4T
Cola400 Objavljeno Maj 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 Am...men je čist useen al je 2,4t...kr se glih ne spoznam na endurote (bol na skuterje, 4ke)...vaša presoja...kar se splača za 2k...nevem kako bi povedu (upam da razumete) :?
Cola400 Objavljeno Maj 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 -Hehe...sm mislu, če mi kdo da direktn link (oz. če kdo pozna koga ki ga prodaja) O:-)
JMatic Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 ja no sj, sam ce ti ne ves, pol tut mi ne mormo heh :>
Cola400 Objavljeno Maj 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 (popravljeno) Js sm gledu neki takega veveve pika avto pika net /2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1412142# drugač ne morm poslat Popravljeno Maj 13, 2007. Popravil Cola400
Gizmo_ Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 če pri nas ne najdeš nečesa kar bi ti blo ušeč pa pejt na kkšne italijanske strani, če sio kkšni blizu meje...če maš možnost da ti ga kdo prpele...aya pa pr italjanih morš ful pazt kaj kupujš raj koga k se spozna sabo uzem... :) :) :) :)
_ales_ Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 NO...pošten odgovor ;)...a mi lahko kdo predlaga kak motor iz kacga oglasnika (do 2k E).... :yea1: jaz ti prodam mojo yamaho dt125r letnik 2003, ohranjena ja pa kot iz trgovine! lahko marsi kdo potrdi, dam ti jo pa za 2000 ojrov točn
NejcZ Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 A ni to mal prepoceni za tak motor? :blink:
_ales_ Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 A ni to mal prepoceni za tak motor? :blink: za motosvetovce ga dam cenejš za 200€ se pravi okroglih 2000€ aja poglej pm
JMatic Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 mislm da je to kr postena cena, pa motor je tut uporabn 4t ane ?
_ales_ Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 mislm da je to kr postena cena, pa motor je tut uporabn 4t ane ? 2t :grim :OK: :yea1:
C4V4L13R Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 js mam 4T, pa ti morm rečt, da sm fejst zadovoln, če odmislimo zmogljivosti .) pije 3l na 100, zdej, ko smo se dva vozila, na mobikrogu sm biu, v glavnem skos na povno...če ga pa lepo šparaš, prideš tud na 2,5l/100km. je pa tako...4T z 7,5kW ni dejansko nič, končna hitrost okoli 100, 110 v idealnih pogojih (brez vetra, sklonjen, sam seveda, brez sopotnika). je pa tako...za navadit se je super, speljuješ z malo gasa pri nizkih obratih, ne rabiš kupovat olja in po 30k kilometrih normalne uporabe in vzdrževanja še na misel ne pride menjanje bata, cilindra... navadu se ga boš pa hiter...sicer, takoj, ko se vsedeš se ti zdi prekleto hiter...ampak po par tisoč kilometrih rata pa švoh...precej švoh... če si padu not, kot bi rekli...boš pri 18 oz. ko se ti 'poveča' ispit, ziher prestopu na nekej več, ne glede na to al maš 4T al pa 2T...res je sicer, da se z 2T naužiješ več užitkov in adrenalina že pri teh letih, ampak, če trofiš kako zgonjeno sranje, potem zna bit več popravil kot pa uživanja med vožnjo .) odločitev je tvoja...kej več o 4T nimam kej povedat. zdrava logika pa uči, da recimo odprt 2T z ne vem...25 konji ali še huje kilovati "mal" bol potegne kot pa 7,5kW, poleg tega, da je že 15kW 2T v prednosti z zmogljivostmi proti 15kW 4T. .) zdej je odvisno samo še od tebe kaj hočeš .)
Cola400 Objavljeno Maj 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 Huh...hvala za ta odgovor..s kod pa si? Kr vidm da si z gorjancev...bolj natančen kraj ;)
C4V4L13R Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 js sm iz novga mesta, drgač vozm pa ybr 125 :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se