Skoči na vsebino

2T ali 4T


Cola400

Priporočene objave

dobr no vsi novi motorji so itq PVC tk da se vse zakrije-tud grde mašine :D

je pa moč glede na kubikažo 1.5-2x večja kt pr 4t in velik manj vzdrževanja kot pr 2t. pa še treslajajev ni.

n tud vodik bi lahk not tankal čez krapič bi pa sam voda tekla xD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
ma nej nardijo 3 taktarja pa bomo usi zadovolni :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

wanklov motor je ene vrste tri taktni motor ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

pomoje; 2T do 600ccm, naprej pa 4T (ker na žalost ni nobenga pametnega nad 600 2T cestaka:naughty:)

itak, da mora bit 125ka 2T, pa ne zato, ker gre 30km/h hitrej, kot R125, ampak zato, ker so pospeški popolnoma neprimerljivi, sem samo enkrat pelal R125, pa sem bil zelo vesel, da sem kupil RSko (in se nikol več ne usedem na R125ko), če je pa treba 2taktarja enkrat na leto mal pošravfat se mi pa to res ne zdi nič pretiranga (jst bi jo itak šraufou tud, če nebi blo nč narobe:evilgrin:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Da več konjev kot navaden 4t ker se pri 4t veliko moči porabi pri prenosu premega gibanja (bat se premika gor in dol) v kroženje. Je pa pri tem motorju problem z osnaževanjem ker mislim da je treba delati mešanico tako kot pri 2t. Če se motim me popravite.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm slišu da ta motor da enih groznih konjev sam pa da se dela "generalne" po 10kkm pri avtih.

ja mazda rx8 ti da 230km iz 1.3 mašine :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ni treba mešance tankat. Je pa pri wanklovih mašinah problem tesnenje, namreč tiste špičke ki ločujejo prostore med seboj so zelo obremenjene. Je pa poraba olja velika pri teh mašinah.

Je pa težko govoriti o taktih, načeloma ima ravno tako 4, sesanje, komprimiranje, vžig in izpust, vendar so vsi nekako povezani med seboj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima pr kolkih kilometrih je potrebno narediti generalko pr 2T??

Takrat ko zaruži,zablokira ali kaj podobnega je pa to VELIKO prej kot pri 4-taktni mašini,sploh še če jo nenfriziraš in normalno vzdržuješ !!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej je res ampak se v bistvu tretji (delovni) in četrti (izpušni) takt izvajata istočasno...evo tuki je pa drgač razloženo http://sl.wikipedia....i/Wanklov_motor

To mašino nemoreš primerjat z Oto-motorjem,ker je Wanjkelj- rotacijski motor in ima v enem obratu 3 X vsis,3 X kompresijo,3 X delovni takt in 3 X izpuh.Kot pa je bilo že rečeno največje težave so z slabim izgorevanjem in velik problem z mazanjem tesnilnih ploščic na špicah rotorja.Prvi motor so izdelali že Nemci na NSU-ju so pa po parih letih proizvodnjo opustili in samo še Mazda vstraja na tej mašini po vsej verjetnosti nebo dolgo, kajti probleme z mazanjem nemorejo rešiti !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se prav spomnim, je tudi navor pri teh mašinah problem, mislim da ima rx8 tudi nek poseben sistem za pomoč pri speljevanju, zaradi tako majhnega navora.

Še slikca, dyno graf za mazdo rx8. (tako za primerjavo, vw golf 1.4 ima 132.0 Nm navora @ 3800 rpm)

KLIK

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Koliko vam kaj porabijo 2t motorji?? Predvsem me zanima yamaha.

Honda HM 125 okrog 15 litrov <3

Piaggio ZIP 180 SP nabrit do konca ... čez 20 :D al je pa meu kje lukno hehe

RS 125 06 okrog 6 ( odprta )

RS 125 08 okrog 5 ( zaprta )

Husqvarna SM 125 06 ( okrog 7 )

Yamaha DT 80 ( 5 )

Aprilia RS 50 Tuono ( 5.5 )

Honda CR 250 ... kar krepko hehe :D

Aerox 50 ... original ... par požirkou :D

Yamaha YZF-R 125 ... 3.5 litra max pa če sm jo gonu kot nevem kai! :D ( 4 takt )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RSa samo 6 litrov? Ah, sem skos mislil da kuri okol 10, zdej pa vidim da sam liter več kot moj skuter, bom pa kar zamenjal :P Razen če je kakšna velika razlika s starejšimi letniki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje; 2T do 600ccm, naprej pa 4T (ker na žalost ni nobenga pametnega nad 600 2T cestaka:naughty:)

itak, da mora bit 125ka 2T, pa ne zato, ker gre 30km/h hitrej, kot R125, ampak zato, ker so pospeški popolnoma neprimerljivi, sem samo enkrat pelal R125, pa sem bil zelo vesel, da sem kupil RSko (in se nikol več ne usedem na R125ko), če je pa treba 2taktarja enkrat na leto mal pošravfat se mi pa to res ne zdi nič pretiranga (jst bi jo itak šraufou tud, če nebi blo nč narobe:evilgrin:)

2t samo 125 in nič več.

250 2t se že ne splača, je 400 4t hitrejši in boljša izbira, poleg tega porabi manj bencina in ni stroškov 2t olja.

400=60hp, 215km/h, 250=70hp, 210 km/h. Teža je 20kg višja, ima pa 400 manjšo medosno razdaljo in ožje pnevmatike, zato je hitrejši tudi na zavitih

cestah. Sploh pa zaradi agregata, ki nudi "powerband" praktično od štand gasa do 15.000. Pri 250 pa maš samo od 7000 do 11500 uporabno.

Sem vozil oba motorja in ne teoretiziram. Žalostno pa je, da se pri nas dobi od 400 samo kakšen kawasaki sem in tja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!