Skoči na vsebino

2T ali 4T


Cola400

Priporočene objave

No ne vem kaj boš pa za najmočnejšo klaso reku? Tko da ne se preveč hvalt.

Trenutno stanje:

Rossi na tretjem mestu,

Lorenzo na 6em :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So se mal po Angležih vrgl. (3je cilindri)

Dons sm si motoSI kupu. Not je opisana Honda z ovalnimi bati.

Isto neka varjanta 2T vs. 4T... (2t je itq prevladoval)

So šli gledat v GP pravila in je pisal, da morajo biti največ 4je izgorevalni prostori.

Kaj je honda nardila?

Nardila praktično 8valnik_po 2bata na izgorevalni prostor :evilgrin: -ovalni bati-

750ccm-8ventilov na "bat"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to misliš hondo nr 750...sej ma samo 4 cilindre in 4 bate

A samo? Glede na to je da je to bil edini dirkalnik ki je v tistih časih (1987) tekmoval proti vsem 2t motorji...

Če jo hočeš kupit, boš dal 50.000€ +

Sej to ni nč tazga :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A samo? Glede na to je da je to bil edini dirkalnik ki je v tistih časih (1987) tekmoval proti vsem 2t motorji...

Če jo hočeš kupit, boš dal 50.000€ +

Sej to ni nč tazga :whistle:

Samo sem napisal zato ker so 4-je bati in ne 8 kakor si ti napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teoretično je oblika mašine V8.

Dejansko so 4je ovalni bati.

_tud jest sm prej, mal nerodn napisal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teoretično je oblika mašine V8.

Dejansko so 4je ovalni bati.

_tud jest sm prej, mal nerodn napisal...

No sej zdej se zastopva ka si mislu...je pa res da ma dve ojnici(blajerci) na bat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A samo? Glede na to je da je to bil edini dirkalnik ki je v tistih časih (1987) tekmoval proti vsem 2t motorji...

Če jo hočeš kupit, boš dal 50.000€ +

Sej to ni nč tazga :whistle:

Tekmovala?Tega ni v mojem spominu :unsure:

Po spominu :whistle: So jo tolk let "sestavljali"da potem ni niti tekmovala več :whistle: mam nekje eno revijo kjer je not res popolnoma vse o njej!Konkurenca pa n mogla biti 2t strojem saj so ti postavljali že takrat boljše čase na pistah kot kasneje superbike motorji!

Znanec iz Rima jo je lani prodajal.Sem tud v eni temi napisal,ker se je @RVT zanimal zanjo.Je pa potem kupil desmosedici in ga tudi prodal...

Lahko pa jo vidiš tudi v Hondinem salonu na Hrvaškem!

Teoretično je oblika mašine V8. :rolleyes:

Dejansko so 4je ovalni bati.

Teoretično....motor ima 4cilindre in 4 bate,ki so pač drugačne oblike!Tisti dve ojnici v en bat pa lahko samo slovenec napiše,da je V8!Saj pa vidiš,če so taki kot @masina novinarji,da ne morejo kaj pametnega napisat!

To je salonski motor,da rečeš,da ga imaš!

Prava Honda katero pa bi jaz res imel vendar je precenjena pa je RVF750 RC45

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti dve ojnici v en bat pa lahko samo slovenec napiše,da je V8!

Jaz sem omenil dve ojnici na bat ampak nisem pa nikjer napisal da je zaradi tega V8.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem omenil dve ojnici na bat ampak nisem pa nikjer napisal da je zaradi tega V8.

Se ti ne zdi,da sem napisal v zvezi z SLO novinarji?

@Brejker

Raje kupuj motopuls,je več stvari-velik bolj resnične pa še za manj denarja-pa kaj bi še človek rad?Aja hrvaško mora znat :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Brejker

Raje kupuj motopuls,je več stvari-velik bolj resnične pa še za manj denarja-pa kaj bi še človek rad?Aja hrvaško mora znat :evilgrin:

Mam dva izvoda doma. Enga sm kupu zarad Ninje250 (katera me je razočarala na polno!)

Drugo pa zarad aprilie Dorsduro (sam zrd ferbca)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ju3 si k kawici prinesem še motoSI

Se pravi boš imel cel zajtrk-seveda,če boš bral in verjel :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

Če bi razumel o čem je tekla debata. Bi še nekak toleriral :rolleyes:

_pri drugem stavki si se tudi konkretno zmotil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ju3 si k kawici prinesem še motoSI

pa pridm sm gor citirat, kaj piše v reviji :rolleyes:

In padla je ideja o ovalnih batih! S tem pridobite oristor za več ventilov,za dve zgorevalni svečki namesto ene,

za hitrejše zgorevanje zmesi in zadeva je pravzaprav podobna agregatu V8.

Najprej so idejo poizkusili na modelu XL250, ki so ga poimenovali UFO...

NA STEZO JE ŠLA NEPRIPRAVLJENA

Sezona 1979. Prva honda NR500 za dirke GP je zmogla 100KM (istega leta že 115KM)

17.500/min in tehtala spoštljivih 125Kg. Motocikel je bil komaj kaj večji od tedanjih

Yamah TZ 250 in 350...

Štiritaktna NR500 je v letu 1982 sicer še nastopila v GPju-a v senci svoje dvotaktne sestre :evilgrin: .

Motocikel je imel novo šasijo 16palične pnavmatike. Agregat je zmogel 135KM pri 18.500/min.

NR750 za Superbike, leto 1987... (več v motoSIju)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kak 2t/4t wankla morjo pogruntat na motor pa da vidte z kakšnih malih prostornin bi delal rakete pa še smrdel nebo kt iz poštarskega avtomatika :D

EDIT: LINK suzuki zna :worship:

Popravljeno . Popravil Stirkac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!