TomosRacing Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Osnovna težava 2t motorjev je, da jih večinoma vozijo ljudje ki nimajo dovolj znanja HOW TO da bi jim motor laufal dolgo brez težav,pol pa razne izjave: jajca k ribajo,2t sranje... pa bla bla. Če pravilno uzdržuješ pa use delaš kot treba to laufa k urca, iz izkušenj. Imam mnogo raj 2t, bo pa zaradi splošne uporabnosti z leti treba prešaltat na 4t, tud če mam raj 2t...
Igorr Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 tale fatanizem v 2t je cist odvec. k enkrat u roke dobis 600+ 4t zival... vrjemte mi jst sm bil isti. tko al tko pa hoces noces propadajo v useh pogledih.. pa use je neki zapacan pa use se neki kvar pa riba pa servisi pa nedela pa pejt u K***C dojemte že enkrat... Končno, priznanje in streznitev. :worship: Jaz sem mopedist in ne avtomehanik (tako kot vsak povprečnež), da bi rabil znanje! Zakaj ga pa za 4T ne rabim?
Prevtzer Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Osnovna težava 2t motorjev je, da jih večinoma vozijo ljudje ki nimajo dovolj znanja HOW TO da bi jim motor laufal dolgo brez težav,pol pa razne izjave: jajca k ribajo,2t sranje... pa bla bla. Če pravilno uzdržuješ pa use delaš kot treba to laufa k urca, iz izkušenj. Imam mnogo raj 2t, bo pa zaradi splošne uporabnosti z leti treba prešaltat na 4t, tud če mam raj 2t... Se strinjam, ćez lužo velike 2t mašine niso izjeme
sonda Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 tale fatanizem v 2t je cist odvec. k enkrat u roke dobis 600+ 4t zival... vrjemte mi jst sm bil isti. tko al tko pa hoces noces propadajo v useh pogledih.. pa use je neki zapacan pa use se neki kvar pa riba pa servisi pa nedela pa pejt u K***C dojemte že enkrat... :hmm: čist tk je... vsak začne z 2T tja do 250ccm oz. v mladosti potem jih pa večina preide na 4T saj nerabiš skrbet za mešanco oz. olje ampak narediš tiste redne servise pa maš mir...pa kar še zvoka motorja tiče se meni osebno veliko bolj dopade 4T...tak globok rubusten zvok še posebej v kombinaciji z Akrapovičem :worship: zdej je pač tako izpit mamo večinoma tukaj do 125ccm še za enkrat in zato imamo 2T motorje da kam prideš ko dobiš pa a neomejeno pa itak nimaš kaj iskat več na 2T
sesir Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Jaz sem mopedist in ne avtomehanik (tako kot vsak povprečnež), da bi rabil znanje! Zakaj ga pa za 4T ne rabim? Si pa prav povedal z 125ccm 4T si še vedno mopedist in ne motorist! Saj ga za 2T tud ne rabiš!Pač na servis pelješ,kot boš tudi 4T,če se ti bo pokvaril,ker nisi po tvoje AVTOmehanik!
Igorr Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 (popravljeno) Si pa prav povedal z 125ccm 4T si še vedno mopedist in ne motorist!Saj ga za 2T tud ne rabiš!Pač na servis pelješ,kot boš tudi 4T,če se ti bo pokvaril,ker nisi po tvoje AVTOmehanik! Res je, še vedno sem mopedist. Prav tako, kot vsi s 125ccm. Le, da si nekateri zatiskajo oči, nekateri si jih pa ne. Glede servisiranja, je bila to zgolj replika na post od TomosRacing-a in njegov komentar o tehničnem neznanju voznikov 125ccm 4T. A sem MOTORmehanik?! Popravljeno Januar 20, 2009. Popravil Igorr
sonda Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 (popravljeno) Res je, še vedno sem mopedist. Prav tako, kot vsi s 125ccm. Le, da si nekateri zatiskajo oči, nekateri si jih pa ne. Glede servisiranja, je bila to zgolj replika na post od TomosRacing-a in njegov komentar o tehničnem neznanju voznikov 125ccm 4T. A sem MOTORmehanik?! prej bi lahko bil MOTOmehanik oz. še nisi slišu za MOTOservis Popravljeno Januar 20, 2009. Popravil sonda
Brejker Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 z 125ccm 4T si še vedno mopedist in ne motorist! Oooo izjava leta :rolleyes: Mormo ime teme spremenit :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: Res je, še vedno sem mopedist. Prav tako, kot vsi s 125ccm. Le, da si nekateri zatiskajo oči, nekateri si jih pa ne. Kolk časa si vozil moped? Jest sm ga "žulu" 4sezone (in ravno toliko sezon sem ga šraufal). In sm se naveličal mopedističnega načina vožnje. In zato sem si kupil najmanjši razred motocikla (beri 125) Primerjaj si APNko in nevem kakšnega Tomos SM... Opazil boš razliko med motociklom in mopedom. :rolleyes:
sesir Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Res je, še vedno sem mopedist. Prav tako, kot vsi s 125ccm. Le, da si nekateri zatiskajo oči, nekateri si jih pa ne. Tud sam sem razmišljal podobno,ko sem si kupil 125ccm.In sem se raje vozil z vrstniki,kot pa z kolegi,prijatelji,ki so imeli težje motorje!Po večini cestne!Potem pa so me nahecali,da sem šel z njimi v Goriška brda na srečanje.Neki endur,čoperjev,SS.Pa sem bil potem prav presenečen,da sem se z lahkoto vozil z njim oz. celo brez problemov malo hitrej! Se pravi 140km/h se mi ni bil problem ves čas peljat in sem se lahko peljal z njimi.Seveda potem še na več srečanj! No bistvo pa je,da si tega z 4T ne moreš nikakor privoščit,ker te avto čaka in prehiteva kaj šele motor! Se pravi 4T je še vedno moped,ker ne moreš kam it skupaj z težjimi motorji,z lahkoto pa greš kam z mopedi,ker ti le gre malenkost bolj kot malo nafriziran skuterček!
Igorr Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 (popravljeno) prej bi lahko bil MOTOmehanik oz. še nisi slišu za MOTOservis Vseeno, "moto servisa" ne opravlja motomehanik. :rolleyes: Kolk časa si vozil moped? Jest sm ga "žulu" 4sezone (in ravno toliko sezon sem ga šraufal). In sm se naveličal mopedističnega načina vožnje. In zato sem si kupil najmanjši razred motocikla (beri 125) Primerjaj si APNko in nevem kakšnega Tomos SM... Opazil boš razliko med motociklom in mopedom. :rolleyes: Moped žulim drugo sezono. moped - lahko motorno kolo lahko motorno kolo = APN = Tomos SM = MZ = ... Tud sam sem razmišljal podobno,ko sem si kupil 125ccm.In sem se raje vozil z vrstniki,kot pa z kolegi,prijatelji,ki so imeli težje motorje!Po večini cestne!Potem pa so me nahecali,da sem šel z njimi v Goriška brda na srečanje.Neki endur,čoperjev,SS.Pa sem bil potem prav presenečen,da sem se z lahkoto vozil z njim oz. celo brez problemov malo hitrej!Se pravi 140km/h se mi ni bil problem ves čas peljat in sem se lahko peljal z njimi.Seveda potem še na več srečanj! No bistvo pa je,da si tega z 4T ne moreš nikakor privoščit,ker te avto čaka in prehiteva kaj šele motor! Se pravi 4T je še vedno moped,ker ne moreš kam it skupaj z težjimi motorji,z lahkoto pa greš kam z mopedi,ker ti le gre malenkost bolj kot malo nafriziran skuterček! Ko sem se lansko leto vozil v skupinah, je bilo večino teh kilometrov narejenih s starejšimi kolegi, ki imajo velike motorje. In kilometrov narejenih v skupinah, ni bilo tako malo, veš. Pa še vseeno pravim, da vozim moped. Daleč od tega, da bi s tem poskušal koga užaliti. Ampak, sprenevedati se, da je pa to neka huda petarda, pa nima smisla (to velja tako za 4T 125ccm, kot tudi za 2T 125ccm). In ne me vprašat, če sem že vozil 2T 125ccm, ker sem ga. Popravljeno Januar 20, 2009. Popravil Igorr
sonda Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 (popravljeno) Vseeno, "moto servisa" ne opravlja motomehanik. :rolleyes: Moped žulim drugo sezono. moped - lahko motorno kolo lahko motorno kolo = APN = Tomos SM = MZ = ... Ko sem se lansko leto vozil v skupinah, je bilo večino teh kilometrov narejenih s starejšimi kolegi, ki imajo velike motorje. In kilometrov narejenih v skupinah, ni bilo tako malo, veš. Pa še vseeno pravim, da vozim moped. Daleč od tega, da bi s tem poskušal koga užaliti. Ampak, sprenevedati se, da je pa to neka huda petarda, pa nima smisla (to velja tako za 4T 125ccm, kot tudi za 2T 125ccm). In ne me vprašat, če sem že vozil 2T 125ccm, ker sem ga. Tej je za tebe Kawasaki ER5 moped (500ccm)??? ker ne gre kaj bolj kot pa Aprilia RS125 moped glih ni no to si morš priznat ker drugače v izpitu nebi imel ločeno po kategorijah (H, A1,A2 in A) če bi blo vse za v isti koš... ...malo preveč lepega se hočeš naret (nočem te s tem kaj užalit ampak tako se mi zdi) amm...torej vse ima svoje ime in to ni ne moped in ne motor :D lahko bi rekli lahko motorno kolo :yea1: Popravljeno Januar 20, 2009. Popravil sonda
Igorr Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Tej je za tebe Kawasaki ER5 moped (500ccm)??? ker ne gre kaj bolj kot pa Aprilia RS125 moped glih ni no to si morš priznat ker drugače v izpitu nebi imel ločeno po kategorijah (H, A1,A2 in A) če bi blo vse za v isti koš... ...malo preveč lepega se hočeš naret (nočem te s tem kaj užalit ampak tako se mi zdi) amm...torej vse ima svoje ime in to ni ne moped in ne motor :D lahko bi rekli lahko motorno kolo :yea1: To pa je ugotovitev. Veš, samo realen sem in dostikrat ne sledim tistemu, čemur sledijo moji sovrstniki. In to ne samo v svetu motociklizma. ER-5 s svojimi 37kW, da najbrž malo več od sebe kot pa odprta RS125, ki najbrž ne preseže 25kW (pa še to je zelo vprašljivo, koliko se tej cifri približa).
_Fingi_ Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Tej je za tebe Kawasaki ER5 moped (500ccm)??? ker ne gre kaj bolj kot pa Aprilia RS125 Oprosti, te pa morm malo popravit tlele, ker si čist brcnu mimo s tole lovsko. Lansko sezono sem kar nekaj kilometrov naredu z njim, (er5, da ne bo pomote) medtem ko je imel kolega odprto rs 125. Pa ti povem da rska nima tud za četrtino bureka proti er5. Pustimo tle bremze in samo ciklistiko, ker to se ne da primerjat, glede tega, kok ''gre'' pa tlele kawasakija ne mešej zravn. do 180km/h potegne zelo lepo, naprej se pa začne matrati, medtem ko se začne aprilia pri 150 samo še počasi navijati.
JeRn3j Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 (popravljeno) ma kakšn er5 ... tega uščiješ s ponyprascem... pa z aprilio tud :P Popravljeno Januar 20, 2009. Popravil JeRn3j
_Fingi_ Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 ma kakšn er5 ... tega uščiješ s ponyprascem... pa z aprilio tud :P In kaj je narobe z njim? Čist fletn motorčk za začetnike, nenavit dvovaljnik k rabi zlo mal vzdrževanja, ne kur veliko, pa je še vseen dost močn za okol podit, tud mal hitreje če je treba. Nima prot njemu Aprilia nč za praskat....
sonda Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Oprosti, te pa morm malo popravit tlele, ker si čist brcnu mimo s tole lovsko.Lansko sezono sem kar nekaj kilometrov naredu z njim, (er5, da ne bo pomote) medtem ko je imel kolega odprto rs 125. Pa ti povem da rska nima tud za četrtino bureka proti er5. Pustimo tle bremze in samo ciklistiko, ker to se ne da primerjat, glede tega, kok ''gre'' pa tlele kawasakija ne mešej zravn. do 180km/h potegne zelo lepo, naprej se pa začne matrati, medtem ko se začne aprilia pri 150 samo še počasi navijati. za četrtino bureka nima???nebi rek al pa si ti tak sposoben voznik...čisto možno da znaš dost več iz njega potegnit kot pa kdo drug...sem se že vozil zraven ER5ke sicer je bla zablokirana...pa v pospeških ni bil dosti hitrejši kot pa jaz z Aprilio samo to so ble hitrosti do okoli 140km/h in sem mu brez problema sledil
_Fingi_ Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Lej, nočem nč kovati ER5 v zvezde, ker se zavedam, da ni nek superhightech navit motor narjen za dirkališče. Tud ne mislm da sm jest ne vem kako dobr voznik. Dejstvo pa je, da ima šeenkrat več konjev, šeenkrat več navora, in to pri polovici obratov kot pa RSka. Zablokiran motor je pa nekaj čisto drugega kot pa odprt, in vrjamem da ni bilo veliko razlike med RSko in Er5.
0b5353n Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Drugače pa res da so 2t bolj poskočni pa vse...pa se kvarjo bl kt 4 t.... Sej vprašte mal ljudi ko majo rs-ke kok majo končno bojo usi govori 200 ,190 , 180 Pa še boš novo rs-ko kupu nbo nikol šla 200 ... Pol pa to prerihtate ( prerihtamo) pa gre 200 ja. Pol se pa voziš 1 sezono skos 180 motor 125 je pa narejena tja do ene 140 pa ti zariba ane ? Sej če bi s jst z mojim 4t po hribu 180 pelu tut nebi douk delal. kaj hočem povedat če bi se z 2t motorjem vozili 100- 130 tako kot se mi s 4t bi tudi malo dlje zdržale. l.p.
Čamac Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Drugače pa res da so 2t bolj poskočni pa vse...pa se kvarjo bl kt 4 t.... Sej vprašte mal ljudi ko majo rs-ke kok majo končno bojo usi govori 200 ,190 , 180 Pa še boš novo rs-ko kupu nbo nikol šla 200 ... Pol pa to prerihtate ( prerihtamo) pa gre 200 ja. Pol se pa voziš 1 sezono skos 180 motor 125 je pa narejena tja do ene 140 pa ti zariba ane ? Sej če bi s jst z mojim 4t po hribu 180 pelu tut nebi douk delal. kaj hočem povedat če bi se z 2t motorjem vozili 100- 130 tako kot se mi s 4t bi tudi malo dlje zdržale. l.p. Ne pa ne gre.
JeRn3j Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 mislm da ni aprilie 125 ki bi presegla realnih 200km/h (razn 125cc gp)
666 Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Drugače pa res da so 2t bolj poskočni pa vse...pa se kvarjo bl kt 4 t.... Sej vprašte mal ljudi ko majo rs-ke kok majo končno bojo usi govori 200 ,190 , 180 Pa še boš novo rs-ko kupu nbo nikol šla 200 ... Pol pa to prerihtate ( prerihtamo) pa gre 200 ja. Pol se pa voziš 1 sezono skos 180 motor 125 je pa narejena tja do ene 140 pa ti zariba ane ? Sej če bi s jst z mojim 4t po hribu 180 pelu tut nebi douk delal. kaj hočem povedat če bi se z 2t motorjem vozili 100- 130 tako kot se mi s 4t bi tudi malo dlje zdržale. l.p. ja samo te če se misliš 100-130 vozit si raje kupiš 4t ki je cenejši pa že manj porabe.... čepa hočeš več kupiš 2t :worship:
Brejker Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 (popravljeno) Veš, samo realen sem in dostikrat ne sledim tistemu, čemur sledijo moji sovrstniki. Edino pravilno. Sledit mormo svoji filozofiji in ne komercjalistom (kakršni vozijo motorje ala ER5) Čeprou je men motor huud :rolleyes: K nekakšen trial za v mesto :krneki: Pa še Kawa je :closedeyes: Drugače pa res da so 2t bolj poskočni pa vse...pa se kvarjo bl kt 4 t.... Sej vprašte mal ljudi ko majo rs-ke kok majo končno bojo usi govori 200 ,190 , 180 Pa še boš novo rs-ko kupu nbo nikol šla 200 ... Ne kvarjo se. Sam treba je skrbet za motor. Mašina je narjena iz delov ki so narejeni, da se obrabljajo. (bat, ojnica, smeringi,...Nemorš tega gont v neskončnost_lahko si pa kupiš HDmotor pa ti bo delu 400let) K Mercedezi... 80% zaslužka majo sam od rezervnih delov pa še ti so narjeni, da zdržijo ravno toliko da poteče garancija. Zamenjaš sprednjo luč in nasledn tedn ti gre neki druga luč pa imaš za en mesec use ql :worship: Nateg totaln. Isto je plastika narjena tako da po šestih letih začne pokat. RSke končno: Jest pravm, da se zvrti na 12k in mam mir :evilgrin: Končna čez 160Kmh je že preveč za tako prdulico (rajš počakaš na 250ccm) Novo- RSko: Za to pa mamo stare letnike ki so mal drgač ukp dani kot pa "novejše" izpeljanke. Letnik 97 naprimer... Lahko se mu samo klanjaš :worship: Lhko daš nevem kok $ za 09 letnik in si QL... Če imaš 97 letnik... imaš respeckt :rolleyes: Zakaj?: Ker točno veš kaj voziš :unsure: Popravljeno Januar 20, 2009. Popravil Brejker
sonda Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 (popravljeno) Edino pravilno. Sledit mormo svoji filozofiji in ne komercjalistom (kakršni vozijo motorje ala ER5)Čeprou je men motor huud :rolleyes: K nekakšen trial za v mesto :krneki: Pa še Kawa je :closedeyes: Ne kvarjo se. Sam treba je skrbet za motor. Mašina je narjena iz delov ki so narejeni, da se obrabljajo. K Mercedezi... 80% zaslužka majo sam od rezervnih delov pa še ti so narjeni, da zdržijo ravdo da poteče garancija. Zamenjaš nekaj in nasledn tedn ti gre s5 neki druzga pa da maš en mesec frei :worship: Nateg totaln. Isto je plastika narjena tako da po šestih letih začne pokat. RSke končno: Jest pravm, da se zvrti na 12k in mam mir :evilgrin: Končna čez 160Kmh je že preveč za tako prdulico (rajš počakaš na 250ccm) Novo- RSko: Za to pa mamo stare letnike ki so mal drgač ukp dani kot pa "novejše" izpeljanke. Letnik 97 naprimer... Lahko se mu samo klanjaš :worship: Lhko daš nevem kok $ za novo R125 ali "žeščo" RSko... Če imaš 97 letnik... imaš respeckt :rolleyes: Zakaj: Ker točno veš zakaj voziš :unsure: ti pa v vsakem postu drugače govoriš :unsure: tisto v ER5 ko si napiso...nism js karkoli rek čez ta motor da bi bil slab al pa kaj drugega, rekel sem samo da zaprta ER5 gre kurc kaj več kot pa odprta RSka... ...aja pa ko si kupoval RSko se spomni tvojih postov ko si pisal (sem si zapomnil ker si res izstopal) kaka makina je to itd. pa čist nor si bil zdej se pa lepega delaš pa napišeš...citiram prdulico. sam neveš kam se bi opredelil Popravljeno Januar 20, 2009. Popravil sonda
_Fingi_ Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Brejker... kako boš za 97 letnik RSke vedel kaj voziš? Edino, če si naredil tavelk generaln servis, zamenou pou mašine, četrt motorja, pol pa lahko rečeš da veš kaj voziš :whistle: Moje mnenje ;) Aja, zakaj komercialisti vozijo ER5?
Čamac Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Edino pravilno. Sledit mormo svoji filozofiji in ne komercjalistom (kakršni vozijo motorje ala ER5)Čeprou je men motor huud :rolleyes: K nekakšen trial za v mesto :krneki: Pa še Kawa je :closedeyes: Ne kvarjo se. Sam treba je skrbet za motor. Mašina je narjena iz delov ki so narejeni, da se obrabljajo. (bat, ojnica, smeringi,...Nemorš tega gont v neskončnost_lahko si pa kupiš HDmotor pa ti bo delu 400let) K Mercedezi... 80% zaslužka majo sam od rezervnih delov pa še ti so narjeni, da zdržijo ravno toliko da poteče garancija. Zamenjaš sprednjo luč in nasledn tedn ti gre neki druga luč pa imaš za en mesec use ql :worship: Nateg totaln. Isto je plastika narjena tako da po šestih letih začne pokat. RSke končno: Jest pravm, da se zvrti na 12k in mam mir :evilgrin: Končna čez 160Kmh je že preveč za tako prdulico (rajš počakaš na 250ccm) Novo- RSko: Za to pa mamo stare letnike ki so mal drgač ukp dani kot pa "novejše" izpeljanke. Letnik 97 naprimer... Lahko se mu samo klanjaš :worship: Lhko daš nevem kok $ za 09 letnik in si QL... Če imaš 97 letnik... imaš respeckt :rolleyes: Zakaj?: Ker točno veš kaj voziš :unsure: haha kako neumen post... od tega, da pljuvaš po Mercedesih, ki niso zastonj nekoliko dražji, ampak ravno nasprotno, toliko boljši (+ime jasno), zato, ker si ga enostavno pač ne moreš privoščiti in si zavisten... Pa vse do tega, da imaš rešpekt če kupiš 97 letnik aprilio namesto nove haha... prej se ti norca delajo s to staro jajco kot pa da bi imel rešpekt... kupiš pa 97 letnik samo zato, ker za 09 pač ni denarja... daj ne govori bedarij... Gasperr 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se